Ja weet ik veel ik ken hem niet, tot nu toe komt hij ook nog wel lief over. We zullen zien wat de toekomst brengt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Rosepetals gaf hem aandacht. Eigen schuld wel.
Ik denk trouwen en kinderenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik ken hem niet, tot nu toe komt hij ook nog wel lief over. We zullen zien wat de toekomst brengt.
Had dan ook naar ons geluisterd. Je zit nu voorlopig aan hem vast en je komt niet makkelijk van hem af.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik ken hem niet, tot nu toe komt hij ook nog wel lief over. We zullen zien wat de toekomst brengt.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:17 schreef .Masturbatron. het volgende:
DIE TONGZOEN PIC IS VAN TWEE MANNEN HE
Hebben ze Paul ooit operatief uit je endeldarm moeten verwijderen of overdrijf je gewoon schromelijk?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Had dan ook naar ons geluisterd. Je zit nu voorlopig aan hem vast en je komt niet makkelijk van hem af.
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:17 schreef .Masturbatron. het volgende:
DIE TONGZOEN PIC IS VAN TWEE MANNEN HE
Ik overdrijf niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hebben ze Paul ooit operatief uit je endeldarm moeten verwijderen of overdrijf je gewoon schromelijk?
Goed verhaal.quote:
rose EN bierquote:
Hm.. ik heb die film gezien en die knuffel was toen awkwardquote:
Komt zeker uit een wijvenfilmquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hm.. ik heb die film gezien en die knuffel was toen awkward
Owh shit ik ken de film nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Easy A toch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tongring
quote:
Niets ontgaat jou. Respect.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Niets ontgaat jou. Respect.
Dit topic gaat niet om jou. Dit topic is voor Rose.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:26 schreef Paul het volgende:
[..]Daarom kies voor mij!
Of anders ONZ wil ik ook wel modden
[ afbeelding ]
Ja waar blijven alle liefdesverklaringen,gedichten, liederen en meer van dat soort?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet om jou. Dit topic is voor Rose.
Heel het leven draait toch om mij?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet om jou. Dit topic is voor Rose.
Je eigen topic verpesten.quote:
Roseeee !!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja waar blijven alle liefdesverklaringen,gedichten, liederen en meer van dat soort?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja waar blijven alle liefdesverklaringen,gedichten, liederen en meer van dat soort?
Rozen zijn roodquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mijn kloon heeft nog geen adoratietopic gehad hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef Expression het volgende:
Sowieso elke 'vrouw' krijgt wel een adoratietopic op FOK!
Mooi hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Roseeee !!!
kijkt altijd blij, en nooit boos!!
Roosseeeee!!
Echt een leuke meid, en dus geen dooos!!!
Rosee!!!
Had je niet snel gevonden, duurde wel een poos!!!!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Was Sinepedraap dood
Dan versierde ik jou
Post eerst eens pics, daarna kijken we wel verder.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Kijk hem jaloers zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef Expression het volgende:
Rosepetals is liefquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
WAAROM DOE JIJ ' ' ROSE IS EEN ECHT VROUW EEN BABE EEN MEID DIE OP DE TOEKOMST IS VOORBEREID! HOOR JE ME? HOOR JE ME?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef Expression het volgende:
Ik ben nog steeds aan het denken wie het kan zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn kloon heeft nog geen adoratietopic gehad hoor.
Goeiequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Was Sinepedraap dood
Dan versierde ik jou
Mijn kloon kan goed overtuigen ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het denken wie het kan zijnLaatst zelfs een DM sessie gehad met een meid.. ik stuurde JIJ BENT DIMENS. Maar ze snapte er niks van en vond me maar een rare
Shit zat ik goed ja?quote:
Jij bent NSB'er ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:30 schreef Expression het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal van de verkeerde kant
Geen idee. Wie was het?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:32 schreef rosepetals het volgende:
En waar blijft Knaller met een mooi liedje?
[..]
Shit zat ik goed ja?
Nou niet dus want dan zou je wel weten dat we geDM't hadden.quote:
Ik zit te eten ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:32 schreef rosepetals het volgende:
En waar blijft Knaller met een mooi liedje?
Dat wil ik uitproberen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:34 schreef Paul het volgende:
Ok klaar nu, Rose is van mij, anders krijg je klappies van mij persoonlijk. Wie haar maar aanraakt!
Ooh, nou dat ben ik nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:34 schreef Expression het volgende:
[..]
Nee, volgens mijn zin zou jij dat zijn.
Doe je dan ook een slotje zodat niemand meer kan postenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:34 schreef Paul het volgende:
Ok klaar nu, Rose is van mij, anders krijg je klappies van mij persoonlijk. Wie haar maar aanraakt!
Kom maar opquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:34 schreef Paul het volgende:
IK WEET WAAR JE WOONT WANT BUURVROUW TRUUS HEEFT JE HUIS AANGEWEZEN JONGE! JAAAAAAAAAAA NU KAN JE WEL STOER DOEN MET JE HAMSTER!quote:
Je weet klaarblijkelijk niet waar ik woon anders had je mijn buurvrouw geen truus genoemdquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:36 schreef Paul het volgende:
[..]
IK WEET WAAR JE WOONT WANT BUURVROUW TRUUS HEEFT JE HUIS AANGEWEZEN JONGE! JAAAAAAAAAAA NU KAN JE WEL STOER DOEN MET JE HAMSTER!
Ik bedoel je overbuurvrouwquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je weet klaarblijkelijk niet waar ik woon anders had je mijn buurvrouw geen truus genoemd
Net of jij weet wie jouw buurvrouw is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je weet klaarblijkelijk niet waar ik woon anders had je mijn buurvrouw geen truus genoemd
Hij is druk bezig mannen in elkaar te slaan die naar jou kijken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:37 schreef rosepetals het volgende:
Waar blijft Sinep eigenlijk om mij op te eisen?
Andere wieven te naaien?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:37 schreef rosepetals het volgende:
Waar blijft Sinep eigenlijk om mij op te eisen?
Hij steekt ze.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij is druk bezig mannen in elkaar te slaan die naar jou kijken.
Nou wat een slappe verdediging, nog even en ik ga er met Paul vandoor. Je hoort je zwaard en harnas te pakken en mij op te eisenquote:
WAAROM ZIT JIJ AAN MIJN ROSE? MOET JE HIER KOMEN JONGE, IK SLA JE KAPOT!quote:
Slet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou wat een slappe verdediging, nog even en ik ga er met Paul vandoor. Je hoort je zwaard en harnas te pakken en mij op te eisen
Ja moment ff alles lezen. Zie nu pas dat ze mij dood willen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou wat een slappe verdediging, nog even en ik ga er met Paul vandoor. Je hoort je zwaard en harnas te pakken en mij op te eisen
Kom dan hommoquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
WAAROM ZIT JIJ AAN MIJN ROSE? MOET JE HIER KOMEN JONGE, IK SLA JE KAPOT!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik nak jou met mijn niffa niemand komt aan mijn chimeidquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Was Sinepedraap dood
Dan versierde ik jou
Waarom zou ik mijn buurvrouw niet kennen ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:37 schreef Expression het volgende:
[..]
Net of jij weet wie jouw buurvrouw is.
ohh, oke.quote:
OK?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil wel doen van niet als dat het spannender maakt voor jou
Omdat jij op FOK! zit, en hoogst waarschijnlijk voldoet aan het stereotype dat je heel de dag op zolderkamer zit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn buurvrouw niet kennen ?
Meh, ik ga even iets anders doen. Sterkte met Paul.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil wel doen van niet als dat het spannender maakt voor jou
Gediskwalificeerd dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Meh, ik ga even iets anders doen. Sterkte met Paul.
Ik kom dagelijks buiten hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:48 schreef Expression het volgende:
[..]
Omdat jij op FOK! zit, en hoogst waarschijnlijk voldoet aan het stereotype dat je heel de dag op zolderkamer zit.
Hoe is het nu, daarbuiten?quote:
Ik meestal binnen, maar ja, dat scheelt met opruimen natuurlijk.quote:
Alsof er iets te doen is in Werkhovenquote:
Nee zeist is lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Alsof er iets te doen is in Werkhoven!!!!!!!!!!!!!!!
Werkhoven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindhovenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
Lekker zeiken over woonplaatsen ja, als er geen stokken meer zijn om te slaan.
Ok deze reactie is leukquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Alsof er iets te doen is in Werkhoven!!!!!!!!!!!!!!!
Werkhoven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee joh gekkie. Het was een stel dat situatie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja moment ff alles lezen. Zie nu pas dat ze mij dood willen.
Ow ok, tik hem aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Het was een stel dat situatie.
Dat was de eerste keer dat ik boos op je was haha.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
Mwhehe, rosepetals toen nog boos op me omdat ik tegen AJ inging.
Het duurde ook maar een minuutje of zo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat was de eerste keer dat ik boos op je was haha.
Ja alles is al weer vrede. Maar straks als je mod bent kan ik je niet meer aanspreken op je gedragquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het duurde ook maar een minuutje of zo.
Mwhehe, dan kan ik lekker dominant gaan doen, daar kick je op.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja alles is al weer vrede. Maar straks als je mod bent kan ik je niet meer aanspreken op je gedrag
Zo'n halve die je afgewezen hebt, juffrouw Petals?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n halve die je afgewezen hebt, juffrouw Petals?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwhehe, dan kan ik lekker dominant gaan doen, daar kick je op.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:39 schreef Dagkaart het volgende:
Nee, maar de hoeveelheid complimentjes en klefheid in dit topic zijn niet te harden.
Is er iets wat je wil vertellen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:39 schreef Dagkaart het volgende:
Nee, maar de hoeveelheid complimentjes en klefheid in dit topic zijn niet te harden.
Was ook terechtquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
Mwhehe, rosepetals toen nog boos op me omdat ik tegen AJ inging.
quote:
Gewoon doen. Word je hard van als mod.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja alles is al weer vrede. Maar straks als je mod bent kan ik je niet meer aanspreken op je gedrag
jij bent een ventquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |