Denk niet dat de wielervolgers die alleen Tour + klassiekers kijken hem kennen, en daar is het toch voor bedoeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kessiakoff was vorig jaar na 2 weken nog steeds een potentiële Vuelta-winnaar
Heb ik ook overwogen, maar ik vond toch dat hij zich naar mijn smaak al iets teveel in de kijker had gereden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Eerlijk gezegd overwoog ik ook nog Kessiakoff. Die kan ik natuurlijk ook wel doen.
Ik wil me wel over hem ontfermenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:56 schreef TheFastOne het volgende:
Santaromita was vorig jaar echt de meest anonieme renner van heel de Tour volgens mij
En tevens, iemand moet Arashiro adopteren. Die heeft inmiddels toch wel een naam in dit topic.
Neem dan Roux of Vichot ofzo.quote:
Fixedquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Neem dan Roux of Vichot ofzo.Kittel is een topsprinter, véél te bekend dus, zelfs al is hij debutant.
Die gaat niet mee. Misschien Nerz of Vanotti ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef flyguy het volgende:
Damiano Caruso
Die gaat Sagan en Nibali aan mooie dingen helpen.
Zo, fixed. Nerz is al geadopteerd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:10 schreef Chiappucci het volgende:
Die gaat niet mee. Misschien Vanotti ?
Deze goedlachse italiaan geldt dus als veelbelovende knecht in de bergen.... we gaan het meemaken!quote:Laatste nieuws, 23 september 2011
Simone Stortoni maakt promotie. De klimmer (26) verruilt het kleine Colnago-CSF voor Lampre, dat in het bezit is van een World Tour-licentie. Hij tekent voor twee jaar.
Stortoni liet zich in 2010 voor het eerst zien in de Ronde van Italië. In de bergrit naar de Monte Terminillo eindigde hij toen als tweede achter Chris-Anker Sörensen. Bij Lampre moet de klimmer de komende jaren in de bergen als helper fungeren voor kopmannen Michele Scarponi en Damiano Cunego, meldt ploegleider Giuseppe Saronni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |