Dan beticht Pritt ons misschien van plagiaatquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:33 schreef Nwana-Zeist het volgende:
't Was toch de neerslagbom des doods?
Volgens de laatste berekeningen tegen 17.00 uur Zeeland.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
Dus als ik het goed bekijk, komt het hier tussen 22 en 2 uur. Waarom nou weer zo laat!
Ja, maar daar woon ik nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:36 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Volgens de laatste berekeningen tegen 17.00 uur Zeeland.
preciesquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
Tegen de tijd dat het boven Alkmaar komt, of hier in Den Helder is het allang weer over, zoals altijd...
Vanavond om 22:00 uur gaan we eraan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:30 schreef Frutsel het volgende:
Waar ging het ook al weer over... zwarte TDF-mods en stortregens des doods!
[ afbeelding ]
For now, we do not want to include a level 2 over Benelux with ongoing uncertainties. The level 1 risk becomes more conditional over E-/C-France.
[ afbeelding ]
Enschede![]()
[ afbeelding ]
Regenfilmpje
http://www.meteo-info.be/(...)neerslag/belgie.html
Nee, en mijn dochter heeft dus sportdag, en die heeft alleen een hemdje en een legging aan 'want het wordt zooooo warm'quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:46 schreef Disorder het volgende:
Het is hier in Overijssel nog niet echt warm te noemen. Ik zie ook (nog) geen zon.
Ooooh dat is zo gek nog nietquote:
Geen idee. Maar het voelt niet echt warm.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:46 schreef Disorder het volgende:
Het is hier in Overijssel nog niet echt warm te noemen. Ik zie ook (nog) geen zon.
Je hebt nou tijd genoeg...quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Fuck, accu van m'n camera vergeten op te laden
Dan alsnog... er komt regen aan wat dus de zon laat verdwijnen en dus minder kans voor wat opbouwende warmte over de dag.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:07 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste lijntje is wel lekker aan het uitregenen, amper wat van over
Lijkt mij wel de verwachting jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Tussen 13u en 17u gaat het gewoon opklaren en broeien in het Zuiden, daarna zullen de buien gaan ontstaan.
En de rest van het land?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Tussen 13u en 17u gaat het gewoon opklaren en broeien in het Zuiden, daarna zullen de buien gaan ontstaan.
Ik ben niet thuisquote:
Die hadden moeten twijfelen over Belgiequote:
Dat was volgens mij ook niet voor ons bedoeldquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:07 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste lijntje is wel lekker aan het uitregenen, amper wat van over
Dat was gisteren ook al zo. Blegh!quote:
Ik zie op de Europese buienradar nu de eerste lijntjes boven Parijs opstijgenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:53 schreef Nwana-Zeist het volgende:
't Is inderdaad nog niet heel warm. Maar de buien moeten nog ontstaan in Noord-Frankrijk, dus daar kunnen we nu nog niks over zeggen (voor iedereen die denkt dat de buien nu al op de radar te zien zijn).
Idd en lijnvorming met daarachter het koufrontquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:19 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik zie op de Europese buienradar nu de eerste lijntjes boven Parijs opstijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |