Zo kom je er wel.quote:Klacht Kijkshop: Tablet werkt niet meer
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Kijkshop
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kijkshop
Lezers van deze klacht: 70
Dit is de tweede klacht hierover
Ik heb in februari een polaroid tablet mid8610 gekocht en van het begin al heel wat problemen.
Nu start hij niet meer op en op internet is er ook geen software of een update te krijgen.
Maar ik heb geen bon meer die ben ik kwijt.
Gewenste oplossing
Ik wil hier graag een oplossing voor
Maar wat wil je ook, met een senseoquote:Klacht Philips: opeens heel slappe koffie met de latte select van Philips senseo
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Philips
Lezers van deze klacht: 16
opeens heel slappe koffie met dezelfde pads DE ook na ontkalken apparaat nog geen 4 maanden oud. en alles al geprobeerd dat ik op het internet kon vinden!
Gewenste oplossing
dat ik weer normale koffie krijg ipv een heeeeel slappe bak met koffie
quote:Op zondag 1 juli 2012 10:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vooral die laatste zin doet het hem, allochtonen krijgen altijd voorrang hier
quote:Klacht Albert Heijn: Out of bed
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 19
Koop altijd dit soort producten bij mijn kapper en die zijn prijzig. Gebruik vaak jullie producten en die zijn altijd goed. Vandaar dat ik dit product gekocht heb. Heb fijn haar wat elke ochtend een zetje nodig heeft. Nou dit product doet echt niks. Het is even stijl en plat en er verander dus niks als ik uw product gebruik. Heb geen bon meer omdat er ik ervan uit ging, gezien de ervaringen, dat dit zou werken. Ik kan het dus zo in de prullenbak gooien en het is dus zonde van mijn geld.
Gewenste oplossing
Teruggave in geld
Halve gare burgers.quote:Klacht Cafe Parck Amsterdam: voedselvergiftiging in het cafe Parck te Amsterdam
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Cafe Parck Amsterdam
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Cafe Parck Amsterdam
Lezers van deze klacht: 65
Na het bezoek van het cafe “Parck” te Amsterdam, Overtoom 428 op zondag 10 Juni en het eten van de “Fabulous Twin Burgers” acute voedselvergiftiging opgelopen. We hebben “Groupon” check gebruikt om hier te komen.
dat zijn hun burgers: http://cafeparck.com/?page_id=8
Ze maken de burgers inderdaad “medium met juices flowing” zoals ze in hun advertentie en ze vragen je niet van te voren of je misschien “well done” wil. Heb besloten om niet moeilijk te doen, maar dat risico heb ik genomen alleen omdat ze hun vlees als “Premium Beef from Maas, Rhine en Ijssel” presenteren!
De smaak was niet echt geweldig, omdat ze bepaalde saus gebruiken dat ik niet zo lekker vind, maar het vlees zag op zich als een “tartar” vlees uit. Ik ging ervan uit dat ze de kwaliteit garanderen! Dat mag ook voor een 10 Euro twee kleine burgers.
Maar helaas heb ik zo een zware vergiftiging opgelopen van dat halfgare vlees! Ik neem het bedrijf het nu zeer kwalijk. Ik had de hele nacht wakker gebleven omdat ik rillingen en pijn in mijn hele lichaam had. Van brakken kreeg ik opgezwollen ogen. Vandaag de huisarts geweest, maar volgens hem is een acute vergiftiging, maar voorlopig kan hij niets geven omdat het virale en niet bacteriele vergiftiging kan zijn.
Ik bal zo heel erg dat ik naar dat cafe was gegaan!
Gewenste oplossing
Ik vind dat ze veel beter op de hygiene moeten letten, niet hun halve gare burgers promoten, maar gewoon alles goed doorbakken en niet mensen ziek maken als ze de kwaliteit en versheid van hun vlees niet kunnen garanderen! Ik hoef niets van ze eigenlijk, om eerlijk te zijn, het is toch laatste keer dat ik kom, want alleen als ik aan die plek denk - wil weer gaan kotsen, neemt u mij niet kwalijk voor de eerlijkheid. Ik had geen idee dat je in Amsterdam zo zwaar ziek kan worden van eten in een van de op het eerste gezicht presentable tent. Nou, excuses van ze zouden opzicht terecht kunnen zijn! Maar het is ook een waarschuwing dat rauw vlees, halve gare burgers! - Ik tenminste nooit meer!
Mededelingquote:Op maandag 25 juni 2012 22:36 schreef magneetstrip het volgende:
Waarom komen al die trollklachten van de AH enzo op de site en mijn verzonnen klacht over een spijker in een stoel op het MBO niet?
Hij moet een programma gaan maken waarbij hij samen met de klagers langs de instanties gaat! Dat wordt top tv!quote:
quote:Intrum Justitia heeft de gewoonte me elke dag te bellenn over een vordering op mijn dochter. Mijn dochter is volwassen en woont al jaren niet meer thuis.
Ik zeg elke dag tegen Intrum justitia dat ze moeten stoppen, maar ze blijven me stalken. toen ik vroeg over wat het ging zeiden ze: dat vertellen wij Uw dochter.
Mijn voorletters zijn anders dan die van degene waar ze een vordering op hebben. Intrum Justitia is bezig met terrorisnme em telefoonterreur.
Gewenste oplossing
Bel mij nooit meer op Intrum Justitia, ik heb geen schulden. U weet heel goed dat ik degene niet ben die U zoekt. U bent een terrorist.
Opgelicht worden door een oplichter, dat dit kan in Nederland.quote:Klacht ING: opgelicht door een oplichter!!!
via whats app (z’n nummer heb ik nog). na wat praten en handelen waren we overeengekomen over de prijs. ik wou niet op gelicht worden dus ik kreeg een foto van z’n id en ik kreeg zn sofie nummer, dat was eigenlijk wel genoeg voor mij en het geld overgemaakt. de volgende dag nog gehoord van hem dat het gestort was en daarna niks meer van hem vernomen (5x gebeld, 3x gesmst en 100 whats appjes gestuurd). ik ga zo meteen aangifte doen!
rekening nummer:
Gewenste oplossing
ik hoop dat jullie mij het geld kunnen terug geven en dat de dader word gepakt omdat ik niet de enigste ben!
Blijft sneu, klagen tegen een bedrijf om je eigen falen te maskeren. wat een droeftoeterijquote:Klacht ING: Opgelicht op Internet
Ik had een advertentie gezet op marktplaats over een paar festival kaartjes die ik wou hebben, het festival was al uitverkocht daarom kon ik alleen via marktplaats de kaartjes regelen.
Ongeveer +- 1 uur nadat ik de Advertentie had geplaatst kreeg ik via mijn telefoon een whatsapp bericht met iemand die 4 kaartjes verkocht voor het festival van Decibel.
Hierin was ik erg geïnteresseerd en we communiceerde nog wat verder over de prijzen en over de verzending van de kaartjes.
Hij stuurde vrijwel per direct een foto van zijn ID Kaart ( We foto was redelijk wazig en vroeg daarom een nieuwe foto, De nieuwe foto kwam redelijk snel binnen en was iets duidelijker. Na de deal te sluiten 4 kaartjes voor het festival Decibel voor 270 euro had ik gesloten om het geld over te storten naar zijn ING rekening Ikzelf heb ook een ING rekening en het geld zou er dus direct op staan. Ik zou het geld storten en hij zou mij de kaartjes per email versturen. Nadat ik het geld had gestort kreeg ik van hem te horen dat hij zijn computer zou aanzetten om de festival kaartjes door te sturen naar mijn email adres.
Nadat hij dit zei heb ik eigenlijk niks meer van hem vernomen, ik kreeg geen berichtjes meer ik heb hem nog een aantal malen gesmst en 3 maal gebelt, hierop kreeg ik allemaal geen reactie. De volgende ochtend was ik direct gaan kijken op mijn email maar helaas nog niks ontvangen. Ik ging was googelen naar zijn naam en bankrekeningnummer en zag dat ik niet de enigste was die opgelicht is door deze persoon. Op http://www.opgelichtopint(...)l?num=1261521458/678 kan je nog veel meer van de aanklachten zien die door andere mensen zijn gemaakt. Ik ben blijkbaar niet de enigste. Na dit ben ik direct de ING gaan opbellen om te vertellen over mijn verhaal. De ING had eerst netjes al mijn gegevens gecontroleerd en volgens gekeken naar wat voor nummer ik dit geld heb gestort. Het rekeningnummer van de oplichter was inderdaad ook een rekeninghouder van de ING. de ING zei tegen mij dat ze hier iets aan gingen doen en zouden zorgen dat dit goed uitkwam. Tot nog vind ik het een slechte zaak dat ze dit rekeningnummer niet per direct op stop hebben gezet en mijn geld hebben teruggestort. Ik ben niet de enigste die vast aangifte heeft gedaan tegen deze persoon met dit rekeningnummer.
Dezelfde ochtend ben ik nog naar het politiebureau gegaan en een aangifte gedaan over de oplichter. Tevens heb ik ook nog digitaal een aangifte gedaan bij de politie en een schriftelijk brief naar de ING toegestuurd over de oplichter.
Gewenste oplossing
Ik ben tevreden als ze deze oplichter pakken en ik en misschien anderen ons geld terug krijgen, deze persoon heeft een groot aantal mensen opgelicht en heeft een rekening bij de ING, om een rekening aan te maken moet je jezelf identificeren neem ik aan dus ik hoop dat ze de dader kunnen pakken en ik/wij ons geld terug krijgen wat ons is opgelicht.
Moedwillig meewerken aan fraude en dan verbaasd zijn dat je als klant geweigerd wordenquote:Klacht Rabobank: bankrekening openen wordt geweigerd
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Rabobank
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Rabobank
Lezers van deze klacht: 60
Mijn neefje is geweigerd bij het openen van een bankrekening aangezien hij zijn rekening in het verleden heeft laten misbruiken door het laten storten van (onrechtmatig)geld van derden. Kortom, hij heeft zijn pas (met opzet) laten misbruiken. Nu probeerd hij toch weer een (normaal) leven op te bouwen maar de bank weigerd hem op grond dit incident een rekening. Naar mijn mening is deze bank verplicht hem een rekening te laten openen. BSN en zorgverzekering zijn (helaas) toch ook verplicht. Het wordt moeilijk om verplichtingen na te komen zonder rekening. Zo zakt hij dus steeds verder i.p.v. dat hij verder kan.
Gewenste oplossing
Het laten openen van een rekening, dit is zijn recht als Nederlander! Desnoods bij een ander filiaal.
- weg -quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Blijft sneu, klagen tegen een bedrijf om je eigen falen te maskeren. wat een droeftoeterij
quote:Klacht Basic Fit: ingrijpen van personeel
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Basic Fit
Lezers van deze klacht: 304
was vandaag in de sportschool komt er een volwassen man naar me toen waarmee ik heel lang terug een conflict had. slaat hij mij voor me bek, loop ik naar de medewerker met een dik oog, vraag ik wat ie er aan gaat doen. zegt ie das je eigenprobleem… ik zeg dus als ik hem nu terug sla dan mag dat zegt ie ja is goed bemoei me er niet mee.. even later sla ik buiten ze vooruit kapot, schijnt dat ik nu de sportschool niet meer in kom terwijl het personeel niet ingreep en er wat tegen deed dat ik IN de sportschool werd geslagen… en die man omdat die er al lang zit mag wel blijven bij de sportschool.
Gewenste oplossing
ik vind gewoon of we mogen allebei blijven op de sportschool. of we worden er samen vanaf getrapt. maar dit vindik voortrekkerij en onprofsioneel gedrag.
quote:
Apart wel dat ik "gewonnen" heb in mijn geval.quote:Klacht Ziggo: opzegging en toch nog rekeningen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Ziggo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ziggo
Lezers van deze klacht: 22
ik heb een opzegging gedaan omdat ik overgestapt naar andere provider
na de opzegging kreeg ik telkens rekeningen
terwijl het was opgezegt
later kreeg ik nde LAVG op mijn dak
deze hanteren een eigen beleid dat je nooit kunt wimmen
steets andere bedragen steets meer geld willen ze zien
Gewenste oplossing
dat er een onder zoek komt naar de wandelgang van de LAVG want wij burgers zijn hier constant de mindere in de strijd
Liekendiekquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:21 schreef raptorix het volgende:
Deze topic is net zo geniaal als de garage liekerkliek (ofzo) reeks
Ja Garage Liekendiek oplichters fraude mishandeling opgelicht klaploperij flessentrekkerij kilometertellers achteruit draaien gebeten door hondquote:
quote:Klacht Kruidvat: Stripboeken met verborgen porno
Recentelijk heeft mijn vrouw voor mijn zoon een pakket stripboeken gekocht. Het bovenste boek was van suske en wiske kinderboek en de boeken daarachter kon je in de winkel niet zien omdat het gesealed was. Helaas bleek er achter dat eerste boek een aantal zeer extreme strip porno boeken te zitten. Mijn zoontje die nu net negen is (toen nog acht) heeft dit gelezen voordat wij konden ingrijpen.
Gezien het feit dat er een kinderboek bovenop lag en je de andere boeken niet kon zien ben ik van mening dat niemand had kunnen vermoeden dat hier vulgaire porno achter zat. Mijn kind is dan ook bloot gesteld aan deze viezigheid. Nu spreekt hij hier regelmatig over en is hier hierdoor in negatieve zin aangetast.
Gewenste oplossing
Ik wacht het voorstel van Kruidvat af
"Rooie Oortjes" oid en zulke shit waarschijnlijk, niet echt heel indrukwekkend.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..], ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die strips
Tophumor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
"Rooie Oortjes" oid en zulke shit waarschijnlijk, niet echt heel indrukwekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Klacht Voedselbank Groningen: weet u het nog
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Voedselbank Groningen
Dit wil ik even kwijt,
Ik heb bij Voogd & Voogd een bromfiets verzekering betaald voor een jaar loopt af julli 2012.
Verzekering is stop gezet er staan 2 termijnen open raaaaaaaaaaaaaar ik heb gebeld en de jufrouw zie tegen mij u heeft inderdaad het hele jaar betaald maar er staan toch 2 termijnen open en dan blijf de verzekering geblokeerd.
Ik heb dus mijn bromfiets all risk verzekerd voor 1 jaar en betaald maar rij nu onverzekerd rond, om 2 termijnen zijn betaal en daarom niet betaals snapu het nog.
Wat een wanprestatie.
Gewenste oplossing
Weet het nier meer, dit gaat boven mijn pet.
Voedselbank is toch een particulier initiatief?quote:Klacht Voedselbank: De VoedselBank van Zoetermeer Discrimineerd buitenlanders
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Voedselbank
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Voedselbank
Lezers van deze klacht: 1934
T.a.v. P.M. H-B
Geachte heer/ mevrouw,
Ik vindt het onterrecht dat mijn aanvraag voor voedselbank is afgewezen?
Ik kan het niet begrijpen, waarom?
Ik ken zoveel mensen die de zelfde minimum inkomen hebben zoals ik, en wel voedsel pakket krijgen in zoetermeer, ik kan namen noemen, als u wilt?
En voor mij wordt het afgewezen, ik vindt dat u mij discrimineerd!
Ik loop zelfs bij de schuldsanering, bij dhr. van der graaf, als u vragen heeft over mijn leef situatie!
Waarom discrimineerd U?
Ik heb een minimum inkomen, zoals u weet!
Hopende u naar behoren hebben ingelicht en,
afwachting een reactie en,
met de vriendelijke groet
ram
Gewenste oplossing
Als ze niet zouden discrimineren bij het gemeentehuis Zoetermeer!
quote:Klacht Gemeente Lelystad: bomen & zaden
Klacht: Nieuwe klacht
De lente is begonnen heerlijk, maar wat minder is de bomen verliezen hun zaden.
Ik woon aan de Schoener 50 in Lelystad en op 10 meter van mijn voordeur staat een grote boom, die de laatste weken zijn zaden heeft los gelaten. Deze zaden zijn een soort trosjes die bestaan uit honderden hele kleine ronde blaadjes/velletjes.
Deze kleine blaadjes/velletjes liggen over de voor mijn huis lopende weg en in mijn voortuin omdat de gemeente niet de moeite neemt om in deze tijd extra te vegen.
Enige bewoners waaronder ook ik proberen deze troep zelf steeds weg te vegen maar dit lukt maar gedeeltelijk omdat niet elke bewoner dit doet en het af en toe waait.
Het gevolg is dat ik deze troep naar binnen loop en mijn benedenverdieping hiermee vol ligt.
Gewenste oplossing
Als de gemeente Lelystad in deze tijd van het jaar extra veegt in wijken waar bomen staan die hun zaden loslaten.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Het lijkt echt net alsof sommige mensen denken dat het een prive-bericht is naar het bedrijf, beetje hun adres, rekeningnummer, etc. publiekelijk op internet vermelden
quote:Klacht gemeente - Utrecht: afbreken steel van koekkepan
Klacht: Nieuwe klacht
ik heb onze 4 zonen voor 2 jaar elk een koekkepan gegeven met sinterklaas, nu vroeg ik aan 1 van onze zonen wat ze zouden willen als sint cadeau en hij zei een koekkepan maar volgens mij had hij er een.Het handvat was eraf gebroken tijdens het omschudden van de aardappeltjes. Hij is hierbij hard op een glazen pannenzetter terecht gekomen waardoor deze ook is gebroken.
Er was een schroefje of pin wat de steel in de pan houdt verroest en gebroken. Het had nog heel anders af kunnen lopen, maar er zijn gelukkig geen brandwonden.Hoe kan dit nou? Hij heeft de pan direkt weggegooid en nu dit pas gezegd, maar dit mag toch niet nu al? Ik vind dat Tefal hier aan moet werken dat dit niet meer gebeurd.
Ik vond dit een klacht waard.
M.vr. gr
Mevr B
Laat ik geheel aan jullie over
'Ik pin nooit meer geld'. Dat zal ze leren!quote:Klacht ABN Amro: RONDUIT SLECHTE SERVICE BIJ ABN AMRO TE GULPEN!!!!
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over ABN Amro
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ABN Amro
Lezers van deze klacht: 5
Hierbij geef ik u het volgende te kennen.
Gistermiddag begaf ik mij bij ABN Amro kantoor te Gulpen.
Daar ik niet vaak geld pin, vroeg ik om een medewerker om mij te helpen. Ik wilde namelijk geld pinnen met de pas van mijn zoon, welke momenteel zeer slecht ter been is. Hij gaf mij zijn pincode en goedkeuring aan mij om 850,00 euro van zijn rekening af te halen.
Deze begon hierop minderwaardig en denigrerend te lachen, zo van mens ken jij dat niet. Alleen al die blik in die ogen van hem….
Belachelijk!!
Enfin, ik ging met hem naar de geldautomaat en daar aangekomen deed hij geagiteerd en kort door de bocht.
Ik wilde namelijk 850,00 euro opnemen, echter ik kreeg te verstaan dat ik dagelijks niet meer dan 500,00 euro kon krijgen van mijn rekening, hierdoor kwam ik 350,00 euro te kort!!!
Nu blijkt dat ik 1000,00 euro per dag kan opnemen via een ABN Amro geldautomaat….. Ik werd dus ook nog belogen…. Waanzinnig gewoon..
Ik verafschuw de manier waarop ik als minderwaardig en uiterst onbeschoft ben behandeld!
Ik pin NOOIT meer geld!!
Bedankt voor de slechte service en bedankt dat ik nu geleerd heb gekregen hoe ik een pin apparaat moet bedienen……
Een ronduit zeer SLECHTE SERVICE.
Nogmaals dank….
Gewenste oplossing
?
Ach toch...quote:Klacht ING: bankreferentie a 45 euro waar nix in staat
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over ING
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ING
Lezers van deze klacht: 32
4 jr. terug kreeg je een gratis bankreferentie
tegenwoordig moet je daar 45 euro voor betalen.
ik dacht dan zal het wel een heel uitgediepte referentie zijn vol met belangrijke punten erin voor de bedrijven waar ik me aan presenteer.
nu komt het ! voor de somma van 45 euro !!
een brief met 3 regels
regel 1 sinds welke datum je klant bij de ing bent
regel 2 dat er regelmatig bijschrijvingen op plaats vinden
regel 3 dat er geen reden is het aangaan van een relatie af te raden
Gewenste oplossing
ik heb hier over gebeld en gezegd dat iemand met een bijstandsuitkering ook al 10 jr. klant kan zijn bij ING ook regelmatig bijschrijvingen plaats vinden (uitkering ) en dat er ook geen reden zou kunnen zijn een relatie af te raden dus die hele referentie is een WAARDELOOS PRUL !! waarom niet bijv. je kredietfaciliteit . je omzetcijfers van de laatste 3 jaar. kijk daar heeft een bedrijf wat aan wat in zee wil met mij. ik wil gewoon die 45 euro terug voor die prutsbrief
Niet te lezen.quote:Klacht Grieks restaurant Rhodos te Almere: klacht tegen Rhodos Grikes resturant Almere Stad
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Grieks restaurant Rhodos te Almere
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Grieks restaurant Rhodos te Almere
Lezers van deze klacht: 105
k heb een klacht tegen de Manager van de resturant dat heeft onze weggestuured en hij was niet aardig
dat gebuuret 17May2012 tussen 18:40 Ik was met de ubber aan het praten over onze reserveren dat heb ik gedaan
voor 3 persoon toen kwam ik met mijn vrienden . wij hebben geen plek zij zeggen julllie moeten wachten uurje en ik heb gezein er zijn 3 tafels leeg deze manager komt met aggressive manier heeft verteld de obber niet met hun descussie doen de trap is daar zij kunen weg ik heb gezegt rustig praaten warrom jullie praat zo hard de ubber en de manager en warrom ook behandeld de klanten in deze manier ik ben vaste klant hij zegt iederen hier vaste klanten en ik ben manger voor 23 jaar wat betekent dat antwoord !!!! is dat betekent dat hij kan de mensen weg gestuured of wat begrijp ik dat niet.
Ik vind dat mishandeling van deze Manager en ik ga een klacht
Hoor ik graag van u.
Mvg
Majeda H
Gewenste oplossing
Ik hoop dat Ik krijgt antwoord voor wat gebeuret met mij en mijn vrienden.I begrij het niet waar is mijn recht ik voel echt zo boos.MvgMajeda H
quote:Suggestie Albert Heijn: Route 66??
Suggestie
Suggestie voor Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze suggestie: 7
jullie hebben een actie genaamd route 99.
waarom blijven jullie niet gewoon route 66 aanhouden?
100 producten voor 66 cent.
Dit is niet mijn idee maar die van mijn broer.
Misschien iets om over na te denken?
Met vriendelijke groet, Drea K, Veendam (gr)
Wat verschrikkelijkquote:Klacht COOP: cassiere
Klacht Melden COOP
Ik doe altijd boodschappen bij de Coop aan de Meeuwerderweg in Groningen. Nou heb ik al een paar keer op rij bij dezelfde cassiere gehad dat ik zelf om mijn bon moest vragen – en vandaag moest ik nota bene eerst op de volgende klant wachten tot ze hem uit wou draaien!
Gewenste oplossing
De meeste cassieres vragen zelf of je een bon wil, maar het zou fijn zijn als ze het allemaal deden, en je niet hoeft te wachten.
quote:We hadden een weekendje geboekt in Valkenburg, om ons 1 jarige bekering tot moslim te vieren, ik ben nog maar pas besneden, en dit heeft tot gevolg dat ik snel een erectie heb, bij het aanschouwen van al dat moois ben ik spontaan in mijn broek klaargekomen, ik moest even naar de toilet om de zaak te regelen, uw personeel had daar alle begrip voor, ik wil dan ook casino valkenburg daarvoor bedanken.
Compliment van Allahu Akbar, over Holland Casino, in de rubriek: Casino/entertainment geplaatst op 2 juli 2012
quote:Klacht Albert Heijn: Een onsmakelijk dessert
De verpakking beloofd fris en romig van smaak en een ware traktatie na de maaltijd. Maar..werkelijk niets is smakelijk aan deze cake. Hij is muf, zuur en chemisch. We hebben hem na een hap weggegooid daar ging onze ‘traktatie’ na de maaltijd.
Gewenste oplossing
Kwaliteitsverbetering. Medewerkers ook laten proeven.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:33 schreef Elvi het volgende:
[..]En dan werk je daar als vakkenvuller en krijg je verplicht die zure meuk voor je.
Poep in je brood. Waar gaat het met dit land naartoe?!quote:Klacht Lidl: Verontreinigingen in maïsbrood
Klacht Melden Lidl
Lidl-bakker gaat niet erg hygiënisch met voedsel om; al vaker verontreinigingen in brood aangetroffen!:
http://imageshack.us/photo/my-images/855/sam0145h.jpg/ (copy/paste deze link)
Gewenste oplossing
Waar blijft de keuringsdienst van waren? Of laat de overheid de volksgezondheid aan het toeval over? Dit land is er slecht aan toe! Wanneer doet de wal het schip keren?
IETS TE SNEL HOOR JE ME?! IETS!quote:Suggestie RTL 4: EIGEN HUIS EN TUIN.
WIE BEDENKT DE MUZIEK ACHTER EIGEN HUIS EN TUIN DIT IS GEWOON BESPOTTELIJK.HET IS EEN GERUIS EN LAWAAI JE HEBT MOEITE OM DE PRESENTATOREN TE VERSTAAN. HET WORDT STEEDS
IRRITANTER.IK VIND DIT ERG JAMMER. MUZIEK ER ACHTER PRIMA
MAAR BEDENK IETS WAT NIET ZON LAWAAI MAAKT A.U.B.
DE BEELDEN ZIJN OOK IETS TE SNEL!!!!!!!!!!
quote:Klacht McDonalds: onbeschofte verkoper mcdonalds nieuwegein utrecht
Klacht: Nieuwe klacht
Op 30-06-2012 wilde ik 3 milkshake kopen voor me family. Ik ging naar mcdonalds niuwegein toe.Ik stond meer dan 8 minuten in de rij. Daarna zei tegen mij de verkoopster dat de kassa sdicht gaat. Ik zei zeg je nu pas dan. En toen zei de verkoopster ja maar ik kan nu niks doen. Ik moest weer naar een andere kassa toe. Daar moest ik ook ongeveer 7-8 minuten wachten. Uiteindelijk voor 3 milkshake een kwarteertje wachten. Ik roep een leidinggevende van de andere verkoper. Ik legde uit wat allemeel gebuurt is. Plaats van de excusses aanbieden heb ik kop van de leidinggevende gekeregen.
Ik ben nooit zo teleurgesteld door een verkoopster en haar leidinggevende (zogenaam).
Gewenste oplossing
Ik wil gebeld worden door de leidinggevende en excusses horen.
Ze heeft wel gelijk; ik zou ook behoorlijk pissed off raken in zo'n geval.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
als ik mijn geldt trug krij ben i tefreedenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:40 schreef spamcat het volgende:
Die klachten met:
"Gewenste oplossing:
Als..."
quote:Deze whipping cream uht van 200 ml. koste eerst nog 0.34 euro. Nu per 9-7-2012 kost het 0.55 euro…?? dat is een prijs verhoging van 0.21 euro. dat is 60% verhoging van de prijs van 0.34 euro. Vind dit niet normaal..! Alles gaat naar beneden…o.a. transport kosten… salarissen…gaan ook niet omhoog…..en er is een overschot aan melk.??? dus daar kan het allemaal niet aan liggen..??? ( dit product kost bij de Fomar 0.35.)
(Hoezo Albert Hein let op de kleintjes wel ik ook.)
Kom je bij de counter van Albert hein in Badhoevedorp krijg je te horen… het kost wat het kost. ( zeer vervelende opmerking van die medewerker.!!
Gewenste oplossing
Ik bepaal niet een oplossing daar heeft Albert hein mensen voor in dienst
Het grappige is, bijna iedereen (inclusief ik) gaat er eigenlijk al vanuit dat ze doelt op kanker. Maar wie weet bedoelt ze wel iets heel anders met de 'grote k'quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:15 schreef spamcat het volgende:
Wat is er trouwens met die mensen die 'grote k' zeggen? Je kunt toch gewoon kanker zeggen
kinkhoest !quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het grappige is, bijna iedereen (inclusief ik) gaat er eigenlijk al vanuit dat ze doelt op kanker. Maar wie weet bedoelt ze wel iets heel anders met de 'grote k'
Dat zou wat zijn. En dan doelt ze met 'grote' op het feit dat de kriebelhoest erg luidruchtig/hard is. En die playstation wil ze kopen voor als papa even weg is naar de apotheek, hoestdrank kopen enzoquote:
Ik dacht het al maar toen ik het ook nog las lag ik dubbel.quote:
Ja, haal je brood inderdaad maar ergens anders, dat zal ze leren! Ik denk dat de Aldi zich dan wel zal bedenken voor ze weer beschimmelde broodjes verkopen!quote:http://www.klacht.nl/aldi/klacht/schimmel-12/
Klacht Aldi: schimmel
op de bolletjes die ik vrijdag 06 juli heb gekocht zat zondag ochtend al schimmel, en niet zn klein beetje ook.
Ik had het hele huis vol ivm een verjaardag dus deze mensen kon ik niks te eten aanbieden.
Het gaat om 6 zakken 10 witte bollen waarvan er 5 beschimmeld. De zakken waren niet geopend.
Gewenste oplossing
Kom maar met een oplossing anders haal ik mijn brood voortaan ergens anders. Ik doe al jaren mijn boodschappen bij aldi maar zit er aan te denken om ergens anders heen te gaan.
Iedereen weet toch dat je de naam op je paspoort moet gebruiken? Voor zoiets stoms hoeft Ryanair het bedrag toch niet te restitueren?quote:Klacht Ryanair: Naam Verkeerd ??
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 28
Op 6-7 vlogen wij van Weeze Duitsland naar Leeds Brafford .Op Weeze aangekomen wilde we inchecken waar wij toen op gewezen werden dat mijn vrouw haar naam (roepnaam Debbie) niet overeen kwam met haar naam op de ID Kaart (Alberta ) Dit koste ons een extra bedrag van 248 euro een verhoging van 400% op onze ticket
Het bevriende stel wat met ons mee was had dit ook roepnaam Ad ID kaart naam Ari .
Ik vind het bedrag belachelijk hoog en zeker zoals de grondmanager ons stond af te blaffen alsof we kleine kinderen waren
Gewenste oplossing
Een resitutie van het bedrag
Ik snap wel waarom ze haar niet verstaan.quote:Klacht Ryanair: Vliegen minderjarige
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 38
Heb tijd geleden geboekt enkele reis Spanje voor schoondochter dit lukte allemaal goed totdat ik gisteren de ticket online wilde uitprinten blijkt het zo te zijn dat ze niet alleen mag vliegen omdat ze nog geen zestien is, bij andere maatschappijen krijg je het niet eens voor elkaar om te boeken omdat tie dat dan netjes aangeeft dat persoon minderjarig is bellen dan maar maar dan verstaan je je ineens niet belachelijk dus altijd wat met Ryan air
Gewenste oplossing
Ik wil geld terug
Met spoed contact, en dan naar klacht.nl gaan i.p.v. te bellen.quote:Klacht Groenewegen en Partners: opzettelijke misleiding
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Groenewegen en Partners
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Groenewegen en Partners
Lezers van deze klacht: 6
van klachten@groenewegen.com
kreeg ik een mail om contactgegevens te sturen ze zouden dan meteen contact opnemen
de mail komt na een paar uur steeds terug als niet geleverd?
hoe kan dat?
Gewenste oplossing
met spoed contact
Goh, zouden ze hem/ haar maar moeten vertellen dat de meeste troep de laatste jaren uit China komt en dat Chinezen het niet zo nauw nemen met kwaliteitseisenquote:Klacht HEMA: Klacht hema
Na 40 jaar klant bij de HEMA geweest te zijn heb ik de indruk
dat de kwaliteit van de producten de laatste jaren enorm achteruit is gegaan.Enkele voorbeelden;wasrekje;kun je met de hand ombuigen(had nog een uit 1977-onverwoestbaar!)
Knijpers verpulveren na een tijdje!
Correctievloeistof dekt niet en na twee lagen droogt het niet.Basic panties die er uit gaan,katoenen BH’s die er uit gaan.En het laatste euvel;witte T-shirts maat M lijkt wel maat XL geworden te zijn en als je gaat klagen bij de Hema dan zijn er medewerksters die antwoorden met; daar kan ik ook niets aan doen.FOUT antwoord.
En ik kan deze klacht niet op de HEMA site kwijt want die doet het niet!
Gewenste oplossing
geen idee
quote:Klacht Albert Heijn: 40 jaar vaste klant bij AH
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 3
magere lappen in de aanbieding zie er niet uit dit is varkens voer dit kun je als ah niet maken XL Heerhugowaard
Gewenste oplossing
dumpen die rotzooi
quote:Klacht Lidl: Propaganda, van het goedkope soort!
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 56
Lidl, pronkt met symboolpolitiek; vindt het derhalve beneden haar stand om klachten van klanten serieus te nemen, en fatsoenlijk af te handelen!
http://img513.imageshack.us/img513/9239/sam0173o.jpg (copy/paste deze link)
http://img833.imageshack.us/img833/1797/sam0174rl.jpg (copy/paste deze link)
http://img40.imageshack.us/img40/4213/sam0175v.jpg (copy/paste deze link)
Gewenste oplossing
Probeer de klant niet met een rookgordijn om de tuin te leiden, maar kijk eens ook naar de tekortkomingen! Klanten, klagen niet voor hun plezier!
Dat laatste regeltje in die tweede klacht betwijfel ik. Volgens mij worden sommige mensen knettergeil van klagen.quote:
quote:Klacht facebook: blokkade opheffen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over facebook
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden facebook
Lezers van deze klacht: 74
Ik heb een blokkade op mijn vriendschap verzoeken hoe weten hun of ik die mensen ik stuur alleen mensen die ik ken verzoeken ik ben Facebook zat ze moeten normaal doen en reageren als je iets stuurt naar hun ik wil geen blokkade
Gewenste oplossing
Nooit meer een blokkade voor berichten en vriendschapsband verzoeken en ik stuur niet naar vreemde mensen verzoeken
...ga ik ook doen op KLB, huilen dat er onterechte klachten over me gepost worden.quote:Suggestie Prins Budget Caravans Emmercompascuum: Mensen moeten stoppen met onterechte klachten
Suggestie
Suggestie voor Prins Budget Caravans Emmercompascuum
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prins Budget Caravans Emmercompascuum
Lezers van deze suggestie: 86
Ik zal me even voorstellen, ik ben Hindrik J uit Emmen, waarom een reactie, ik ben al vanaf dag 1 klant bij Jeroen Prins van Prins BudgetCaravans te Emmer-Compascuum.
Ik vind dat mensen moeten stoppen met deze ongein, jeroen is een aardige vent die altijd alles correct oplost, die mensen met Hun Puck moeten helemaal stoppen, ik was erbij toen ze de caravan kochten en ken het hele verhaal van a tot z wat willen jullie hem kapot maken hem nog meer op stang jagen, jullie geld ligt al een half jaar te wachten, ook de andere mensen moeten stoppen, heb je iets kom langs maar stop met deze flauwekul, ik ben inmiddels 63 maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt, heb je een klacht los het onderling op dan ben je eerlijk en een man of vrouw van je woord, maar ga niet zoiets idioots doen om via internet iemand pijn te doen en zijn levenswerk kapot te maken.
Ik ben een tevreden klant en inmiddels goede kennis van Jeroen,en samen met mij zijn er alleen maar goede referenties en tevreden klanten, er kan altijd iets zijn of een probleem zijn, maar los het dan netjes op door langs te komen.
Dit wou ik even melden, ik kan niet over onrecht, en ik zag hoe dit aan jeroen vreet, ik moest dit gewoon even doen, en wat ik al helemaal treurig vind is dat die mevrouw S Jeroen uit maakt voor bedrieger, hoe durft u een jongen zo op zijn ziel te trappen die al erg ziek is, u bent gewoon ZIEK in uw hoofd zoiets zeg je niet!!!
Mvg
Hindrik
quote:Klacht Prins Budget Caravans Emmercompascuum: meneer zet de klachten op opgelost terwijl ze niet zijn opgelost !!!!!
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Prins Budget Caravans Emmercompascuum
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prins Budget Caravans Emmercompascuum
Lezers van deze klacht: 85
meneer zet de klachten op opgelost terwijl ze niet zijn opgelost !!!!!
Gewenste oplossing
350 euro op de giro
Oplossing van het bedrijf
BESTE LEZERS VAN DE REDACTIE,Zie mijn reactie op deze onterechte klacht, ik heb het geld voor de mensen al sinds December klaar liggen, enigste wat mevr Stapelkamp en Heer Posthumus kunnen doen is mij uitschelden en treiteren tot op het bot, ik geef ze nog 1 week om hun excuus te maken, de klachten weg te halen, en het geld te halen, doen ze dit niet neem ik 100% rechtsmaatregelen, dit is pure Laster en alle schade die ik evt loop door deze onterechte klacht zal ik op hun verhalen. Ik hoop dat ze komende week langs komen om alles op te lossen.mvgPrins BudgetCaravans
...ik ga de popcorn maar vast pakken.quote:Prins1 reageerde op juli 8th, 2012 at 16:35
Mevrouw S en heer P
De klacht is opgelost einde discussie, ik heb u al eerder aangeschreven en gebeld dat u het geld kunt ophalen, maar blijkbaar heeft u niet het lef of de durf om het op te halen omdat u donders goed weet dat u niet in uw recht staat, het enigste wat u kunt is via internet treiteren tot op het bot!!
Als u dit een kick geeft moet u hier vooral mee doorgaan, de juridische gevolgen ziet u dan vanzelf, en aangezien u mij telkens dreigt met het ondernemen van juridische stappen en u zich voor doet als Advocaten Duo , krijgt u van mij nu een brief van een echte advocaat!
En wat wilt u de namen van de tevreden klanten, moet ik ze opsturen of u door mailen kunt u ze bellen om te vragen hoe tevreden ze zijn!
En ja ik had u in vertrouwen verteld dat ik helaas ziek ben, wilt u ook de naam van mijn arts in het UMCG te Groningen, hoe wilt u dit per mail of per post?
IK geef u nu nog 1 week de tijd en dit is echt uw laatste kans om het bedrag af te halen, en dit is puur als tegemoetkoming meer niet, u moest en zou de caravan zo mee!
Als u komende week niet langs komt om de zaak definitief af te handelen, neem ik 100% rechtsmaatregelen om u tot een halt te roepen, ik noem dit ziekelijk gedrag van u, treiteren en dwingen en mensen tot op het bod af kafferen , daar bent u een ster in.
En voor alle lezers van deze onterechte reactie/klacht van u, Mevrouw Stapelkamp en Heer Posthumus het geld dient af gehaald te worden, komt u niet deze week zegt dit heelveel over u, en wel het volgende, u durft de confontatie niet aan te gaan, u durft mij niet persoonlijk dit te melden, en ja een persoonlijk excuus van u overbrengen is blijkbaar nog moeilijker voor u.Mensen u bent nog lager dan laag als u daadwerkelijk een klacht had/heeft was dan persoonlijk langs gekomen hadden we dit keurig opgelost, maar nee mij slecht maken via briefen telefoontjes en mail, en ik zeg uiteindelijk kom maar langs om het geld op te halen en u bent te SCHEITERIG om langs te komen.
Dat noem ik nou schijnheilig!
Ook hebt u de onterechte klacht niet vh internet gehaald zoals u mij beloofd had, al in December vorig jaar!!
Doet u dat nou nog niet zal ik de redactie verzoeken dit te doen.
Ondanks alles wens ik u alle goeds en ik hoop dat u het lef heeft om langs te komen, en mij alle scheldwoorden en beledigingen persoonlijk te melden, ben erg benieuwd als u komt.
mvg
Prins BudgetCaravans
Tis wel het bedrijf hoor...quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
[..]
...ga ik ook doen op KLB, huilen dat er onterechte klachten over me gepost worden.
Waar gaat het allemaal om:
[..]
[..]
...ik ga de popcorn maar vast pakken.![]()
quote:Via marktplaats hadden wij een caravan gevonden…weliswaar in emmercompascuum..gemaild met de eigenaar dhr P of de caravan nog beschikbaar was. Dat was het geval. Wij op weg…ruim 2 uur rijden, maar dat hadden we er wel voor over. We werden hartelijk ontvangen door dhr P met inderdaad een lekker bakkie koffie. De betreffende caravan voldeed niet aan onze volwachting. We zijn de “showroom” doorgelopen en er stonden 2 caravans die wij er mooi vonden.
Uiteindelijk kozen wij voor de chateau cantara met diverse toebehoren. Er werd ons toegezegd dat er een los bedje bijgeleverd zou worden zodat er een soort stapelbed gemaakt kon worden..heel fijn met 2 kleine kinderen! De koopovereenkomst werd gesloten. Daarop werd ons gevraagd om binnen 5 dgn 3500 euro te betalen zodat de boekhouding over 2011 kon worden afgesloten. Prima.
Op 13 april hebben wij de caravan opgehaald in het bijzijn van onze (schoon)vader. Het bedje dat er was was beschadigd dus heeft dhr P een nieuw bedje besteld, kopie vd bestelling kregen wij mee. Echter bij de aflevering van de caravan bleek het disselslot kwijt te zijn, welke wel bij de gekochte toebehoren zat. Dhr P was zo vriendelijk om een nieuwe wielklem mee te geven als vervanging van het kwijtgeraakte disselslot. Half mei hebben wij gebeld met het bedrijf omdat we nog steeds geen bedje hadden ontvangen. Het was onderweg. Eind mei en begin juni nogmaals gebeld, opnieuw de mededeling dat het bedje onderweg was. Bedje zou geleverd worden op woensdag 13 juni. Helaas weer geen bedje.
Woensdag 27 juni gebeld, dhr P was kortaf door de telefoon, meldde mij dat hij op dinsdag 26 juni een mail had gezonden dat het bedje vertraging had en dat hij mij de track en trace code zou mailen want het was onderweg. Helaas… De dag erena maar een mailtje gezonden met de vraag of hij mij de code wilde mailen, geen antwoord. Daarna nog een keer gebeld , telefoon wordt niet meer opgenomen. Uiteindelijk nog een keer een mailtje gezonden met daarin een termijn voor levering bedje, over 3 wkn gaan we met vakantie., en dat we anders info gaan inwinnen bij de rechtsbijstand. Daarop een sarcastisch mailtje ontvangen dat hij nog nooit zulke wantrouwige mensen had onmoet! En gelijk de mededeling dat wij nog 55 euro moesten betalen voor de wielklem. Dat we niet moesten zeiken om een bedje want dat deed hij ook niet over de wielklem. Wij hebben nooit een factuur hiervoor ontvangen en anders was deze gelijk betaald bij levering vd caravan. Echter dit was de vervanging van de zoekgeraakte disselslot door dhr P waar we voor betaald hadden als toebehoren bij de aanschaf vd caravan. Dhr P nogmaals een mailtje gezonden en daarin uitgelegd dat wij niet voor de wielklem gaan betalen aangezien het een vervanging is van het disselslot en dat wij wachten op het bedje. Daarop een mailtje ontvangen dat wij moesten kappen met het gezeik en stoppen met lastigvallen anders klaagt hij ons aan voor laster!!! Bedje van 22 euro was onderweg en einde discussie….?? Dat is toch raar aangezien er bij ons op de bestelbon een bedje van ruim 52 euro staat die besteld zou zijn bij OCS recreatie. Verder wenste hij ons veel succes met onze BUDGETcaravan. Voor dhr Prins is 3500 euro waarschijnlijk budget voor ons is het heel veel geld!
Tot op heden hebben we en geen bedje gezien en geen track en trace code!! Wij gaan ervan uit dat het bedje niet geleverd gaat worden aangezien we er al 2,5maand op wachten. We gaan bellen met OCS recreatie om te horen of het bedje idd besteld is…
Wij begrijpen de klachten volledig van de mensen op deze site. Afspraken worden idd niet nagekomen en als je er iets van zegt wordt de schuld bij de mensen neergelegd, terwijl dhr Prins zijn toezeggingen niet nakomt. Er is evenmin een oplossing geboden daar dhr prins volhoudt dat wij moeten betalen, wat niet zo is en dat het bedje nog steeds onderweg is. Zolang deze klacht hier staat hebben wij geen bedje ontvangen.
Wij zijn erg teleurgesteld door de gang van zaken.
Wij zullen nu zelf extra kosten moeten maken anders kan een van onze kinderen niet slapen.
Gewenste oplossing
Zsm levering van bedje per post, zoals toegezegd op 13 april. 4/7 oplossing komt er niet zonder tussenkomst van rechtsbijstand vrezen wij.....
Oplossing van het bedrijf
quote:Heb net op WWW.POST.NL gekeken het bedje wordt u vandaag aangeboden, onnodige klacht is alweer opgelost, en ja bel OCS maar daar kunnen ze u alleen maar het het zelfde antwoord geven als ik, hij stond in backorder en is pas afgelopen week geleverd!! Gelukkig klacht opgelost weer een tevreden klant. Fam vd Voorst aub haal de ongegronde klacht weg!!KLACHT IS WEER ONGEGROND EN WEDEROM KOMT PRINS ZOALS BELOOFD ZIJN AFSPRAKEN ALTIJD NA!!!UPDATE 4-7-2012 BEDJE IS 100% GELEVERD AAN MEVROUW IK HEB DE PAKBONNEN EN VERZEND BON ALS BEWIJS, WIJ ZIJN HET NU MEER DAN BEU, EN DE GROOTHANDEL BELLEN DIE VERSCHAFT U GEEN INFORMATIE, HEB NET DE GROOTHANDEL GEBELD EN OOK ZEI BEVESTIGEN DAT U NIET HEEFT GEBELD, WIE LIEGT HIER NOU!!! BEDJE IS GELEVERD ZOALS TOEGEZEGD, U MAG DOORMAILEN WAT U WILT, IK HEB HET OPGELOST, MAAR U MOET ECHT STOPPEN MIJ EN MIJN JONGENS TE DREIGEN EN UIT TE SCHELDEN!!
quote:Ga niet met deze mensen in zee! Maken afspraken komen deze niet na, naar mijn idee een slechte organasatie! Hoop dat er niemand ooit nog een voet over de drempel zet bij dhr. P!
Gewenste oplossing
Enige oplossing voor dit probleem os dat dhr. P zijn afspraken na komt
quote:Oplossing van het bedrijf
is opgelost mensen willen anoniem blijven, hoe kan ik dan in vredesnaam iets oplossen, blijkbaar iemand die niets te doen heeft en het fijn vind om andere mensen het leven zuur te maken, in alle jaren dat wij zaken doen, nooit 1 klacht en via deze site alleen maar of onterecht of anoniem, als jullie nou een oprechte klacht hebben of een andere mening kom dan langs en dan lossen we het op, maar doe niet zo flauw om annoniem te blijven!!
quote:Wij hebben een caravan gekocht bij budgetcaravans prins, het gaat om een sterckeman de verkoper adverteerde met diverse opties waaronder ook een stabilisator deze zat er niet op ok geen probleem hij zou deze nasturen dit is tot op heden nniet gebeurt en telkens als ik bel gooit de eigenaar de haak erop, eindelijk nam hij op 6-02-2012 de telefoon op en zij dat ik die schijtcaravan maar in mijn …… moest steken gewoon schandalig ,mensen koop hier geen caravan,deze meneer heeft mooie praatjes maar komt ze niet na.
Gewenste oplossing
Dat hij zijn afspraak nakomt.
quote:Oplossing van het bedrijf
Meneer is een stabilisator aangeboden, niet komen opdagen, zelfs na een brief van onze zijde en een reactie via deze site,niet of geen reactie. Toen ik meneer belde werd er gemeld ik heb de caravan verkocht! Hoezo klacht en hoezo niet mee in zee gaan! Het is duidelijk genoeg, weer een onterechte opmerking klacht.
quote:Ik heb recentelijk een Case Logic dvd tassen bij Bol.com besteld. Daar hebben ze zo’n zooitje van gemaakt dat ik mijn laatste bestelling kort na bestelling afgezegd heb. De afzegging is schriftelijk bevestigd. 5 dagen later verstuurden ze de bestelling toch!
Ik heb zaterdag direct naar hun helpdesk opgebeld. Streven was dat ze pakket het a.s. vrijdagmorgen zouden ophalen. Ik zou daarover gebeld worden door de betreffende afdeling. Geen belletje gehad, maar 3 werkdagen later wel een email waarin ze spijt betuigden dat het zo gelopen was maar dat ik zelf maar moet zorgen dat het geretourneerd wordt … of anders betalen.
Maw ze maken van hun probleem mijn probleem op een schunnige, maffia-achtige wijze.
En in plaats van hun fout te herstellen en me te bedanken, maken ze de situatie nog erger.
Weer gebeld. De helpdesk deed eerste beetje moeilijk maar gaf later toe dat het inderdaad niet mijn probleem was maar het probleem van Bol.com en dat dit niet netjes is. Vervolgens kunnen ze niks beters voorstellen dan dat ik teruggebeld wordt door hun Customer Care afdeling.
Precies hetzelfde als 4 dagen geleden.
Hun interne communicatie is rot, en ik wordt steeds verteld dat hun computersystemen in chaos zijn.
Ik heb erg weinig vertrouwen dat dit goed komt, want Bol.com blundert maar door.
quote:Gewenste oplossing
1) ze halen het abuisievelijk verzonden pakketje op (of laten het ophalen), op een voor mij prettig tijdstip.2) ze verontschuldigen zich heving en nederig, telefonisch en schriftelijk3) ze deleten mijn account + adresgegevens, want ik wil niks meer te maken hebben met deze organisatie. Ze hebben het bij mij totaal verbruid.
quote:ik wil de herhaling van bold en beautiful kijken die begint om 1130 op rtl 5. 1135 ga ik kijken. en 1140 is af weer afgelopen. helft gemist en zou om 12 uur afgelopen zijn. Dag eerder begon de bold en beautiful om 1243 terwijl ook om 1230 moest beginnen. Dus toen was ik te vroeg. Uitzending gemist kan ik ook niet voor kijken want daar voor moet ik betalen. Belachelijk!!!! Begin om 1130 of zet ander tijd op teletekst. Ik baal hier van.
quote:Gewenste oplossing
zie boven.....
quote:Ik heb vandaag, zaterdag, een dvd speler gehaald bij Expert in Elst. Ik twijfelde erg door de klantonvriendelijke houding van de medewerkers. Wat klantvriendelijkheid in mijn ogen betekent in dit geval, was het minachtende antwoord op mijn vragen en de te snelle afhandeling. Wat blijkt nu zaterdagavond, net dvdtjes gehuurd, er zijn geen kabels bijgeleverd.
quote:Gewenste oplossing
Een excuses en een kaartje op z'n minst.
Gewenste oplossingquote:kapotte laptop van expert nunspeet
en omdat een verhaal vaak 2 kanten heeft.quote:heb 3,5 jaar en computer gekocht bij expert in nunspeet je staat nog niet binnen en ze staan al boven op je neus pom je van alles aan te praten maar als er problemen zijn homaar danb willen ze je niet eens zien en dan word je gewoon schofterig behandeld terwijl die computer ons meer als 700 euro heeft gekost er werd beloofd dat hij zeker 6 a 7 jaar mee ging en wij krijgen nu ff te horen nou dikke pech als je hier een wasmachine koopt kan dat ook zo kapot gaaten dan heb je pech gehad en wijzitten met de problemen zonder dat ze worden opgelost weg 700 euro en een hele hoop ergenis ik en velen kopen er nu niks meer en dan lopen klagen in dezwe tijd dat het zo slecht gaat met de economie ik vind dit niet gek met zulke flut service VAN EXPERT NUNSPEET
quote:Oplossing van het bedrijf
Graag wil ik namens Expert Nunspeet hierop reageren en onze kant van het verhaal vertellen: De laptop is inderdaad 3,5 jaar geleden bij ons gekocht voor 679.00 euro. Binnen de garantieperiode is de laptop een keer terug geweest voor service bij ons. Binnen 2 (!) dagen hadden wij deze laptop getest (bleek een gebruikersfout te zijn) en was deze weer opgehaald. Afgelopen maand is de laptop hier gebracht omdat deze een defect had. De laptop hebben wij aangenomen en is hier door ons nagekeken. Uit kostenoverwegingen is besloten de laptop niet te laten repareren en hiervan is de klant op de hoogte gesteld. De laptop valt 1,5 jaar buiten garantie en is over de wettelijke gebruikerstijd heen (3 jaar). Dat dit niet aan uw verwachting voldoet is begrijpelijk! Maar er is dus wel degelijk tijd (en geld) gestoken in deze laptop! Het is jammer dat dit dan toch anders wordt opgevat door u als klant.
Daarom is KLB zo drukbezochtquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat laatste regeltje in die tweede klacht betwijfel ik. Volgens mij worden sommige mensen knettergeil van klagen.
Je zal je er maar druk om moeten maken.quote:ik snap niet waarom er turks wordt gepraat in een nederlandse soap serie
Gewenste oplossing
als er gewoon normaal voor iedereen verstaanbare taal wordt gesproken
quote:het lijstje van de beste zangeressen in nederland
en ze hebben Sharon den Adel buiten die lijst gehouden en dat kan echt niet dat is nederlands beste zangeress met het meest sucses volle carrie in binnen en buitenland
en dan zo kansloos verguur van clanis kots of hoe ze ook mag heten die in 20 jaar 1 single in de top 40 heeft gekregen en eigenlijk totaal niet kan zingen er wel in staat
Gewenste oplossing
linda de mol en familie buurtgenoten en vrienden verbannen van tv voor de komende 2000 jaar
quote:Hallo,
Ik kocht een beeldje van 50 cent op marktplaats. Ik ga naar desbetreffende persoon toe om af te rekenen en het beeldje op te gaan halen. Ik bel aan, ik groet en betaal. Die meneer laat me het beeldje zien en ik pak het en het viel kapot. Ik stapte erna per ongeluk erop. Die meneer helemaal wild van “mijn
Beeldje wat doe je??” ik dus van: ” ik heb er toch al voor betaald, sorry hij was van mij” die meneer helemaal wild, ik ging toen maar weg. Zonde van mijn beeldje.
Gewenste oplossing
Of dit normaal is wat meneer doet. Aangezien ik toen al eigenaar was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |