Jij was echt kankerstoned elke keer als je je op FoK! registreerdequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:51 schreef Caland het volgende:
Putdeksels
Deze was trouwens ook van mij. Bazig. Die username wil ik wel weer terug
Naja ik brand het nog niet af, maar heb het idee (net als bij Chuck) dat het hem niet gaat worden.. zeg maar een leuk concept maar matig uitgevoerd.quote:
Die periode blowde ik nog wel, ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij was echt kankerstoned elke keer als je je op FoK! registreerde![]()
.
Dat ding kwam trager op gang dan een vibrator in de 19e eeuw werkend op electriciteit voortkomend uit blikseminslag.quote:
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat ding kwam trager op gang dan een vibrator in de 19e eeuw werkend op electriciteit voortkomend uit blikseminslag.
Hoeveel heb je gezien? Seizoen 1 vond ik redelijk, maar niet meer dan dat. Seizoen 2 echter vind ik echt fantastisch.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat ding kwam trager op gang dan een vibrator in de 19e eeuw werkend op electriciteit voortkomend uit blikseminslag.
MOET MOET MOET:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:52 schreef Typisch het volgende:
Ik twijfel met welke serie ik moet gaan beginnen volgende week. Heb zowat nog geen serie gezien. Alleen simpele als House en The Big Bang Theory. Zelfs Lost e.d. moet ik nog eens aan beginnen.
Dus iemand, welke zou ik mee moeten starten volgens jullie?
MOET MOET MOET:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MOET MOET MOET:
Dexter
MOET MOET:
Californication, How I met your Mother
MOET:
Prison break en heroes (beide enkel seizoen 1)
Dat is alvast een leuk starterslijstje.
Seizoen 1 halverwege gekapt. Als ik al 8 uur heb gekeken zonder dat ik enige vorm van progressie constateer, ben ik er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gezien? Seizoen 1 vond ik redelijk, maar niet meer dan dat. Seizoen 2 echter vind ik echt fantastisch.
GoT ook hoor, jezusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
1ste seizoen 1 van de betere seriesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:54 schreef Caland het volgende:
Prison Break, dat is nou echt een aidsserie.
Seizoen 1 was erg sterk zoalsi k het me herinner.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:54 schreef Caland het volgende:
Prison Break, dat is nou echt een aidsserie.
HIMYM al gekeken. Die andere allemaal nog niet. Welke Dexter raad je aan, de Amerikaanse of de Europese? Dat was die serie toch met 2 verschillende versies?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
MOET MOET MOET:
Dexter
MOET MOET:
Californication, How I met your Mother
MOET:
Prison break en heroes (beide enkel seizoen 1)
Dat is alvast een leuk starterslijstje.
Ja, je kijkt toch geen serie om na seizoen 1 af te haken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Seizoen 1 was erg sterk zoalsi k het me herinner.
--------quote:
Kan ik me voorstellen. Soms moet je geduld hebben. Ik had de serie puur op de gok gekocht, seizoen 1 & 2, dus ik moest wel verder kijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Seizoen 1 halverwege gekapt. Als ik al 8 uur heb gekeken zonder dat ik enige vorm van progressie constateer, ben ik er wel klaar mee.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
HIMYM al gekeken. Die andere allemaal nog niet. Welke Dexter raad je aan, de Amerikaanse of de Europese? Dat was die serie toch met 2 verschillende versies?
Soa?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:55 schreef Caland het volgende:
1. Sopranos / SoA (kan niet kiezen)
2. The Wire
3. Breaking Bad / Dexter (kan niet kiezen)
Ik vind het beetje gay. En ik heb al alle afleveringen gedownload.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
Dat True blood hoor ik vaker, dat is toch iets waus met vampiertjes?
Britste accenten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]NEe dat is The office, en daarvan DUIDELIJK de Britse als je houdt van Britse humor.
Ikzelf heb daar een schurft aan dit jaar (vroeger vond ik dat HEERLIJK) dus ik zeg NU de Amerikaanse.
Zelfs die moet ik nog kijken.quote:
Sons of Anarchy. Geef het een kans en je bent hooked vanaf episode 1quote:
Gewoon 5 schermen, allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zelfs die moet ik nog kijken.Man, man, man. Nooit geen zin/tijd voor gehad en nu weet ik niet met welke ik moet beginnen, zo ergerlijk.
Naja die luchtige series als House en HIMYM kijk ik altijd op het 2e scherm ja, maar ik denk dat dat bij sommige series niet echt handig is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon 5 schermen, allemaal tegelijk
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naja die luchtige series als House en HIMYM kijk ik altijd op het 2e scherm ja, maar ik denk dat dat bij sommige series niet echt handig is.
Nu weet ik waarom ze goed kan pijpenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:58 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn chick net helemaal kwaad. ik kneep haar neus dicht terwijl ze sliep. NU zou ik hebben geprobeerd haar 'te vermoorden'
![]()
"JE WIL TOCH NIET DAT IK STIK?"![]()
Neuh. Als je het gaat vergelijken met BoB al helemaal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |