Logisch, me dunkt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
omg, de een na grootste sloop hier is idd een sloop voor franse auto's

Dan had ik gelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef densmee het volgende:
[..]
75 euro volgens mijn collega die daar nu staat te rammelen
 . Q-base is 52 euro en het feest duurt twee keer zo lang (Q-base is van 5 in de avond tot 7 in de ochtend).
. Q-base is 52 euro en het feest duurt twee keer zo lang (Q-base is van 5 in de avond tot 7 in de ochtend).

dit is om 11 uur al begonnen en zou om 24 uur stoppenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan had ik gelijk. Q-base is 52 euro en het feest duurt twee keer zo lang (Q-base is van 5 in de avond tot 7 in de ochtend).

ik had hem ook gevraagd waarom hij geen trilplaat huurde, maar dat was te constantquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:16 schreef Duvel het volgende:
Wij waren iets na tien uur in Walibi, en even later ging de *bonk*bonk*bonk* aan.

en die heeft heel wat leuks staanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
omg, de een na grootste sloop hier is idd een sloop voor franse auto's
 wie is de grootste, Maris?
 wie is de grootste, Maris?

Eerst berging opgeruimd, ben mn AeroCatch dingen kwijt. Weet nu dus niet meer waar ze liggen, moet haast wel bij schoonouders zijn.quote:

Eén van de Marissen had voor morgen een verrassing in petto, en daar moest ik maar ff foto's van komen maken... Maar door het kloteweer gaat dat niet doorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
geloof Maris ja, aan de gideonweg, je hebt Knapper er ook nog zitten maar dat zijn volgens mij gewoon tokkies die het wel leuk wonen vinden tussen de auto's

heb er eentje net aan de binnenkant van mijn bovenlip.
 heb er eentje net aan de binnenkant van mijn bovenlip. 

wtf is dit?
 wtf is dit? 

wat voor een verrassing?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eén van de Marissen had voor morgen een verrassing in petto, en daar moest ik maar ff foto's van komen maken... Maar door het kloteweer gaat dat niet door

-Goede mondhygiënequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja aften zijn echt kutheb er eentje net aan de binnenkant van mijn bovenlip.
Is daar niet iets tegen te doen ofzo?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |