Meyer kan denk ik nog net, zelfde voor Devenyns. Wat denken jullie?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:56 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind Kiserlovski wel onbekend genoeg. Als Cameron Meyer onbekend genoeg is, dan Kiserlovski denk ik ook wel.
Maar de TS bepaalt het uiteraard.
Het is gewoon lastig om renners te vinden die nog redelijk onbekend zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als Devenijns kan, moet Meyer denk ik zeker kunnen...
Op de baan is het een topper natuurlijk. Maar op de weg nog redelijk anoniem.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef Leatherface het volgende:
Meyer is bekend voor de fijnproevers, zeker degenen die ook baanwielrennen volgen. Maar de incidentele kijker zal hem niet kennen. (en dat laatste vind ik toch wel het uitgangspunt)
Dus Meyer kan net wat mij betreft.
Er zijn er daar 6 quasi zeker (Sagan, Nibali, Basso, Koren, Oss en Vanotti). Verder maakt Canuti wel een kans, hij staat op de inschrijvingslijst van Liquigas voor de Tour. Nu zegt dat zeker niet alles, maar de kans is aanwezig dat hij start ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Al eens 10e in de Giro, 5e in WP en zag ik vorige week nog redelijk vooraan in de Dauphiné rijden... Mij te bekend eigenlijk
Ik ga dan maar voor Federico Canuti van Liquigas, mits hij geselecteerd wordt. TheArt, wat weet jij van de selectie van Liquigas? Ik zie daar nog wat kleine namen in de voorselectie.
Hij doet ook niet mee aan de team-pursuit. Was wel een flinke kans op een plak geweest.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef Littlecreep het volgende:
Meyer heeft inderdaad nog nooit de Tour gereden. Dit jaar zijn baancarriëre stop gezet om op de weg te richten.
Die had ik vorig jaar, kan ook nog redelijk sprinten, maar ik weet niet of hij mee zal gaan dit jaar.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:58 schreef Leatherface het volgende:
Paterski zou anders ook een alternatief voor marcodej zijn, mits ie door Liquigas meegenomen wordt.
Overigens is ie geloof ik nog niet officieel geselecteerd voor Tour dit jaar. Staat wel op voorlopige deelnemerslijst.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:11 schreef Leatherface het volgende:
Ja, als ik hem was had ik dit jaar nog gewoon alles op het baanwielrennen gezet. Hij is zo'n beetje de beste duur-renner op de piste van de laatste jaren. Een olympische plak was dan een goede afsluiter van zijn baan-periode.
Lijkt me iets te bekendquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:29 schreef Felagund het volgende:
Daniel Martin (Garmin) maakt ook zijn debuut in de Tour en kan dus misschien ook gekozen worden. (Al is die wat mij betreft te bekend).
Ik denk dat we Kenny wel als te bekend kunnen beschouwen ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:39 schreef Ferdii het volgende:
Kenny van hummel zal wel te bekend zijn?
Hoewel hij de laatste tijd niet veel heef gepresteerd
Twijfelgeval, ik denk wel iets te bekend. Wat denkt de rest?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Fifut het volgende:
Jimmy Engoulvent volg ik al een tijdje, is die te bekend of kan ik die reserveren?
[ afbeelding ]
Inderdaad. Engoulvent kan zeker wel. Van Hummel dan weer niet, want het gaat om onbekende renners en Van Hummel is veel te bekend geworden 3 jaar geleden, al was dat dan niet omdat hij zo goed reedquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:46 schreef Mr_DG het volgende:
Er zijn zat renners geadopteerd die stukken bekender zijn.
Is deze niet te bekend? Hij heeft al top 10 gereden in de Giro.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:02 schreef Golaso het volgende:
Kanstantsin Siutsou is mijn held voor dit jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |