Jij zit nooit achter je desktop-PC?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:14 schreef Navida het volgende:
Sinds ik whatsapp heb ik geen msn meer nodig
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:14 schreef Navida het volgende:
Sinds ik whatsapp heb ik geen msn meer nodig
Jawel, maar waarom zou ik dan msn nodig hebben? Iedereen die me wil bereiken doet dat via whatsapp.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Jij zit nooit achter je desktop-PC?
Waarom is dat beter?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef Computerfluisteraar het volgende:
![]()
Echt, waar zijn de goede tijden gebleven dat iedereen achter haar desktop computer zat?
Nou nou, wat een goede oude tijden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef Computerfluisteraar het volgende:
![]()
Echt, waar zijn de goede tijden gebleven dat iedereen achter haar desktop computer zat?
Whatsapp, wat is daar mis mee? Super betrouwbaar en laatste tijd weinig server problemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef Computerfluisteraar het volgende:
![]()
Je moet aan de smartphonequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:17 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Omdat het goed werkt. Krachtig programma waar je ruim mee uit de voeten kunt.
Nou, ik heb regelmatig dat berichten er 3 minuten over doen om aan te komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:17 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Whatsapp, wat is daar mis mee? Super betrouwbaar en laatste tijd weinig server problemen
En whatsapp werkt niet goed?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:17 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Okquote:
Nou, nee. Sowieso bevat het programma veel rommel en is het ontiegelijk groot voor wat het moet doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:17 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Op FOK! heb ik vooral veel internetvrienden. Maar real life contacten heb ik vooral op MSN.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:18 schreef Dimens het volgende:
Ik heb naast FOK! niets anders nodig. Ik kan via FOK! met al mijn vrienden in contact blijven.
Haha, mijn real life contacten komen over de vloerquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Op FOK! heb ik vooral veel internetvrienden. Maar real life contacten heb ik vooral op MSN.
HTC one x zeker, die heeft Whatsapp problemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:18 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nou, ik heb regelmatig dat berichten er 3 minuten over doen om aan te komen.
Nou, op zich werkt het best, maar ik heb liever mijn vertrouwde desktop computer en beperkt het liever tot één medium zegmaar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, nee. Sowieso bevat het programma veel rommel en is het ontiegelijk groot voor wat het moet doen.
Waarom werkt WhatsApp niet goed volgens jou dan? Waarom moet men achter een dekstop zitten?
Ruimen ze het wel zelf op?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Haha, mijn real life contacten komen over de vloer![]()
Nope, een niet al te uitgebreide telefoon van Alcatel. Does what it needs to do...quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
HTC one x zeker, die heeft Whatsapp problemen
Facebook vertrouw ik mijn gesprekken niet toequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:22 schreef Plantagehouder het volgende:
Alles gaat nu via facebook chat en whatsapp
En wat willen ze ermee, boeiend...quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:23 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Facebook vertrouw ik mijn gesprekken niet toeWhatsapp ook eigenlijk niet. Ze slaan alles op op de server.
Ja, dat is dus het probleem. Jij hebt liever dat het zo blijft zoals je het altijd gewend bent, terwijl de wereld om je heen verandert. WhatsApp heeft een aantal voordelen boven WLM, onder andere dat het werkt op (bijna) alle smartphones. WLM is vergeleken met de voorgangers alleen maar achteruitgegaan, wat de leegloop alleen maar heeft versneld.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nou, op zich werkt het best, maar ik heb liever mijn vertrouwde desktop computer en beperkt het liever tot één medium zegmaar.
1over (voorzetsel)quote:
Ik voel me oud.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het probleem. Jij hebt liever dat het zo blijft zoals je het altijd gewend bent, terwijl de wereld om je heen verandert. WhatsApp heeft een aantal voordelen boven WLM, onder andere dat het werkt op (bijna) alle smartphones. WLM is vergeleken met de voorgangers alleen maar achteruitgegaan, wat de leegloop alleen maar heeft versneld.
Zoveel moeite kost het trouwens niet om contact via WhatsApp te onderhouden naast een ander medium.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:27 schreef DeParo het volgende:
Dat ik echt heel actief was op MSN was volgens al van voor 2009 maar ik doe het nu nog nauwelijks. Als ik eerlijk ben bijna niet zelfs helaas.
En ik heb het eigenlijk nu pas door dat MSN aan het leeglopen is trouwens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het probleem. Jij hebt liever dat het zo blijft zoals je het altijd gewend bent, terwijl de wereld om je heen verandert. WhatsApp heeft een aantal voordelen boven WLM, onder andere dat het werkt op (bijna) alle smartphones. WLM is vergeleken met de voorgangers alleen maar achteruitgegaan, wat de leegloop alleen maar heeft versneld.
Zoveel moeite kost het trouwens niet om contact via WhatsApp te onderhouden naast een ander medium.
Als jij een vriendengroep hebt die altijd intensief van MSN gebruik maakte kan het natuurlijk zo zijn dat jullie pas later de effecten merken van de trendquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
En ik heb het eigenlijk nu pas door dat MSN aan het leeglopen is trouwens.
Met je 17/18.quote:
Ja, je kan zoiets alleen merken door de veranderingen in je omgeving.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:28 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
En ik heb het eigenlijk nu pas door dat MSN aan het leeglopen is trouwens.
Nou succes, ik volg mijn gesprekken soms zelf al niet, laat staan dat de ontwikkelaars van Whatsapp er iets mee kunnenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:23 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Facebook vertrouw ik mijn gesprekken niet toeWhatsapp ook eigenlijk niet. Ze slaan alles op op de server.
Precies. Gezien ik nog altijd meer praat met mijn toetsenbord dan mond, is MSN voor mij gewoon een must. Ach, dan loop ik maar lekker achterquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar Whatsapp zie ik niet zo als vervanging van MSN Messenger, ik ga echt geen hele verhalen op een touchscreen typen. Als ik via een touchscreen moet typen houd ik het altijd zo kort mogelijk...
De gemakkelijkheid van de chat op Facebook en Gmail vervangen MSN/WLM. Ook achter de desktop, zonder dat achterlijke software te moeten installeren. Naast tekstchat ook ondersteuning voor voice- en videochat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:37 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Precies. Gezien ik nog altijd meer praat met mijn toetsenbord dan mond, is MSN voor mij gewoon een must. Ach, dan loop ik maar lekker achter
het gaat niet om dat ze jouw persoonlijke gesprekken lezen (ze zijn wel gek) maar dat ze jouw berichten analyseren (met bepaalde software automatisch) en daar reclames selecteren die ze op jou afvuren en daarmee geld verdienen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou succes, ik volg mijn gesprekken soms zelf al niet, laat staan dat de ontwikkelaars van Whatsapp er iets mee kunnen
Maar Whatsapp zie ik niet zo als vervanging van MSN Messenger, ik ga echt geen hele verhalen op een touchscreen typen. Als ik via een touchscreen moet typen houd ik het altijd zo kort mogelijk...
Ja en? Nou, wat een ramp, dan zie ik ineens reclames voor auto's in plaats van maandverband, the horrorquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het gaat niet om dat ze jouw persoonlijke gesprekken lezen (ze zijn wel gek) maar dat ze jouw berichten analyseren (met bepaalde software automatisch) en daar reclames selecteren die ze op jou afvuren en daarmee geld verdienen.
Mijn vriendin is zo'n persoonquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:06 schreef Gokhan03 het volgende:
Bij whatsapp mogen ze de Last Seen functie eruit slopen. Zo irritant als je een bericht krijgt en vervolgens tig berichten daarna als: 'Hey waarom reageer je niet'.
Vooral kut als je aan het werk bent of aan het rijden bent dat je telefoon door blijft trillen. Nog leuker is als je je navigatie aan hebt op je telefoon.
Mensen verwachten dat je met whatsapp per direct beschikbaar bent.
Hier ook grotendeels, alleen op kantoor gebruik ik nog msn en dan alleen met vriend...quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whatsapp en FB zijn de vervangers van MSN idd
DAT! is zooo vervelend!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:06 schreef Gokhan03 het volgende:
Zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:06 schreef Gokhan03 het volgende:
Bij whatsapp mogen ze de Last Seen functie eruit slopen. Zo irritant als je een bericht krijgt en vervolgens tig berichten daarna als: 'Hey waarom reageer je niet'.
Vooral kut als je aan het werk bent of aan het rijden bent dat je telefoon door blijft trillen. Nog leuker is als je je navigatie aan hebt op je telefoon.
- Chatten binnen de browser op Gmail als je alleen tekst naar elkaar wil sturen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:36 schreef Arcadia het volgende:
Ik chat vaak via MSN in een groepschat, heeft eigenlijk iemand hier een beter alternatief voor dat het hele groepschat gebeuren goed ondersteunt?
Whatsapp heeft ook gewoon groepschatsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:36 schreef Arcadia het volgende:
Ik chat vaak via MSN in een groepschat, heeft eigenlijk iemand hier een beter alternatief voor dat het hele groepschat gebeuren goed ondersteunt?
Facebook ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:13 schreef Morera het volgende:
[..]
Whatsapp heeft ook gewoon groepschats
Ja, maar dat raak je op een gegeven moment (best snel) zat. En dat is pielen op een scherm, terwijl chatten op een desktop/laptop veel gemakkelijker gaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:13 schreef Morera het volgende:
[..]
Whatsapp heeft ook gewoon groepschats
Desktops zijn fossielen en zullen een steeds mindere rol gaan innemen. Smartphones en tablets gaan nog veel groter worden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef Computerfluisteraar het volgende:
![]()
Oh ja, dat is er ook nog. Nooit mee vertrouwd kunnen raken, ik vind het niets. Ik heb liever IRC dan Skype om tekstberichten te sturen naar elkaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:15 schreef ZodiaX het volgende:
chat haast nooit meer in msn, voornamelijk skype nu.
Ik zit de helft van de tijd met anderen in voicecom, niet typen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh ja, dat is er ook nog. Nooit mee vertrouwd kunnen raken, ik vind het niets. Ik heb liever IRC dan Skype om tekstberichten te sturen naar elkaar..
Ik vind Google-producten fijn en doordacht, dus mijn voorkeur gaat daar naar uit. Natuurlijk geef ik andere software ook een kans, zoals ik bij Skype heb gedaan, maar als ik geen binding mee voel en als het voor mijn gevoel niet lekker loopt, dan is de kans zo goed als zeker dat ik dat stukje software (liever) niet meer gebruik.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:21 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik zit de helft van de tijd met anderen in voicecom, niet typen.
Ik chat liever niet in mijn browser omdat ik dat meestal altijd in zijn geheel sluit en heb geen zin om mijn browser speciaal daarvoor open te laten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Chatten binnen de browser op Gmail als je alleen tekst naar elkaar wil sturen.
- Een hangout aanmaken op Google+ als je meer dan tekst (audio en/of video) wil.
Heb je daar een bron voor? Ik dacht al dat het aan mijn One X lagquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
HTC one x zeker, die heeft Whatsapp problemen
Zoals je al zei, liever IRC dan... Skype werkt heel, heel goed voor voicechat, maar helaas niet zo goed voor normale chat met vrienden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:23 schreef zarGon het volgende:
Jij hebt zeker ook één venster tegelijk op je scherm?.
Mja, Skype eens proberen dan?
Normale chat? Bedoel je tekstchat? Hmhmm, daar was (is?) MSN/WLM goed in, ja. Probeer anders zoals ik zei Google Talk in de browser (de standalone app ondersteunt geen groepsgesprekken) en anders een concurrent zoals Yahoo! Messenger.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoals je al zei, liever IRC dan... Skype werkt heel, heel goed voor voicechat, maar helaas niet zo goed voor normale chat met vrienden.
Het moet ook custom smileys ondersteunen zoals bij MSN, het probleem bij MSN is dat je geforceerd WLM moet hebben - die je wel kan uitschakelen d.m.v. hacks maar toch - en MSN vrij vaak garant staat aan een crash. Ook die bugs zijn niet erg handig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Normale chat? Bedoel je tekstchat? Hmhmm, daar was (is?) MSN/WLM goed in, ja. Probeer anders zoals ik zei Google Talk in de browser (de standalone app ondersteunt geen groepsgesprekken) en anders een concurrent zoals Yahoo! Messenger.
Ik zit al ruim een jaar met een grote club vrienden in 1 groepschat. Ideaalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar dat raak je op een gegeven moment (best snel) zat. En dat is pielen op een scherm, terwijl chatten op een desktop/laptop veel gemakkelijker gaat.
En, hij wil een alternatief wil voor MSN/WLM (een standalone programma op de computer!). WhatsApp is om die reden geen alternatief.
Geef dan goed alternatief.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 07:09 schreef Outlined het volgende:
wat een amateurs hier zeg, het is toch al sinds jaar en dag bekend: vermijdt producten van microsoft tegen alle kosten. Ik hou het bij vista en excel, voor de rest raak ik geen microsoft product aan.
Ik dus ook, het blijft ook gewoon automatisch open staan, je hebt het altijd bij je en het werkt altijd. Reageren doe je gewoon als je er zin in hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 07:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zit al ruim een jaar met een grote club vrienden in 1 groepschat. Ideaal
Twitter is de enige dienst die ik gebruik. Met het beleid ben ik het ook niet eens, maar dat vindt ik op zich best fijn werken.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:29 schreef Fokboer het volgende:
Persoonlijk ben ik geen fan van de nieuwe hype-sensaties zoals Facebook en twitter. Ik vind ze gebruiksonvriendelijk en te mediageil/op geld gericht.
Ik vond hyves, myspace en chatten.nl veel lekkerder en toen scoorde ik zelfs enkele dates met behulp daarvan. Wel een facebook account aangemaakt overigens maar nooit een profiel.
Ik wil niet met onze miljarden een stel hebzuchtige CEO's nog rijker maken.
Waar zijn de tijden dat je met paard en wagen naar je vrienden ging, nu heeft iedereen een fiets/autoquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:37 schreef Eenskijken het volgende:
waar zijn de tijden dat je om [tijdstip] vlakbij het pleintje afsprak
dit jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef vosss het volgende:
Ik gebruik het al een paar jaar niet echt meer. Hij logt wel nog altijd automatisch in geloof ik, maar een gesprek starten is zeker 2 jaar geleden. Als het niet meer is.
Mag ik je MSN?quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:41 schreef RadioSlut het volgende:
Ik zit nog steeds op msn, schijt eraan dat het zo 2009 is.
Heb ook geen smartphone.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |