Jij zit nooit achter je desktop-PC?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:14 schreef Navida het volgende:
Sinds ik whatsapp heb ik geen msn meer nodig
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:14 schreef Navida het volgende:
Sinds ik whatsapp heb ik geen msn meer nodig
Jawel, maar waarom zou ik dan msn nodig hebben? Iedereen die me wil bereiken doet dat via whatsapp.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Jij zit nooit achter je desktop-PC?
Waarom is dat beter?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef Computerfluisteraar het volgende:
![]()
Echt, waar zijn de goede tijden gebleven dat iedereen achter haar desktop computer zat?
Nou nou, wat een goede oude tijden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef Computerfluisteraar het volgende:
![]()
Echt, waar zijn de goede tijden gebleven dat iedereen achter haar desktop computer zat?
Whatsapp, wat is daar mis mee? Super betrouwbaar en laatste tijd weinig server problemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef Computerfluisteraar het volgende:
![]()
Je moet aan de smartphonequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:17 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Omdat het goed werkt. Krachtig programma waar je ruim mee uit de voeten kunt.
Nou, ik heb regelmatig dat berichten er 3 minuten over doen om aan te komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:17 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Whatsapp, wat is daar mis mee? Super betrouwbaar en laatste tijd weinig server problemen
En whatsapp werkt niet goed?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:17 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Omdat het goed werkt. Krachtig programma waar je ruim mee uit de voeten kunt.
Okquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |