Ik heb een heel mooi jaren 70 afro kapsel toevalligquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:14 schreef Renesite het volgende:
Het is naief te denken dat mensen zichzelf niet verzorgen/bijhouden in de kruisgordelring
Heb jij in mijn badkamer gezeten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
En netjes aftrimmen in de hoekjes!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Nu vraag je om een standaard FOK opmerking he, dat weet jequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi jaren 70 afro kapsel toevallig
Fipo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu vraag je om een standaard FOK opmerking he, dat weet je
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu vraag je om een standaard FOK opmerking he, dat weet je
quote:
Je rijstkoker?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
wat een schattig ding is het toch
Wil ik later ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Als het uit Japan komt, zit er zeker meer opties op dan alleen maar rijst koken neem ik aan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, klein wit balletje uit japan
ja, tentakelsquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het uit Japan komt, zit er zeker meer opties op dan alleen maar rijst koken neem ik aan?
Wat een dotje inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
moest er wel 25 kilo voor afvallen, maar dan heb je ook wat
Lijkt wel een radioquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
de bak is een liter, dus genoeg me dunkt, had geen zin in de 1.8 liter versiequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat een dotje inderdaad
Maar hoeveel kan er per keer in dan?
Mannenpap?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, tentakels
Nee, hij heeft verschillende standen, maar hij is alleen voor rijst en pap.
Oh hij lijkt veel kleinerquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de bak is een liter, dus genoeg me dunkt, had geen zin in de 1.8 liter versie
Uiteraard nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
Moest hem wel importeren, want hij wordt niet in Nederland verkocht
Iedere rijstkoker die je hier ziet heeft hetzelfde systeem van binnen zitten, die van 15 euro, en die van 80, echt belachelijk. Niets mis mee, maar het kan beter, en 80 euro is gewoon te veel.quote:
Kun je niet zo'n adapter kopen anders?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere rijstkoker die je hier ziet heeft hetzelfde systeem van binnen zitten, die van 15 euro, en die van 80, echt belachelijk. Niets mis mee, maar het kan beter, en 80 euro is gewoon te veel.
Moet er nu wel een andere stekkert op gaan schroeven, want er zit een UK stekker op
kan, maar als ik de stekker vervang is het meteen goed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Kun je niet zo'n adapter kopen anders?
Ja is ook weer waar, ik vind hem leuk, fijn kan ik eindelijk sushi leren maken met jouquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan, maar als ik de stekker vervang is het meteen goed.
Dat moet ook nog steeds jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja is ook weer waar, ik vind hem leuk, fijn kan ik eindelijk sushi leren maken met jou
Vis is geen optie?quote:
Ik heb nog een bentoquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
Het tofste is nog wel de timerfunctie, 's avonds rijst en water er in, 'sochtends overscheppen in een broodtrommel met wat andere dingen, en voila lekker eten tussen de middag![]()
of andersom, 's ochtends spul er in, 's avonds als je thuiskomt meteen rijst al klaar
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
quote:
quote:
Dat zeker welquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
Nolan maakt de films siewosie gelukkig minder kitsch. Het is realistisch, zover een man in een vleermuis kostuum en een vrouw verkleed als kat realistisch kan zijn.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
Mijn voorspelkunsten zijn fantastisch dit EK... http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/punten/50
Je kan em alleen laten, je kan rijst net zo goed koken in een pannetje, maar dan moet je er wel bij blijven staan en opletten. Deze is nog ietsjes beter dan een pannetje omdat deze de temperatuur beter bijhoudt dan een mens ooit kan doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
Maar kun je met zo'n rijstkoker nou alleen rijt koken? Wat is dan de toegevoegde waarde tegenover een pannetje?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Schoolfoto van ene Judy Zipper maar het is net Leo Dicaprio_!!!
quote:bij deze wil ik graag een klacht indienen over jullie fles spiritus eigen merk. tot mijn grote schrik draaide mijn zoontje de fles zo open en leeggegooid er zat dus geen klik dop op maar een gewone. ten tweede staat er op het etiket dat het ”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken???? dit staat op de voorzijde van de fles en aangezien veel mensen niet de achterkant van het etiket niet lezen is het dus erg gevaarlijk dat het er zo staat.
Gewenste oplossing
ik wil graag dat u de tekst op het etiket laat aanpassen inclusief de dop. en graag mij ook tegemoet komen met eventueel een vergoeding, want ik ben van mening dat deze veranderingen u niet meer klachten op gaat leveren. het zou namelijk heel erg zijn als iemand het echt in een fonduestel gaat doen en eruit gaat eten.
quote:op 13 juni was ik bij mc donalds in joure bestelde er 8 kipnukkets en 8 bitterballen thuis aangekomen bleek er een bakje van 6 kipnukkets in te zitten eerst dacht ik laat maar, maar later dacht ik bel toch even met de zaak in joure, daar vetelde men mij dat de bakjes van 8 op waren en nu de 8 in bakjes van 6 deden hier was dus iets misgegaan en had niet moeten gebeuren de man boot zijn excuus aan en vertelde mij bij het volgende bezoek meld je je even met je naam en krijg je gratis 6 kipnukkes en nou niet om de nukkets maar om het gebaar geweldig en dacht geweldige zaak en van avond dacht ik even langs de mac donnalds neem iets mee voor thuis en verras mijn kinderen met de de nukkets die er gister te weinig waren komt vast bij de kinderen heel tof over…
HELAAS!!!!!!!!!!!!!!!! kwam aan de balie en de mannesjer zie ik ben hier de baas en kan me niks herinneren van die zaak en u moet gewoon ook de nukkets betalen met een beetje lachend gezicht en dit gekaanstekende gezicht zal me nog lang bij blijven en zeker als ik deze man zie draai ik me om en eet ik wel ergens anders blijkbaar word het personeel geleerd vriendelijk te zijn en de leiding niet jammer……
Gewenste oplossing
dat ook de leiding net als de rest van het personeel vriendelijk en oplossing gericht werkt kreeg 6 kipnukkets kado voor 2 euro mmmm inkoop 50 cent waar hebben wij het over en de oplossing geen idee als de leiding dit soort mensen mannagers maakt.
quote:u moet gewoon ook de nukkets betalen met een beetje lachend gezicht en dit gekaanstekende gezicht zal me nog lang bij blijven en zeker als ik deze man zie draai ik me om en eet ik wel ergens anders blijkbaar word het personeel geleerd vriendelijk te zijn en de leiding niet jammer……
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Wat een geniale mensen bestaan er... http://www.klacht.nl
quote:De zogenaamde ‘gratis’ zegeltjes.
Na aankoop bleek dat er 6 euro aan zegeltjes was opgegaan.
Niets gratis dus en de term ‘koopzegels’ werden niet verteld nor staat dit ergens.
We leven in een crisis en elke cent die ik bespaar is er één.
Gewenste oplossing
Die lekkere popcorn in het assortiment houden.
Welke film?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef Lutte het volgende:
Net terug! Vader van een vriendin bracht ons wegFilm was hilarisch
Nog niet teruggelezen, maar... Ook Benny heeft Die Ene Vraag fout![]()
wuutquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef Lutte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke vraag?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef Lutte het volgende:
What to expect when you're expectingquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Welke film?
En wanneer krijgen we de uitslag van de test?
Ja jaquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GMTAquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja jaWel leuk trouwens, jouw argumenten waren vaak precies de redenen waarom ik het onthouden had
Ik wil het beste zeggen, maar weet niet of iedereen ingezonden heeftquote:
jaaaquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil het beste zeggen, maar weet niet of iedereen ingezonden heeft
Zwab, Kal, Vaduz, Benny, Bella, Pat, René, Bos, Zero.
Dat is het wel hè?
Als ik haar zie dan knup ik haar BH om haar nek. Ik zweer!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef Lutte het volgende:
Vraag 2: Zitten we er lekker in? Dan schroeven we het niveau nu een beetje op. Vragen wie het meeste aantal posts heeft geplaatst is hetzelfde als vragen of Siep een lekker wijf is. Leuk voor de aardigheid, maar het antwoord weten we toch al. Jammer Benny. Daarom: wie staat er op plaats twee?
En dan Pisc, Kal, c_a of Huppelmuts.
C_a/Kal was ongeveer 50/50 maar het is Huppelmuts. Ja echt.
Heb het met die site nagerekend (je kunt maar van een jaar opvragen) en Huppelmuts had een dermate grote voorsprong dat Kally die niet in vijf dagen ingehaald kan hebben.
Dat ging niet over TAL?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef Lutte het volgende:
Vraag 2: Zitten we er lekker in? Dan schroeven we het niveau nu een beetje op. Vragen wie het meeste aantal posts heeft geplaatst is hetzelfde als vragen of Siep een lekker wijf is. Leuk voor de aardigheid, maar het antwoord weten we toch al. Jammer Benny. Daarom: wie staat er op plaats twee?
En dan Pisc, Kal, c_a of Huppelmuts.
C_a/Kal was ongeveer 50/50 maar het is Huppelmuts. Ja echt.
Heb het met die site nagerekend (je kunt maar van een jaar opvragen) en Huppelmuts had een dermate grote voorsprong dat Kally die niet in vijf dagen ingehaald kan hebben.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik haar zie dan knup ik haar BH om haar nek. Ik zweer!
Ze stond 2010-2011 2e, 2011-2012 was ze nergens te bekennen maar alsnog kwam ze niet boven Kal uit want die heeft het eerste jaar minder gepost. C_a het eerste jaar weer meer, maar nu al lang amper.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:35 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Huppel zit toch al lang niet meer hier? Of..
wat
Ooooh, okidoki.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze stond 2010-2011 2e, 2011-2012 was ze nergens te bekennen maar alsnog kwam ze niet boven Kal uit want die heeft het eerste jaar minder gepost. C_a het eerste jaar weer meer, maar nu al lang amper.
Maar hoe danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Huppel heeft niet meer dan 2027 posts in TAL...
Ik kijk er morgen ff naar, nu geen laptop tot m'n beschikkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kon het me al niet voorstellenquote:
Je rekent mijn antwoord maar mooi goedquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kon het me al niet voorstellenMaar het moet ergens dan fout zijn gegaan, waar zou Benny op 1 en Huppelmuts op 2 kunnen staan? Kan me niet voorstellen dat m'n hoofd van 'Kally' 'Huppelmuts' heeft gemaakt
welke danquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:51 schreef Lutte het volgende:
Maar Benny geen paniek, nog niet alles goed. Je hebt het gepresteerd vraag één fout te doen![]()
Was het Art?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie de vraag over mij goed heeft. Ik weet dat iig Vaduz het antwoord wel goed heeft
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:51 schreef Lutte het volgende:
Maar Benny geen paniek, nog niet alles goed. Je hebt het gepresteerd vraag één fout te doen![]()
Charmed_angel! Je hebt het in je uitleg goed staan, maar a) Symphonic ingestuurdquote:
Ik laat Lutte het antwoord geven, ik weet niet of ik het antwoord al prijs mag geven...quote:
Kutquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Charmed_angel! Je hebt het in je uitleg goed staan, maar a) Symphonic ingestuurdWat technisch gezien ook goed is...
Vaduz, Zero of Zwab (weet niet meer welkequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie de vraag over mij goed heeft. Ik weet dat iig Vaduz het antwoord wel goed heeft
Dat mag, en het is inderdaad Art!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik laat Lutte het antwoord geven, ik weet niet of ik het antwoord al prijs mag geven...
Jep al woonde hij naar alle waarschijnlijkheid een straat verder, maar dan zal het toch slechts maximaal 200 meter van mijn ouderlijkhuis zijn geweest.quote:
Die weet ikquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:01 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Lutte, je had ook kunnen vragen bij welke deelnemer aan de liveshows van The VOice of Holland ik in de klas heb gezeten..![]()
quote:ik heb bij a h ouddorp 2 bbq s a h kenk gekocht a 3,49 maar bij gebruik zijn er 2 tafels verbrand 1 verschroeid en 1 met n gat erin die echt in de brand stond wij zijn erg geschrokken er waren kinderen bij het is gelukkig goed afgelopen maar t bbq feest was wel over en zitten wel met 2 kapotten tafels ik ben terug naar de winkel geweest maar hebben gevraagd of ik t eerst via deze weg wil doen in afwachting op uw antwoord
Gewenste oplossing
zeker n vergoeding voor 1 tafel
Nou ren naar boven klop aan en zeg dat je bij de volgende keer er bij komt liggenquote:
Ja, dat heb ik hier natuurlijk wel eens gezegdquote:
Was die Chris ook geen Helmonder?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb Danielle van X-factor eens gezien op het station van Helmond, claim to fame.
Daniellequote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb Danielle van X-factor eens gezien op het station van Helmond, claim to fame.
Wie?quote:
Die getinte toch, met kampernaam?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:01 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Lutte, je had ook kunnen vragen bij welke deelnemer aan de liveshows van The VOice of Holland ik in de klas heb gezeten..![]()
Hordijk, finalist en broer van Lisa Lois Maar blijkbaar nietquote:
Nora Dalal ja en ze zag er op school veel sloerier uit dan nu, maar goed toen was ze ook een puber, dat kun je haar nu niet meer kwalijk nemen..quote:
Chris Hordijk, de personificatie van degelijkheid.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hordijk, finalist en broer van Lisa Lois Maar blijkbaar niet![]()
Ja klopt dat weet ik, Ik heb een rooise collegaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Chris Hordijk, de personificatie van degelijkheid.
Maar nee, niet dat ik weet.
Nikki komt wel uit Sint Oedenrode.
quote:0:15 - Pien: Eat bananas
0:15 - Pien: b
0:15 - Pien: anananananas
0:15 - Pien: Alleen dan frans.
quote:
Vraag of ze wilt dansen voor je.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:10 schreef Lutte het volgende:
Romana gaat vreemd met onze buurmanTwee druppels water, het is eng bijna
Geen pics!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:10 schreef Lutte het volgende:
Romana gaat vreemd met onze buurmanTwee druppels water, het is eng bijna
Ik wilde een foto maken maar dat mag niet van mamaquote:
Ik ga zo weer bezig jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker Kal!
Nog wat uurtjes vrije middag of ga je direct weer bezig?
Njah, maar ik moet vanavond ook weg, ga lekker bij een vriendin eten, maar goed, ik denk dat een middagje rustig aan ook wel mag, wat ik moet doen loopt niet wegquote:
Ik luister altijd naar jouquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, pak die rust. Dan maak je morgen ook veel sneller vorderingen.
Jij bent tweedequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:46 schreef Kally het volgende:
Is er al een besluit genomen over mijn postaantal?
Whehe, kon bijna niet andersquote:
Vind de foto erg geshopt eruit zien, maar ach in Koeweit kan alles, als het maar duur is en apartquote:
Alles kan andersquote:
Hang er een bordje bij de roltrap: Je gaat naar de Haaien..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:00 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Best lullig als dit echt is, bassin in winkelcentrum in Koeweit breekt door
Ben nu alleen nog sufferquote:
Oh nee, ik krijg toch geen glimmend voorhoofd dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, wie heeft dat niet, vanavond profiteer je. Met je shine en alertheid.
Haha, naturelle glans. Don't worry!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh nee, ik krijg toch geen glimmend voorhoofd dan?
Dat is goed, dan ga ik shinenquote:
Ja hoor, bakje koffie genomen, even bij zitten lezen hier en daar, en het gaat wel weer, straks als ik buiten kom is het helemaal overquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, even snel een DIKKE VETTE GROTE BIEFSTUK eten, en een broodje ei, even spullen pakken voor 1 nachtje @ liebschen, en dan naar liebschen!
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
en vanavond misschien al een laptop kopen., Als ik niet kan vinden wat ik wil, bestel ik 1 via interwebsss
Gezelligquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond komt een goede vriend hier. Lekker voetbal kijken, potje darten. Volgende week heb ik met hem een koppeldarttoernooi.
Ik vind het heerlijk om lekker 1 op 1 visite te hebben, lekker kletsenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
En wat biertjes! Straks nog een krat scoren.
En veel zin in!
Dacht dat je nog bij je ouders woonde!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgenavond Kally only avond, no one is invited. Ja, klopt. Heerlijk. Al heb ik die avonden doordeweeks zat.Maar dan niet met lekkere prulletjes, tissues en een film in de speler.
Ja nee, maa ik heb altijd de jongens, en dat vind ik heerlijk, maar als ze dan het weekend bij hun vader zijn probeer ik wel altijd 1 van de 2 avonden even voor me mezelf te hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgenavond Kally only avond, no one is invited. Ja, klopt. Heerlijk. Al heb ik die avonden doordeweeks zat.Maar dan niet met lekkere prulletjes, tissues en een film in de speler.
Ik heb echt geen idee meer, even terugzoekenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Het was toch 24 juni? Ik dacht dat altijd..
quote:
Al weer meer opgeknapt?quote:
Ja!quote:
Ja uiteraard, maar series van de BBCquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
Een aanrader is de Sherlock serie, van de BBC.
Veel betere Sherlock
Ehmquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar series van de BBC
Geef me eens een goede film voor morgen dan, geen tranen maar gewoon dat ik er in op ga?
Zolang ik niet hoef te huilen mag alles, al vind ik comedy's moeilijk te vinden tegenwoordigquote:
Nee ook nietquote:
Vond hem ietwat tegenvallen. De stukken dat Streep de Tatcher was die we allemaal kennen waren geniaal, tijdens haar regeerperiode. Maar de oude Tatcher stukken waren nogal saai.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:13 schreef Kally het volgende:
Ik heb ze opgeschreven allemaal tnx, maarre iemand The iron Lady gezien?
Hoe was die?
Ik was er al bang voor, hmm film om een keer tussen neus en lippen door te kijken dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vond hem ietwat tegenvallen. De stukken dat Streep de Tatcher was die we allemaal kennen waren geniaal, tijdens haar regeersperiode. Maar de oude Tatcher stukken waren nogal saai.
gni gni ngi je zei wippen gnignigniquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:17 schreef Kally het volgende:
Goed ik ga nog even een gezicht erop doen, fijne avond allemaal, kom later nog wel even langswippen
Was em niet echt, helaas.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:13 schreef Kally het volgende:
Ik heb ze opgeschreven allemaal tnx, maarre iemand The iron Lady gezien?
Hoe was die?
SPOILER: Antwoorden en motivatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De UitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dit ook ja.quote:
Ik ga effe zoeken! Komt eraannn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:52 schreef Renesite het volgende:
Whehehehe.
Ik wil alle motivaties bij vraag 1 wel weten
En wie hadden het schaapjevraagje fouttt?
Die kwam van Vaduz afquote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Wel grappig dat je de link met knikkeren legt Lut. Ik heb ooit van de toen nog onbekende Pieter vanden Hoogenband een knikker gekregen op de basisschool
Nee, meteen verloren en tja toen was Pietertje zelf 11 of 12. Dat hij later zo'n grote zwemkampioen zou worden, kon ik toen niet weten natuurlijk..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die kwam van Vaduz afDe motivaties zijn gewoon knip- en plakwerk
Wel een gaaf verhaal.. Heb je 'm nog?
Je schoonfamilie moet je het maar van hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben familie van mezelf. Personality dat ik ben!
Dat hoor ik graag! En wat een bikkelquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook! M'n maat was op. Hij was al vanaf 5.00 uur wakker, heb em naar huis gestuurd. Maar echt een topavond.
Neem aan Macbook Pro?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ook wel heerlijk. een laptop die niet binnen 5 minuten uitvalt opdat de stroom op is!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:23 schreef Zeroku het volgende:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
TVP knop kun je weer terugzetten.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben echt blij met de mensen die me omringen. Ze halen het beste in me boven.
De grap ontgaat mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |