Ja, jij weet hoe ik denk... dat is duidelijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:16 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
tuurlijk, jij ook, weet je wat mij nou al jaren ziek maakt, mensen zoals jij, mensen zoals om mij heen, jullie gedachten zijn dat kinderen met wat voor soort beperking dan ook, zijn fout, die kinderen horen er niet, net zoals het al zover gekomen is dat de helft van FOK! en daar durf ik op te wedden, denkt dat alle marrokanen slecht zijn dit en dat, jij denkt en anderen vast ook, dat al die extra belasting, uitgaat naar dakloze, verslaafde, wat dan ook, maar dat is niet waar, het gaat ook naar kinderen met een beperking, bij.v kinderen met autisme, ben ik fout? had ik maar beter niet geboren kunnen worden zodat jij minder belasting hoeft te betalen
denk maar eens over na, voor dat je weer eens gaat posten
dat bedoel ik niet, kijk eens hoe je post, heb je wel je medicatie genomen, je behandelt me alsof ik een of andere geschifte gek ben, alleen maar omdat het 1 tegen 100 hier is, ik kom voor me zelf op, ik heb me eigen mening, ben het alleen zat dat mensen zo zeiken dat ze meer moeten betalen, en ze maar denken waar het naar toe gaat, mensen die kinderen/volwassen met autisme niet begrijpen, dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, jij weet hoe ik denk... dat is duidelijk
Schattebout, mijn reactie is op een totaal onsamenhangende post van jou... doe me een lol en probeer eens duidelijk te maken wat je nu hiermee wilt zeggen:quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:19 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet, kijk eens hoe je post, heb je wel je medicatie genomen, je behandelt me alsof ik een of andere geschifte gek ben, alleen maar omdat het 1 tegen 100 hier is, ik kom voor me zelf op, ik heb me eigen mening, ben het alleen zat dat mensen zo zeiken dat ze meer moeten betalen, en ze maar denken waar het naar toe gaat, mensen die kinderen/volwassen met autisme niet begrijpen, dat bedoel ik
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:11 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
ik heb jou nog zien posten, Ik ben het ineens meeenes met TS zijn idee![]()
oftewel, geen uitkeringen meer, geen toeslagen, etc, terwijl jij niet eens weet hoe het inelkaar zit
Jij komt scheldend een topic binnen met verwensingen van ziektes en andere zaken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:19 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet, kijk eens hoe je post, heb je wel je medicatie genomen, je behandelt me alsof ik een of andere geschifte gek ben, alleen maar omdat het 1 tegen 100 hier is, ik kom voor me zelf op, ik heb me eigen mening, ben het alleen zat dat mensen zo zeiken dat ze meer moeten betalen, en ze maar denken waar het naar toe gaat, mensen die kinderen/volwassen met autisme niet begrijpen, dat bedoel ik
oke, ik probeer het nu zo goed mogelijk uittelggenquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Schattebout, mijn reactie is op een totaal onsamenhangende post van jou... doe me een lol en probeer eens duidelijk te maken wat je nu hiermee wilt zeggen:
[..]
Je leest niet... TS wil dat mensen een soort examen doen voordat ze zwanger raken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
oke, ik probeer het nu zo goed mogelijk uittelggen
ik heb autisme, ADHD en pddnos, voor onderzoek naar medicatie, en structuur, krijgen wij en honderden andere kinderen toeslagen, bijv. pgb, dat komt van de regering, en dat komt van de belasting, das nou eenmaal duur, tis helaas zo, nu denken veel mensen dat het geld naar uitkeringstrekkers gaan, die geen reet doen, dat is niet zo, TS vind dat alle uitkeringen toeslagen, etc stop gezet moeten worden, daar ben ik het mee oneens,
attenteer mij erop als ik het fout heb gezien, dan zou ik proberen mijn verhaal wat anders neer te leggen/begrijpen wat het nu eigenlijk bedoeld is van dit topic
natuurlijk zijn mijn aandoeningen geen excuus, maar je kunt het ook niet zeggen dat het niet er mee te maken heeft, ik probeer mijn gedrag te veranderenquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij komt scheldend een topic binnen met verwensingen van ziektes en andere zaken.
Je verwacht echt dat mensen je dan daar niet op aanspreken omdat je toevallig wat aandoeningen hebt? Dat het is weggehaald betekend niet dat ik niet meer weet dat je me een ernstige ziekte hebt toegewenst.
Je aandoeningen zijn geen excuus voor je gedrag, ook jij behoort je gewoon aan te passen conform de regels van de maatschappij.
Behandel de ander zoals jezelf behandeld wilt worden.
oke, goed dat had ik dan het context verkeerd begrepen, mijn excuses en zal beloven voortaan het wat aandachtiger te lezenquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je leest niet... TS wil dat mensen een soort examen doen voordat ze zwanger raken.
Nee, TS vindt dat als ouders niet aan zijn regels voldoen wanneer een kind geboren wordt de bijdragen stop gezet moeten worden en dat dit op de voorhand bekend is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
ik heb autisme, ADHD en pddnos, voor onderzoek naar medicatie, en structuur, krijgen wij en honderden andere kinderen toeslagen, bijv. pgb, dat komt van de regering, en dat komt van de belasting, das nou eenmaal duur, tis helaas zo, nu denken veel mensen dat het geld naar uitkeringstrekkers gaan, die geen reet doen, dat is niet zo, TS vind dat alle uitkeringen toeslagen, etc stop gezet moeten worden, daar ben ik het mee oneens,
attenteer mij erop als ik het fout heb gezien, dan zou ik proberen mijn verhaal wat anders neer te leggen/begrijpen wat het nu eigenlijk bedoeld is van dit topic
Dank je!quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:28 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
natuurlijk zijn mijn aandoeningen geen excuus, maar je kunt het ook niet zeggen dat het niet er mee te maken heeft, ik probeer mijn gedrag te veranderen
en bied mijn oprechte excuses aan voor het verwensen van ziektes naar jou
geen dank, ik weet zelf ook wel dat ik niet een lievertje ben, maar ik porbeer er zoveel mogelijk aan te veranderenquote:
Dit maar niet gedwongen, eerder een flatscreen of gratis rijlessen als je je laat steriliseren etc. Het aantal kinderen dat je al hebt, leeftijd en achtergrond kunnen allemaal de hoogte van de 'beloning' beïnvloeden.quote:
Zijn anders ook genoeg mensen die er misbruik van maken. Vriend van mij heeft Asperger en geeft al zijn geld uit aan drank en uitgaan. Zo kan het helaas dus ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
beperkt wel het niet goed opgevoede.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
volledig ontopic... financieel stabiel en een moeder thuis is geen garantie voor een goed opgevoed kind.
Whut?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
beperkt wel het niet goed opgevoede.
En genoeg mensen die dat niet doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:40 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Zijn anders ook genoeg mensen die er misbruik van maken. Vriend van mij heeft Asperger en geeft al zijn geld uit aan drank en uitgaan. Zo kan het helaas dus ook.
Jij zou graag zien dat ze wel kinderen zou kunnen adopteren met haar medische geschiedenis?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:30 schreef summer2bird het volgende:
Erger vind ik dat het adopteren van een kind zo veel moeilijker wordt gemaakt als je bijvoorbeeld asperger hebt.
Bijvoorbeeld: ik ken een meisje dat sinds d'r 7 de bij een psychiater loopt, opgenomen is geweest en nu afgekeurd wordt omdat ze autistisch is.
Terwijl ze onvruchtbaar is.
Ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij zou graag zien dat ze wel kinderen zou kunnen adopteren met haar medische geschiedenis?
geen idee, ik sliep halfquote:
Ik doe geen uitspraken over haar, ik ken haar niet persoonlijk. Maar gezien de door jouw vertelde medische geschiedenis vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch dat ze niet in aanmerking komt om te adopteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja.
Ze is heel rustig en "normaal"
Don't judge a book by it's cover, ken je die uitspraak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |