Dat weet ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:05 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat verschil tussen US/NL is niet alleen bij de MacBook Retina zo... da's al een héél lange tijd zo
De 'delete'-knop en de '<--'-knop hebben precies dezelfde functionaliteit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat weet ik.
maar dan heet de backspace nog steeds "delete"
Terwijl het geen delete knopje is (hopelijk)
Was ook wel te verwachten jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
De 'delete'-knop en de '<--'-knop hebben precies dezelfde functionaliteit.
Die ziet er inderdaad wel wat cleaner uit, maar daar geef ik op zich niet zoveel om... het is toch maar een hulpmiddel, hahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef Hyman het volgende:
Maargoed, dan ben ik blij dat ik de US keyboard indeling heb gekocht.
Mijn Pro heb ik sinds april en ik heb geen enkel probleem met de 'scherpe rand'.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:14 schreef DuTank het volgende:
Vraagje:
Ik twijfel tussen een MacBook Pro en een Air. De Pro trekt me meer doordat je meer geheugen hebt. Maar de Air juist om zijn gewicht en dikte.
Nou heb ik gehoord dat als je lang achter een Pro zit te werken, het randje bij het toetsenbord gaat snijden in je arm/pols. Zijn er meer mensen die dit kennen?
Kunnen jullie mij advies geven over welke ik moet halen?
Oh zeker welquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:15 schreef J.Appleseed het volgende:
Het zal er i.i.g. niet beter om typen
Ik had het eerder over de backspace-toets. Wat betreft de enter-toets heb je zeker gelijk, maar ik ben persoonlijk dan een hoge enter-toets gewend i.p.v. zo'n langgerektequote:Op woensdag 20 juni 2012 17:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh zeker wel![]()
De enter toets is langer gerekt en als je een IT- er bent is het verschil tussen een ` een ' en een " heel groot. (met SQL of PHP bijvoorbeeld)
US keyboard indeling hebben 99% van alle nederlandse toetsenborden. Dat is ook eigenlijk iedereen gewend.
Wat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:24 schreef Hyman het volgende:
Uiteindelijk is het wat je zelf lekker vindt. Ik wil gewoon niet altijd zoeken voor de goede quote knop.
1 2 3 | Mac - Windows Delete - Backspace Forward Delete - Delete |
Daar zat ik dus ook over te twijfelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:45 schreef remlof het volgende:
Huh, waar zit de backspace op die eerste?
Ah, alleen de naam is dus anders. Verwarrend inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook over te twijfelenmaar die heet dus "delete" beetje verwarrend.
apostrof bedoelde ik eigenlijkquote:
Meh, dit vind ik vergezocht.quote:
PRAM reset uitvoeren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
O god, m'n eerste herstart met m'n SSD, blijft tie hangen op het inlogschermzodra ik m'n wachtwoord begin te typen komt de strandbal en komt hij niet verder
Bedankt, maar heb m'n Mac in herstelmodus gezet, daar nog wat dingen geprobeerd (zoals schrijfbeheer en dan via de optie terugzetten geprobeerd m'n oude HDD die ik via een USB-kabel had aangesloten over te kopiëren naar m'n ingebouwde SSD. Uiteraard is toen m'n SSD geformatteerd. Maar dit werkte ook al niet) en nu heb ik m'n oude HDD weer ingebouwd en probeer ik de inhoud via Carbon Copie Cloner op m'n SSD te zetten. Kijken of dat werktquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef Khadgar het volgende:
[..]
PRAM reset uitvoeren.
Command Option P R bij het opstarten, tot hij twee of drie keer Pwoang heeft gezegd.
"And I can browse smoothly..... Woeps......Excuse me a second.... Surface works great for entertainment as well."quote:
Wel een gaaf ding. Denk dat Apple ook graag met dat keyboard idee gekomen was.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
"And I can browse smoothly..... Woeps......Excuse me a second.... Surface works great for entertainment as well."
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wel een gaaf ding. Denk dat Apple ook graag met dat keyboard idee gekomen was.
Die was er dan ook al voor de iPad, van logitech. Maar Apple wil juist dat je de iPad zonder externe dingen gebruikt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Het is gewoon geniaal gevonden.
heerlijkquote:
Niet. Past totaal niet in Apple's denkwijze.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Het is gewoon geniaal gevonden.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef dotKoen het volgende:
Iemand trouwens een tip voor een goede USB-lader met meerdere uitgangen die ook 10W levert om mijn iPad op te laden?
Heb je de officiële versie? Heb je een externe muis aangesloten? Ik had eens een gekraakte versie waarbij het automatische lopen door de muis/trackpad veroorzaakt werden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:20 schreef Saninl het volgende:
Iemand een idee waarom GTA Vice City een irritante bug heeft op mijn Macbook Air 2011?
Hij loopt automatisch vooruit zonder dat ik iets doe?! Game meermaals opgestart maar hij blijft automatisch lopen -wat zeer irritant is-
Ik heb inderdaad een externe muis aangesloten jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:53 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Heb je de officiële versie? Heb je een externe muis aangesloten? Ik had eens een gekraakte versie waarbij het automatische lopen door de muis/trackpad veroorzaakt werden.
Hoe heb je de muis aangesloten? USB of Bluetooth? Is je muis Mac-compatible?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:54 schreef Saninl het volgende:
Maar zonder muis is het ook lastig te spelen? Is er geen oplossing voor?
Als je het spel opstart zonder de muis aangesloten, loopt-ie dan nog steeds automatisch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:43 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een externe muis aangesloten ja
Als ik mijn Macbook loskoppel van alles dan loopt hij niet automatischquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:11 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Als je het spel opstart zonder de muis aangesloten, loopt-ie dan nog steeds automatisch?
Ik heb het geprobeerd met de Magic Mouse van Apple en een simpele USB mousequote:Op donderdag 21 juni 2012 12:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe heb je de muis aangesloten? USB of Bluetooth? Is je muis Mac-compatible?
Ja hoor. Moet je wel óf de Mac-versie aanschaffen óf Windows 7 installeren en het daarop installeren. Eerdere Windows-versies ondersteunen nieuwe Macs namelijk niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:01 schreef rene90 het volgende:
Kan je op een macbook air nieuwe generatie nog een spelletje zoals gta san Andreas of iets dergelijks spelen?
En je hebt na drie keer vragen nog steeds niet geantwoord op de vraag of het spel wel legaal isquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:56 schreef Saninl het volgende:
[..]
Als ik mijn Macbook loskoppel van alles dan loopt hij niet automatisch
[..]
Ik heb het geprobeerd met de Magic Mouse van Apple en een simpele USB mouse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |