HMF die iemand dramabitch noemtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
SCH.Alle homo's in VBL zijn echt dramabitches. Davy, Tomasso, SCH.
Nooit. Jij?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als jij in de spiegel kijkt, denk je dan 'god wat ben ik lelijk'?
Kijk je wel goed? Hij begint, ik reageerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, jij. Jij gooit ook met modder, snap best dat HMF daarop reageert.
Ja dat sowieso. Al vind ik American Dad soms sterker dan Family Guy.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook
Family Guy en South Park zijn natuurlijk wel beter
Gituir met de ijzere vuistquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, jij. Jij gooit ook met modder, snap best dat HMF daarop reageert.
Je kunt ook denken: "boeiend" en weer rustig verdergaan met leven hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk je wel goed? Hij begint, ik reageer
0.0%quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel kans geven jullie Griekenland eigenlijk tegen Duitsland?
90% ..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoeveel kans geven jullie Griekenland eigenlijk tegen Duitsland?
THANK YOU. Wát een buttseriequote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:49 schreef Geo4kant het volgende:
Dat Breaking Bad.. is maar wat traag, kan nog niet zeggen dat het nou zo geweldig issowieso moeilijk die man serieus te nemen, zit in me hoofd als die schlemiel van malcolm in the middle.
Ohja dan houd hij wel opquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kunt ook denken: "boeiend" en weer rustig verdergaan met leven he
Huillllllllllllquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk je wel goed? Hij begint, ik reageer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |