Mooi.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is vandaag bevestigd, dus je kunt hem adopteren lijkt me.
Ik vind di Gregorio veel te bekend, die werd vorig jaar 39e he.quote:Op donderdag 21 juni 2012 02:00 schreef cryforhelp het volgende:
Ik wil eigenlijk graag Rein Taaramae hebben, als die onbekend genoeg is. Wie gaat daarover?
Anders Rémy di Gregorio om mee te zitten in vele ontsnappingen en er misschien zelfs eentje tot aan de finish uit te rijden.
is die niet wat te bekend?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil graag Blel Kadri adopteren. Is hij nog vrij?
Mijn adoptierenner van vorig jaar. Zorg goed voor hem. Hij verdient hetquote:Op maandag 25 juni 2012 01:17 schreef MyTiredFeet het volgende:
Ik zou graag de jonge Zwitser Michael Schär willen adopteren.
[ afbeelding ]
Hij rijdt nu overigens voor BMC. Meer info volgt.
Mag ik dan Kadri?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:58 schreef Leatherface het volgende:
Ik weet dat sommige keuzes arbitrair zijn, maar soms moet je wat soepel zijn. De keus wordt natuurlijk steeds beperkter.
Lijkt me primaquote:Op maandag 25 juni 2012 16:44 schreef Felagund het volgende:
Poulhies start niet, als het kan wil ik Levarlet i.p.v. hem adopteren.
Zie De definitieve selecties
Dit soort problemen krijg je als er geen duidelijke selectiecriteria zijn gesteld. Hetzelfde verhaal gaat op voor de helft van de rennerslijst op pagina 1. Teday (wie?) is in 2010 een keer 3e geworden in de dauphiné en de jongerentrui in PN. Dat is het eigenlijk wel. Dit jaar is hij sterker in de tijdrit, daarom gok ik op hem. Ik hoor wel of mijn keuze alsnog wordt verworpen. Dan zoek ik alsnog een anonieme renner opquote:
Er is inderdaad geen duidelijk criterium. De stelregel is dat de incidentele kijker, die alleen de Tour volgt, de renner in kwestie niet kent. Maar ook dat is in feite al weer discutabel. Maar goed, onbekend is sowieso een moeilijk meetbaar iets.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:01 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Dit soort problemen krijg je als er geen duidelijke selectiecriteria zijn gesteld. Hetzelfde verhaal gaat op voor de helft van de rennerslijst op pagina 1. Teday (wie?) is in 2010 een keer 3e geworden in de dauphiné en de jongerentrui in PN. Dat is het eigenlijk wel. Dit jaar is hij sterker in de tijdrit, daarom gok ik op hem. Ik hoor wel of mijn keuze alsnog wordt verworpen. Dan zoek ik alsnog een anonieme renner op.
Ja, maar als Cimolai hem niet rijdt wil ik wel eerste keuze op een andere Lampre-renner.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:20 schreef Chiappucci het volgende:
Bij de Franse ploegen heb je echt nog wel een paar écht onbekende renners die nog niet gekozen zijn. En Lampre moet ook nog bekend gemaakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |