"Coke gesnoven".quote:wat we op de WC gedaan hebben
Nee, is reden voor ontslag op staande voet als je dat niet doet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef profiler26 het volgende:
het erge is nog dat alles publiekelijk hangt, al je collega's zien wat je gedaan hebt. maar ondanks hoe goor het ook is, sta ik in mij recht gewoon naar de wc te gaan en niks op te schrijven?
Als je al 3 contracten hebt gehad en je 3e nu weer stilzwijgend verlengt is met een jaar heb je nu dus eigenlijk je 4e contract. Je 4e contract is, op paar uitzonderingen na, dus een vast contract en niet een jaar contract.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:52 schreef profiler26 het volgende:
Ook heb ik inmiddels mijn derde contract, het laatste contract heb ik nooit op papier gekregen, er is altijd wel een smoesje waarom het er nog niet is. nu weet ik dat ze dit niet verplicht zijn om te geven. maar nu komt het probleem. in mijn evaluatie gesprek is er duidelijk aangegeven dat mijn laatste contract alvorens over te gaan op een vast contract met anderhalf jaar verlengt zou worden. nu kreeg ik ineens een e-mail ( na de vraag of ik eindelijk mijn contract kon krijgen) dat mij oude gewoon doorloopt en dus met een jaar verlengt is???? sta ik in mijn recht om anderhalf jaar te eisen?
"Nee het is oké die heroïne is een van m'n secundaire arbeidsvoorwaarden"quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
12.10u - 12.25u Meegenomen lunch opgegeten
12.25u - 12.45u Diner van de vorige dag uitgescheten
12.45u - 12.50u Alle luchtverfrissers uitgeput
12.50u - 13.00u Krant, koffie, shotje heroïne.
13.00u - WC verlaten en begonnen met lunchpauze.
ik zit nu in me derde, over 4 maanden zal me 4e ingaan of natuurlijk geen verlenging waar ik denk ik maar vanuit moet gaan. maar modeling is 1,5 jaar. dus zou ik nog 9 maanden hebben toch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef RPG het volgende:
[..]
Als je al 3 contracten hebt gehad en je 3e nu weer stilzwijgend verlengt is met een jaar heb je nu dus eigenlijk je 4e contract. Je 4e contract is, op paar uitzonderingen na, dus een vast contract en niet een jaar contract.
Zal toch wel....zou toch te gek zijn als men je het kon verplichten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef profiler26 het volgende:
het erge is nog dat alles publiekelijk hangt, al je collega's zien wat je gedaan hebt. maar ondanks hoe goor het ook is, sta ik in mij recht gewoon naar de wc te gaan en niks op te schrijven?
Wat voor lengte had je 2e contract? ook een jaar? Zie dan maar eens te bewijzen dat ze voor de stille verlenging van je 3e contract opeens anderhalf jaar gedaan hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:07 schreef profiler26 het volgende:
[..]
ik zit nu in me derde, over 4 maanden zal me 4e ingaan of natuurlijk geen verlenging waar ik denk ik maar vanuit moet gaan. maar modeling is 1,5 jaar. dus zou ik nog 9 maanden hebben toch?
mijn eerste was een jaar, tweede anderhalf jaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:09 schreef RPG het volgende:
[..]
Wat voor lengte had je 2e contract? ook een jaar? Zie dan maar eens te bewijzen dat ze voor de stille verlenging van je 3e contract opeens anderhalf jaar gedaan hebben.
Dan moeten zij aantonen dat ze afgesproken hebben het contract te verlengen met maar 1 jaar. Als je niks getekend hebt en niks op papier hebt kan je zeggen dat contract gewoon stilzwijgend verlengd is met zelfde voorwaarden als 2e contract. Moet natuurlijk ook in je 2e contract staan dat die stilzwijgend verlengt kan worden met zelfde voorwaarden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:10 schreef profiler26 het volgende:
[..]
mijn eerste was een jaar, tweede anderhalf jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |