Er staan wel 198: http://www.letour.fr/le-tour/2012/us/stage-1/classifications.html (klik stage classifications).quote:Op zondag 1 juli 2012 17:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie maar 197 renners in de uitslag staan? Is er toch een uitvaller? Ik snap de officiele TdF-site niet helemaal meer.
http://www.volkskrant.nl/(...)aar-ziekenhuis.dhtmlquote:Wielrenner Luis-Léon Sanchez is direct na afloop van de eerste etappe in de Ronde van Frankrijk naar het ziekenhuis in Maastricht gebracht. De Spanjaard van de Rabobankploeg zal daar worden onderzocht aan zijn pols, nadat hij tijdens de etappe ten val was gekomen. Dat heeft zijn ploeg vandaag gemeld.
Sanchez kwam samen met ploegmaat Maarten Tjallingii op ruim 4 minuten van ritwinnaar Peter Sagan over de streep.
Duh...quote:Op zondag 1 juli 2012 18:47 schreef Nober het volgende:
183. ESP SANCHEZ Luis-Leon 155 RABOBANK CYCLING TEAM 05h 10' 04'' + 04' 32''
Mogelijke uitvalller?
Ik ken renners die veel meer tegenslag gehad hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:24 schreef Columbiafan het volgende:
Fingers crossed voor Tony M. wat een bikkel is het ook en hoeveel tegenslag kan je als renner hebben
zou ik Martin voor morgen in me tourepoul neerzetten of toch voor een ander kiezen ?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:24 schreef Columbiafan het volgende:
Fingers crossed voor Tony M. wat een bikkel is het ook en hoeveel tegenslag kan je als renner hebben
Tyler Hamilton. Niet normaal meer wat hij allemaal meemaakte.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ken renners die veel meer tegenslag gehad hebben.
En vergeet z'n embryonale tweeligbroertje niet, voor hem was het ook geen pretje.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:30 schreef JC14 het volgende:
Tyler Hamilton. Niet normaal meer wat hij allemaal meemaakte.
Vast ja... Maar feit is wel dat ie eerst ziek was in Parijs-Nice, vervolgens aangereden werd door een auto daarna terugkwam en alles op de tourproloog+ tijdritten zette en vervolgens met een supertussentijd lek rijdt in de proloog (de grootste teleurstelling van z'n carriere) om een dag erna te vallen en mogelijks zijn hand te breken. Maarja zolang het grootste doel van allemaal Olympisch goud behalen maar niet in gevaar komtquote:Op zondag 1 juli 2012 20:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ken renners die veel meer tegenslag gehad hebben.
Wat een tegenstrijdige berichten alweerquote:Danny @dnelissen
Tony Martin heeft last van een blessure aan de pols. Dus geen sleutelbeen. Morgen beslist de doctor of hij toch nog kan starten.
twitter:dnelissen twitterde op zondag 01-07-2012 om 22:25:27Team will make a decision about Tony Martin tomorrow morning. See how his WRIST heals through the night! (via @radsportmagazin)" reageer retweet
Que? LLS is gewoon nog in koers.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Gelijk al tegenslag voor de Rabobankploeg, als dat maar goed gaat....
twitter:radsportmagazin twitterde op zondag 01-07-2012 om 19:54:45@mrconde @Laura_Meseguer sure? his manager told me 2 min ago he is @ hospital and waits for the result of X-ray reageer retweet
Die lijken mij wel goed geïnformeerd. Hopelijk kan hij verder.twitter:radsportmagazin twitterde op zondag 01-07-2012 om 22:01:31Noch keine Klarheit! Erst morgen früh wird entschieden, ob Tony Martin weiterfahren kann oder nicht. #TdF reageer retweet
Als hij alle pech heeft opgevangen voor de ploeg komt het wel goed.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Gelijk al tegenslag voor de Rabobankploeg, als dat maar goed gaat....
Iemand enig idee hoe het Rojas vergaat?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Of deze:
192. ESP ROJAS Jose Joaquin 169 MOVISTAR TEAM 05h 11' 45'' + 06' 13''
Gevallen, volgens mij in dezelfde valpartij als Tony Martin, kwam op achterstand binnen.quote:
Crap.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gevallen, volgens mij in dezelfde valpartij als Tony Martin, kwam op achterstand binnen.
Niet helemaal dezelfde valpartij. Martin viel al vroeg in de etappe samen met o.a. Hunter en Tankink. Rojas lag bij die valpartij met Luis Leon Sanchez op 23 km. van de streep.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gevallen, volgens mij in dezelfde valpartij als Tony Martin, kwam op achterstand binnen.
Die gaat dat niet lang volhouden.twitter:dnelissen twitterde op maandag 02-07-2012 om 09:57:43De pers officier van OmegaPharma-Quickstep bevestigd breuk bij Tony Martin. Maar de Duitsers start toch. via @aletegner reageer retweet
Waar heeft hij nu zijn breuk, in zijn hand of bij zijn sleutelbeen/schouder? Hopelijk brengt hij zo de Spelen niet in gevaar, door te lang door te gaan in de Tour.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:59 schreef TheArt het volgende:
Die gaat dat niet lang volhouden.twitter:dnelissen twitterde op maandag 02-07-2012 om 09:57:43De pers officier van OmegaPharma-Quickstep bevestigd breuk bij Tony Martin. Maar de Duitsers start toch. via @aletegner reageer retweet
Hand.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waar heeft hij nu zijn breuk, in zijn hand of bij zijn sleutelbeen/schouder? Hopelijk brengt hij zo de Spelen niet in gevaar, door te lang door te gaan in de Tour.
quote:Report on the injured riders...
Six riders sustained minor injuries in crashes yesterday but all 198 men are still in the race. Here is a brief overview of who fell and where:
- Robert Hunter (GRM) and Tony Martin (OPQ) crashed at the 10km mark. The South African lost some skin on his left thigh and the German lost skin on his left arm and has bruising on his left wrist.
- Thibaut Pinot (FDJ) and Anthony Roux (FDJ) crashed at the 22km mark. Pinot has pain his left wrist and left thigh.
- Luis Leon Sanchez (RAB) and Jose Rojas (MOV) fell at the 169km mark. Sanchez has a sore fore arm but has been cleared of any fractures after getting some x-rays last night. And Rojas has lost some skin some skin near his right thigh.
Michael Rogers (SKY) was also in a late fall but he told LeTour.fr last night that he was able to remount his bike and, although he started the last climb almost last in the bunch, he was happy to be able to finish the stage in 22nd place.
Normaal gesproken zou hij op zijn discipline tekort komen tegenover EBH en Sagan, maar het kan altijd. Rojas gun ik het zeker wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Crap.Waarom vallen de grootste namen altijd het hardst? Vorig jaar vielen er ook vrijwel geen nobodies uit.
Hopen dat Rojas door kan fietsen, hij is toch een gevaarlijke outsider voor de groene trui...
Rojas eindigde vorig jaar boven EBH. Sterker nog, alleen Cavendish eindigde boven hem, dus hij kan het wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou hij op zijn discipline tekort komen tegenover EBH en Sagan, maar het kan altijd. Rojas gun ik het zeker wel.
Martin zie ik niet meer lang doorrijden als ik eerlijk ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |