SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 21-06-2012 14:38:37 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nog maar eens dan. Zit hier nu weer te lachen. Vooral dat stuk bij de derde kilometer
.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef VKV het volgende:
Ik las dat GotC me op de foto heeft? Heb jou en YUR helaas niet gezien
Nou even een verslagje van m'n eerste hardloopwedstrijdLiep samen met iemand en daar was ik uiteindelijk zó ontzettend blij mee! Diegene bleef me motiveren om door te lopen, ondanks dat ik een giga steek in m'n zij kreeg en nog nooit 5 km in één stuk had doorgerend. "Ik wil even wandelen" "Nee, we gaan door, je loopt maar rustiger maar we blijven doorlopen" "Okeuj"
Wat er door m'n hoofd ging:
Eerste kilometer: Dit gaat gooooed! Allemaal mensen ingehaald, supertof! En nog helemaal nergens last van!
Tweede kilometer: Shit, dat Chinese eten van vanavond had ik misschien niet moeten doen...
Derde kilometer: Kutstrandopgang, stom zacht zand, ik haat het strand, ik wil niet meer, steek in m'n zij
Vierde kilometer: Ooooh nog maar een stukje en hier is het een beetje hard zand weer, ok het moet lukken, steek in m'n zij is weer weg, ik kan het!
4,5 kilometer: Ik ga dood. Ik red het nooit, die strandopgang weer. Aaaargh!!
4,8 kilometer: Muziek! Ze juichen! Omg al die mensen moedigen me aan![]()
Supervett!!
Wat zat ik net nou te klagen?!
5 kilometer: Ik ben zó trots op mezelf!!!!
HahaMisschien 22 juni 5 km lopen in Kwintsheul
Niet meer actief op Fok!![]()
Je onderbroek is vuil hihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
Je onderbroek is vuil hihihihiNu weten we wel waarom, hij heeft ook een zweetreetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan alleen maar beter gaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:33 schreef VKV het volgende:
Godsamme Viking straks wil ik morgen niet meer.
Geen strand in Kwintsheul voor zover ik weet![]()
.
Komt wel goed!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:33 schreef VKV het volgende:
Godsamme Viking straks wil ik morgen niet meer![]()
Nee dat heb ik idd eerst 3x gecheckt voor ik besloot mee te doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan alleen maar beter gaan.
Geen strand in Kwintsheul voor zover ik weet![]()
.
![]()
![]()
Maar .. maar.. HOE!!??!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu weten we wel waarom, hij heeft ook een zweetreet
Want rennen doen ze nie![]()
Van onder die felle podiumlampen staan de hele dagquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar .. maar.. HOE!!??!!
Want rennen doen ze nie![]()
![]()
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:35 schreef VKV het volgende:
[..]
Nee dat heb ik idd eerst 3x gecheckt voor ik besloot mee te doen.
Gaat helemaal goed komen. Je hebt veel meer ervaring nu.
Stom! Dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van onder die felle podiumlampen staan de hele dag![]()
![]()
Ja toch zeker wel drie hele wekenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Gaat helemaal goed komen. Je hebt veel meer ervaring nu.
![]()
![]()
Toen had je nog geen 5 km aaneen gerend, nu meerdere kerenquote:. Dus niet miepen, komt goed
.
Als jij op dat kutstrand met die kutstrandopgang de 5 km kan lopen is die Kwintsheul een appeltje-eitjequote:![]()
![]()
Ik hoop op flinke regen tijdens de Oranjeloop. Maar ik ben dan ook volslagen debiel
F means you're fucked![]()
Vanmorgen 80.2 op de weegschaal. Het kan nu niet lang meer duren voor ik er weer onder duik
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zat ook al te hopen op een beetje miezer/lichte regen. Dan loop ik beter, ben ik achter gekomen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:44 schreef YUR het volgende:
Ik hoop op flinke regen tijdens de Oranjeloop. Maar ik ben dan ook volslagen debiel
Het waait iig flink hard morgen.![]()
Dat is voor mij mijn absolute ondergrens. Wil niet minder wegen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:45 schreef mosselmossel het volgende:
Vanmorgen 80.2 op de weegschaal. Het kan nu niet lang meer duren voor ik er weer onder duik![]()
Lijkt mij ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij op dat kutstrand met die kutstrandopgang de 5 km kan lopen is die Kwintsheul een appeltje-eitje![]()
![]()
Is iemand bekend met Topshelf btw? Zag vanochtend een advertentie in de Metro/Spits, zag er wel interessant uit. Oa hardloopkleding tegen outletprijzen(in Utrecht dan, de andere vestigingen zijn gewone vestigingen).
Ik ben 1m80. Dus ik vind dat ik eronder moet blijven, hoewel ook niet te veel eronderquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:46 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dat is voor mij mijn absolute ondergrens. Wil niet minder wegen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En ik was al blij met mn 82.0quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:45 schreef mosselmossel het volgende:
Vanmorgen 80.2 op de weegschaal. Het kan nu niet lang meer duren voor ik er weer onder duik
Paar weken geleden was dat nog 86 en een beetje....op naar 76!F means you're fucked![]()
zondag ook.... en als de weersberichten kloppen dan is het 21km de wind in de rugquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:45 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik zat ook al te hopen op een beetje miezer/lichte regen. Dan loop ik beter, ben ik achter gekomen.
Het waait iig flink hard morgen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
1m90.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben 1m80. Dus ik vind dat ik eronder moet blijven, hoewel ook niet te veel eronder![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:47 schreef YUR het volgende:
[..]
En ik was al blij met mn 82.0
Paar weken geleden was dat nog 86 en een beetje....op naar 76!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ongelofelijk, ik had gisteren tijdens het lopen een shirt met lange mouwen, een lange broek + enkelsokjes aan.. En nu blijkt dat precies het open stukje tussen m'n sokken en m'n broek vol zit met muggenbultenkubeesten. Gelukkig had ik geen korte broek + mouwen aan.
![]()
same here, 1.95 en 85kg...mag nog wel wat af maar hoeft niet persequote:Op donderdag 21 juni 2012 09:46 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dat is voor mij mijn absolute ondergrens. Wil niet minder wegen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
opeten die krengen!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Ongelofelijk, ik had gisteren tijdens het lopen een shirt met lange mouwen, een lange broek + enkelsokjes aan.. En nu blijkt dat precies het open stukje tussen m'n sokken en m'n broek vol zit met muggenbultenkubeesten. Gelukkig had ik geen korte broek + mouwen aan.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: