Gefaal?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Makkelijk hoor, anderen de schuld geven van je eigen gefaal.
Topic aanmaken -> tijdje discussiėren -> OP wissen, OP wordt teruggeplaatst -> zeggen hoe erg anderen falen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe is dit Darwin award waardigGewoon een topic dat uitdraait op een discussie
KLB is verkankerd tot een raar clubje figuren die de dienst denkt uit te kunnen maken. Het heeft geen zweem van het KLB acht jaar geleden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Na 8 jaar FOK! nog niet weten hoe KLB werkt.![]()
Als je "leuke" discussues los wilt maken dan had je wel elders op FOK! een topic geopend met een gefundeerde openingspost.
Duidelijk jij.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Gefaal?Ik heb TR's aangemaakt, PM's gestuurd en er wordt te weinig mee gedaan. Wie faalt hier dan? De crew of ik?
Jij omdat je begint te huilen dat het een backfire topic geworden is, nadat je de OP verwijderd hebt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Gefaal?Ik heb TR's aangemaakt, PM's gestuurd en er wordt te weinig mee gedaan. Wie faalt hier dan? De crew of ik?
Iets te makkelijk jongen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Duidelijk jij.
Toen jij op nieuw topic drukte.
En dan heb ik het gedaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Topic aanmaken -> tijdje discussiėren -> OP wissen, OP wordt teruggeplaatst -> zeggen hoe erg anderen falen.
Waarom dan toch blijven proberen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
KLB is verkankerd tot een raar clubje figuren die de dienst denkt uit te kunnen maken. Het heeft geen zweem van het KLB acht jaar geleden.
Logisch, meestal zijn er meer normale reacties dan trolls. Maar die paar trollposts kunnen het topic wel vergallen. Zie het als een klein clubje hooligans die het voor de liefhebber kan vergallen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij omdat je begint te huilen dat het een backfire topic geworden is, nadat je de OP verwijderd hebt.
En dat er alleen maar trollen zitten ipv normale reacties.
Helaas voor jou zag ik op dat moment meer normale reacties dan trollen, dus OP gewoon weer terug gezet.
KLB is niet wezenlijk veranderd, alleen word je zelf ouder en dus kritischer, wat je blik op bepaalde zaken verandert.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
KLB is verkankerd tot een raar clubje figuren die de dienst denkt uit te kunnen maken. Het heeft geen zweem van het KLB acht jaar geleden.
Oja het ligt nu aan onsquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik denk eerder dat TS meerdere stempeltjes heeft, maar het niet aan kan...quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
TS kan het niet hebben dat hij geen stempeltje heeft
Nou voel jij je aub maar niet te verheven hoor dat je bij het eliteclubje zou horen. Nietszeggender dan jij heb ik ze in tijden niet gezien.quote:
Als je er op reageert wel ja, dus moet je dat niet doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Logisch, meestal zijn er meer normale reacties dan trolls. Maar die paar trollposts kunnen het topic wel vergallen. Zie het als een klein clubje hooligans die het voor de liefhebber kan vergallen.
een van die 2 in ieder gevalquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik denk eerder dat TS meerdere stempeltjes heeft, maar het niet aan kan...
Dus wij staan op dezelfde hoogte nu??quote:
Waarom plaats jij mij de hele tijd in clubjes en kliekjes? Daar weet ik allemaal niks van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou voel jij je aub maar niet te verheven hoor dat je bij het eliteclubje zou horen. Nietszeggender dan jij heb ik ze in tijden niet gezien.
Ik reageer er niet in alle gevallen op. Maar ik geloof ook niet dat ik me alles hoef te laten zeggen toch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je er op reageert wel ja, dus moet je dat niet doen.
Heb ik al eerder gezegd hier.
Ik voel me totaal niet verheven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou voel jij je aub maar niet te verheven hoor dat je bij het eliteclubje zou horen. Nietszeggender dan jij heb ik ze in tijden niet gezien.
Het was dan ook niet tegen jou gericht hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik voel me totaal niet verheven.
Is een aanname van jou die nergens op gebaseerd is.
Behalve een behoorlijk minderwaardigheidscomplex.
Zou kunnen ik weet niet echt het hoe en wat van ADHD. Alleen dat ze druk zijn en concentratieproblemen hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet. Hij heeft geen overmatige energie, maar een tekort aan een stofje om waardoor het niet lukt om zich te kunnen concentreren. De vele energie komt doordat hij de energie daardoor niet in de juiste banen kan leiden.
Ik heb zelf ADD en gebruik daarvoor ritalin, maar mijn hersencapaciteit kan nu tenminste op momenten dat ik het zelf wil voor nuttige dingen benut worden.
Zelf ben ik sowieso blij met mijn diagnose, want nu begrijp ik tenminste waarom sommige dingen mij niet lukten terwijl ik er overduidelijk wel de capaciteiten voor heb. Ik heb zelf ook lang gedacht dat het gewoon luiheid was, want onder hoge druk (stress zorgt voor extra aanmaak van dopamine) lukte het ineens wel.
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar homoseksuelen hebben geen enkele moeite om mee te draaien in de maatschappij en hebben er lichamelijk en geestelijk ook geen last van. Dus dan kun je niet spreken van een aandoening.
Maar maakt ADHD je dan per definitie ongelukkiger en maken die medicijnen je zoveel gelukkiger? In sommige gevallen misschien.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Seksualiteit is te accepteren, en het hoeft je niet ongelukkig te maken. Als je ADHD hebt wordt je leven moeilijker en ervaar je daar elke dag problemen door, meer moeite met het leven dus.
Verkeerde gequote, solly.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het was dan ook niet tegen jou gericht hoor.
Komop gast.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik reageer er niet in alle gevallen op. Maar ik geloof ook niet dat ik me alles hoef te laten zeggen toch?
Maar goed, je blijft het bij mij neerleggen terwijl je zelf gewoon je werk zou moeten doen. Je zou een hele goeie manager zijn in ieder geval.
Er vervolgens huillie gaan doen dat andere trolls je topic om zeep helpen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:31 schreef S1nn3rz het volgende:
Er is hier maar 1 trouwens die de waarheid spreekt, en dat ben ik.
Geen stickerquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Komop gast.
Bij post #17 begin jezelf al
[..]
Er vervolgens huillie gaan doen dat andere trolls je topic om zeep helpen.
Nou, vooruit, wat voor stempeltje wil je?
* Kapt-Ruigbaard la open trekt
Jawel man jij bent de kliekkoningquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Waarom plaats jij mij de hele tijd in clubjes en kliekjes? Daar weet ik allemaal niks van.
Nee die heb ik vandaag al aan mijn storneer vriendjes in WGR weggegeven.quote:
Verdoriequote:Op donderdag 21 juni 2012 15:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee die heb ik vandaag al aan mijn storneer vriendjes in WGR weggegeven.
Klopt, die post had ik inderdaad beter niet kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Komop gast.
Bij post #17 begin jezelf al
[..]
Er vervolgens huillie gaan doen dat andere trolls je topic om zeep helpen.
Nou, vooruit, wat voor stempeltje wil je?
* Kapt-Ruigbaard la open trekt
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Klopt, die post had ik inderdaad beter niet kunnen plaatsen.
Maar, laten we dat niet vergeten, die was niet persoonlijk op de man gespeeld.
HSP wordt niet gezien als een stoornis maar als menselijke variatie omdat een behoorlijk deel van de mensen hoogsensitief is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:45 schreef Opoefiets het volgende:
Diagnoses mogen alleen worden gesteld door mensen die er verstand van hebben. Sites en boeken tellen niet. Geldt voor alles, zelfs hoogsensitiviteit. Tien jaar geleden hadden we er nooit van gehoord, nu is de helft van mensen die vroeger licht autistisch waren HSP.
En daarvoor waren autistische kinderen gewoon lekker rustig. En zet dat drukkere kind maar lekker aan het werk, want die heeft genoeg energie.
quote:Volgens Elaine Aron is 15 tot 20 procent van de mensen hooggevoelig en zij is fel tegen opname van de term in het DSM-IV omdat het een aangeboren karaktereigenschap betreft. Tot op heden is dat ook niet het geval.
Die van Elco, ik zie het inderdaad staan in zijn log. Dank.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ow TS, heb zojuist een troll post omtrent jou persoontje verwijderd.
Omdat er vaak problemen zijn waarmee iemand naar de huisarts gaat. Het hoeft niet 'bestreden' te worden als het het functioneren niet in de weg zit. Er zijn ADHDers die hun aandoening niet als een nadeel zien omdat hun vakgebied erop afgesteld is en ze daar prima kunnen functioneren. Maar als een kind thuis absoluut onhandelbaar is dan is het zeer begrijpelijk dat men op zoek gaat naar een oorzaak daarvan, ipv het populaire 'die hebben gefaald in de opvoeding'.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou kunnen ik weet niet echt het hoe en wat van ADHD. Alleen dat ze druk zijn en concentratieproblemen hebben.Overigens heb ik geen enkel probleem met het diagnosticeren ervan, maar ik snap gewoon niet waarom we niet wat meer een houding in kunnen nemen dat zoiets iemand gewoon anders maakt in plaats van dat het met alle mogelijke middelen bestreden moet worden.
Oke maar dan krijgen zij die op jongere leeftijd al ermee gediagnosticeerd worden omdat ze zogezegd "onhandelbaar" zijn dus nooit de kans enig nut van hun ADHD te ontdekken. Want anders is niet goed.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat er vaak problemen zijn waarmee iemand naar de huisarts gaat. Het hoeft niet 'bestreden' te worden als het het functioneren niet in de weg zit. Er zijn ADHDers die hun aandoening niet als een nadeel zien omdat hun vakgebied erop afgesteld is en ze daar prima kunnen functioneren. Maar als een kind thuis absoluut onhandelbaar is dan is het zeer begrijpelijk dat men op zoek gaat naar een oorzaak daarvan, ipv het populaire 'die hebben gefaald in de opvoeding'.
Dat diagnostisch beeld is niet zomaar uit de hoge hoed getoverd. Er moet wel eerst een grote samenhang zijn aangetoond tussen de verschillende symptomen door middel van statistische methoden als cronbrach alpha. Als bepaalde symtomen vaak lijken samen te hangen (zoals borderline en automutilatie) dan krijg je een bepaald ziektebeeld. Maar dat beeld is niet zelf verzonnen, maar gebaseerd op een al bestaande samenhang.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:16 schreef dustbrain het volgende:
Ts heeft helemaal gelijk. Al die symptomen zitten gewoon tussen de oren. Allemaal bedacht en toevallig overeenkomend met het diagnostisch beeld dat over de jaren heen door talloze toppsychologen gevormd is.
Is sarcasme niet kunnen onderscheiden ook een van de sympthonen van ADHD?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat diagnostisch beeld is niet zomaar uit de hoge hoed getoverd. Er moet wel eerst een grote samenhang zijn aangetoond tussen de verschillende symptomen door middel van statistische methoden als cronbrach alpha. Als bepaalde symtomen vaak lijken samen te hangen (zoals borderline en automutilatie) dan krijg je een bepaald ziektebeeld. Maar dat beeld is niet zelf verzonnen, maar gebaseerd op een al bestaande samenhang.
Dat hebben de meeste vrouwen met een menstruatiecyclusquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
TS lijkt ook wel last te hebben van stemmingswisselingen..
Oh, kut. Best wel overduidelijk ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is sarcasme niet kunnen onderscheiden ook een van de sympthonen van ADHD?
Ik denk juist dat het andersom is. Wanneer je op jongere leeftijd al weet van je valkuilen en kwaliteiten, omdat je leest over ADHD, kun je daar toch juist beter je ambities op afstemmen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke maar dan krijgen zij die op jongere leeftijd al ermee gediagnosticeerd worden omdat ze zogezegd "onhandelbaar" zijn dus nooit de kans enig nut van hun ADHD te ontdekken. Want anders is niet goed.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, kut. Best wel overduidelijk ja.
Niet als je het onderdrukt met medicatie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het andersom is. Wanneer je op jongere leeftijd al weet van je valkuilen en kwaliteiten, omdat je leest over ADHD, kun je daar toch juist beter je ambities op afstemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |