Seizoen 1 tm 4 is geweldig. De rest is kut, maar je blijft toch door kijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
Dat how i met your mother paar keer gezien, ha-ha? Of is dat zoiets dat moet je helemaal volgen..
Die heb ik al 254525 keer voorbij zien komen op TV, leuke serie wel maar ik zoek nu iets serieuzer qua verhaal. Niet zo simpel.quote:
Ja dat vind ik wel. Je moet even in de setting komen, maar ik vond het echt een toffe serie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
Dat how i met your mother paar keer gezien, ha-ha? Of is dat zoiets dat moet je helemaal volgen..
Die moet ik nog gaan zien ja, hoor er veel positieve verhalen over, net als Games of Thrones trouwens.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Sons of Anarchy. Geef het een kans en je bent hooked vanaf episode 1
Ik combineer het altijd met andere dingenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat jullie het geduld voor al die series hebbenIk zou het wel willen maar krijg me er gewoon niet tot toe aangezet. Eigenlijk best wel erg
als ik mijn daardoor vrijgekomen tijd nou nog aan iets zinnigs zou besteden...
Na eerste aflevering kon ik die twilight mannen niet meer aan. Als je het wat aan vindt zeg het dan ff. Heb ze toch allemaal al.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die moet ik nog gaan zien ja, hoor er veel positieve verhalen over, net als Games of Thrones trouwens.
Eerst True Blood maar kijken.
Heb de eerste 2 seizoenen al gezien, prima serie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na eerste aflevering kon ik die twilight mannen niet meer aan. Als je het wat aan vindt zeg het dan ff. Heb ze toch allemaal al.
The Playbook heeft hier een plekje op de kast hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:02 schreef Helpmefok het volgende:
Hé Guitarist, sinds jouw en mijn serievoorkeur ZO overeenkomt,zeg ik: geef HIMYM een kans. Seizoen 1 tot 3 zijn grandioos.
Goede editquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:02 schreef Helpmefok het volgende:
Hé GEO, sinds jouw en mijn serievoorkeur ZO overeenkomt,zeg ik: geef HIMYM een kans. Seizoen 1 tot 3 zijn grandioos.
Is het goed of leuk als er geen andere serieus meer te zien zijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb de eerste 2 seizoenen al gezien, prima serie.
Hij gaat dus over jouquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is dat jij hem nog quote anders had ik het niet gelezen.
Ja, hele aparte serie, maar wel echt tof, het moet je wel echt een beetje liggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is het goed of leuk als er geen andere serieus meer te zien zijn?
Haha inderdaad. Gijp is echt een held voor mij maar kan Van Rossem eigenlijk ook vaak waarderen. Past totaal niet bij VI maar voor 1x is dat wel leuk.quote:
Daarom doen ze dat ook. Ik ben het nu aan het terug kijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Gijp is echt een held voor mij maar kan Van Rossem eigenlijk ook vaak waarderen. Past totaal niet bij VI maar voor 1x is dat wel leuk.
ssst, het valt op. Kan je niet 10 min. later gaan, ik wacht wel.quote:
Allebei autist.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:09 schreef Typisch het volgende:
Ik heb het idee dat Van Rossum en Van der Gijp in hun privé leven niet veel verschillen trouwens. Qua doen en laten zeg maar. Opstaan, beetje niks doen. Beetje lezen (en in René zijn geval voetbal kijken) en lezinkjes geven.
Ze staan ieder geval beide laat op.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:09 schreef Typisch het volgende:
Ik heb het idee dat Van Rossum en Van der Gijp in hun privé leven niet veel verschillen trouwens.
Meestal wel, al heeft Gijp in het verleden bewezen zeker geen autist te zijn haha.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je een autist als je een loner bent?
Ik heb ook dagen/fases waarop ik net zo lief gewoon alleen dingen doe, beetje in de tuin kutten of gewoon een filmpje/serietje/voetbal kijken e.d., dan dat ik ergens heen ga. Al doe ik dat nooit meer de laatste tijd, maar goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meestal wel, al heeft Gijp in het verleden bewezen zeker geen autist te zijn haha.
Ik ga morgen kijken.quote:
Volg het niet zo goed maar soms kijk ik het wel eens samenvattingen. Een kennis zit ook op basketball en die is helemaal weg van de Celtics.quote:
Gewoon met een nieuwe trainer beginnen en alle matige spelers wegdoen (lees: meeste verdedigers)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:30 schreef Typisch het volgende:
Als het verhaal van Derksen waar is... Man, man, man wat een klootzakken bij elkaar.
Ja en dan met een achterhoedequote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon met een nieuwe trainer beginnen en alle matige spelers wegdoen (lees: meeste verdedigers)
Precies, alles beter dan nuquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en dan met een achterhoede
Van Rhijn-Vlaar-BMI/De Vrij- Willems
Spelen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |