Je kan ook Giampaolo Caruso nemen. Lijkt me ook onbekend genoeg voor de incidentele kijker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef flyguy het volgende:
Damiano Caruso
Die gaat Sagan en Nibali aan mooie dingen helpen.
Ik neem Giampaolo Carusoquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je kan ook Giampaolo Caruso nemen. Lijkt me ook onbekend genoeg voor de incidentele kijker.
Rouxquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:40 schreef Leatherface het volgende:
Op wie is de keus van Raptorix nu gevallen?
Dat is nieuws voor mij. Bron?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:12 schreef Steven184 het volgende:
Luis Ángel Maté doet niet mee en ik zal geen ander kiezen.
bozic sowieso wel met meerdere top 10 klasseringen vorig jaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:08 schreef Leatherface het volgende:
Arashiro is al bezet.
Ik vind Bozic en Coppel redelijk bekend, maar ik weet niet of die namen bij de gelegenheidskijker een lichtje doen branden. Het zijn grensgevalletjes.
Zag van de week kort een lijst met definitieve selecties waarop enkel Fransen stonden, wat ik al raar vond. Nu bekeek ik die lijst goed, bleek onder het kopje Cofidis de namen van Saur stondenquote:
Malacarne Davide (Europcar), Maxime Bouet, Mickaël Cherel(beiden Ag2R)quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Weet iemand er nog een voor mij? graag koppelen dan ik weet het echt niet bijna alle vrij onbekende renners zijn al geadopteerd.
Cherel en Malacarne zijn sowieso al geadopteerd, Bouet nog niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Malacarne Davide (Europcar), Maxime Bouet, Mickaël Cherel(beiden Ag2R)
zie ik niet op pagina 1, maar wel in de teams volgens de link, dus bij deze claim ik wie daar nog vrij van is voor CyclingGirl!
Thanks lieverdquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Malacarne Davide (Europcar), Maxime Bouet, Mickaël Cherel(beiden Ag2R)
zie ik niet op pagina 1, maar wel in de teams volgens de link, dus bij deze claim ik wie daar nog vrij van is voor CyclingGirl!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |