abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar donderdag 21 juni 2012 @ 17:17:35 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_113195614
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:16 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:

[..]

tuurlijk, jij ook, weet je wat mij nou al jaren ziek maakt, mensen zoals jij, mensen zoals om mij heen, jullie gedachten zijn dat kinderen met wat voor soort beperking dan ook, zijn fout, die kinderen horen er niet, net zoals het al zover gekomen is dat de helft van FOK! en daar durf ik op te wedden, denkt dat alle marrokanen slecht zijn dit en dat, jij denkt en anderen vast ook, dat al die extra belasting, uitgaat naar dakloze, verslaafde, wat dan ook, maar dat is niet waar, het gaat ook naar kinderen met een beperking, bij.v kinderen met autisme, ben ik fout? had ik maar beter niet geboren kunnen worden zodat jij minder belasting hoeft te betalen

denk maar eens over na, voor dat je weer eens gaat posten
Ja, jij weet hoe ik denk... dat is duidelijk :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_113195713
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja, jij weet hoe ik denk... dat is duidelijk :')
dat bedoel ik niet, kijk eens hoe je post, heb je wel je medicatie genomen, je behandelt me alsof ik een of andere geschifte gek ben, alleen maar omdat het 1 tegen 100 hier is, ik kom voor me zelf op, ik heb me eigen mening, ben het alleen zat dat mensen zo zeiken dat ze meer moeten betalen, en ze maar denken waar het naar toe gaat, mensen die kinderen/volwassen met autisme niet begrijpen, dat bedoel ik
Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef aspirantspierbundel het volgende: als hij van onder kwam was de wereld omgedraaid
  Licht Ontvlambaar donderdag 21 juni 2012 @ 17:23:25 #153
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_113195885
quote:
8s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:19 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:

[..]

dat bedoel ik niet, kijk eens hoe je post, heb je wel je medicatie genomen, je behandelt me alsof ik een of andere geschifte gek ben, alleen maar omdat het 1 tegen 100 hier is, ik kom voor me zelf op, ik heb me eigen mening, ben het alleen zat dat mensen zo zeiken dat ze meer moeten betalen, en ze maar denken waar het naar toe gaat, mensen die kinderen/volwassen met autisme niet begrijpen, dat bedoel ik
Schattebout, mijn reactie is op een totaal onsamenhangende post van jou... doe me een lol en probeer eens duidelijk te maken wat je nu hiermee wilt zeggen:
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:11 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:

[..]

ik heb jou nog zien posten, Ik ben het ineens meeenes met TS zijn idee :')

oftewel, geen uitkeringen meer, geen toeslagen, etc, terwijl jij niet eens weet hoe het inelkaar zit
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:25:19 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_113195984
quote:
8s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:19 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:

[..]

Jij komt scheldend een topic binnen met verwensingen van ziektes en andere zaken.
Je verwacht echt dat mensen je dan daar niet op aanspreken omdat je toevallig wat aandoeningen hebt? Dat het is weggehaald betekend niet dat ik niet meer weet dat je me een ernstige ziekte hebt toegewenst.
Je aandoeningen zijn geen excuus voor je gedrag, ook jij behoort je gewoon aan te passen conform de regels van de maatschappij.

Behandel de ander zoals jezelf behandeld wilt worden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_113196070
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Schattebout, mijn reactie is op een totaal onsamenhangende post van jou... doe me een lol en probeer eens duidelijk te maken wat je nu hiermee wilt zeggen:

[..]

oke, ik probeer het nu zo goed mogelijk uittelggen

ik heb autisme, ADHD en pddnos, voor onderzoek naar medicatie, en structuur, krijgen wij en honderden andere kinderen toeslagen, bijv. pgb, dat komt van de regering, en dat komt van de belasting, das nou eenmaal duur, tis helaas zo, nu denken veel mensen dat het geld naar uitkeringstrekkers gaan, die geen reet doen, dat is niet zo, TS vind dat alle uitkeringen toeslagen, etc stop gezet moeten worden, daar ben ik het mee oneens,

attenteer mij erop als ik het fout heb gezien, dan zou ik proberen mijn verhaal wat anders neer te leggen/begrijpen wat het nu eigenlijk bedoeld is van dit topic
Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef aspirantspierbundel het volgende: als hij van onder kwam was de wereld omgedraaid
  Licht Ontvlambaar donderdag 21 juni 2012 @ 17:28:20 #156
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_113196125
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:

[..]

ik heb autisme, ADHD en pddnos, voor onderzoek naar medicatie, en structuur, krijgen wij en honderden andere kinderen toeslagen, bijv. pgb, dat komt van de regering, en dat komt van de belasting, das nou eenmaal duur, tis helaas zo, nu denken veel mensen dat het geld naar uitkeringstrekkers gaan, die geen reet doen, dat is niet zo, TS vind dat alle uitkeringen toeslagen, etc stop gezet moeten worden, daar ben ik het mee oneens,

attenteer mij erop als ik het fout heb gezien, dan zou ik proberen mijn verhaal wat anders neer te leggen/begrijpen wat het nu eigenlijk bedoeld is van dit topic
Je leest niet... TS wil dat mensen een soort examen doen voordat ze zwanger raken.
pi_113196131
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jij komt scheldend een topic binnen met verwensingen van ziektes en andere zaken.
Je verwacht echt dat mensen je dan daar niet op aanspreken omdat je toevallig wat aandoeningen hebt? Dat het is weggehaald betekend niet dat ik niet meer weet dat je me een ernstige ziekte hebt toegewenst.
Je aandoeningen zijn geen excuus voor je gedrag, ook jij behoort je gewoon aan te passen conform de regels van de maatschappij.

Behandel de ander zoals jezelf behandeld wilt worden.
natuurlijk zijn mijn aandoeningen geen excuus, maar je kunt het ook niet zeggen dat het niet er mee te maken heeft, ik probeer mijn gedrag te veranderen
en bied mijn oprechte excuses aan voor het verwensen van ziektes naar jou
pi_113196159
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Je leest niet... TS wil dat mensen een soort examen doen voordat ze zwanger raken.
oke, goed dat had ik dan het context verkeerd begrepen, mijn excuses en zal beloven voortaan het wat aandachtiger te lezen
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:29:22 #159
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_113196169
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:

[..]

Nee, TS vindt dat als ouders niet aan zijn regels voldoen wanneer een kind geboren wordt de bijdragen stop gezet moeten worden en dat dit op de voorhand bekend is.
Ik zeg overigens absoluut niet dat ik het er mee eens ben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:29:40 #160
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_113196183
TS moet wel een slechte jeugd gehad hebben
^O^
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:29:44 #161
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_113196184
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:28 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:

[..]

natuurlijk zijn mijn aandoeningen geen excuus, maar je kunt het ook niet zeggen dat het niet er mee te maken heeft, ik probeer mijn gedrag te veranderen
en bied mijn oprechte excuses aan voor het verwensen van ziektes naar jou
Dank je! :*
pi_113196207
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dank je! :*
geen dank, ik weet zelf ook wel dat ik niet een lievertje ben, maar ik porbeer er zoveel mogelijk aan te veranderen
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:37:06 #163
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_113196539
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 15:43 schreef CartWOman het volgende:
Eens met TS.
Dit maar niet gedwongen, eerder een flatscreen of gratis rijlessen als je je laat steriliseren etc. Het aantal kinderen dat je al hebt, leeftijd en achtergrond kunnen allemaal de hoogte van de 'beloning' beïnvloeden.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  donderdag 21 juni 2012 @ 21:40:57 #164
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_113209264
quote:

[..]

Zijn anders ook genoeg mensen die er misbruik van maken. Vriend van mij heeft Asperger en geeft al zijn geld uit aan drank en uitgaan. Zo kan het helaas dus ook.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:46:11 #165
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113217568
Compleet eens met TS.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:48:05 #166
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113217657
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

volledig ontopic... financieel stabiel en een moeder thuis is geen garantie voor een goed opgevoed kind.
beperkt wel het niet goed opgevoede.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 juni 2012 @ 00:00:52 #167
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_113218290
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:48 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

beperkt wel het niet goed opgevoede.
Whut?
  vrijdag 22 juni 2012 @ 00:10:10 #168
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_113218651
Ts heeft uiteraard wel een punt. Tegenwoordig krijgen te veel mensen een kind waar ze niet mee om kunnen gaan. Jammer genoeg kun je hier als samenleving niks aan doen, behalve jeugdzorg en toezicht. want als je mensen gaat verbieden kinderen te krijgen, vertel je mensen wat met hun lichaam te doen. Dat mag nooit, onder geen beding.

Wel is het jammer dat TS direct door sommige mensen met hitler en dergelijke word vergeleken, voor iets wat niet eens zo'n slechte theorie is.

Ook ben ik van mening dat kinderbijslag, en alle extratjes voor ouders er niet zouden mogen zijn. Kinderen zijn je eigen verantwoording. Dus je zorgt er ook maar zelf voor.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  vrijdag 22 juni 2012 @ 08:17:46 #169
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_113222896

Goed plannetje, ts!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_113223072
Erger vind ik dat het adopteren van een kind zo veel moeilijker wordt gemaakt als je bijvoorbeeld asperger hebt.

Bijvoorbeeld: ik ken een meisje dat sinds d'r 7 de bij een psychiater loopt, opgenomen is geweest en nu afgekeurd wordt omdat ze autistisch is.
Terwijl ze onvruchtbaar is.

:r

Dan staan daar weer allemaal mensen tegenover die het nodig vinden om 5 kinderen te nemen die Priscilla, Angela, Diano, Jhonnie en Kees heten, en die elke avond de buurt onveilig maken.
Twiddel
pi_113223132
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 21:40 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Zijn anders ook genoeg mensen die er misbruik van maken. Vriend van mij heeft Asperger en geeft al zijn geld uit aan drank en uitgaan. Zo kan het helaas dus ook.
En genoeg mensen die dat niet doen.
Ik heb Asperger en een persoonlijkheidsstoornis.
Ik krijg een uitkering omdat het mij niet lukt om te werken.
Ik geef dat geld van die uitkering uit aan school, boeken en noodzakelijke dingen als kleding, toiletspullen (nee, geen make-up oid) en eten.

Er zijn veel mensen die er misbruik van maken, maar die groep lijkt altijd zo veel groter aan de mensen die dat niet doen.
Terwijl dat misschien helemaal niet zo is :)
Twiddel
pi_113223242
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 08:30 schreef summer2bird het volgende:
Erger vind ik dat het adopteren van een kind zo veel moeilijker wordt gemaakt als je bijvoorbeeld asperger hebt.

Bijvoorbeeld: ik ken een meisje dat sinds d'r 7 de bij een psychiater loopt, opgenomen is geweest en nu afgekeurd wordt omdat ze autistisch is.
Terwijl ze onvruchtbaar is.

Jij zou graag zien dat ze wel kinderen zou kunnen adopteren met haar medische geschiedenis?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_113223511
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 08:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Jij zou graag zien dat ze wel kinderen zou kunnen adopteren met haar medische geschiedenis?
Ja.
Ze is heel rustig en "normaal"
Don't judge a book by it's cover, ken je die uitspraak?
Twiddel
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:05:07 #174
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_113223627
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 00:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Whut?
geen idee, ik sliep half :')
pi_113223694
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ja.
Ze is heel rustig en "normaal"
Don't judge a book by it's cover, ken je die uitspraak?
Ik doe geen uitspraken over haar, ik ken haar niet persoonlijk. Maar gezien de door jouw vertelde medische geschiedenis vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch dat ze niet in aanmerking komt om te adopteren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')