Aids is nooit een modeziekte geweest.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
In de jaren 80 was AIDS ook een modeziekte.
Je punt is?
Net zo als jij met dit topic dusquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het is duidelijk, jij komt beter tot je recht in ONZ.
Het is nu eenmaal geen liefdevolle maatschappij waar we in leven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb angststoornissen, en helaas niet voor de 'mode'.
Omdat je klacht nergens op slaat en ik dat constateer? Of omdat ik niet op je topic reageer met een 'quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het is duidelijk, jij komt beter tot je recht in ONZ.
yep, maar dat is geen ziekte maar een zelf opgelegde stoornis.quote:
Daar heb je gelijk in, maar voor 1 van deze ziektes, heb je vaak meerdere symptomen ´´nodig´´, om een ziekte vast te stellen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mee eens. Elk kind wat ongeduldig is (logisch als je na een lange dageindelijk opgehaald wordt uit een soort werkkamp, ook wel creche geheten) door je ouders en je even aandacht wilt.
Mijn klacht slaat wel degelijk ergens op. Maar dat zie jij kennelijk niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat je klacht nergens op slaat en ik dat constateer? Of omdat ik niet op je topic reageer met een '' smiley en een 13.gif.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Aids is nooit een modeziekte geweest.
Dat is het wel geweest toch?quote:
Jahoor, maar weer ff proberen een backfire topic te maken he.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]![]()
Jouw dom- en bekrompenheid is zeker geen modeziekte nee.
Dit is TS zijn line, samen met dat hij al helemaal binnen is etcquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jahoor, maar weer ff proberen een backfire topic te maken he.
Zie mijn andere reactie in dit topic.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mijn klacht slaat wel degelijk ergens op. Maar dat zie jij kennelijk niet.
Is niet zoveel voor nodig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jahoor, maar weer ff proberen een backfire topic te maken he.
TS is gewoon een troll.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dit is TS zijn line, samen met dat hij al helemaal binnen is etc
Oke.quote:
laat me, als het je niet aanstaat vertrek je lekker richting je kutkliekje in ONZ.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dit is TS zijn line, samen met dat hij al helemaal binnen is etc
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
Onterechte klacht overigens,sorry ts
[..]
Oke.
Modeziektes blijf je altijd houden; waar de nadruk op ligt verschilt van tijd tot tijd maar dat neemt niet weg dat het wel degelijk echte geestelijke aandoeningen zijn die gediagnosticeerd kunnen worden daar deze mensen er oprecht last van hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:32 schreef Loppe het volgende:
[..]
Het zijn modeziektes, Frank. Kan je niet mee in deze maatschappij dan ben je ziek.
Nee, die mensen kunnen oprecht niet functioneren in de maatschappij doordat ze zo'n aandoening hebben. Dat is ook de pest van geestesziektes; ze zijn niet zichtbaar dus mensen denken dat iemand dus niet ziek is. Groot misverstand het zijn wel degelijk ziektes die vaak moeilijker te genezen zijn (vaak niet) dan lichamelijke aandoeningen. Erg dom argument.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dit zijn enkel ziektes die zijn verzonnen om de medische wereld weer een boost te geven. Want al die tweeverdienende faalouders op de woensdagavond natuurlijk naar de psychotherapeut, kinderpsycholoog of de systeemtherapeut met hun kindertjes
Autisten zijn schattig.quote:
Nee, je moet niet zo huilen. En welk kliekje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
laat me, als het je niet aanstaat vertrek je lekker richting je kutkliekje in ONZ.
Doei.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee, je moet niet zo huilen. En welk kliekje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |