WOW ECHT?quote:
quote:
Nee, ik wil em zien, alleen al om te lachenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:45 schreef iBenny het volgende:
Heeft een van jullie Chernobyl Diaries gezien_! ?
Wat een vreselijke kutfilm is dat zegquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik wil em zien, alleen al om te lachen
Mooi, daar hoopte ik al opquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kutfilm is dat zeg______!
echt? die Paranormal Activity films waren nog wel te doen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kutfilm is dat zeg______!
Iedereen maakt een keertje zijn Death Proofquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
echt? die Paranormal Activity films waren nog wel te doen...
Yupquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
echt? die Paranormal Activity films waren nog wel te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspelbaar. Slecht scenario. Maar het decor is wel tof... *1/5*
Oeiquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Owh, m'n chef van de redactie is bij t wielrennen tegen het asfalt gegaan. Hij kon in een onoverzichtelijke kiezen of auto, of andere kant op en brak z'n arm heel lelijk. Leverde nogal gedoe op kranttechnisch. Alle zeilen bij.
lekker danquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Owh, m'n chef van de redactie is bij t wielrennen tegen het asfalt gegaan. Hij kon in een onoverzichtelijke bocht kiezen: of auto, of andere kant op tegen het wegdek en hij brak z'n arm heel lelijk. Leverde nogal gedoe op kranttechnisch. Alle zeilen bij.
Denk ook wel dat je dat aardig onder de knie hebtquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Hard werken en dan is afleiding van hier bijvoorbeeld best lekker. Ik schakel graag om scherp te blijven denken.
Weltrusten k'nijntjequote:Op donderdag 21 juni 2012 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu lekker slapen, zijn ook genoeg positieve dingen om over te dromen.
Welterusten!
Yesssquote:
Wtfoks? Hoezo dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:19 schreef iBenny het volgende:
Mijn laatste tentamen ging voor een groot deel over haar
Was dat niet gewoon een wanhopige poging van je leraar om d'r telefoonnummer te krijgen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:19 schreef iBenny het volgende:
Mijn laatste tentamen ging voor een groot deel over haar
We moesten beschrijven hoe en waarom dit nummer...:quote:
Oh dat is wel interessant!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
We moesten beschrijven hoe en waarom dit nummer...:
de huidige maatschappij beschrijft
Dus de verwijzingen naar materialisme, commercielisme, het verlangen naar bekendheid/fame, cynisme en al die dingen. En dat moest je dan beschrijven als haar in dat verhaal...
Zeker... was ook wel een interessant vakquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh dat is wel interessant!
Mooi nummer is dat, inderdaad ook qua commentaar op de maatschappij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is bijvoorbeeld een verwijzing naar Versaille...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar waarom?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:33 schreef iBenny het volgende:
Dat beeld op het laatst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is bijvoorbeeld een verwijzing naar Versaille...Lily Allen heeft een uitgebreid getrimd tuintje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar waarom?
🐙
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lily Allen heeft een uitgebreid getrimd tuintje?
Nee, naar Lodewijk XIV... Het neerkijken op anderen; weten wat goed en fout is/dat je eigenlijk fout bezig bent...quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
Maar dat Versaille, wat is het nu?
Pompadour of het verdrag?
Oh ok. Nee, nu snap ik hem beter.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, naar Lodewijk XIV... Het neerkijken op anderen; weten wat goed en fout is...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
Whatever your teacher is having, I'll take two
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
Whatever your teacher is having, I'll take two
joah!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kijk nu naar een foto van iemandzijn arm, die op een glazen deur geslagen heeft.
Iemand meekijken?
SPOILER: ewwwwwwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.check ook al die doorgesneden pezen
🐙
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, en de nieuwe Surface tablet van Microsoft crashte tijdens de presentatie
Niet zo heel moeilijk, er hoeft maar een groot stuk glas met de scherpe kant langs je arm te vallen en voila, carpaccio.quote:
Dat wist ik niet eens, dat is misschien nog wel hilarischer, van Microsoft zijn we het gewendquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. toen het bij Apple gebeurde hoorde je er niemand over
Ik vind hem trouwens echt lelijk
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk, er hoeft maar een groot stuk glas met de scherpe kant langs je arm te vallen en voila, carpaccio.
Mijn zusje is vroeger wel eens tegen onze voordeur aangelopen, onderste ruitje brak tegen haar been,quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las je post eerst alsof het bij een vriend was gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:church of england you can’t preach about equal marriage “fundamentally changing the meaning of marriage” and “diluting” marriage when you were created so that Henri VIII could divorce Catherine of Aragon
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
Omdat ik het niet kan laten, girl look at that body.Dat kleine gaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is wel tofquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
I should probably stop now, oh internets, I like you too much
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
oke, nu wil ik toffe sushi gaan maken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
hmmmm, het zal wel chernobylsushi worden denk ik
Wie weetquote:
Uhm ze is mijn kind hoorquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:39 schreef Pheno het volgende:
Toegegeven, het is erg vroeg voor enorm slechte matige grappen
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben verslaafd aan Marina and the Diamonds omg.
Lekker stoplichten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:47 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn koorts is weer weg maar die zal vanavond wel weer opduiken._
Zo herkenbaar..quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:47 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn koorts is weer weg maar die zal vanavond wel weer opduiken._
Had een fanfare gestuurd, maar je werd niet wakker...quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:51 schreef Bellatrix het volgende:
100.182
Jeetje Martin waarom was ik niet bij de 100.000.
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar..
Of dat je dan 's ochtends lam en ziek bent... je dan opknapt zo vanaf de middag, en dan de volgende ochtend weer hetzelfde
Ik vind het triest. Nou, op naar de 150.000!quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had een fanfare gestuurd, maar je werd niet wakker...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het triest. Nou, op naar de 150.000!
Wil je mijn sugardaddy zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet even jompelen
Zoals ik nu uitreken wat ik deze en volgende maand qua loon +stufi krijg dan kan ik eerst een nieuwe laptop halen volgende week(dat is eeecccchhhhttt nodig), mijn rijbewijs halen (nog nodiger!
) en daarna misschien ook nog wel een leuke autotje aanschaffen!
![]()
kak, nog steeds niet gekregenquote:
quote:Patrick zegt:
Komend weekend zijn we alleeen
nou, dan weet je t wel he
al dokter gebeld?
goodmorning hun
René zegt
huh????
we gaan??
wat??
Patrick zegt:
sjoelen!
SAY WHUT?quote:
Ach, als ze maar niet via de rand kaatsen toch?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar sjoelen, moeten we eens doen. Ik ben daar best goed in. Leggen we de bak wel op het dak, beter voor mijn rug.
WATT???quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:09 schreef Renesite het volgende:
Ik vrees een weekend met triviant, veel slechte bakkunstjes en dingen
Neee, het is te laat! Het is uitquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:11 schreef Renesite het volgende:
Slecht alsin: THIS ISN'T RIGHT ITS BAAAAAAAD FOR MEEEEH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:13 schreef Renesite het volgende:
Ik ga deze niet vertellen wat je nu allemaal uitkraamt
IK ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dat met Estelle en Ruud en Badr interessanter.
Nee nee nee.quote:
Zeg dat wel!quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:26 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen
Vanavond gaan we wat meemaken, he Lutte?
Is ze echt zwanger?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee nee nee.
Badr ging vreemd met Estelle, en Ruud ging ook vreemd.
En nou heeft Badr bij z'n vorige chick een koter van vijf weken (!) maar Estelle is ook zwanger (van hem).
En hij is al met de dochter van Estelle en Ruud naar Parijs geweest en met beide kinderen naar een concert.
Ondertussen doet Estelle (met uitgroei!) haar verhaal in de Privé en Ruud in de Story.
Snap?
Het zou echt mijn plek zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Lut, verhelderend. Wanneer sta je naast Winston G-fiets?
En wat vanavond?
Hahahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Paar kratjes regelen en je bent high sky boven de desk.
En wat ontzettend spannend!!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, hij heeft het wel gezegd, maar dat ben k alweer kwijt
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen nog oefenen met op knoppen drukken dus.
Ik weet nog van vorige keren... brrrr wil je nog wisselen, te laatquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen nog oefenen met op knoppen drukken dus.
Heb je er zolang over gedaan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat probeerde ik niet eens met m'n brakke technische logica. Slim wel, 3x geslaagd. (2x verlopen, 1x na lange break omdat t niet wilde vlotten)
quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, heel lang. En gelukkig zeg die 1,5 jaar, ik kwam 1x net niet uit. Verder kreeg ik nog een bedankje tijdens de reunie van een oud-klasgenoot. Die had ik met geheime tekens door het examen geloodst.Wist ik niet meer.
Wuut?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:22 schreef iBenny het volgende:
Een 15-jarige in mijn timeline op Facebook vertelt ff vrolijk dat ze zwanger is
Die heeft ze nog niet gepost...quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee van haar uitpuilende zwangere buiken navel
Omg, de jonge versie van Sylvie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:33 schreef Lutte het volgende:
Cool, nou schijnt Rafael vd V vreemd te zijn gegaan met Nikki Plessen, mediaplan om het de wereld in te helpen is in opbouw.
Bij deze veroordeel ik niet Bert maar Rafael als zondebok voor een slecht EK...quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:33 schreef Lutte het volgende:
Cool, nou schijnt Rafael vd V vreemd te zijn gegaan met Nikki Plessen, mediaplan om het de wereld in te helpen is in opbouw.
Maar eerst zou Raf nog met Estelle hebben liggen vozen. Of Ruud met Sylvie of Raf met Ruud of alle vier tegelijk het is zo verwarrendquote:
Hij gaf toen hij scoorde nog wel een kusje op zijn trouwringquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij deze veroordeel ik niet Bert maar Rafael als zondebok voor een slecht EK...
Haha, echt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:33 schreef Lutte het volgende:
de baby die zal worden geproduceerd zal sowieso "Het wonder van Charkov" heten...quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar eerst zou Raf nog met Estelle hebben liggen vozen. Of Ruud met Sylvie of Raf met Ruud of alle vier tegelijk het is zo verwarrend
Hahahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
de baby die zal worden geproduceerd zal sowieso "Het wonder van Charkov" heten...
Ja, fokkersquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het komt van een FOK!ker met connecties of zo
Succes Vaduz
Voor rijbewijs?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:06 schreef iBenny het volgende:
Op weg naar mijn theorieexamen. Veel te vroeg maar de treinen zijn deaud...
Tjeequote:
ik ben er ook wel op tijd.. Begint pas om 3 uurquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tjee!
Maar ik zie dat de storingen wel gaandeweg oplossen
Oooohquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik ben er ook wel op tijd.. Begint pas om 3 uur
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:45 schreef Renesite het volgende:
Alleen mn schoonmoeder is wat vervelend.
Jeetje.
leuke muziekjes?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef Renesite het volgende:
In de wacht aan de telefoon. Ik houd ervan...
Mooi he? Ik kreeg hem ook doorgestuurd, dus ik keek even gauw in mijn pauze, ben gestopt toen ik de tranen voelde brandenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heeft het leven ook zoveel mooie kanten. Zitten pareltjes bij!
Aaahquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:38 schreef Kally het volgende:
http://www.buzzfeed.com/e(...)le&fb_source=message
Omg ik zit van sommige met tranen in mijn ogen
Die brief van die oudere dame
Wat doe je jezelf aan onder werktijd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi he? Ik kreeg hem ook doorgestuurd, dus ik keek even gauw in mijn pauze, ben gestopt toen ik de tranen voelde branden
Die laatste ook dat schatje op de schommel
Ik wist het nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan onder werktijd.![]()
Ik zag em via Facebook vanmorgen ook al 2x gedeeld worden.
Huh?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:49 schreef Kally het volgende:
Runeeeh? wrom is je schoonmoeder vervelend, ze is verdorie hartstikke lief
Dat ben ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Huh?
Mijn schoonmoeder, de moeder van Lutte!
Ja, dat zijn van die mensen met problemen. Niet teveel over nadenken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:52 schreef Kally het volgende:
Ik zat van de week trouwens te lezen dat Breivik liefdesbrieven krijgt.........van meisjes van 16
Nee maar ik ging even denken aan hoe ik was met 16, ik kan me er niks bij voorstellenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die mensen met problemen. Niet teveel over nadenken.
Nee, ik zit te bedenken naar wie ik dan liefdesbrieven zou schrijven. Heb geen idee meer wie ik toen aanbad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik ging even denken aan hoe ik was met 16, ik kan me er niks bij voorstellen
Generatiekloof Kal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik ging even denken aan hoe ik was met 16, ik kan me er niks bij voorstellen
Yasmine Bleethquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ik zit te bedenken naar wie ik dan liefdesbrieven zou schrijven. Heb geen idee meer wie ik toen aanbad.
Ik zat ook al te denkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ik zit te bedenken naar wie ik dan liefdesbrieven zou schrijven. Heb geen idee meer wie ik toen aanbad.
Een behoorlijke jaquote:
Eensquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:00 schreef Bos81 het volgende:
En daarnaast die meisjes kwijlen ook op Justin Bieber, dan is het al duidelijk dat de doorsnee jeugd van tegenwoordig weinig smaak heeft. (En Lutte is absoluut geen doorsnee)
Ook eensquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond Emma Bunton cute. En had even om stoer te zijn Carmen Electra hangen. Daar vond ik overigens eigenlijk niks aan. Poster heeft het 2 dagen volgehouden op de deur.
Ik had meer met Geri van de Spice GIrls..quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond Emma Bunton cute. En had even om stoer te zijn Carmen Electra hangen. Daar vond ik overigens eigenlijk niks aan. Poster heeft het 2 dagen volgehouden op de deur.
Bij mij wat PSV en dan muzikanten die het hebben gemaakt vanwege de muziek en niet door de looks. Metallica, Queen, Maiden...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt posters van artiesten hebben er nooit gehangen. Wel veel voetbalposters. Mijn nichtje was gek van Peter Andre en 3T, helemaal waus.
Queen was wel degelijk ook looks, maar niet de looks die jij bedoeldquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij wat PSV en dan muzikanten die het hebben gemaakt vanwege de muziek en niet door de looks. Metallica, Queen, Maiden...
Dat was een showmannetje inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Queen was wel degelijk ook looks, maar niet de looks die jij bedoeld
Dus..? Ja nee misschien?quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:12 schreef iBenny het volgende:
Ik wist zelfs op mijn theorieexamen menschen deaud te rijden
Ik denk dat JB is wat SG toen was, maar goed iedere generatie heeft zo zijn mindere en betere artiesten, al snap ik je punt wat dansen aangaat wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was een showmannetje inderdaad
En ik snap die aversie jegens JB niet zo, ik bedoel voor een meisje van dertien is dat leuker dan Iron Maiden hoorEn als ik uitga dan hoor ik dat ook liever, want dan wil je dansen
En Spice girls is nou ook niet helemaal het beste wat de afgelopen 2000 jaar beschaving heeft voortgebracht
Ja, dat is ook weer waar. Maar Bohemian Rhapsody was een hit door het nummer niet door de act. Ja ook een klein beetje door de clip, maar toen waren de clips bij lange na geen marketing voor een nummer wat nu veel meer is..quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Queen was wel degelijk ook looks, maar niet de looks die jij bedoeld
Nou je het zegtquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Backstreet Boys was nog beter Lut, ik denk dat Nick Carter aan de basis stond van m'n Toivonen bakvisschap.
nope.. Van de 25 vragen over gevarenherkenning wist ik er wel 5 goed te beantwoordenquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou je het zegt
Ik was kei verliefd op hem
Toen ik uitging rende ik bij maiden ook het podium op en dan ging ik headbangelen en airgitarenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was een showmannetje inderdaad
En ik snap die aversie jegens JB niet zo, ik bedoel voor een meisje van dertien is dat leuker dan Iron Maiden hoorEn als ik uitga dan hoor ik dat ook liever, want dan wil je dansen
En Spice girls is nou ook niet helemaal het beste wat de afgelopen 2000 jaar beschaving heeft voortgebracht
Oh dat op zeker jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar. Maar Bohemian Rhapsody was een hit door het nummer niet door de act. Ja ook een klein beetje door de clip, maar toen waren de clips bij lange na geen marketing voor een nummer wat nu veel meer is..
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik uitging rende ik bij maiden ook het podium op en dan ging ik headbangelen en airgitaren![]()
![]()
Joahquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
JoahEen paar jaar later werd het Jim
Deed er altijd met opa op dansen, die nam het dan op op casettebandjes
Vaduz heeft er ook een tijdje over gedaan, maar dat is nu een supercoureur dus komt goedquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
nope.. Van de 25 vragen over gevarenherkenning wist ik er wel 5 goed te beantwoorden_______!
Theorie wel 3 uit 3 he. Praktijk 1 uit 4.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vaduz heeft er ook een tijdje over gedaan, maar dat is nu een supercoureur dus komt goed
Ach ja, eerlijk is eerlijk hij heeft wel een paar nummers met rake teksten en al schrijft hij ze niet zelf, hij brengt ze wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Maar dat is ook bij volwassenen zo hoor.
Wat vind je zo goed aan Marco Borsato?
"Ja hij heeft zulke mooie teksten"
Goh Doos die heeft ie niet zelf geschreven hoor
het andere deel van het examen ging eigenlijk vrijwel probleemloos. Daar had ik maar 1 fout...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vaduz heeft er ook een tijdje over gedaan, maar dat is nu een supercoureur dus komt goed
quote:
vroeger wist hij het over te brengen. Nu is het net zo gevoelloos en namaak als Dries Roelvink...quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Maar dat is ook bij volwassenen zo hoor.
Wat vind je zo goed aan Marco Borsato?
"Ja hij heeft zulke mooie teksten"
Goh Doos die heeft ie niet zelf geschreven hoor
Dat wel ja, maar mij persoonlijk raken zijn nummers mij niet zo, maar dat ligt denk ik vooral aan de stijl van nummers.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ja, eerlijk is eerlijk hij heeft wel een paar nummers met rake teksten en al schrijft hij ze niet zelf, hij brengt ze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |