Bazayev zal niet starten. Daarnaast is Marino volgens mij al gekozen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:28 schreef Leatherface het volgende:
Assan Bazayev. Kazakse steppewolf. Koning van de sprint der stervende zwanen.
Issie akkoord?
Als ie afvalt, dan graag Jean-Marc Marino.
Marino wordt idd al mijn adoptierennerquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bazayev zal niet starten. Daarnaast is Marino volgens mij al gekozen.
Er zijn 10 man in de running voor 9 plaatsen bij Astana (Brajkovic, Bozic, Fofonov, Grivko, Maxim Iglinskiy, Kashechkin, Kessiakoff, Kiserlovski, Muravyev en Vino) wordt algemeen aangenomen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:46 schreef Leatherface het volgende:
Dan Eduard Vorganov. Hoe weet jij trouwens zo zeker dat Bazayev niet start? Astana heeft nog niet de definitieve selectie aangekondigd.
Kiserlovski geen goede? Lijkt me onbekend genoeg.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:53 schreef marcodej het volgende:
Na Bingen Fernandez Bustinza (gestopt), Juan José Oroz (niet geselecteerd), Tony Gallopin (inmiddels naam gemaakt in peloton), ga ik op zoek naar een vierde onbekende renner. Helaas zijn er geen onbekende renners meer over...
Al eens 10e in de Giro, 5e in WP en zag ik vorige week nog redelijk vooraan in de Dauphiné rijden... Mij te bekend eigenlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kiserlovski geen goede? Lijkt me onbekend genoeg.
Meyer kan denk ik nog net, zelfde voor Devenyns. Wat denken jullie?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:56 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind Kiserlovski wel onbekend genoeg. Als Cameron Meyer onbekend genoeg is, dan Kiserlovski denk ik ook wel.
Maar de TS bepaalt het uiteraard.
Het is gewoon lastig om renners te vinden die nog redelijk onbekend zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als Devenijns kan, moet Meyer denk ik zeker kunnen...
Op de baan is het een topper natuurlijk. Maar op de weg nog redelijk anoniem.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef Leatherface het volgende:
Meyer is bekend voor de fijnproevers, zeker degenen die ook baanwielrennen volgen. Maar de incidentele kijker zal hem niet kennen. (en dat laatste vind ik toch wel het uitgangspunt)
Dus Meyer kan net wat mij betreft.
Er zijn er daar 6 quasi zeker (Sagan, Nibali, Basso, Koren, Oss en Vanotti). Verder maakt Canuti wel een kans, hij staat op de inschrijvingslijst van Liquigas voor de Tour. Nu zegt dat zeker niet alles, maar de kans is aanwezig dat hij start ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Al eens 10e in de Giro, 5e in WP en zag ik vorige week nog redelijk vooraan in de Dauphiné rijden... Mij te bekend eigenlijk
Ik ga dan maar voor Federico Canuti van Liquigas, mits hij geselecteerd wordt. TheArt, wat weet jij van de selectie van Liquigas? Ik zie daar nog wat kleine namen in de voorselectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |