Er staan wel 198: http://www.letour.fr/le-tour/2012/us/stage-1/classifications.html (klik stage classifications).quote:Op zondag 1 juli 2012 17:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie maar 197 renners in de uitslag staan? Is er toch een uitvaller? Ik snap de officiele TdF-site niet helemaal meer.
http://www.volkskrant.nl/(...)aar-ziekenhuis.dhtmlquote:Wielrenner Luis-Léon Sanchez is direct na afloop van de eerste etappe in de Ronde van Frankrijk naar het ziekenhuis in Maastricht gebracht. De Spanjaard van de Rabobankploeg zal daar worden onderzocht aan zijn pols, nadat hij tijdens de etappe ten val was gekomen. Dat heeft zijn ploeg vandaag gemeld.
Sanchez kwam samen met ploegmaat Maarten Tjallingii op ruim 4 minuten van ritwinnaar Peter Sagan over de streep.
Duh...quote:Op zondag 1 juli 2012 18:47 schreef Nober het volgende:
183. ESP SANCHEZ Luis-Leon 155 RABOBANK CYCLING TEAM 05h 10' 04'' + 04' 32''
Mogelijke uitvalller?
Ik ken renners die veel meer tegenslag gehad hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:24 schreef Columbiafan het volgende:
Fingers crossed voor Tony M. wat een bikkel is het ook en hoeveel tegenslag kan je als renner hebben
zou ik Martin voor morgen in me tourepoul neerzetten of toch voor een ander kiezen ?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:24 schreef Columbiafan het volgende:
Fingers crossed voor Tony M. wat een bikkel is het ook en hoeveel tegenslag kan je als renner hebben
Tyler Hamilton. Niet normaal meer wat hij allemaal meemaakte.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ken renners die veel meer tegenslag gehad hebben.
En vergeet z'n embryonale tweeligbroertje niet, voor hem was het ook geen pretje.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:30 schreef JC14 het volgende:
Tyler Hamilton. Niet normaal meer wat hij allemaal meemaakte.
Vast ja... Maar feit is wel dat ie eerst ziek was in Parijs-Nice, vervolgens aangereden werd door een auto daarna terugkwam en alles op de tourproloog+ tijdritten zette en vervolgens met een supertussentijd lek rijdt in de proloog (de grootste teleurstelling van z'n carriere) om een dag erna te vallen en mogelijks zijn hand te breken. Maarja zolang het grootste doel van allemaal Olympisch goud behalen maar niet in gevaar komtquote:Op zondag 1 juli 2012 20:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ken renners die veel meer tegenslag gehad hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |