abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:53:39 #251
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_113509272
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:49 schreef kleinduimpje3 het volgende:

Hierop aansluitend enkele woorden van de gechannelde Jezus:

[..]

[..]

http://www.askrealjesus.nl/node/1385
En jij gelooft dat allemaal? Dat deze lui rechtstreeks met hem in contact staan? Sorry ik denk dat ze het allemaal uit hun kleine duimpje zuigen.
pi_113511390
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef ATON het volgende:

[..]

Hoe kan nu Jezus voor de joden de messias geweest zijn ?? Heb je wel enig idee wat het O.T. en al die profeten bedoelden met de messias ? Ik word hier écht moe van.
En Hem slaat in geen geval op Jezus. Laat dat even duidelijk zijn.
Messias worden bedoel ik, laat maar. Ik zal je niet meer vermoeien met mijn vragen. Er zijn trouwens messiaanse joden die ook niets moeten hebben van de Paulinische geschriften. En die zeggen dat Jezus niet zei: Ik ben (JHWH), maar: ik ben de Messias.
Hier, over de Messias, voor wie het nog niet wist: http://www.vecip.com/default.asp?onderwerp=897
pi_113511751
quote:
Als onder gnosis wordt verstaan een verdiept innerlijk ervaringsweten, vooral ten aanzien van het goddelijke in de mens, had Jezus dat natuurlijk, evenals Paulus dat had.
Enkel Paulus.
quote:
Veel uit de gnostische beweging uit de beginperiode van het christendom vindt zijn oorsprong in channeling, en ook in de vele verschijningen en visioenen van Jezus na zijn opstanding.
Je hebt er nog steeds niks van begrepen.
quote:
Veel gnostici zijn hierbij later echter te ver doorgeschoten door de historische Jezus te ontkennen.
Dat was voor de gnostische bewegingen totaal irrelevant.
quote:
Omdat veel uit de gnostische beweging gechanneled is houdt dit automatisch in dat er 2 soorten van gnosis bestaan, een soort die zijn oorsprong heeft in openbaringen boven het dualiteitsniveau, in overeenstemming met de Heilige Geest, en een andere soort die voortkomt uit openbaringen uit het niveau van aardgebonden geesten.
Onzin.
quote:
Er bestaat dus inderdaad een ware en een valse gnosis. De gnosis die voortkomt uit experimenten met paddo’s is vals, hoewel ze natuurlijk wel ware elementen kan bevatten, want de gevaarlijkste valse leringen bevatten juist vaak zeer veel ware elementen. Het is niet anders.
Onzin. Gnostici kenden geen dogma's.
quote:
En dat is al helemaal onzin.
pi_113512175
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef Gedoetje1 het volgende:
Messias worden bedoel ik, laat maar. Ik zal je niet meer vermoeien met mijn vragen. Er zijn trouwens messiaanse joden die ook niets moeten hebben van de Paulinische geschriften.
Dat is het net !! Messiaanse joden moeten zeker niks van Paulus weten. Dat was een gehelleniseerde gnostische jood. Niks met elkaat te maken.
quote:
En die zeggen dat Jezus niet zei: Ik ben (JHWH), maar: ik ben de Messias.
Volkomen mee eens. Zeggen dat je ( JHWH ) was is pure blasfemie voor een gelovige jood, echter kon wél pretenderen de messias te zijn. Even nogmaals verduidelijken: Voor de joden ( en het O.T. ) was de betekenis van messias, troonpretendent of opperpriester of beiden en had totaal, maar ook totaal niks met ' verlosser ' ( van wat ? ) te maken. Dat is de Paulus-interpretatie, maar niet die van de historische Jezus.
En wat ze op uw link aangeven als joden die wél in Jezus de messias geloven zijn gewoon volgelingen van Paulus, de gnostische versie. Joodse christen met andere woorden. ( niet zo'n verhelderende link hoor )
pi_113517064
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:47 schreef ATON het volgende:

[..]

Enkel Paulus.

[..]

Je hebt er nog steeds niks van begrepen.

[..]

Dat was voor de gnostische bewegingen totaal irrelevant.

[..]

Onzin.

[..]

Onzin. Gnostici kenden geen dogma's.

[..]

En dat is al helemaal onzin.
Onzin.
pi_113518099
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:41 schreef kleinduimpje3 het volgende:

[..]

Onzin.
hahaha
pi_113518707
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 21:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Als je kijkt naar een boek als Daniel en de Apocalypse is het opmerkelijk hoe twee schrijvers die onafhankelijk en zo ver verwijderd in tijd zulke profetische zaken hebben kunnen beschrijven die zo met elkaar overeenkomen dat het in wezen twee dezelfde boeken zijn met overeenkomstige symboliek. Plus alle andere profeten die daar ook weer op aansluiten. Dat wijst op een hogere hand, mensen zijn niet tot zoiets in staat.
:X

En je denkt niet verder dan je neus lang is? Denk je soms dat iets als Openbaring geschreven zou zijn als er geen Daniel geschreven zou zijn? De meeste verzen uit Openbaring komen overigens van een apocrief boek dat HENOCH heet.
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
pi_113519690
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:20 schreef BerjanII het volgende:
En je denkt niet verder dan je neus lang is? Denk je soms dat iets als Openbaring geschreven zou zijn als er geen Daniel geschreven zou zijn? De meeste verzen uit Openbaring komen overigens van een apocrief boek dat HENOCH heet.
Als boek Daniël in 165 v.C. is geschreven,zal er van profetie niet zoveel meer inzitten:
http://nl.wikipedia.org/w(...)staan_en_auteurschap
pi_113526618
quote:

[..]

Dat hangt ervan af wat je onder gnosticus verstaat.

Zoals uit dit vers blijkt stond hij blijkbaar niet afwijzend tegenover gnosis, integendeel, hij vindt het een groot verlies dat die is weggenomen.

Als onder gnosis wordt verstaan een verdiept innerlijk ervaringsweten, vooral ten aanzien van het goddelijke in de mens, had Jezus dat natuurlijk, evenals Paulus dat had.

Als eronder wordt verstaan dat hij een kosmologie aanhing waarin de eerste hoofdstukken van Genesis totaal verschillend moeten worden geïnterpreteerd denk ik dat je kunt zeggen dat hij dat nooit heeft uitgedragen, en het er, zeker in letterlijke zin, ook niet mee eens geweest is.

Veel uit de gnostische beweging uit de beginperiode van het christendom vindt zijn oorsprong in channeling, en ook in de vele verschijningen en visioenen van Jezus na zijn opstanding.

Hiermee wordt het begrijpelijk dat Jezus in de gnostiek gezien wordt als iemand die een schijnlichaam bezat, want de manifestaties van Jezus na zijn opstanding vonden niet plaats in een gewoon stoffelijk lichaam.

Veel gnostici zijn hierbij later echter te ver doorgeschoten door de historische Jezus te ontkennen.

Omdat veel uit de gnostische beweging gechanneled is houdt dit automatisch in dat er 2 soorten van gnosis bestaan, een soort die zijn oorsprong heeft in openbaringen boven het dualiteitsniveau, in overeenstemming met de Heilige Geest, en een andere soort die voortkomt uit openbaringen uit het niveau van aardgebonden geesten.

Er bestaat dus inderdaad een ware en een valse gnosis. De gnosis die voortkomt uit experimenten met paddo’s is vals, hoewel ze natuurlijk wel ware elementen kan bevatten, want de gevaarlijkste valse leringen bevatten juist vaak zeer veel ware elementen. Het is niet anders.

[..]

[quote]
Ik zou je epignosis aanraden. Dan kun je zelf een relatie met God hebben en kan Hij zelf tot je spreken. Dan heb je de gechannelde Jezus niet meer nodig. Hij is ook zo lastig te checken, want hij gaat tegen zijn eigen woord de bijbel in en zegt dat daar veel niet van klopt.
pi_113529736
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:05 schreef Gedoetje1 het volgende:
hahaha
Verder nog opmerkingen ?
pi_113530767
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 21:18 schreef ATON het volgende:

[..]

Verder nog opmerkingen ?
Nee hoor, ik moest gewoon lachen, sorry, wil niet zeggen dat ik het met kleinduimpje zijn post over gnosis eens ben.
pi_113533135
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 21:18 schreef ATON het volgende:

[..]

Verder nog opmerkingen ?
Toch nog een. Je doet me denken aan mijn vader, een atheist. Die ging een keer naar de kerk waar zijn schoonzoon preekte. Later thuis zei hij: Hij onderwijst onzin.
  donderdag 28 juni 2012 @ 22:48:31 #263
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_113536074
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 22:02 schreef Gedoetje1 het volgende:

[..]

Toch nog een. Je doet me denken aan mijn vader, een atheist. Die ging een keer naar de kerk waar zijn schoonzoon preekte. Later thuis zei hij: Hij onderwijst onzin.
meeste voorgangers onderwijzen ook onzin, vaak zelf verhalen die geeneens in de bijbel terug te vinden zijn. Meer een soort kinderlijke benadering van een perfecte vader, beetje zoals mijn kindje tegen mij als papa opkijkt.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_113536946
quote:
Een man naar m"n hart. Worden zeldzaam.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 18:41:56 #265
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_113600955
quote:

[..]

Dat vindt jouw vader ja. Het hangt een beetje van de preek af of het daadwerkelijk onzin is. Bij mijn vader vroeger in het dorp kwamen er om de zoveel tijd priesters die donderpreken kwamen geven. Dan begonnen ze keihard te roepen wat je allemaal wel en niet mocht doen. Je mocht op zondag niet lekker fietsen, want God had werken verboden op die rustdag. :') Je ziet zelf wel hoe krom dit wordt getrokken. Ook zijn er weleens van die discussies of de slang nou wel of niet gesproken had, en dan krijg je weer zo'n kerksplitsing. Christendom verdeelt meer dan dat het mensen samenbrengt lijkt mij. Dat is een beetje het probleem met die preken, de totale onzin die er vaak uitkomt, als er nou weer meer de nadruk werd gelegd op de goede aspecten zoals geven aan de armen zouden die preken helemaal neit zo verkeerd zijn. Maar door dit soort domheid vinden veel mensen het onzin.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_113602374
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 18:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Dat vindt jouw vader ja. Het hangt een beetje van de preek af of het daadwerkelijk onzin is. Bij mijn vader vroeger in het dorp kwamen er om de zoveel tijd priesters die donderpreken kwamen geven. Dan begonnen ze keihard te roepen wat je allemaal wel en niet mocht doen. Je mocht op zondag niet lekker fietsen, want God had werken verboden op die rustdag. :') Je ziet zelf wel hoe krom dit wordt getrokken. Ook zijn er weleens van die discussies of de slang nou wel of niet gesproken had, en dan krijg je weer zo'n kerksplitsing. Christendom verdeelt meer dan dat het mensen samenbrengt lijkt mij. Dat is een beetje het probleem met die preken, de totale onzin die er vaak uitkomt, als er nou weer meer de nadruk werd gelegd op de goede aspecten zoals geven aan de armen zouden die preken helemaal neit zo verkeerd zijn. Maar door dit soort domheid vinden veel mensen het onzin.
Toen ik nog klein was ging ik iedere zondag met mijn ouders naar de kerk maar hetgene dat die priesters daar vertelden vond ik totaal niet boeiend. Met mijn ouders kon ik daar ook niet over praten want die luisterden er helemaal niet heen, gingen er schijnbaar alleen heen omdat ze het mooie muziek vonden. Effin, een oom van mij was beroepsmilitair in Duitsland en die hadden op de kazerne ook een priester waar wij dan op zondag heengingen. Ik zal die missen nooit vergeten want het was bijna de omgekeerde wereld die ik gewend was. Geen houten banken maar beklede stoelen, een heel gemoedelijk sfeer, je kon drinken meenemen, na de mis kregen de kinderen een ijsje en kwam die priester relaxt met je babbelen, niet dat constante opstaan,zitten, op je knieen etc. Hij las ook weinig uit de bijbel maar sprak zijn mening uit over recente situaties, geen preek uit een boek maar duidelijk een eigen mening over onderwerpen die in de maatschappij speelden. Als jongetje verheugde in mij toen zelfs om erheen te gaan en te luisteren naar die man. Ik ben er niet gelovig door geworden maar het was wel mooie ervaring dat het ook anders kan.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 19:37:39 #267
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_113602731
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:28 schreef solarcorona het volgende:

[..]

Toen ik nog klein was ging ik iedere zondag met mijn ouders naar de kerk maar hetgene dat die priesters daar vertelden vond ik totaal niet boeiend. Met mijn ouders kon ik daar ook niet over praten want die luisterden er helemaal niet heen, gingen er schijnbaar alleen heen omdat ze het mooie muziek vonden. Effin, een oom van mij was beroepsmilitair in Duitsland en die hadden op de kazerne ook een priester waar wij dan op zondag heengingen. Ik zal die missen nooit vergeten want het was bijna de omgekeerde wereld die ik gewend was. Geen houten banken maar beklede stoelen, een heel gemoedelijk sfeer, je kon drinken meenemen, na de mis kregen de kinderen een ijsje en kwam die priester relaxt met je babbelen, niet dat constante opstaan,zitten, op je knieen etc. Hij las ook weinig uit de bijbel maar sprak zijn mening uit over recente situaties, geen preek uit een boek maar duidelijk een eigen mening over onderwerpen die in de maatschappij speelden. Als jongetje verheugde in mij toen zelfs om erheen te gaan en te luisteren naar die man. Ik ben er niet gelovig door geworden maar het was wel mooie ervaring dat het ook anders kan.
Aan de ene kant is dit goed, aan de andere kant is dit weer niet echt waar kerken voor bedoeld zijn volgens christenen. Maar ja, het is wel een teken dat iedereen een eigen mening heeft en mag hebben, en ik denk niet dat God het daarmee oneens is.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_113603063
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:37 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Aan de ene kant is dit goed, aan de andere kant is dit weer niet echt waar kerken voor bedoeld zijn volgens christenen. Maar ja, het is wel een teken dat iedereen een eigen mening heeft en mag hebben, en ik denk niet dat God het daarmee oneens is.
Zo was ik eens, zowat 25 jaar geleden ter hoogte van Arnem zowat zonder benzine, nog net in een dorpje beland waar ik voor een gesloten tankstation stond. Het was op een zondagmorgen. Gesloten tot na de eredienst. Ik dacht dat dit een grapje was. Voor een Vlaming is dat ondenkbaar dat zoiets kan. Zal ik nooit vergeten wat voor ' eigen mening ' men daar nog had.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 19:47:52 #269
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_113603128
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:46 schreef ATON het volgende:

[..]

Zo was ik eens, zowat 25 jaar geleden ter hoogte van Arnem zowat zonder benzine, nog net in een dorpje beland waar ik voor een gesloten tankstation stond. Het was op een zondagmorgen. Gesloten tot na de eredienst. Ik dacht dat dit een grapje was. Voor een Vlaming is dat ondenkbaar dat zoiets kan. Zal ik nooit vergeten wat voor ' eigen mening ' men daar nog had.
Ja, maar dat zegt toch niks over of God een eigen mening goed vindt? Staat dat ergens in de bijbel eigenlijk, hoe God daarover denkt?
pi_113603298
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:37 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

De meningen onder christenen zijn sowieso erg verdeeld hierover. Volgens de ene bedoelen ze dit maar volgens de andere iets totaal anders. Dat zie je genoeg op christelijke forums maar ook hier op fok. Als je naar de islam kijkt dan zie je precies hetzelfde fenomeen en daarom heb je ook veel afsplitsingen. Je kunt er eigenlijk alle kanten mee op.
pi_113603966
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:47 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ja, maar dat zegt toch niks over of God een eigen mening goed vindt? Staat dat ergens in de bijbel eigenlijk, hoe God daarover denkt?
Ik dacht er toen wel het mijne van. 8)7
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:31:41 #272
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_113606784
Laten we het maar weer over het 7 Dags Adventisme hebben, wat denken we hiervan:

In 1846 Mrs. White had a "vision" of the solar system. Mrs. Truesdail, a dedicated and sincere Adventist, was present during the vision. She describes how Mrs. White saw a "tall, majestic people" living on either Jupiter or Saturn:

"Sister White was in very feeble health, and while prayers were offered in her behalf, the Spirit of God rested upon us. We soon noticed that she was insensible to earthly things. This was her first view of the planetary world. After counting aloud the moons of Jupiter, and soon after those of Saturn, she gave a beautiful description of the rings of the latter. She then said, 'The inhabitants are a tall, majestic people, so unlike the inhabitants of earth. Sin has never entered here.'"1

Why did she see only what astronomers had already seen?

When Mrs. White had her "vision" in 1846 it was common knowledge that Jupiter had four moons. The fifth was not discovered until 1892. In 1846, it was thought that Saturn had seven moons. The 8th moon was discovered shortly thereafter, in 1848. After the discovery, an account of the "vision" was modified to say "eight" instead of "seven". Mrs. White's vision did not reveal anything that could not have been obtained from an Astronomy book or even from a newspaper article! The only difference between what Mrs. White saw and what the astronomers saw through their telescopes was those "tall, majestic people"!
pi_113608211
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:31 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Laten we het maar weer over het 7 Dags Adventisme hebben, wat denken we hiervan:

In 1846 Mrs. White had a "vision" of the solar system. Mrs. Truesdail, a dedicated and sincere Adventist, was present during the vision. She describes how Mrs. White saw a "tall, majestic people" living on either Jupiter or Saturn:

"Sister White was in very feeble health, and while prayers were offered in her behalf, the Spirit of God rested upon us. We soon noticed that she was insensible to earthly things. This was her first view of the planetary world. After counting aloud the moons of Jupiter, and soon after those of Saturn, she gave a beautiful description of the rings of the latter. She then said, 'The inhabitants are a tall, majestic people, so unlike the inhabitants of earth. Sin has never entered here.'"1

When Mrs. White had her "vision" in 1846 it was common knowledge that Jupiter had four moons. The fifth was not discovered until 1892. In 1846, it was thought that Saturn had seven moons. The 8th moon was discovered shortly thereafter, in 1848. After the discovery, an account of the "vision" was modified to say "eight" instead of "seven". Mrs. White's vision did not reveal anything that could not have been obtained from an Astronomy book or even from a newspaper article! The only difference between what Mrs. White saw and what the astronomers saw through their telescopes was those "tall, majestic people"!
Misschien dat je het vreemd vindt dat Ellen White menselijk leven op Jupiter of Saturnus meent waar te nemen in haar visioenen, maar dat is niet iets specifieks voor ZDA.

De profeet Jakob Lorber beschrijft ook minitieus menselijk leven op de verschillende planeten, en zelfs op de zon.

Rudolf Steiner beweert ook dat hier overal leven bestaat, en deze opvatting is vrij algemeen onder esoterici.

Dat het in duidelijke strijd lijkt te zijn met onze wetenschappelijke kennis, vooral, stel je voor: leven op de zon!, komt omdat hier niet wordt bedoeld dat dit leven op hetzelfde niveau existeert als onze stoffelijke werkelijkheid, maar dat dit zich op etherisch, voor gewone mensen onzichtbaar niveau, bevindt. In ieder geval op een andere vibratiesleutel.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 22:14:49 #274
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_113608351
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 22:11 schreef kleinduimpje3 het volgende:

[..]

Misschien dat je het vreemd vindt dat Ellen White menselijk leven op Jupiter of Saturnus meent waar te nemen in haar visioenen, maar dat is niet iets specifieks voor ZDA.

De profeet Jakob Lorber beschrijft ook minitieus menselijk leven op de verschillende planeten, en zelfs op de zon.

Rudolf Steiner beweert ook dat hier overal leven bestaat, en deze opvatting is vrij algemeen onder esoterici.

Dat het in duidelijke strijd lijkt te zijn met onze wetenschappelijke kennis, vooral, stel je voor: leven op de zon!, komt omdat hier niet wordt bedoeld dat dit leven op hetzelfde niveau existeert als onze stoffelijke werkelijkheid, maar dat dit zich op etherisch, voor gewone mensen onzichtbaar niveau, bevindt. In ieder geval op een andere vibratiesleutel.
Klinkt allemaal erg esoterisch inderdaad. Ben je zelf esoterisch? Want zo klink je wel vaak in je posts.
pi_113609151
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 22:14 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Klinkt allemaal erg esoterisch inderdaad. Ben je zelf esoterisch? Want zo klink je wel vaak in je posts.
Ik heb wel een wereldbeeld wat esoterisch genoemd kan worden, ja.
pi_113620528
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 22:37 schreef kleinduimpje3 het volgende:
Ik heb wel een wereldbeeld wat esoterisch genoemd kan worden, ja.
Dat dacht ik ook al. Onstoffelijk leven op de zon, gechannelde Jezus.. :?
  zondag 1 juli 2012 @ 15:13:01 #277
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_113629598
Het eerste wat mij opvalt op Ask Real Jesus is dat de beheerder geld gedoneerd wil hebben en daardoor niet hoeft te werken om meer erop te zetten.

http://www.askrealjesus.nl/node/1207

http://www.askrealjesus.nl/node/1208
pi_113633333
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:13 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Het eerste wat mij opvalt op Ask Real Jesus is dat de beheerder geld gedoneerd wil hebben en daardoor niet hoeft te werken om meer erop te zetten.

Waarom denk je anders wat de reden van deze website is? Een virtueel kapelletje met de klassieke collectebus.
pi_113652772
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:31 schreef MetalIsAwesome het volgende:

Als je nagaat wat Ellen White werkelijk beschreef blijkt daaruit dat ze zelf nooit gezegd heeft dat ze Jupiter of Saturnus zag.

quote:
I was wrapt in a vision of GOD's glory, and for the first time had a view of other planets.
Dit is het enige citaat waarvan zeker is dat het over het betreffende visioen gaat. Een volledige beschrijving ontbreekt.

Saturnus en Jupiter is wat andere mensen ervan hebben gemaakt, omdat ze toen inderdaad nog geen volledige kennis hadden van de planeten en zodoende wat zij zei interpreteerden als 'saturnus' en 'jupiter'. .

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 01-07-2012 23:25:17 ]
pi_113679505
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:13 schreef MetalIsAwesome het volgende:

Als dat het eerste is wat jou opvalt is dat waarschijnlijk een teken dat jij persoonlijk die website voortaan beter links kan laten liggen.

Boeddhistische literatuur overigens ook, want Boeddha was een bedelmonnik, evenals zijn volgelingen.

Hoe Jezus precies aan de kost kwam is ook niet helemaal duidelijk, in ieder geval volgens mij niet door timmerwerkzaamheden, tenminste daarover is niets opgetekend.

Maar als jij het min of meer vanzelfsprekend vindt dat al dit werk, bijvoorbeeld al dit vertaalwerk gratis wordt gedaan, zou dit ook kunnen wijzen op een roeping van jou in die richting, dus dat jij dit vertaalwerk overneemt, gratis uiteraard.
  maandag 2 juli 2012 @ 18:01:54 #281
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_113680647
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:33 schreef kleinduimpje3 het volgende:

[..]

Als dat het eerste is wat jou opvalt is dat waarschijnlijk een teken dat jij persoonlijk die website voortaan beter links kan laten liggen.

Boeddhistische literatuur overigens ook, want Boeddha was een bedelmonnik, evenals zijn volgelingen.

Hoe Jezus precies aan de kost kwam is ook niet helemaal duidelijk, in ieder geval volgens mij niet door timmerwerkzaamheden, tenminste daarover is niets opgetekend.

Maar als jij het min of meer vanzelfsprekend vindt dat al dit werk, bijvoorbeeld al dit vertaalwerk gratis wordt gedaan, zou dit ook kunnen wijzen op een roeping van jou in die richting, dus dat jij dit vertaalwerk overneemt, gratis uiteraard.
Ik zeg nergens dat dit een oplichter is, ik vind het ook best wel interessant wat er soms gezegd wordt op die site, maar het valt mij op dat dat doneren het eerste is wat in het oog springt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')