Oke.quote:
laat me, als het je niet aanstaat vertrek je lekker richting je kutkliekje in ONZ.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dit is TS zijn line, samen met dat hij al helemaal binnen is etc
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
Onterechte klacht overigens,sorry ts
[..]
Oke.
Modeziektes blijf je altijd houden; waar de nadruk op ligt verschilt van tijd tot tijd maar dat neemt niet weg dat het wel degelijk echte geestelijke aandoeningen zijn die gediagnosticeerd kunnen worden daar deze mensen er oprecht last van hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:32 schreef Loppe het volgende:
[..]
Het zijn modeziektes, Frank. Kan je niet mee in deze maatschappij dan ben je ziek.
Nee, die mensen kunnen oprecht niet functioneren in de maatschappij doordat ze zo'n aandoening hebben. Dat is ook de pest van geestesziektes; ze zijn niet zichtbaar dus mensen denken dat iemand dus niet ziek is. Groot misverstand het zijn wel degelijk ziektes die vaak moeilijker te genezen zijn (vaak niet) dan lichamelijke aandoeningen. Erg dom argument.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dit zijn enkel ziektes die zijn verzonnen om de medische wereld weer een boost te geven. Want al die tweeverdienende faalouders op de woensdagavond natuurlijk naar de psychotherapeut, kinderpsycholoog of de systeemtherapeut met hun kindertjes
Autisten zijn schattig.quote:
Nee, je moet niet zo huilen. En welk kliekje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
laat me, als het je niet aanstaat vertrek je lekker richting je kutkliekje in ONZ.
Doei.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee, je moet niet zo huilen. En welk kliekje?
Echt top om jou hier in KLB te hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Modeziektes blijf je altijd houden; waar de nadruk op ligt verschilt van tijd tot tijd maar dat neemt niet weg dat het wel degelijk echte geestelijke aandoeningen zijn die gediagnosticeerd kunnen worden daar deze mensen er oprecht last van hebben.
[..]
Nee, die mensen kunnen oprecht niet functioneren in de maatschappij doordat ze zo'n aandoening hebben. Dat is ook de pest van geestesziektes; ze zijn niet zichtbaar dus mensen denken dat iemand dus niet ziek is. Groot misverstand het zijn wel degelijk ziektes die vaak moeilijker te genezen zijn (vaak niet) dan lichamelijke aandoeningen. Erg dom argument.
Die gast is echt zo baasquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Echt top om jou hier in KLB te hebben.
Ligt aan de ouders, niet aan de ziektes. Zoals ik al eerder zei, in de reactie die je overslaat terwijl je me te kennen geeft dat ik beter terug kan naar ONZ.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dit zijn enkel ziektes die zijn verzonnen om de medische wereld weer een boost te geven. Want al die tweeverdienende faalouders op de woensdagavond natuurlijk naar de psychotherapeut, kinderpsycholoog of de systeemtherapeut met hun kindertjes
Als die mensen zichzelf zouden vermannen zouden ze prima kunnen functioneren. Maar omdat ze zichzelf zielig vinden, vinden ze het allang best dat ze een stempeltje krijgen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Modeziektes blijf je altijd houden; waar de nadruk op ligt verschilt van tijd tot tijd maar dat neemt niet weg dat het wel degelijk echte geestelijke aandoeningen zijn die gediagnosticeerd kunnen worden daar deze mensen er oprecht last van hebben.
[..]
Nee, die mensen kunnen oprecht niet functioneren in de maatschappij doordat ze zo'n aandoening hebben. Dat is ook de pest van geestesziektes; ze zijn niet zichtbaar dus mensen denken dat iemand dus niet ziek is. Groot misverstand het zijn wel degelijk ziektes die vaak moeilijker te genezen zijn (vaak niet) dan lichamelijke aandoeningen. Erg dom argument.
Vergeet de gratis zak geld niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Als die mensen zichzelf zouden vermannen zouden ze prima kunnen functioneren. Maar omdat ze zichzelf zielig vinden, vinden ze het allang best dat ze een stempeltje krijgen.
Dat is niet waar gewoon, ik heb zelf anorexia gehad en dat is gewoon heel zwaar en moeilijk. Bij mij kon je het dan ''zien'' maar iemand met autisme kan net zo erg lijden. Niet zomaar iets aanstellerij vinden, jij kan niet voelen wat zij voelen. Je oordeelt te gauw.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Als die mensen zichzelf zouden vermannen zouden ze prima kunnen functioneren. Maar omdat ze zichzelf zielig vinden, vinden ze het allang best dat ze een stempeltje krijgen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb mij tot mijn 18 kunnen vermannen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Echt top om jou hier in KLB te hebben.
je snapt het systeem niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ligt aan de ouders, niet aan de ziektes. Zoals ik al eerder zei, in de reactie die je overslaat terwijl je me te kennen geeft dat ik beter terug kan naar ONZ.
Helemaal als ze hier trots op zijn en aan de andere kant klagen dat ze hier niet mee rond kunnen komen.quote:
Ik heb het hier over modeziektes en ik heb eerder al aangegeven dat anorexia daar niet onder valt wat mij betreft. Dus niet doormauwen rose.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat is niet waar gewoon, ik heb zelf anorexia gehad en dat is gewoon heel zwaar en moeilijk. Bij mij kon je het dan ''zien'' maar iemand met autisme kan net zo erg lijden. Niet zomaar iets aanstellerij vinden, jij kan niet voelen wat zij voelen. Je oordeelt te gauw.
Jij snapt het leven wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:44 schreef leeell het volgende:
ze moeten geen Wajong voor dat soort mensen regelen
autist/adhd/w/e ?
best
krijg je ook geen doekoe (behalve de gevallen waren het echt evident is)
moet je kijken hoe gauw ze overstag gaan
Het zijn gewoon diagnoses, ze noemen het nu modeziektes omdat die diagnoses gauw worden gegeven. Maakt het niet minder waar dat die mensen het moeilijk hebben. Een stoornis is een stoornis.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik heb het hier over modeziektes en ik heb eerder al aangegeven dat anorexia daar niet onder valt wat mij betreft. Dus niet doormauwen rose.
Nou, en welk stempeltje hebben ze je gegeven? En ben je er blij mee nu je weet dat je ziek bent en het vooral niet aan jou ligt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb mij tot mijn 18 kunnen vermannen.
En vorig jaar stortte ik helemaal in, depressief, zelfmoord en opname.
Ik ben zelf enorm blij dat ik eindelijk weet wat er "mis" met mij is.
Maar ik denk niet dat jij je dat kan voorstellen.
Ok, je gaat dus wel doormauwen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het zijn gewoon diagnoses, ze noemen het nu modeziektes omdat die diagnoses gauw worden gegeven. Maakt het niet minder waar dat die mensen het moeilijk hebben. Een stoornis is een stoornis.
En doe eens niet zo onaardig![]()
En waar ligt dat aan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je snapt het systeem niet.
Ouders hebben geen tijd meer voor kinderen>>>kinderen worden onhandelbaar>>huisarts weet nietw at hij er mee moet, dus hup snel een etiketje van een niet bestaande ziekte erop>>>ouders voelen zich goed, het ligt niet aan hen maar hun henkie is echt ziek>>>medische wereld spint er garen bij want die draaien een miljardenomzet.
Hoe het zou moeten gaan?
ouders hebben geen tijd meer voor kinderen>>>ouders dienen een schop onder hun reet te krijgen en hun kinderen op te voeden>>>ouders voeden hun kinderen op na de anale stokslagen>>>kinderen functioneren prima in de maatschappij>>>kinderen kennen hun zwakke en sterke kanten en maken daar gebruik van in hun verdere leven
aan het feit dat mensen ongecontroleerd kinderen mogen krijgen, daarom moet dat niet kunnen.quote:
Ik weet juist wel dat het aan mij ligt, nu kan ik er ook aan werken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou, en welk stempeltje hebben ze je gegeven? En ben je er blij mee nu je weet dat je ziek bent en het vooral niet aan jou ligt?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Je verrast me telkens weer, S1nn3rz. Telkens denk ik dat je niet nog dommer kunt worden, maar elke keer overtref je jezelf weer.
Wat stel je voor?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:48 schreef leeell het volgende:
[..]
aan het feit dat mensen ongecontroleerd kinderen mogen krijgen, daarom moet dat niet kunnen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Je verrast me telkens weer, S1nn3rz. Telkens denk ik dat je niet nog dommer kunt worden, maar elke keer overtref je jezelf weer.
Pleur jij eens op naar het schoenentopic waar je iedereen weer weet te verbazen door de meest lelijke muiltjes rond je klompvoeten te schuiven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij weet niet beter, ik gok zo dat zijn inlevingsvermogen niet bijster groot is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wist niet dat jij een dokter was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je snapt het systeem niet.
Ouders hebben geen tijd meer voor kinderen>>>kinderen worden onhandelbaar>>huisarts weet nietw at hij er mee moet, dus hup snel een etiketje van een niet bestaande ziekte erop>>>ouders voelen zich goed, het ligt niet aan hen maar hun henkie is echt ziek>>>medische wereld spint er garen bij want die draaien een miljardenomzet.
Hoe het zou moeten gaan?
ouders hebben geen tijd meer voor kinderen>>>ouders dienen een schop onder hun reet te krijgen en hun kinderen op te voeden>>>ouders voeden hun kinderen op na de anale stokslagen>>>kinderen functioneren prima in de maatschappij>>>kinderen kennen hun zwakke en sterke kanten en maken daar gebruik van in hun verdere leven
Bij deze dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:49 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een dokter was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |