Ik denk dat ik het ook nooit zal begrijpen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb dat hele DJ gebeuren nooit zo goed begrepen.
Je neemt een hele stapel baggerplaten, daarvan zet je er twee op.
Als dan de ene bijna afgelopen is, zet je de andere op.
En als je dat dan maar vaak genoeg doet voor heeeeeel veel mensen, wordt je stinkend rijk.
Wat voor jou bagger is, is voor een ander heerlijke muziek. Jammer dat je gelijk gaat afkraken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb dat hele DJ gebeuren nooit zo goed begrepen.
Je neemt een hele stapel baggerplaten, daarvan zet je er twee op.
Als dan de ene bijna afgelopen is, zet je de andere op.
En als je dat dan maar vaak genoeg doet voor heeeeeel veel mensen, wordt je stinkend rijk.
Dat is niet afkraken hoor, dat is eeehhhhh, opbouwende kritiek!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat voor jou bagger is, is voor een ander heerlijke muziek. Jammer dat je gelijk gaat afkraken.
Over smaak valt idd niet te twisten. Ik ben op Lowlands geweest en dat was best wel tof maar van die muziek heb ik maar weinig thuis.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat voor jou bagger is, is voor een ander heerlijke muziek. Jammer dat je gelijk gaat afkraken.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef belle1608 het volgende:
Zoo ben er weer djmo en merlijn blij gemaakt
Oh, jij zocht toch nog een boek?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef belle1608 het volgende:
Zoo ben er weer djmo en merlijn blij gemaakt
Nee Hardrock is gevarieerd wil je zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is niet afkraken hoor, dat is eeehhhhh, opbouwende kritiek!![]()
Maar sorry hoor, je kan het toch nauwelijks muziek noemen?
Ik snap ook niet zo goed waarom die grote DJ's zo'n hele berg met platen/cd's hebben.
Werkelijk alles (maar dan ook echt alles) klinkt gewoon hetzelfde.
Nee, maar je gaat er wel heel erg vrolijk van kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee Hardrock is gevarieerd wil je zeggen
Ze kijken ook zo blijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:03 schreef Pulver het volgende:
Wat dat betreft kan je beter naar een hardrock concert gaan.
Dat is tenminste een vrolijke bedoening!
Dat wil zeggen...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zie er nog steeds geen voordelen inquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef DJMO het volgende:
Voor whats app hoef je niet eerst FOK! op te starten, het is sneller, directer, goedkoper en je kunt er filmpjes, foto's en geluidsopnames mee versturen
Ik zie het ook helemaal voor me.quote:
Ik heb wel trek maar geen zin om te koken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:07 schreef maffemuts het volgende:
Goed hier vanavond ook maar pasta op tafel... heb toch geen trek, kunnen vent en kids er lekker van genieten... neem wel n boterhammetje kaas ofzo
Bij ons in de tuin groeide maggiplanten de vingers insmeren met een platgewreven blaadje is ook effectief om het af te leren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:10 schreef DJMO het volgende:
Geert had weer een leuke neiging .. vingers achter in z'n strot douwen tot aan kotsen toe. Heeft Jan ook een periode gehad, maar nu begon Jan Geert weer na te doen.![]()
oplossing .. byte-xGeert heeft het door, en Jan BLIJFT z'n vingers in z'n mond stoppen en dan klagen dat het vies is
Maar jij bent ook niet normaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Ehhe het volgende:
Ik dronk vroeger maggi zo uit het flesje als ik de kans kreeg. Héérlijk
ga je wat halen, of kijk je waar je kan aanschuivenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet normaal.
En ik heb geen zin om te gaan koken.![]()
Ik zal wel naar de keuken moeten want morgen is het over datum. Maar als iemand wil komen koken dan ga ik niet moeilijk doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
ga je wat halen, of kijk je waar je kan aanschuiven
Les één bij producten die over de datum zijn:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zal wel naar de keuken moeten want morgen is het over datum. Maar als iemand wil komen koken dan ga ik niet moeilijk doen.
Dat weet ik wel maar ik moet toch eten vandaag dus laat ik het maar combineren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Les één bij producten die over de datum zijn:
Gewoon wat langer doorverwarmen of doorbakken.
Is dan nog prima te gebruiken.
Haha en bedankt! Ik vind het nu ook niet meer lekker hoor, zo puurquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet normaal.
En ik heb geen zin om te gaan koken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |