Helaas heeft GreenEdge besloten mijn adoptierenner Cameron Meyer niet mee te nemen naar de Tour. We zullen nog een jaartje moeten wachten voordat deze jongeman in actie komt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:34 schreef Littlecreep het volgende:
Dit jaar ook maar een muntje op gooien in dit topic. Ik ga voor Cameron Meyer, de sympathieke Australiër van Orica-GreenEdge. 24 jaar en de man gaat hoge ogen gooien dit jaar in de vele tijdrit kilometers, als ie start tenminste...
aan wie moet ik het wel doorgeven, TS?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef franklop het volgende:
Wissels dus NIET aan mij doorgeven mensen. de TS is vergeten mn naam weg te halen..
Coppel lijkt me net te bekend. Ladagnous kan er net mee door lijkt me.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:41 schreef -Remy het volgende:
Nadat duidelijk is geworden dat Remi Pauriol niet meedoet zou ik graag mijn adoptierenner wijzigen naar Jerome Coppel en als hij te bekend is, dan graag Matthieu Ladagnous! Viva la France
Als Pauriol had gemogen, dan Ladagnous zeker.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:02 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Coppel lijkt me net te bekend. Ladagnous kan er net mee door lijkt me.
ik zal eens kijken of ik dat kan doenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:24 schreef Leatherface het volgende:
Kan iemand even in één PM samengebundeld alle claims die nog niet in de OP staan sturen?
Ja, dat is vandaag bevestigd, dus je kunt hem adopteren lijkt me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |