ssst, het valt op. Kan je niet 10 min. later gaan, ik wacht wel.quote:
Allebei autist.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:09 schreef Typisch het volgende:
Ik heb het idee dat Van Rossum en Van der Gijp in hun privé leven niet veel verschillen trouwens. Qua doen en laten zeg maar. Opstaan, beetje niks doen. Beetje lezen (en in René zijn geval voetbal kijken) en lezinkjes geven.
Ze staan ieder geval beide laat op.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:09 schreef Typisch het volgende:
Ik heb het idee dat Van Rossum en Van der Gijp in hun privé leven niet veel verschillen trouwens.
Meestal wel, al heeft Gijp in het verleden bewezen zeker geen autist te zijn haha.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je een autist als je een loner bent?
Ik heb ook dagen/fases waarop ik net zo lief gewoon alleen dingen doe, beetje in de tuin kutten of gewoon een filmpje/serietje/voetbal kijken e.d., dan dat ik ergens heen ga. Al doe ik dat nooit meer de laatste tijd, maar goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meestal wel, al heeft Gijp in het verleden bewezen zeker geen autist te zijn haha.
Ik ga morgen kijken.quote:
Volg het niet zo goed maar soms kijk ik het wel eens samenvattingen. Een kennis zit ook op basketball en die is helemaal weg van de Celtics.quote:
Gewoon met een nieuwe trainer beginnen en alle matige spelers wegdoen (lees: meeste verdedigers)quote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:30 schreef Typisch het volgende:
Als het verhaal van Derksen waar is... Man, man, man wat een klootzakken bij elkaar.
Ja en dan met een achterhoedequote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon met een nieuwe trainer beginnen en alle matige spelers wegdoen (lees: meeste verdedigers)
Precies, alles beter dan nuquote:Op vrijdag 22 juni 2012 02:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en dan met een achterhoede
Van Rhijn-Vlaar-BMI/De Vrij- Willems
Spelen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |