SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 21-06-2012 14:38:37 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nog maar eens dan. Zit hier nu weer te lachen. Vooral dat stuk bij de derde kilometer
.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef VKV het volgende:
Ik las dat GotC me op de foto heeft? Heb jou en YUR helaas niet gezien
Nou even een verslagje van m'n eerste hardloopwedstrijdLiep samen met iemand en daar was ik uiteindelijk zó ontzettend blij mee! Diegene bleef me motiveren om door te lopen, ondanks dat ik een giga steek in m'n zij kreeg en nog nooit 5 km in één stuk had doorgerend. "Ik wil even wandelen" "Nee, we gaan door, je loopt maar rustiger maar we blijven doorlopen" "Okeuj"
Wat er door m'n hoofd ging:
Eerste kilometer: Dit gaat gooooed! Allemaal mensen ingehaald, supertof! En nog helemaal nergens last van!
Tweede kilometer: Shit, dat Chinese eten van vanavond had ik misschien niet moeten doen...
Derde kilometer: Kutstrandopgang, stom zacht zand, ik haat het strand, ik wil niet meer, steek in m'n zij
Vierde kilometer: Ooooh nog maar een stukje en hier is het een beetje hard zand weer, ok het moet lukken, steek in m'n zij is weer weg, ik kan het!
4,5 kilometer: Ik ga dood. Ik red het nooit, die strandopgang weer. Aaaargh!!
4,8 kilometer: Muziek! Ze juichen! Omg al die mensen moedigen me aan![]()
Supervett!!
Wat zat ik net nou te klagen?!
5 kilometer: Ik ben zó trots op mezelf!!!!
HahaMisschien 22 juni 5 km lopen in Kwintsheul
Niet meer actief op Fok!![]()
Je onderbroek is vuil hihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
Je onderbroek is vuil hihihihiNu weten we wel waarom, hij heeft ook een zweetreetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan alleen maar beter gaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:33 schreef VKV het volgende:
Godsamme Viking straks wil ik morgen niet meer.
Geen strand in Kwintsheul voor zover ik weet![]()
.
Komt wel goed!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:33 schreef VKV het volgende:
Godsamme Viking straks wil ik morgen niet meer![]()
Nee dat heb ik idd eerst 3x gecheckt voor ik besloot mee te doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan alleen maar beter gaan.
Geen strand in Kwintsheul voor zover ik weet![]()
.
![]()
![]()
Maar .. maar.. HOE!!??!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu weten we wel waarom, hij heeft ook een zweetreet
Want rennen doen ze nie![]()
Van onder die felle podiumlampen staan de hele dagquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar .. maar.. HOE!!??!!
Want rennen doen ze nie![]()
![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:35 schreef VKV het volgende:
[..]
Nee dat heb ik idd eerst 3x gecheckt voor ik besloot mee te doen.
Gaat helemaal goed komen. Je hebt veel meer ervaring nu.
Stom! Dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van onder die felle podiumlampen staan de hele dag![]()
![]()
Ja toch zeker wel drie hele wekenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Gaat helemaal goed komen. Je hebt veel meer ervaring nu.
![]()
![]()
Toen had je nog geen 5 km aaneen gerend, nu meerdere kerenquote:. Dus niet miepen, komt goed
.
Als jij op dat kutstrand met die kutstrandopgang de 5 km kan lopen is die Kwintsheul een appeltje-eitjequote:![]()
![]()
Ik hoop op flinke regen tijdens de Oranjeloop. Maar ik ben dan ook volslagen debiel
F means you're fucked![]()
Vanmorgen 80.2 op de weegschaal. Het kan nu niet lang meer duren voor ik er weer onder duik
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zat ook al te hopen op een beetje miezer/lichte regen. Dan loop ik beter, ben ik achter gekomen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:44 schreef YUR het volgende:
Ik hoop op flinke regen tijdens de Oranjeloop. Maar ik ben dan ook volslagen debiel
Het waait iig flink hard morgen.![]()
Dat is voor mij mijn absolute ondergrens. Wil niet minder wegen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:45 schreef mosselmossel het volgende:
Vanmorgen 80.2 op de weegschaal. Het kan nu niet lang meer duren voor ik er weer onder duik![]()
Lijkt mij ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij op dat kutstrand met die kutstrandopgang de 5 km kan lopen is die Kwintsheul een appeltje-eitje![]()
![]()
Is iemand bekend met Topshelf btw? Zag vanochtend een advertentie in de Metro/Spits, zag er wel interessant uit. Oa hardloopkleding tegen outletprijzen(in Utrecht dan, de andere vestigingen zijn gewone vestigingen).
Ik ben 1m80. Dus ik vind dat ik eronder moet blijven, hoewel ook niet te veel eronderquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:46 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dat is voor mij mijn absolute ondergrens. Wil niet minder wegen.
En ik was al blij met mn 82.0quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:45 schreef mosselmossel het volgende:
Vanmorgen 80.2 op de weegschaal. Het kan nu niet lang meer duren voor ik er weer onder duik
Paar weken geleden was dat nog 86 en een beetje....op naar 76!F means you're fucked![]()
zondag ook.... en als de weersberichten kloppen dan is het 21km de wind in de rugquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:45 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik zat ook al te hopen op een beetje miezer/lichte regen. Dan loop ik beter, ben ik achter gekomen.
Het waait iig flink hard morgen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
1m90.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben 1m80. Dus ik vind dat ik eronder moet blijven, hoewel ook niet te veel eronder![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:47 schreef YUR het volgende:
[..]
En ik was al blij met mn 82.0
Paar weken geleden was dat nog 86 en een beetje....op naar 76!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ongelofelijk, ik had gisteren tijdens het lopen een shirt met lange mouwen, een lange broek + enkelsokjes aan.. En nu blijkt dat precies het open stukje tussen m'n sokken en m'n broek vol zit met muggenbultenkubeesten. Gelukkig had ik geen korte broek + mouwen aan.
![]()
same here, 1.95 en 85kg...mag nog wel wat af maar hoeft niet persequote:Op donderdag 21 juni 2012 09:46 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dat is voor mij mijn absolute ondergrens. Wil niet minder wegen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
opeten die krengen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Ongelofelijk, ik had gisteren tijdens het lopen een shirt met lange mouwen, een lange broek + enkelsokjes aan.. En nu blijkt dat precies het open stukje tussen m'n sokken en m'n broek vol zit met muggenbultenkubeesten. Gelukkig had ik geen korte broek + mouwen aan.
Wat irritant!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Waar loop je dan dat je zo veel last hebt van muggen?Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kon er niet meer bij, m'n mond zat al vol met vliegjes.
kwiwi ruikt zo lekker tijdens het lopenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat irritant!
Waar loop je dan dat je zo veel last hebt van muggen?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Niet eens in een bos of park ofzo, moest in totaal misschien 500 meter door een stukje met gras, een paar verdwaalde bomen en wat water - en daar lek gepriktquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat irritant!
Waar loop je dan dat je zo veel last hebt van muggen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kon er niet meer bij, m'n mond zat al vol met vliegjes
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
dat zijn geen muggen, dat zijn vlooienbetenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet eens in een bos of park ofzo, moest in totaal misschien 500 meter door een stukje met gras, een paar verdwaalde bomen en wat water - en daar lek geprikt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bij marskramer of blokker hebben ze polsbandjes te koop voor ¤1 die muggen op afstand laat houden. Of het werkt, dat weet ik niet.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Frontline!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zijn geen muggen, dat zijn vlooienbeten![]()
![]()
Nee dat werkt niet, heb alles al geprobeerd, ben gewoon lekker eten denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Bij marskramer of blokker hebben ze polsbandjes te koop voor ¤1 die muggen op afstand laat houden. Of het werkt, dat weet ik niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:58 schreef VKV het volgende:
[..]
Weer een nieuw onderdeel van de hardloopoutfit![]()
![]()
Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 21 juni 2012 09:58 schreef VKV het volgende:
[..]
Weer een nieuw onderdeel van de hardloopoutfit.
Misschien ga je dan wel 2x zo snel!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:02 schreef kwiwi het volgende:
Misschien moet ik ook maar op handen en voeten gaan rennen, met m'n vlooienband om.![]()
Damn...quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Paar weken geleden was dat nog 86 en een beetje....op naar 76!
Vorig jaar rond deze tijd zat ik met 1.82m op 86kg (ik kwam van 105kg). Einde relatie, vakantie, stress e.d.: 95kg op dit moment.![]()
![]()
dat is een tegenslag Sylvesterrrr, zeker omdat je er al bijna 20kg af had..succes op de weg terugquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Damn...
Vorig jaar rond deze tijd zat ik met 1.82m op 86kg (ik kwam van 105kg). Einde relatie, vakantie, stress e.d.: 95kg op dit moment.
Voordeel is wel dat je nu weet hoe je moet afvallen. En de eerste kilo's gaan sowieso altijd vrij snel, komt goedquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Damn...
Vorig jaar rond deze tijd zat ik met 1.82m op 86kg (ik kwam van 105kg). Einde relatie, vakantie, stress e.d.: 95kg op dit moment.![]()
![]()
Maar je bent wel weer op de goede weg.. Net als ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Damn...
Vorig jaar rond deze tijd zat ik met 1.82m op 86kg (ik kwam van 105kg). Einde relatie, vakantie, stress e.d.: 95kg op dit moment.Dus komt helemaal goed
![]()
![]()
Eerste kilo's wel, maar de restquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je nu weet hoe je moet afvallen. En de eerste kilo's gaan sowieso altijd vrij snel, komt goed
Het valt me wel tegen dat ik de afgelopen maand nauwelijks ben afgevallen.Ik had eigenlijk verwacht dat ik na maanden niet gesport te hebben de eerste kilo's snel zou kwijtraken.
inderdaad!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:34 schreef VKV het volgende:
[..]
En andersom zit het er veel makkelijker aan![]()
Vandaag is het verschrikkelijk broeierig. Normaal zweet ik niet zo veel, maar ik ben nu echt doorweekt.
Het begon op het einde nog wel heel licht te regenen, maar niet genoeg om verkoeling te geven.
http://www.endomondo.com/workouts/l6Mwn7o_nrY![]()
Dat sowiesoquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:34 schreef VKV het volgende:
[..]
En andersom zit het er veel makkelijker aanDat gaat in het begin niet enorm snel, als je eenmaal bezig bent zit ineens de vaart er in.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Het valt me wel tegen dat ik de afgelopen maand nauwelijks ben afgevallen.Ik had eigenlijk verwacht dat ik na maanden niet gesport te hebben de eerste kilo's snel zou kwijtraken.
Bij mij werkt het totaal niet... ik denk dat ik m'n eetpatroon eens moet gaan aanpassen en iets actiever lopen als ik echt af wil vallenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat sowieso
[..]
Dat gaat in het begin niet enorm snel, als je eenmaal bezig bent zit ineens de vaart er in.![]()
![]()
Maar je zet vet om in spieren dus misschien ben je wel afgevallen maar niet in gewicht?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
inderdaad!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2012 10:41:05 ]![]()
Ziet eruit als een tof rondje!quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:37 schreef Niara het volgende:
Vandaag is het verschrikkelijk broeierig. Normaal zweet ik niet zo veel, maar ik ben nu echt doorweekt.
Het begon op het einde nog wel heel licht te regenen, maar niet genoeg om verkoeling te geven.
http://www.endomondo.com/workouts/l6Mwn7o_nrY![]()
Nou het meetlint laat bij mij ook nog geen effect zienquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je zet vet om in spieren dus misschien ben je wel afgevallen maar niet in gewicht?![]()
![]()
Als het zomervakantie is en ik niet meer de hele dag op kantoor hoef te zitten, verwacht ik wel een verbeteringsslag![]()
![]()
Wishfull thinking... Ik ben geen diëtiste natuurlijk...quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:41 schreef VKV het volgende:
[..]
Nou het meetlint laat bij mij ook nog geen effect zien![]()
Lekker krachttrainen vandaag, al veel te lang niet gedaan.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Op een gegeven moment neem je dus de Franse benamingen over ipv de Nederlandse te gebruikenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Al dat Frans en Nederlands door elkaar heen.
![]()
En het is wel een leuk rondje, alleen weet ik nooit hoe ik van het park terug kom, maar het is me aardig goed gelukt.
Ik heb wel een plattere buik gekregen van het lopen! Je ziet van die strepen aan de zijkant!![]()
Hmm, ik kreeg wel te horen dat ik zou zijn afgevallen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je zet vet om in spieren dus misschien ben je wel afgevallen maar niet in gewicht?![]()
Gewoon volhouden... En als je twijfelt over voeding kan je altijd een deskundige vragen hoe of wat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, ik kreeg wel te horen dat ik zou zijn afgevallen.
Met een paar aanpassingen kan je al heel wat bereiken![]()
![]()
Wil zo nu en dan nog wel een zak chips wegwerken als ik me niet goed voel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon volhouden... En als je twijfelt over voeding kan je altijd een deskundige vragen hoe of wat.
Met een paar aanpassingen kan je al heel wat bereiken![]()
![]()
Eetpatroon is ook belangrijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:39 schreef Niara het volgende:
[..]
Bij mij werkt het totaal niet... ik denk dat ik m'n eetpatroon eens moet gaan aanpassen en iets actiever lopen als ik echt af wil vallen
Ik heb alles aangepast van mijn vaste sleur en onderhand al 15 kilo kwijt.
Er mag nog meer af, maar het laatste gaat niet zo snel
Ik ook als ik me wel goed voel. Een zak chips leeg eten kan op z'n tijd best welquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wil zo nu en dan nog wel een zak chips wegwerken als ik me niet goed voel.
Eens in de zoveel tijd niets mis mee, moet geen gewoonte wordenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd niets mis mee, moet geen gewoonte wordenHet is toch wel wekelijks een zak chips...
Kan me niet inhouden.
![]()
![]()
Ging goed! Les 3 van Evy, werd zelfs aangemoedigd door een paar jonge vrouwen op de fiets.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat is altijd leukquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Ging goed! Les 3 van Evy, werd zelfs aangemoedigd door een paar jonge vrouwen op de fiets.
Ja dat moet je dus niet doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Neem dan een schaaltje, en als dat niet werkt, geen chips in huis halenWerkt hier prima
Hmm dat is wel balen..quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Eetpatroon is ook belangrijk
Ik heb alles aangepast van mijn vaste sleur en onderhand al 15 kilo kwijt.
Er mag nog meer af, maar het laatste gaat niet zo snel![]()
Utrecht is dan ook een outletstore. Ze hebben wel wat, maar ook niet erg veel. Maar belangrijk voor jou denk is dat het aardig buiten het centrum ligt en met openbaar vervoer lastig is te bereiken denk ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Is iemand bekend met Topshelf btw? Zag vanochtend een advertentie in de Metro/Spits, zag er wel interessant uit. Oa hardloopkleding tegen outletprijzen(in Utrecht dan, de andere vestigingen zijn gewone vestigingen).
Ik heb vrijwel al mijn kleding daar vandaan. Ze zijn niet heel veel goedkoper is mijn idee. Voor de dames hebben ze nu wel een bjorn borg collectie.
Zelf zou ik er niet veel moeite voor doen om er heen te gaan. Voor gewone kleding hebben ze wel aardig wat.![]()
Ik heb gewoon niks in huis (op gezonde voedingen na) en dan is het makkelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Het is toch wel wekelijks een zak chips...
Kan me niet inhouden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef CantFazeMe het volgende:
![]()
Dat is altijd goed, en motiverend
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2012 10:52:24 ]![]()
Lichaam werkt niet mee, is zwaar aan het tegen werken.quote:
Dan gaat het niet zo snel werkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Het is toch wel wekelijks een zak chips...
Kan me niet inhouden.
Ik ga vanmiddag weer! Piramideloop van 7-5-3-5-7 met steeds 2 minuten ertussen
En dan zaterdag weel lekker 7km DLZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet teveel fixeren op het gewicht. Weeg al bijna een jaar ongeveer hetzelfde, maar ben door het lopen toch een stuk dunner geworden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Paar weken geleden was dat nog 86 en een beetje....op naar 76!![]()
Vond het wel charmantquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Dat is altijd goed, en motiverend
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
De Appie is om de hoek...quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks in huis (op gezonde voedingen na) en dan is het makkelijk.![]()
![]()
Ligt genoeg minder gezond voedsel maar raak het zo min mogelijk aan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks in huis (op gezonde voedingen na) en dan is het makkelijk.
Zelfs pas nog 2 zakken chips weg gegooid
Alvast succes mossel!
En eeeew, nu heb ik trek in chips.
Maar ja, dat eetpatroon aanpassen gaat hopelijk wel lukken als ik niet meer op kamers zit. Echte keuken met plaats om te koken zal zeker helpen.![]()
Stom lichaam is stomquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Lichaam werkt niet mee, is zwaar aan het tegen werken.
Maar niet aan toegeven. Misschien zit je op een plateau ofzo...![]()
Hee da's een ondersteboven Piramidequote:Op donderdag 21 juni 2012 10:53 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga vanmiddag weer! Piramideloop van 7-5-3-5-7 met steeds 2 minuten ertussen
En dan zaterdag weel lekker 7km DL![]()
![]()
En vrienden maar zeuren 'waarom heb jij niks in huis?'quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt genoeg minder gezond voedsel maar raak het zo min mogelijk aan.
Zelfs pas nog 2 zakken chips weg gegooid
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Geen idee, ik negeer mijn lichaam en blijf vol houden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stom lichaam is stom
Maar niet aan toegeven. Misschien zit je op een plateau ofzo...
Dat ik af en toe het gevoel heb in te storten moet wat betekenen maar wil er gewoon nog wat af.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
/care dan vreten ze thuis maar wat...quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En vrienden maar zeuren 'waarom heb jij niks in huis?'![]()
![]()
Woon bij ouders, dus als ik het niet eet dan maken zij het wel opquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En vrienden maar zeuren 'waarom heb jij niks in huis?'
Zo is hetquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/care dan vreten ze thuis maar wat....
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Deze is 7 minuten tempo 2, 5 minuten tempo 3, 3 minuten tempo 2 en dan weer terug.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wat is een piramidetraining eigenlijk?
Steedse snellere intervals dus.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Haha. Alles naar je ouders toeschuiven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Woon bij ouders, dus als ik het niet eet dan maken zij het wel op█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Haha. Alles naar je ouders toeschuiven.
Nice.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Deze is 7 minuten tempo 2, 5 minuten tempo 3, 3 minuten tempo 2 en dan weer terug.
Steedse snellere intervals dus.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hmmz das ook niet goed hoor... Maar misschien je nu weer voorzichtig begonnen bent met opbouwen dat je wat kan doorbreken..quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, ik negeer mijn lichaam en blijf vol houden.
Dat ik af en toe het gevoel heb in te storten moet wat betekenen maar wil er gewoon nog wat af.Vind ik wel. Hier zijn enkel meergranenbiscuitjes in huis voor visite en als ze het niet moeten dan niet.quote:
Voor de kinderen heb ik andere koekjes, snoep mogen ze in het weekend.![]()
Nee, weet dat het niet goed is. Maar tja, wat anders.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
Hmmz das ook niet goed hoor... Maar misschien je nu weer voorzichtig begonnen bent met opbouwen dat je wat kan doorbreken..
Zit nu ook al bijna een uur met honger gevoel maar ga pas om 12:00 uur eten.
Hoop dat ik het nu eindelijk kan doorbreken met lopen en fysio.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Is een dietiste een optie?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, weet dat het niet goed is. Maar tja, wat anders.
Zit nu ook al bijna een uur met honger gevoel maar ga pas om 12:00 uur eten.
Hoop dat ik het nu eindelijk kan doorbreken met lopen en fysio.
En je moet anders denken: Het is al 11 uur, je mag over een uur al eten![]()
Misschien kan je in LIF (slank of dieet) eens wat ideetjes op doen?Langzaam is goedquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:04 schreef GotC het volgende:
Hier gaat het afvallen langzaam, maar wel netjesOp naar nog-veel-meer-er-vanaf!
Hier ook... met wat ups en downs natuurlijk
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2012 11:05:07 ]![]()
Heb al een aangepast eetpatroon opgesteld gekregen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is een dietiste een optie?
En je moet anders denken: Het is al 11 uur, je mag over een uur al eten![]()
Misschien kan je in LIF (slank of dieet) eens wat ideetjes op doen?
Maar blijkbaar heeft mijn lichaam geregeld geen zin om zich daar aan te houden.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Dan toch eens terug in overleg.. want als je het gevoel hebt in te storten dan lijkt me dat niet echt de bedoeling natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb al een aangepast eetpatroon opgesteld gekregen.
Maar blijkbaar heeft mijn lichaam geregeld geen zin om daar aan te houden.![]()
Zat al te denken om eens een keer zoiets te doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Deze is 7 minuten tempo 2, 5 minuten tempo 3, 3 minuten tempo 2 en dan weer terug.
Steedse snellere intervals dus.![]()
Volgende week al afspraakquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan toch eens terug in overleg.. want als je het gevoel hebt in te storten dan lijkt me dat niet echt de bedoeling natuurlijk.
Ik zal nooit wijzer wordenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Hopelijk wordt je iets wijzer...
+1quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:10 schreef GotC het volgende:
Ben benieuwd SoliqueHoop dat ze een manier vinden waarmee het beter gaat!
Tijd om mezelf naar buiten te schoppen voor les 14 (piramideloop).
![]()
Succesquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
+1
![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:10 schreef GotC het volgende:
Ben benieuwd SoliqueHoop dat ze een manier vinden waarmee het beter gaat!
Zal het lopen ook makkelijker door worden.Daaromquote:
Succes Sylquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
+1
Dat is absoluut waarquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik hoop het
Zal het lopen ook makkelijker door worden.
[..]
Daarom
[..]
Succes SylIk ben nu pas 3,5 kg kwijt, maar merk het aan alles
.
![]()
En hoeveel wil je er af hebben als ik vragen mag ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is absoluut waarIk ben nu pas 3,5 kg kwijt, maar merk het aan alles
.
![]()
Ik al 15kg en merk het zeker weten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is absoluut waarIk ben nu pas 3,5 kg kwijt, maar merk het aan alles
.
Maar er mag gerust nog meer af.
Wat heb je dan precies? Pijnlijke lichaam?quote:
Bij mij doen dd armen/handen even zeer na het hardlopen en mijn benen tintelen. 'ondanks ik lekker heb gelopen'
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Tot ik me goed voel in m'n lijfquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En hoeveel wil je er af hebben als ik vragen mag ?Nu ook wel al, maar nog beter
Sinds m'n 18e heb ik namelijk niet minder gewogen dan 80 kg, dus ben benieuwd hoe het zal voelen.. (nu 80,7
)
![]()
Ik stond vanmorgen toevallig ook weer eens op de weegschaal, na weken hardlopen.
Hier, BAM, 1.5 kg eraf.Dat maakt me dan nog niet zo uit. Ik wil mijn taille gewoon weghebben.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Maar blijf je dan niet doorgaan omdat je altijd zult denken "hmm het kan nog nét iets beter"?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Tot ik me goed voel in m'n lijfNu ook wel al, maar nog beter
Sinds m'n 18e heb ik namelijk niet minder gewogen dan 80 kg, dus ben benieuwd hoe het zal voelen.. (nu 80,7
)
![]()
Voor probleem zie blessure topic.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat heb je dan precies? Pijnlijke lichaam?
Bij mij doen dd armen/handen even zeer na het hardlopen en mijn benen tintelen. 'ondanks ik lekker heb gelopen'
Na het hardlopen gisteren had ik nergens last van, zelfs geen verzuring
Herkenbaar, altijd te zwaar geweest, kan me iig niet heugen dat ik lichter dan 80 ben geweest.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:23 schreef GotC het volgende:
[..]
)
Maar heb je geen streven, een doel? Of niet lichter dan?![]()
Ik hoop het niet..geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar blijf je dan niet doorgaan omdat je altijd zult denken "hmm het kan nog nét iets beter"?. Ik denk/hoop ergens een 'plateau' te bereiken waar ik niks meer afval en niks meer aankom.
![]()
dat gaat vaak het langzaamst, daar slaat je lichaam van nature als eerste je reservevoorraden op...en vet wat er als eerste zit gaat het laatste wegquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:24 schreef Nero22 het volgende:
Ik stond vanmorgen toevallig ook weer eens op de weegschaal, na weken hardlopen.
Hier, BAM, 1.5 kg eraf.Dat maakt me dan nog niet zo uit. Ik wil mijn taille gewoon weghebben.
Niet lichter dan 68. Dat is namelijk al heel extreem, maar zoveel woog ik toen ik 18 was. (In 3 maanden tijd 12 kg aangekomenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Herkenbaar, altijd te zwaar geweest, kan me iig niet heugen dat ik lichter dan 80 ben geweest.
Maar heb je geen streven, een doel? Of niet lichter dan?)
![]()
Ja precies, ik weet het. Misschien moet ik weer eens beginnen met abs trainen. Vroeger deed ik dat elke avond, maar sinds oktober heb ik er niet eens meer aan gedacht.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat gaat vaak het langzaamst, daar slaat je lichaam van nature als eerste je reservevoorraden op...en vet wat er als eerste zit gaat het laatste weg
It's funny
Dat eerste is niet zo lastig, dat 2e wel, kan ik uit ervaring vertellenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hoop het niet..geen idee eigenlijk. Ik denk/hoop ergens een 'plateau' te bereiken waar ik niks meer afval en niks meer aankom.
![]()
![]()
Goedemorgen/-avond!
Wat een gigantisch zeikweer hier; hoop dat 't morgen minder (hard) regentWel flink wat spierpijn van 't spinnen, terwijl ik dat NOOIT heb, raar lichaam. Vanavond maar wat minder hard m'n best doen dan
(as if...)
Ja doei.![]()
Best extreem 12 kg in 3 maanden! Maar je valt nu beetje bij beetje af toch? Daar gaat het om.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
weet ik nog wel een remedie voor..... 5 eetlepelsquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen/-avond!
Wel flink wat spierpijn van 't spinnen, terwijl ik dat NOOIT heb, raar lichaam.
en wel goed schudden..!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Eerst je vp omlaag, anders kun je trainen wat je wilquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:28 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja precies, ik weet het. Misschien moet ik weer eens beginnen met abs trainen. Vroeger deed ik dat elke avond, maar sinds oktober heb ik er niet eens meer aan gedacht.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
vp?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Eerst je vp omlaag, anders kun je trainen wat je wil
vet percentage
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2012 11:33:43 ]![]()
@rechtsedirecte, ik denk dat ik het trailvirus te pakken ga krijgen
Prima vermaakt met "offroad" rennen
(ookal heb ik dan geen bergen e.d.)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Oh oké, laat maar zitten danquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Utrecht is dan ook een outletstore. Ze hebben wel wat, maar ook niet erg veel. Maar belangrijk voor jou denk is dat het aardig buiten het centrum ligt en met openbaar vervoer lastig is te bereiken denk ik.
Ik heb vrijwel al mijn kleding daar vandaan. Ze zijn niet heel veel goedkoper is mijn idee. Voor de dames hebben ze nu wel een bjorn borg collectie.
Zelf zou ik er niet veel moeite voor doen om er heen te gaan. Voor gewone kleding hebben ze wel aardig wat..
Is ook, maar volgens mij heb ik al redelijke buikspieren. Het zit alleen een beetje verstopt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Eerst je vp omlaag, anders kun je trainen wat je wil
It's funny
super!! als je eenmal de trails doe wil je eigenljik nooit iets anders meer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:33 schreef Jumparound het volgende:
(ookal heb ik dan geen bergen e.d.)
waar woon je ook al weer Jump? want is zag op het amateur forum een mooie loop, het Molenhoeksemakkie, volgens mij rond Nijmegen, 10km grotendeels onverhard met een paar mooie klimmetjes er in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'as if'quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
weet ik nog wel een remedie voor..... 5 eetlepels
Ja doei.![]()
ik werk in de buurt van nijmegen (arnhem om precies te zijn) dus dat is een optie, heb je een link?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
super!! als je eenmal de trails doe wil je eigenljik nooit iets anders meer.
waar woon je ook al weer Jump? want is zag op het amateur forum een mooie loop, het Molenhoeksemakkie, volgens mij rond Nijmegen, 10km grotendeels onverhard met een paar mooie klimmetjes er in
Ik woon zelf in bussum. Gister in het bos om de hoek heel veel onverhard gelopen. Over de paarde paden (mul zand) door de bospadjes (springen over boomstammen) wandelpaden (door de plassen en blubber) en over het fietspad (zombies ontwijken)... Was echt super toll!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
enne Jump, een trailrun hoeft niet perse heuvels te hebben maar 2 van de 3 volgende criteria .... onverhard, hoogteverschil , scenic route'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
het hardlopen zal wel makkelijker worden als je minder weegt, en je wordt sneller.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:23 schreef GotC het volgende:
[..]
)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, hoe is die app? Hoe werkt het precies? Krijg je ook "opdrachtjes" tussendoor?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik werk in de buurt van nijmegen (arnhem om precies te zijn) dus dat is een optie, heb je een link?
Ik woon zelf in bussum. Gister in het bos om de hoek heel veel onverhard gelopen. Over de paarde paden (mul zand) door de bospadjes (springen over boomstammen) wandelpaden (door de plassen en blubber) en over het fietspad (zombies ontwijken)... Was echt super toll!It's funny
at your servicequote:Op donderdag 21 juni 2012 11:38 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik werk in de buurt van nijmegen (arnhem om precies te zijn) dus dat is een optie, heb je een link?
http://molenhoeksmakkie.nl/
er staan mooie fotos's van de route op de site
http://molenhoeksmakkie.nl/parcoursfotos-van-de-10-km
[ Bericht 6% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-06-2012 11:47:23 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
het hardlopen zal wel makkelijker worden als je minder weegt, en je wordt sneller.Gewoon het lekker en makkelijk kunnen bewegen.
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Best extreem 12 kg in 3 maanden! Maar je valt nu beetje bij beetje af toch? Daar gaat het om.
Eventjes 3 maanden op mezelf gewoond in Schotland. Mja, voor het eerst alleen wonen, gezond eten was megaduur..
![]()
Maargoed, nu lekker bezig iig!![]()
mince piesquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:43 schreef GotC het volgende:
JaEventjes 3 maanden op mezelf gewoond in Schotland. Mja, voor het eerst alleen wonen, gezond eten was megaduur..
![]()
ow.. dan loop ik 9/10 trail haha.. Bijna altijd n stuk over asfalt/voetpad naar het bos toe en dan over onverhard door het bos, langs meertjes, etc..quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
enne Jump, een trailrun hoeft niet perse heuvels te hebben maar 2 van de 3 volgende criteria .... onverhard, hoogteverschil , scenic routeIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Mocht er trouwens nog iemand op Mizuno hardloopschoenen lopen, Vente-exclusive heeft momenteel een Mizuno outlet aanbieding.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
weet ik nog wel een remedie voor..... 5 eetlepels.
Ik doe dat altijd met de mixer.
Nu twee keer door het bos gelopen en ik voel me altijd een beetje rechtsedirectequote:Op donderdag 21 juni 2012 11:33 schreef Jumparound het volgende:
(ookal heb ik dan geen bergen e.d.)![]()
.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb de charme daarvan nog steeds niet kunnen ontdekken![]()
ik gebruik zelfs mince pies flavoured whey'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Loopje in 2012 op zo 21-10. Misschien maar eens voor inschrijven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
at your service
http://molenhoeksmakkie.nl/parcoursfotos-van-de-10-km![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
ik gebruik zelfs mince pies flavoured whey________________________________________________________________________________________________________________!
Ja doei.![]()
ivm met mijn trainingsschema loop ik trouwens op dit moment veel te veel op asfalt dan ik lief hebquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu twee keer door het bos gelopen en ik voel me altijd een beetje rechtsedirecte![]()
.
ziet er prachtig uit, pittig maar zeker goed te doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:49 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Loopje in 2012 op zo 21-10. Misschien maar eens voor inschrijven.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nee, (nog) geen opdrachtjes... gewoon rennen voor je leven als er zombies komen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, hoe is die app? Hoe werkt het precies? Krijg je ook "opdrachtjes" tussendoor?
Er wordt een verhaal verteld, met veel humor, en thats it. Ik vind het nu nog tof en denk het wekelijks te doen om te intervallen ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
Maar verder ben je wel lief hoor rd!
thanks! ik ga kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
at your service
http://molenhoeksmakkie.nl/parcoursfotos-van-de-10-km
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
oke, maar eens naar mijn bed toe...morgenochtend laatste rondje en dan rust voor de HM van zondag.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
lol, dat is de dag van de HM die ik wil lopen
Ecosia
dat is wel erg kort dagquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:53 schreef Jumparound het volgende:
lol, dat is de dag voor de HM die ik wil lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dezelde dag zelfquote:Dat ga ik niet redden
Ecosia
Truste!quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, maar eens naar mijn bed toe...morgenochtend laatste rondje en dan rust voor de HM van zondag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, maar eens naar mijn bed toe...morgenochtend laatste rondje en dan rust voor de HM van zondag..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hm, ik ga het ook eens proberen. Voor de zondagen dat ik geen Renatee-training heb.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nee, (nog) geen opdrachtjes... gewoon rennen voor je leven als er zombies komen!
Er wordt een verhaal verteld, met veel humor, en thats it. Ik vind het nu nog tof en denk het wekelijks te doen om te intervallen ;-)![]()
Hoe heette de app ook alweer?Zombies, Run! Got it.
It's funny
Ja. Had hem net gevonden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Deze toch? https://www.zombiesrungame.com/Maar betaald... ¤5,99
Heb ik er toch niet voor over...
It's funny
Best prijzig in iTunesquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Deze toch? https://www.zombiesrungame.com/
Heb al runkeeper en endomondo pro (uit sale).quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:05 schreef VKV het volgende:
[..]
Oftewel, er zijn andere goedkopere manieren?Ja, dat doe ikquote:
Je eigen zombie/alien-verhaal inspreken en afspelen tijdens het lopen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:05 schreef VKV het volgende:
[..]
Oftewel, er zijn andere goedkopere manieren?
It's funny
Echt een klote run vandaag, 8,5km in 53 minuten.
Veel te dicht voor het rennen gegeten en na 2km kwam ik erachter dat ik mijn flesje water was vergeten dus toen maar 4km doorgerend naar huis met het eten die bijna eruit kwam steeds. Zweten als een gek.![]()
6 euro voor een game is niet duur.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat zou wat wezenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Je eigen zombie/alien-verhaal inspreken en afspelen tijdens het lopen.
Zombevy run| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Hoezo ivm? Kan je niet je trails gewoon driedubbel lopen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ivm met mijn trainingsschema loop ik trouwens op dit moment veel te veel op asfalt dan ik lief hebIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ben een Hollanderquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
6 euro voor een game is niet duur.
Sinds ik bezig ben met hardlopen is mijn gewicht alleen maar toegenomen. Inmiddels weeg ik rond de 70 kg (1.80m) en is bovendien mijn taille een stuk smaller geworden. Pas sinds kort gaat het echt hard met het verbranden van de resten buikvet![]()
Gisteren voor het eerst weer eens getraind zonder een rustdag ertussen. Op het programma stond een intensieve intervaltraining met 2x 10 minuten op vlot tempo.
Bij de eerste serie merkte ik dat ik na een paar minuten echt een goed tempo kon lopen zonder buiten adem te raken.
Echt top voor mijn gevoel![]()
Daarna trad de vermoeidheid in en nadat ik ook nog verkeerd liep heb ik alleen de laatste minuten op wedstrijdtempo gelopen (3:30 @ 12,3 km/u).
Uiteindelijk 7,7 KM gelopen in 47:00 (9,8 km/u) met 1 korte wandelpauze halverwege.
Nu rusten voor mijn volgende wedstrijd as zaterdag. Kan iemand deze nog toevoegen aan de OP?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:53 schreef Ach3r0n het volgende:
Voor de OP de volgende wedstrijd:
23 juni 2012 - Midzomeravondrun (Beekbergen)
• Acheron - 5 km
[ Bericht 4% gewijzigd door Ach3r0n op 21-06-2012 12:27:42 ]![]()
Voor alle Hollanders hier, Vente-Exclusief (zo'n online aanbiedingen site) heeft Mizuno schoenen in de aanbieding. Zijn wel oudere modellen (denk ik) maar ze zijn dan ook ongeveer de helft van de prijs.quote:
Ik wil zelf eerst een nieuwe loop analyse laten doen (omdat ik denk dat mijn scheenbeenklachten van de afgelopen 4 jaar misschien mede aan mijn schoenen liggen)![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:15 schreef Ach3r0n het volgende:
Sinds ik bezig ben met hardlopen is mijn gewicht alleen maar toegenomen. Inmiddels weeg ik rond de 70 kg (1.80m) en is bovendien mijn taille een stuk smaller geworden. Pas sinds kort gaat het echt hard met het verbranden van de resten buikvet![]()
Gisteren voor het eerst weer eens getraind zonder een rustdag ertussen. Op het programma stond een intensieve intervaltraining met 2x 10 minuten op vlot tempo.
Bij de eerste serie merkte ik dat ik na een paar minuten echt een goed tempo kon lopen zonder buiten adem te raken.
Echt top voor mijn gevoel![]()
Daarna trad de vermoeidheid in en nadat ik ook nog verkeerd liep heb ik alleen de laatste minuten op wedstrijdtempo gelopen (3:30 @ 12,3 km/u).
Uiteindelijk 7,7 KM gelopen in 47:00 (9,8 km/u) met 1 korte wandelpauze halverwege.
Nu rusten voor mijn volgende wedstrijd as zaterdag. Kan iemand deze nog toevoegen aan de OP?
[..]Top bezig!
Ook met je gewicht hoor, 1,80 en onder de 70 kilo dan ben je toch aan de vrij magere kant , of ben je gewoon slank gebouwd?![]()
Lekker!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Renate 10km les 14
Nog 4 lessen te gaan.![]()
Nog maar 4 te gaan![]()
![]()
Awwww yeahquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Renate 10km les 14
Nog 4 lessen te gaan.![]()
![]()
![]()
Woei! Die ga ik vanmiddag ook doen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Renate 10km les 14
Nog 4 lessen te gaan.Goed bezig!
Jij denkt van mij af te zijn mannetje maar stiekem volg ik je overalllllquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Renate 10km les 14
Nog 4 lessen te gaan.
Stel slappelingen die denken dat ze door mijn mp3 cursus kunnen hardlopen :')![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:37 schreef RenateW het volgende:
[..]
Jij denkt van mij af te zijn mannetje maar stiekem volg ik je overalllll![]()
![]()
[..]
Jij denkt van mij af te zijn mannetje maar stiekem volg ik je overalllll.
Kunnen we even een bitch fight organiseren tussen Evy en RenateW?.
Is er een andere vrouw in het spel ? Ik heb liever dat je eerlijk bent.quote:![]()
DIE BELGISCHE TUTHOLA ZEKER![]()
![]()
![]()
De kinderen zijn voor jou, de auto en het huis zijn voor mij. En de t.v.
Stel slappelingen die denken dat ze door mijn mp3 cursus kunnen hardlopen :')![]()
Thee door m'n neusquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:39 schreef RenateW het volgende:
[..]
Is er een andere vrouw in het spel ? Ik heb liever dat je eerlijk bent.![]()
![]()
![]()
De kinderen zijn voor jou, de auto en het huis zijn voor mij. En de t.v.!
![]()
![]()
Ja doei.![]()
[..]
Jij denkt van mij af te zijn mannetje maar stiekem volg ik je overalllll![]()
![]()
Ik heb Evy eind vorig jaar al verlaten. Jou verlaat ik binnenkort, of heb je een nieuwe uitdaging voor me?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:39 schreef RenateW het volgende:
[..]
Is er een andere vrouw in het spel ? Ik heb liever dat je eerlijk bent.![]()
![]()
![]()
De kinderen zijn voor jou, de auto en het huis zijn voor mij. En de t.v.![]()
![]()
renate 40-100 km in 12 wekenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb Evy eind vorig jaar al verlaten. Jou verlaat ik binnenkort, of heb je een nieuwe uitdaging voor me?
Ecosia
Ik neem aan dat je toen er fysiek iets beter voorstond ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:41 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb een broek aan die ik voor het laatst aanhad toen ik 18 was![]()
![]()
Afvallen met Erica Terpstraquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb Evy eind vorig jaar al verlaten. Jou verlaat ik binnenkort, of heb je een nieuwe uitdaging voor me?
Denk ook niet dat je dat aan kunt, slap stuk vreten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Ga weg joh, eng mens. Met jou ga ik zeker niet lopen
Ja ben redelijk dun geweest tot ik ongeveer 21 werd, een paar jaar als reisleider en elke dag met de gasten eten in restaurants deed me niet goed. Daarna nog een jaar met vriendin op bed gelegen alleen maar eten bestellen van justeat.nl totdat ik mezelf niet verder kon laten zakken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je toen er fysiek iets beter voorstond ?
Nu ben ik terug beter dan ooit en het word alleen maar beter.![]()
![]()
Succes!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Woei! Die ga ik vanmiddag ook doen!Goed bezig!
![]()
In ieder geval ben ik geen slap aftreksel van de Sonja Bakker hypequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:47 schreef RenateW het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je dat aan kunt, slap stuk vreten.![]()
![]()
Vroeger had ik wel last van ondergewicht, ik woog toen ongeveer 60 kilo. Later is dit toegenomen naar ongeveer 65, waar jarenlang niets aan veranderde. Daarna begonnen met fitness om wat meer spiermassa te verkrijgen, maar dit ging erg langzaam. Nu ik standaard 2 of 3 keer per week loop gaat het ineens snel en zijn vooral mijn benen een stuk gespierder geworden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Top bezig!
Ook met je gewicht hoor, 1,80 en onder de 70 kilo dan ben je toch aan de vrij magere kant , of ben je gewoon slank gebouwd?![]()
Zo dacht ik er ook overquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:48 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja ben redelijk dun geweest tot ik ongeveer 21 werd, een paar jaar als reisleider en elke dag met de gasten eten in restaurants deed me niet goed. Daarna nog een jaar met vriendin op bed gelegen alleen maar eten bestellen van justeat.nl totdat ik mezelf niet verder kon laten zakken.
Nu ben ik terug beter dan ooit en het word alleen maar beter.Zat er aan te denken om een voor en na foto te maken
Al ga ik nu al richting platte buik
![]()
![]()
Ik had toen ik 18 was echt een dikke eetstoornis, kwam de dag gewoon door op een pakje crackers en een halve liter fles waterquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:49 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Vroeger had ik wel last van ondergewicht, ik woog toen ongeveer 60 kilo. Later is dit toegenomen naar ongeveer 65, waar jarenlang niets aan veranderde. Daarna begonnen met fitness om wat meer spiermassa te verkrijgen, maar dit ging erg langzaam. Nu ik standaard 2 of 3 keer per week loop gaat het ineens snel en zijn vooral mijn benen een stuk gespierder geworden.En toen ging ik ICT doen
En daarna ging de knop op, 4 a 5 keer per week een paar uur trainen en tadaaa. En een paar jaar later ben ik gewoon middelmoot, wat opzich ook wel fijn is
![]()
![]()
Ja heb geen andere foto's omdat ik me zo erg schaamde voor m'n lichaam toen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Niceeeenohommo
![]()
Al is het eerste plaatje natuurlijk niks om mee te vergelijken![]()
Alleen moet je je broek wel even ophijsen broquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:54 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja heb geen andere foto's omdat ik me zo erg schaamde voor m'n lichaam toen.Pics van die blonde trouwens
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Alleen moet je je broek wel even ophijsen broPics van die blonde trouwens
.
Full BB gedaan voor hoeveel jaar? Ik zat op 2,5 toen ik verplicht moest stoppen ivm ziektequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:54 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja heb geen andere foto's omdat ik me zo erg schaamde voor m'n lichaam toen..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Staan al ergens op fokquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Alleen moet je je broek wel even ophijsen broPics van die blonde trouwens
Ongeveer 2 jaar, laatste jaar bijna elke dag wel. Daarvoor was het 2 tot 4 x in de week.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Full BB gedaan voor hoeveel jaar? Ik zat op 2,5 toen ik verplicht moest stoppen ivm ziekte.
![]()
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:10 schreef YUR het volgende:
Dat bos van Molenhoeks Makkie....is straks 3 weken onze playgroundEn de route van de Zevenheuvelen
![]()
![]()
Straks even een half uurtje rustig hardlopen. Zondag mijn eerste wedstrijd (10km) en ben met de training 10km op ongeveer de helft..
Tijdens de wedstrijd zet ik gewoon de laatste mp3 op van de training..![]()
Hee, je zou het toch precies reddenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:20 schreef Saninl het volgende:
Straks even een half uurtje rustig hardlopen. Zondag mijn eerste wedstrijd (10km) en ben met de training 10km op ongeveer de helft..
Tijdens de wedstrijd zet ik gewoon de laatste mp3 op van de training..![]()
![]()
Dus je skipt gewoon de helft van de training ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:20 schreef Saninl het volgende:
Tijdens de wedstrijd zet ik gewoon de laatste mp3 op van de training..quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:10 schreef YUR het volgende:
Dat bos van Molenhoeks Makkie....is straks 3 weken onze playgroundWordt vast een makkiequote:Maar sowieso bos
![]()
![]()
Helaas, door blessure al een week niet meer gelopen. En nu loop ik maar even een rustig rondje straks en dan niet meer voor zondag (mijn oom, waarmee ik loop, loopt een week van te voren niet meer zelfs)quote:![]()
Bosquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:21 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dus je skipt gewoon de helft van de training ?
[..]
[..]
Wordt vast een makkieMaar sowieso bos
ja .... als ik "mijn" duinen maar niet ga missen
Goedemiddag, pff wat is het benauwd. Interval gedaan vanmorgen, nou echt zodra ik stopte droop ik helemaalLuie zweet eruit!
![]()
Week voor een loop doe ik ook niet veel meer, 2 korte loopjes op rustig tempo om alles lekker los te houden en dat is het.
Maar wat voor blessure trouwens Saninl?♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ben benieuwd..pas op jezelf hequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:23 schreef Saninl het volgende:
[..]
Helaas, door blessure al een week niet meer gelopen. En nu loop ik maar even een rustig rondje straks en dan niet meer voor zondag (mijn oom, waarmee ik loop, loopt een week van te voren niet meer zelfs)Je hebt nog geen 10km gelopen toch?
![]()
Mijn eerste 10 KM wedstrijd liep ik ook zonder al te veel voorbereiding, maar niet direct na een blessure. Ik zou zeker voorzichtig zijn en beter een kortere afstand pakken. Is de 4EM niet geschikt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:23 schreef Saninl het volgende:
[..]
Helaas, door blessure al een week niet meer gelopen. En nu loop ik maar even een rustig rondje straks en dan niet meer voor zondag (mijn oom, waarmee ik loop, loopt een week van te voren niet meer zelfs)![]()
Lekker zwetenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:26 schreef DarkElf het volgende:
Goedemiddag, pff wat is het benauwd. Interval gedaan vanmorgen, nou echt zodra ik stopte droop ik helemaalLuie zweet eruit!
![]()
Week voor een loop doe ik ook niet veel meer, 2 korte loopjes op rustig tempo om alles lekker los te houden en dat is het.
Maar wat voor blessure trouwens Saninl?![]()
![]()
Yeah, good news is piling up! Jammer dat ik 't niet 'kan' vieren met een rondje lopenmorgen dus maar
Ja doei.![]()
Champagnequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Yeah, good news is piling up! Jammer dat ik 't niet 'kan' vieren met een rondje lopenmorgen dus maar
* Dr.Sexy Slingert de BBQ aanquote:Opdonderdag 21 juni 2012 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Nou ja als we iedere keer met de Fok! club naar de kroeg gaan lijkt me ook weer zoquote:Dan zitten we elke week minimaal 3 keer aan de zuip
Altijd wat te vieren hier
![]()
![]()
Ik vind het een plan! Al kan ik dan eigenlijk nooit meequote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou ja als we iedere keer met de Fok! club naar de kroeg gaan lijkt me ook weer zoDan zitten we elke week minimaal 3 keer aan de zuip
Altijd wat te vieren hier
![]()
![]()
Ja doei.![]()
Dan komen we toch allemaal naar de overkant?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind het een plan! Al kan ik dan eigenlijk nooit mee![]()
Lijkt me top!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan komen we toch allemaal naar de overkant?![]()
![]()
Dit. Zolang ze maar geen warm bier schenkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan komen we toch allemaal naar de overkant?![]()
![]()
Hoezo tent, ik pak lekker mijn eskimo slaapzakquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
* motorbloempje maait 't gras zodat er ook tentjes in de achtertuin kunnen![]()
![]()
Nee, ik loop de tien. Ofja, misschien wel geschikt. Maar deze loop ik omdat familie ook meeloopt enzoquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:30 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Mijn eerste 10 KM wedstrijd liep ik ook zonder al te veel voorbereiding, maar niet direct na een blessure. Ik zou zeker voorzichtig zijn en beter een kortere afstand pakken. Is de 4EM niet geschikt?Ik pas op hoor, maar heb inderdaad nog 10km gelopen. 2 weken terug met de training van Renate wel een keer 7km..quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben benieuwd..pas op jezelf heJe hebt nog geen 10km gelopen toch?
![]()
oh cool, als je een route uitzet wil ik wel meelopen ;-)quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:10 schreef YUR het volgende:
Dat bos van Molenhoeks Makkie....is straks 3 weken onze playground
edit, maar wel voor 1 augustus
Ecosia
Nou ja, succes dan maarquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:45 schreef Saninl het volgende:
[..]
Nee, ik loop de tien. Ofja, misschien wel geschikt. Maar deze loop ik omdat familie ook meeloopt enzo
[..]
Ik pas op hoor, maar heb inderdaad nog 10km gelopen. 2 weken terug met de training van Renate wel een keer 7km... Ik zou even een stapje terugdoen bij een blessure. Zit zelf alweer een maand in de lappenmand met van alles en nog wat na een 10km-wedstrijd (en ik was nog wel geoefend). Als ik de tijd terug kon draaien...
.
Move itquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet vooruit te branden vandaageen lui dagje is best oké af en toe.
![]()
Ja ja ..quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Move iteen lui dagje is best oké af en toe.
![]()
![]()
![]()
Balen, Viking! Ach, je moet maar zo denken : aan alles komt een eind. Ook aan blessures!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, succes dan maar. Ik zou even een stapje terugdoen bij een blessure. Zit zelf alweer een maand in de lappenmand met van alles en nog wat na een 10km-wedstrijd (en ik was nog wel geoefend). Als ik de tijd terug kon draaien...
.
![]()
Komt ook wel goedquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Balen, Viking! Ach, je moet maar zo denken : aan alles komt een eind. Ook aan blessures!. Kom iig bij de fysio nu
.
Hoe gaat het met jou?.
Je staat erin en Jumparound ook. Alleen weet ik bij de laatste niet meer precies welke afstand ie ging lopen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:15 schreef Ach3r0n het volgende:
Nu rusten voor mijn volgende wedstrijd as zaterdag. Kan iemand deze nog toevoegen aan de OP?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Had me voorgenomen om nog 2 weken rust te houden zodat het totaal 2 mndn is... maar ik smokkel een paar dagen en ga volgende week donderdag gewoon een paar minuutjes hobbelen. Nothing fancy en zeker niet hard maar ik ben er klaar mee dit gehang. Ga natuurlijk niets forceren maar ik wil gewoon eens kijken hoe het gaat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Komt ook wel goed. Kom iig bij de fysio nu
.
Hoe gaat het met jou?.
![]()
Heb de maand april maar eens in Endomondo geïmporteerd en mijn snelste tijden zijn meteen veranderd. Ik liep toen echt megasnel
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
* Viking84 checkt Endomondo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:43 schreef SEMTEX het volgende:
Heb de maand april maar eens in Endomondo geïmporteerd en mijn snelste tijden zijn meteen veranderd. Ik liep toen echt megasnel
Whooh.
Cooper van ruim 3,5 km
5 km in ruim 20 min
10 km in ruim 52 min
Dat leek me onwaarschijnlijk: die heb ik eruit gesloopt, want ik rende toen nog met Runkeeper en je ziet daar soms rare pieken erin zitten. De stats die er nu staan, kloppen beter:quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 checkt Endomondo.
Whooh.
Cooper van ruim 3,5 km
5 km in ruim 20 min
10 km in ruim 52 min
Running
Cooper (12 min) 2.77 km
One hour 10.3 km
1 km 1m:44s
1 mile 5m:26s
3 miles 23m:01s
5 km 24m:00s
10 km 58m:08sKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ohquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat leek me onwaarschijnlijk: die heb ik eruit gesloopt, want ik rende toen nog met Runkeeper en je ziet daar soms rare pieken erin zitten. De stats die er nu staan, kloppen beter:
Running
Cooper (12 min) 2.77 km
One hour 10.3 km
10 km 58m:08s.
Nou nog steedshoor
.
Alleen zie ik bij 1 km een tijd van 1 minuut en 44 secs staan? Zeker weten dat dat klopt?
ja, die leidt naar deze training: http://www.endomondo.com/workouts/65486483 en die is netjes zonder pieken gelogd door RK. Zo te zien op de stats heb ik daar een sprintje getrokkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:51 schreef Viking84 het volgende:
Alleen zie ik bij 1 km een tijd van 1 minuut en 44 secs staan? Zeker weten dat dat klopt?
Ik zie alleen dat mijn 3 miles ook naar een training met pieken leidt: ook eruit gesloopt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ben jullie een beetje vergeten![]()
Geen tijd gehad om te hardlopen en alles, ivm school en zo. Morgenvroeg wil ik even hardlopenen dan weer hard tentamens leren
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat leek me onwaarschijnlijk: die heb ik eruit gesloopt, want ik rende toen nog met Runkeeper en je ziet daar soms rare pieken erin zitten. De stats die er nu staan, kloppen beter:
Running
Cooper (12 min) 2.77 km
One hour 10.3 km
10 km 58m:08s
quote:I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and got into bed before the room was dark. - Sextex![]()
Je weet dat het wereldrecord op 1000meter op 2:11:nogwat staat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, die leidt naar deze training: http://www.endomondo.com/workouts/65486483 en die is netjes zonder pieken gelogd door RK. Zo te zien op de stats heb ik daar een sprintje getrokken
Ik zie alleen dat mijn 3 miles ook naar een training met pieken leidt: ook eruit gesloopt.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_world_records_in_athletics![]()
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat dat klopt, sorryquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, die leidt naar deze training: http://www.endomondo.com/workouts/65486483 en die is netjes zonder pieken gelogd door RK. Zo te zien op de stats heb ik daar een sprintje getrokken
Ik zie alleen dat mijn 3 miles ook naar een training met pieken leidt: ook eruit gesloopt..
Dat idd. Dacht al: ben ik nou gek? Weet zo niet hoeveel km/u dat zit, maar wel boven de 20, volgens mij?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Je weet dat het wereldrecord op 1000meter op 2:11:nogwat staat?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_world_records_in_athleticsNiet meer actief op Fok!![]()
ja, alleen jammer dat ik mezelf toen de vernieling in liepquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:56 schreef Niara het volgende:
Wow, goed zeg Semtex! Tijden waar je trots op mag zijn!
Dit is de mooiste training die ik in april gelopen heb: http://www.endomondo.com/workouts/65486260 - ik hikte al tijden tegen mijn doel aan helemaal naar Heeze te lopen (circa 14/15km van mijn huis af). Die dag haalde ik het, ook nog in de stromende regen
Dat zijn de beste loopjesquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, alleen jammer dat ik mezelf toen de vernieling in liep
Dit is de mooiste training die ik in april gelopen heb: http://www.endomondo.com/workouts/65486260 - ik hikte al tijden tegen mijn doel aan helemaal naar Heeze te lopen (circa 14/15km van mijn huis af). Die dag haalde ik het, ook nog in de stromende regenDan ben je echt trots op jezelf
![]()
![]()
Dan zal er waarsch. wel geen hout van kloppenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Je weet dat het wereldrecord op 1000meter op 2:11:nogwat staat?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_world_records_in_athleticshij ziet er alleen op mijn route gewoon aannemelijk uit
![]()
Zucht, bij inzoomen zag ik pas dat die ene km ook allemaal pieken had. Hopla, eruit gesloopt
Kijk, nu klopt het wel: 1 km 3m:17sKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nog steeds supersnel!quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan zal er waarsch. wel geen hout van kloppenhij ziet er alleen op mijn route gewoon aannemelijk uit
![]()
Zucht, bij inzoomen zag ik pas dat die ene km ook allemaal pieken had. Hopla, eruit gesloopt
Kijk, nu klopt het wel: 1 km 3m:17s![]()
![]()
AAAARGGGH weer een met pieken: het blijkt 1 km 4m:03s. En zelfs die wantrouw ik
10 kmquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je staat erin en Jumparound ook. Alleen weet ik bij de laatste niet meer precies welke afstand ie ging lopen.
Ecosia
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan zal er waarsch. wel geen hout van kloppenhij ziet er alleen op mijn route gewoon aannemelijk uit
![]()
Kijk, nu klopt het wel: 1 km 3m:17s
Maar, stel je voor, een wereldrecord![]()
![]()
Ik zie er niet Keniaans genoeg uitquote:
Standje turbo, 45 minuten:quote:
Lijkt me een puik idee
Oh my lordquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Standje turbo, 45 minuten:
[ afbeelding ]
Lijkt me een puik idee![]()
![]()
![]()
Kill it, kill it with fire!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een puik voorbeeld van tanorexiaquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: