Ik heb een heel mooi jaren 70 afro kapsel toevalligquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:14 schreef Renesite het volgende:
Het is naief te denken dat mensen zichzelf niet verzorgen/bijhouden in de kruisgordelring
Heb jij in mijn badkamer gezeten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
En netjes aftrimmen in de hoekjes!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Nu vraag je om een standaard FOK opmerking he, dat weet jequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi jaren 70 afro kapsel toevallig
Fipo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu vraag je om een standaard FOK opmerking he, dat weet je
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu vraag je om een standaard FOK opmerking he, dat weet je
quote:
Je rijstkoker?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
wat een schattig ding is het toch
Wil ik later ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Als het uit Japan komt, zit er zeker meer opties op dan alleen maar rijst koken neem ik aan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, klein wit balletje uit japan
ja, tentakelsquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het uit Japan komt, zit er zeker meer opties op dan alleen maar rijst koken neem ik aan?
Wat een dotje inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
moest er wel 25 kilo voor afvallen, maar dan heb je ook wat
Lijkt wel een radioquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
de bak is een liter, dus genoeg me dunkt, had geen zin in de 1.8 liter versiequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat een dotje inderdaad
Maar hoeveel kan er per keer in dan?
Mannenpap?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, tentakels
Nee, hij heeft verschillende standen, maar hij is alleen voor rijst en pap.
Oh hij lijkt veel kleinerquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de bak is een liter, dus genoeg me dunkt, had geen zin in de 1.8 liter versie
Uiteraard nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
Moest hem wel importeren, want hij wordt niet in Nederland verkocht
Iedere rijstkoker die je hier ziet heeft hetzelfde systeem van binnen zitten, die van 15 euro, en die van 80, echt belachelijk. Niets mis mee, maar het kan beter, en 80 euro is gewoon te veel.quote:
Kun je niet zo'n adapter kopen anders?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere rijstkoker die je hier ziet heeft hetzelfde systeem van binnen zitten, die van 15 euro, en die van 80, echt belachelijk. Niets mis mee, maar het kan beter, en 80 euro is gewoon te veel.
Moet er nu wel een andere stekkert op gaan schroeven, want er zit een UK stekker op
kan, maar als ik de stekker vervang is het meteen goed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Kun je niet zo'n adapter kopen anders?
Ja is ook weer waar, ik vind hem leuk, fijn kan ik eindelijk sushi leren maken met jouquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan, maar als ik de stekker vervang is het meteen goed.
Dat moet ook nog steeds jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja is ook weer waar, ik vind hem leuk, fijn kan ik eindelijk sushi leren maken met jou
Vis is geen optie?quote:
Ik heb nog een bentoquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
Het tofste is nog wel de timerfunctie, 's avonds rijst en water er in, 'sochtends overscheppen in een broodtrommel met wat andere dingen, en voila lekker eten tussen de middag![]()
of andersom, 's ochtends spul er in, 's avonds als je thuiskomt meteen rijst al klaar
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |