toch wel weer jammer hoor rucky!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky wererom blij is dat die niets in zijn mond heeft.
Dank u, je hebt mijn voornaam gejat, nou.. bijna dan.quote:
Zo'n openlucht-zwembad op de langste dag van het jaar...quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
toch wel weer jammer hoor rucky!!!
was de 2de keer vandaag!!!
Whahahahaha... die TT!!!
Geen idee... deels buiten? Defqon...
Toch een beetje dubbelzinnig, Rucky....quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky wererom blij is dat die niets in zijn mond heeft.
Ik denk dat ik nu beter mijn mond kan dicht houden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Toch een beetje dubbelzinnig, Rucky....
als je je mond vol hebt, kan het vervelend zijn als je je mond dichthoudtquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu beter mijn mond kan dicht houden.
Nee joh, nieuwe vuurvliegjes vangenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:21 schreef dolfina-chica het volgende:
wat zijn we allemaal aan het doen??
kaboutertjes tellen??
ojee.... dat is onbegonnen werk...quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nee joh, nieuwe vuurvliegjes vangen
En nog wat hamsters voor in de electra kast
ik heb wel kinderverhalen geschreven ja..quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef DJMO het volgende:
d-c .. heb jij er al eens aan gedacht om sprookjes te gaan schrijven?
kneippquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:03 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind jasmijn zo lekker zoet ruiken. Lavendel wat in douchespul verwerkt zit ruikt zo chemisch vaak
vooruitzicht...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Ehhe het volgende:
Oeh kneipp is wel echt heel lekker!
Heftige msn-gesprekken dan weer niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |