Ow ok, tik hem aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Het was een stel dat situatie.
Dat was de eerste keer dat ik boos op je was haha.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
Mwhehe, rosepetals toen nog boos op me omdat ik tegen AJ inging.
Het duurde ook maar een minuutje of zo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat was de eerste keer dat ik boos op je was haha.
Ja alles is al weer vrede. Maar straks als je mod bent kan ik je niet meer aanspreken op je gedragquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het duurde ook maar een minuutje of zo.
Mwhehe, dan kan ik lekker dominant gaan doen, daar kick je op.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja alles is al weer vrede. Maar straks als je mod bent kan ik je niet meer aanspreken op je gedrag
Zo'n halve die je afgewezen hebt, juffrouw Petals?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n halve die je afgewezen hebt, juffrouw Petals?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwhehe, dan kan ik lekker dominant gaan doen, daar kick je op.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:39 schreef Dagkaart het volgende:
Nee, maar de hoeveelheid complimentjes en klefheid in dit topic zijn niet te harden.
Is er iets wat je wil vertellen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:39 schreef Dagkaart het volgende:
Nee, maar de hoeveelheid complimentjes en klefheid in dit topic zijn niet te harden.
Was ook terechtquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:26 schreef Id_do_her het volgende:
Mwhehe, rosepetals toen nog boos op me omdat ik tegen AJ inging.
quote:
Gewoon doen. Word je hard van als mod.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja alles is al weer vrede. Maar straks als je mod bent kan ik je niet meer aanspreken op je gedrag
jij bent een ventquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |