Zo is het ook maar net hoor. Maar met het criterium "de gemiddelde tour kijker" krijg je wel problemen met jongens als van Garderen, die in de tour nog weinig heeft laten zien, maar daarbuiten, voor de echte wielerliefhebber wel zichtbaar mooie prestaties heeft neergezet in PN, Dauphiné en de ronde van Californie.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:40 schreef Leatherface het volgende:
Njah, ik vind het beredeneren welke renner onbekend genoeg is ook wel zijn charme hebben.
Is denk ik niet heel bekend maar gaat het denk ik wel het beste doen van alle adoptierenners!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:23 schreef miep63 het volgende:
Tony Gallopin (ik hoop dat ie onbekend genoeg is.). Waarom Gallopin? Het klinkt wel leuk eigenlijk.
Ik vind je gebrek aan vertrouwen in mijn troef Cyril Gaultier kwetsend. Hij gaat het natuurlijk het beste doen. Mijn renner van vorig jaar zat in de eerste rit gelijk mee in een onstnapping, ik heb daar een neus voorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:21 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Is denk ik niet heel bekend maar gaat het denk ik wel het beste doen van alle adoptierenners!
Ik had hem vorig jaar. Maakte toen juist naam in de Tour. Ik vind hem nu eigenlijk alweer te bekend.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:23 schreef miep63 het volgende:
Tony Gallopin (ik hoop dat ie onbekend genoeg is.). Waarom Gallopin? Het klinkt wel leuk eigenlijk.
Arashiro is toch best bekend? Paar jaar terug regelmatig top 10 in massasprints. Er zijn nog wel onbekendere te adopteren denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Er is trouwens nog een Japanner te adopteren bij Europcar. En best onbekend denk ik.
Ja true, wel onbekend genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gezien wat er doorheen is gekomen, lijkt hij me onbekend genoeg. In de klassiekers of de Giro heeft hij volgens mij nooit veel gedaan toch?
Ja precies, maar ik denk dat als Szmyd mag, Kiserlovski ook wel mag toch? En wát er nou voor mij de lol aan is, maakt natuurlijk niet voor jullie uit in mijn keuze.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:25 schreef DeeBee het volgende:
Lol, Szmyd of Roche 'onbekend'...
Roche ook al keer 6e in een grote ronde. En Kiserlovski kent zelfs Smeets goed, dus daar kan ook wel een streep door...
Sowieso, die onbekende renners kiezen is juist het leukste, nu willen sommigen goede onbekenden om dan te laten zien van 'wow, kijk eens hoe goed die 'onbekende' Roche van mij het doet!'
Dat is juist niet het punt, geadopteerde renners horen waterdragers te zijn, niet te strijden om overwinningen, maar af te zien richting Parijs en met geluk 3 keer in beeld te rijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |