Waarom zou ik mijn buurvrouw niet kennen ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:37 schreef Expression het volgende:
[..]
Net of jij weet wie jouw buurvrouw is.
ohh, oke.quote:
OK?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil wel doen van niet als dat het spannender maakt voor jou
Omdat jij op FOK! zit, en hoogst waarschijnlijk voldoet aan het stereotype dat je heel de dag op zolderkamer zit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn buurvrouw niet kennen ?
Meh, ik ga even iets anders doen. Sterkte met Paul.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik wil wel doen van niet als dat het spannender maakt voor jou
Gediskwalificeerd dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Meh, ik ga even iets anders doen. Sterkte met Paul.
Ik kom dagelijks buiten hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:48 schreef Expression het volgende:
[..]
Omdat jij op FOK! zit, en hoogst waarschijnlijk voldoet aan het stereotype dat je heel de dag op zolderkamer zit.
Hoe is het nu, daarbuiten?quote:
Ik meestal binnen, maar ja, dat scheelt met opruimen natuurlijk.quote:
Alsof er iets te doen is in Werkhovenquote:
Nee zeist is lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Alsof er iets te doen is in Werkhoven!!!!!!!!!!!!!!!
Werkhoven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindhovenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
Lekker zeiken over woonplaatsen ja, als er geen stokken meer zijn om te slaan.
Ok deze reactie is leukquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Alsof er iets te doen is in Werkhoven!!!!!!!!!!!!!!!
Werkhoven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee joh gekkie. Het was een stel dat situatie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja moment ff alles lezen. Zie nu pas dat ze mij dood willen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |