quote:Op maandag 25 juni 2012 09:15 schreef Anne het volgende:
Aangezien we de laatste week toch met nieuwtjes aan het gooien zijn;
Bo gaat volgende maand trouwen!
Op wat voor vuilnisbelt woon je dat de boodschappen uitladen leidt tot een invasie van ongedierte?!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:03 schreef Anne het volgende:
Nee, in mijn eigen kanarie.
Eergisteren iets te lang de boel open laten staan tijdens het uitladen van de boodschappen denk ik.
Hoer-a!quote:Op maandag 25 juni 2012 09:15 schreef Anne het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op wat voor vuilnisbelt woon je dat de boodschappen uitladen leidt tot een invasie van ongedierte?!
wat ik dan tegen kwamquote:Op maandag 25 juni 2012 00:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
tering, reed net over de provinciale weg en liep daar opeens een voetganger op de weg
gelukkig ging ie op de andere weghelft lopen want ik had nooit op tijd kunnen remmen
toen kwam ik een tegenligger tegen dus heb ik hem maar ff met m'n lampen geseind zodat ie iig wist dat er "iets" was maar op de terugweg gelukkig geenn ambulances ofzo gezien want daar was ik wel ff bang voor.
nou ben ik wel een beetje nachtblind maar ik ga ervan uit dat zo'n voetganger op een onverlichte weg in the middle of nowhere voor niemand goed zichtbaar is.
paard en wagen, fietsers, voetgangers die hun koe uitlaten...... ja heb het allemaal meegemaakt op de snelweg de afgelopen wekenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
jezus, dat is ook wel ff lef hebben ja
Mss nog interesse in een lederen interieur of andere delen?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer.
Duurt wel lang hoor, huisje toegewezen krijgen.
Uhh, denk het niet, maar wat heb je allemaal in de aanbieding?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mss nog interesse in een lederen interieur of andere delen?
Hoer-b!quote:
oost oekraine inderdaad!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
Is dat de regio van voormalig oostblok?Want dan zou ik er weer niet zo heel erg van opkijken
Complete auto, maar als er grote delen worden verkocht (motor, interieur), mag hij evt ook in onderdelen verkocht wordenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhh, denk het niet, maar wat heb je allemaal in de aanbieding?
He lullo, dit is je dagboekpagina niet!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:25 schreef 2cv het volgende:
Vanmorgen heb ik een afspraak gemaakt met de huisarts. Of a.s. donderdag ook paste ? Nou nee, vandaag leek me beter, dus dat werd geregeld.
Tijdens het spreekuur werd er uiteraard gevraagd naar de aard van de klachten. Nouja, dat is dus wat vaag. Ook werden er wat testjes gedaan in de vorm van m'n been bewegen, voelen naar adertjes en luisteren met de stethoscoop. De huisarts kon niets bijzonders vinden en over 2 (!) weken heb ik een afspraak met de praktijkondersteuner van de huisarts. Tot die tijd moet ik m'n klachten bij houden.
M'n verkoudheid lijkt over te gaan.
Ow, ik dacht meubelsquote:Op maandag 25 juni 2012 17:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Complete auto, maar als er grote delen worden verkocht (motor, interieur), mag hij evt ook in onderdelen verkocht worden
Nee ik ga niet trouwen, nooit nietquote:Op maandag 25 juni 2012 09:48 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid door een wandelaar op de snelweg, ik dacht dat je baracuda bedoelde
Ja, koop een gesichtsbuch!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
He lullo, dit is je dagboekpagina niet!
Zo zie je maar weer, Groningen en Brabant zijn dunbevolkt vergeleken bij Friesland - hier komt het regelmatig voorquote:Op maandag 25 juni 2012 08:21 schreef densmee het volgende:
[..]
wat je toch allemaal mee kunt maken, waarom heb ik zulke dingen nou nooit
o_O met zijn Lalfa?quote:Op maandag 25 juni 2012 09:15 schreef Anne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |