komt goed; hou volquote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:46 schreef lipje het volgende:
waar is de uitgang van de emotionele achtbaan waarin ik nu zit?
ziekenhuizen![]()
En nog geen fuck aan de auto gedaanquote:
hier in het noorden heb ik maar 1x een andere pony gezien andersquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:46 schreef Sounddragon het volgende:
Een Hyundai Pony vinden op de sloop zou een makkie moeten zijnkleur van de deuren is bijzaak, matzwart staat overal bij
Dat park uit en feesten danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:13 schreef Duvel het volgende:
Godver, gaan we een keer naar Walibi, is hiernaast Defqon1 aan de gang, dus de hele dag een herzenloze dreun op de achtergrond.
How come?quote:
Mjah, ivbm de achterstand aldaar zijn de antieke fransozen nog in de meerderheid natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:32 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hier in het noorden heb ik maar 1x een andere pony gezien anders
als je een sloop weet waar er eentje staat hoor ik het graag, dan vlieg ik er meteen heen
omg, de een na grootste sloop hier is idd een sloop voor franse auto'squote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ivbm de achterstand aldaar zijn de antieke fransozen nog in de meerderheid natuurlijk
75 euro volgens mijn collega die daar nu staat te rammelenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Kaartje voor Defqon is nog duurder als voor Q-base denk ik heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |