WOW ECHT?quote:
quote:
Nee, ik wil em zien, alleen al om te lachenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:45 schreef iBenny het volgende:
Heeft een van jullie Chernobyl Diaries gezien_! ?
Wat een vreselijke kutfilm is dat zegquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik wil em zien, alleen al om te lachen
Mooi, daar hoopte ik al opquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kutfilm is dat zeg______!
echt? die Paranormal Activity films waren nog wel te doen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kutfilm is dat zeg______!
Iedereen maakt een keertje zijn Death Proofquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
echt? die Paranormal Activity films waren nog wel te doen...
Yupquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
echt? die Paranormal Activity films waren nog wel te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspelbaar. Slecht scenario. Maar het decor is wel tof... *1/5*
Oeiquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Owh, m'n chef van de redactie is bij t wielrennen tegen het asfalt gegaan. Hij kon in een onoverzichtelijke kiezen of auto, of andere kant op en brak z'n arm heel lelijk. Leverde nogal gedoe op kranttechnisch. Alle zeilen bij.
lekker danquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Owh, m'n chef van de redactie is bij t wielrennen tegen het asfalt gegaan. Hij kon in een onoverzichtelijke bocht kiezen: of auto, of andere kant op tegen het wegdek en hij brak z'n arm heel lelijk. Leverde nogal gedoe op kranttechnisch. Alle zeilen bij.
Denk ook wel dat je dat aardig onder de knie hebtquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Hard werken en dan is afleiding van hier bijvoorbeeld best lekker. Ik schakel graag om scherp te blijven denken.
Weltrusten k'nijntjequote:Op donderdag 21 juni 2012 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu lekker slapen, zijn ook genoeg positieve dingen om over te dromen.
Welterusten!
Yesssquote:
Wtfoks? Hoezo dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:19 schreef iBenny het volgende:
Mijn laatste tentamen ging voor een groot deel over haar
Was dat niet gewoon een wanhopige poging van je leraar om d'r telefoonnummer te krijgen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:19 schreef iBenny het volgende:
Mijn laatste tentamen ging voor een groot deel over haar
We moesten beschrijven hoe en waarom dit nummer...:quote:
Oh dat is wel interessant!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
We moesten beschrijven hoe en waarom dit nummer...:
de huidige maatschappij beschrijft
Dus de verwijzingen naar materialisme, commercielisme, het verlangen naar bekendheid/fame, cynisme en al die dingen. En dat moest je dan beschrijven als haar in dat verhaal...
Zeker... was ook wel een interessant vakquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh dat is wel interessant!
Mooi nummer is dat, inderdaad ook qua commentaar op de maatschappij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is bijvoorbeeld een verwijzing naar Versaille...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar waarom?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:33 schreef iBenny het volgende:
Dat beeld op het laatst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is bijvoorbeeld een verwijzing naar Versaille...Lily Allen heeft een uitgebreid getrimd tuintje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar waarom?
🐙
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lily Allen heeft een uitgebreid getrimd tuintje?
Nee, naar Lodewijk XIV... Het neerkijken op anderen; weten wat goed en fout is/dat je eigenlijk fout bezig bent...quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
Maar dat Versaille, wat is het nu?
Pompadour of het verdrag?
Oh ok. Nee, nu snap ik hem beter.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, naar Lodewijk XIV... Het neerkijken op anderen; weten wat goed en fout is...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
Whatever your teacher is having, I'll take two
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
Whatever your teacher is having, I'll take two
joah!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kijk nu naar een foto van iemandzijn arm, die op een glazen deur geslagen heeft.
Iemand meekijken?
SPOILER: ewwwwwwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.check ook al die doorgesneden pezen
🐙
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |