Mooi hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Roseeee !!!
kijkt altijd blij, en nooit boos!!
Roosseeeee!!
Echt een leuke meid, en dus geen dooos!!!
Rosee!!!
Had je niet snel gevonden, duurde wel een poos!!!!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Was Sinepedraap dood
Dan versierde ik jou
Post eerst eens pics, daarna kijken we wel verder.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja waar blijven alle liefdesverklaringen,gedichten, liederen en meer van dat soort?
Kijk hem jaloers zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef Expression het volgende:
Sowieso elke 'vrouw' krijgt wel een adoratietopic op FOK!
Rosepetals is liefquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja waar blijven alle liefdesverklaringen,gedichten, liederen en meer van dat soort?
WAAROM DOE JIJ ' ' ROSE IS EEN ECHT VROUW EEN BABE EEN MEID DIE OP DE TOEKOMST IS VOORBEREID! HOOR JE ME? HOOR JE ME?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef Expression het volgende:
Sowieso elke 'vrouw' krijgt wel een adoratietopic op FOK!
Ik ben nog steeds aan het denken wie het kan zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn kloon heeft nog geen adoratietopic gehad hoor.
Goeiequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Was Sinepedraap dood
Dan versierde ik jou
Mijn kloon kan goed overtuigen ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het denken wie het kan zijnLaatst zelfs een DM sessie gehad met een meid.. ik stuurde JIJ BENT DIMENS. Maar ze snapte er niks van en vond me maar een rare
Shit zat ik goed ja?quote:
Jij bent NSB'er ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:30 schreef Expression het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal van de verkeerde kant
Geen idee. Wie was het?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:32 schreef rosepetals het volgende:
En waar blijft Knaller met een mooi liedje?
[..]
Shit zat ik goed ja?
Nou niet dus want dan zou je wel weten dat we geDM't hadden.quote:
Ik zit te eten ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:32 schreef rosepetals het volgende:
En waar blijft Knaller met een mooi liedje?
Dat wil ik uitproberen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:34 schreef Paul het volgende:
Ok klaar nu, Rose is van mij, anders krijg je klappies van mij persoonlijk. Wie haar maar aanraakt!
Ooh, nou dat ben ik nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:34 schreef Expression het volgende:
[..]
Nee, volgens mijn zin zou jij dat zijn.
Doe je dan ook een slotje zodat niemand meer kan postenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:34 schreef Paul het volgende:
Ok klaar nu, Rose is van mij, anders krijg je klappies van mij persoonlijk. Wie haar maar aanraakt!
Kom maar opquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:34 schreef Paul het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |