Ik vind het een mooie actie, en vanuit Parijs kan je snel bij Eurodisney zijn. En als je toch in de stad wil zijn dan betaal je er maar voor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:40 schreef V2 het volgende:
En, vergeet niet: op een plek aankomen waar je eigenlijk niet wilt zijn en dan vervolgens nog een halfuur onderweg zijn naar je bestemming. Net een vliegtuig
Volgends mij wel een rood geschilderde 6400.quote:
DBS komt zeer zelden in Coevorden. De enige die vanuit Nederland naar Coevorden rijdt, is de Bentheimer Eisenbahn, die op hun beurt RRF weer inhuurt.quote:
Wie wil er nu nog naar hartje Parijs als je trein direct voorquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:40 schreef V2 het volgende:
En, vergeet niet: op een plek aankomen waar je eigenlijk niet wilt zijn en dan vervolgens nog een halfuur onderweg zijn naar je bestemming. Net een vliegtuig
thanks :-Dquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:30 schreef greavy het volgende:
Was net wat ik wou zeggen. Treinpersoneel zit in Almelo, en gaat naar Emmen. Komt weer retour naar Almelo vannacht tegen half 12 / 12 uur, maar dan met wagens.
stapelbedden onder het blauwe bordquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Noodweer...kan ik vast een stretcher op Utrecht CS reserveren?
Je kunt ook voor morgen afzeggen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Noodweer...kan ik vast een stretcher op Utrecht CS reserveren?
Niet zo zuur doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt ook voor morgen afzeggen.
Of vind je het niet nodig omdat jouw allesbeslissende baantje je zo heilig is?
alle jezus, gooi de augurken maar in het zuur.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ooohhhh, echt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:55 schreef b2py het volgende:
Gast, het noodweer bereikt pas rond 22:00 - 23:00 utrecht C
Zie buienradarquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ooohhhh, echt?
Wat een paniek weer
OHIH, Somda en sommige topics op skyscrapercity (James weet wel op welke ik doelquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:07 schreef dennistd het volgende:
Jongens (en meisje), het is FOK! hier, laten we even normaal met elkaar omgaan.. Zo reageren doen ze maar op andere fora
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:07 schreef b2py het volgende:
of deze: http://www.telegraaf.nl/b(...)n_spoort_niet__.html
Ziek die laatste
Ja papaquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:07 schreef dennistd het volgende:
Jongens (en meisje), het is FOK! hier, laten we even normaal met elkaar omgaan.. Zo reageren doen ze maar op andere fora
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:07 schreef b2py het volgende:
of deze: http://www.telegraaf.nl/b(...)n_spoort_niet__.html
Ziek die laatste
Butthurt much?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |