Godver ik moet al 2 dagen wat aan je vragen, en telkens als ik je zie, dan weet ik het niet meerquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
goed dat je erover begint, ik moet die van mij nog weggooien
nouja voorlopig ga ik nergens heen dus je hebt nog alle tijdquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Godver ik moet al 2 dagen wat aan je vragen, en telkens als ik je zie, dan weet ik het niet meer
Dat zal dan een belangrijke vraag zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Godver ik moet al 2 dagen wat aan je vragen, en telkens als ik je zie, dan weet ik het niet meer
"je auto staat op een wegsleep-plek."quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal dan een belangrijke vraag zijn
Ja dat weet ik dus niet meerquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal dan een belangrijke vraag zijn
quote:Sandra
Zooo het normale leven is weer begonnen wat was het toch heerlijk op Ibiza.Echt een supervakantie gehad. Zou zo weer teruggaan samen met Patricia
Vind ik leuk ·
Dat staat er toch godverdommequote:Nicole Hoe heb je het gehad snoes?
11 minuten geleden · Vind ik leuk ·
Hahahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme wat zijn mensen toch simpel op facebook
[..]
[..]
Dat staat er toch godverdomme!!!!!!
het is zusjes week, het is broertjes week, het is mama dag, het is dit dagquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef Monopoly het volgende:
Sommige mensen zijn te dwaas op FBAllemaal "stuur dit door als je een zus heb" en doe dit doe dat.
Ophoeren domme VMBO snol
Dat bedenken gaat te ver voor Steven zijn brein, die krijgt daarvoor te weinig zuurstof..quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik denk dat ze bedoelde"Goh leuk, vertel eens wat je hebt meegemaakt."
Ja, die zijn ook zwaar irritant!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef Monopoly het volgende:
Sommige mensen zijn te dwaas op FBAllemaal "stuur dit door als je een zus heb" en doe dit doe dat.
Ophoeren domme VMBO snol
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
"je auto staat stond op een wegsleep-plek."
Lekkerquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat bedenken gaat te ver voor Steven zijn brein, die krijgt daarvoor te weinig zuurstof..
quote:
Inderdaad, ga dood gewoonquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, die zijn ook zwaar irritant!En dan al die oproepen voor zielige kindjes, diertjes en het bestrijden van ziektes.
aldus de buschaffeurquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat bedenken gaat te ver voor Steven zijn brein, die krijgt daarvoor te weinig zuurstof..
Waar ik al helemaal poco loco van word zijn de moeders die elke dag wel 10 foto's posten van hun kindquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Inderdaad, ga dood gewoonErnstig.
En het aller ergste: Dat soort meiden zijn vaak al moeder, terwijl ze het intelligentieniveau hebben van een zak knikkers
of van die "als je iemand kent die.." doorstuur dingen.. 90% van de tijd ken ik dezelfde persoon als waar het over gaatquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef Monopoly het volgende:
Ophoeren domme VMBO snol
Niet zelf je drank stokenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo maar even naar de slijter om de hoek![]()
Ik moet altijd binnensmonds braken als ik dat zie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar ik al helemaal poco loco van word zijn de moeders die elke dag wel 10 foto's posten van hun kind
Ja het is net als oud, die kinderen zijn al fucked voor het levenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet altijd binnensmonds braken als ik dat zie.
Dat je trots bent op je baby/kind begrijp ik best, maar kom op, doe wat nuttigs met je leven ipv duizend foto's per jaar van je kind op FB te zetten. Maak een weblog en val mij er niet mee lastig
Omdat jij net zo'n simpele ziel bentquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
chauffeur, ja, waarom kon ik dat dan wel bedenken?
quote:van onze redactie
AMSTERDAM - In Amsterdam-Zuid gaat het gerucht dat Estelle Gullit zwanger is van haar kersverse vlam Badr Hari.
Dit meldt het zakenblad Quote. De geruchtenstroom komt flink op gang nu bekend is dat Ruud en Estelle na twaalf jaar gaan scheiden. Het zwangerschapsbericht is nog nergens bevestigd, zo valt te lezen in Weekend.
Badr is vijf weken geleden vader geworden van een dochtertje. Daphne, de moeder van zijn kindje, heeft hij verlaten voor Estelle. De kickbokskampioen laat via zijn woordvoerder weten dat hij begrijpt dat zijn ex verdrietig is en dat hij haar zal bijstaan in de opvoeding van hun dochter.
Ruud en Estelle hebben samen twee kinderen: Joëlle en Maxim.
Had je een koude douche nodig?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
steven! Ik stond onder de douche en opeens wist ik het!
de vraag!
Ik zoek goedkope vliegtickets naar Madrid. Jij heb paar weken geleden onderzoek gedaan, wat is nou ongeveer het goedkoopst?
Toen ik 2jaar geleden naar Madrid ging ben ik gewoon via schiphol gegaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
steven! Ik stond onder de douche en opeens wist ik het!
de vraag!
Ik zoek goedkope vliegtickets naar Madrid. Jij heb paar weken geleden onderzoek gedaan, wat is nou ongeveer het goedkoopst?
Dan nog knap dat jij dat niet kon..quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat jij net zo'n simpele ziel bent
Haha ja en die posten dan ook van die 'assertieve' girl power kretenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Inderdaad, ga dood gewoonErnstig.
En het aller ergste: Dat soort meiden zijn vaak al moeder, terwijl ze het intelligentieniveau hebben van een zak knikkers
quote:Sandra
Jaaaa het was heerlijk
Vind ik leuk ·
Ik kan het betalenquote:
Hiquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mogguh!
Boh, wat heb ik lekker geslapen!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja en die posten dan ook van die 'assertieve' girl power kreten
godsamme waarom ken ik dit soort mensenquote:Even een dikke vette RESPECT voor de moeders die er alleen voor staan.. Xavi vandaag weer prikjes gehad en vanavond was zo niet leuk! Niet slapen, slecht drinken, huilen pff! Zo blij dat zijn papa zo weer thuis is en dat we weer saampies er voor Xavi kunnen zijn..
Ik weet niet of dat verstandig isquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil drinken met Miauw!
Kusjes ca
zo ken ik er ook eentje ja, want ze heeft het zo zwaar (gehad).. ik ken haar al wat langer en al die shit heeft ze zelf veroorzaaktquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja en die posten dan ook van die 'assertieve' girl power kreten
Daar gaat het niet om!!quote:
Pffff ja, die mensen die FB als een publiek dagboek zienquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
zo ken ik er ook eentje ja, want ze heeft het zo zwaar (gehad).. ik ken haar al wat langer en al die shit heeft ze zelf veroorzaakt
Deletenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
godsamme waarom ken ik dit soort mensen
Hahaha dat was echt bizarquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dan gaan we het over broeken hebben op FB
quote:
Als ik er nu aan terugdenk, moet ik weer lachenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat was echt bizar![]()
Ik had het net nog met een collega over die avond, vreselijk
[..]daar was ik al bang voor
Ik heb de updates van mijn schoonmoeder geblokkeerdquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog een moeder op Facebook die foto's spamt van haar zoon. Ik ben nog aan het bedenken hoe lang ik haar als vriend houd. Ze spamt niet idioot veel.
Je kan ook gewoon instellen dat je die shit niet zietquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog een moeder op Facebook die foto's spamt van haar zoon. Ik ben nog aan het bedenken hoe lang ik haar als vriend houd. Ze spamt niet idioot veel.
Verwijderen is makkelijker.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon instellen dat je die shit niet ziet
Delete.quote:Joepie de poepie.....
Jesse is vandaag jarig 10 jaar,maar wat zal hij krijgen.
Ooh oh hij kan het niet afwachten.
Wat heb jij eigenlijk, dat je zo de hele dag loopt te klagen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme
Net 1,5uur wakker en verlang nu al weer naar mijn bed
tja wanneer je op je 16e een kind krijgt denkt iedereen gewoon dat je een slet bentquote:Yvette
ALS je fb moest geloven dan was ik ook al 20x verliefd geweest#sommige mensen nemen alles serieus, alleen mijn kleine prinsjes telt
hij is Amsterdams, logisch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk, dat je zo de hele dag loopt te klagen?
Tja als ik arts was geweest dan had ik het je zo kunnen vertellen, echter moet ik 2 weken lang wachten op de uitslagquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk, dat je zo de hele dag loopt te klagen?
Ik heb een moeder op FB die vorige keer zelfs een foto van een versgeperste kledder op haar FB pleurde!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
Of dit soort levensbelangrijke dillema'squote:
quote:Vanaf zes jaar getrouwd. ♥ Manlief "onverwacht" ochtenddienst dus vanavond samen. Glaasje bubbels drinken...
Iedereen had zich verslapen vanmorgen. Gijs een uur te laat voor z'n fles, Sara te laat op KDV. Maar wel lekker geslapen. (uiteindelijk na vele stukjes nacht)
Nu wasje in wasmachine doen, wasje ophangen, proberen of stofzuigen lukt, beetje schoonmaken... Relaxen dus ;-)
Kledderquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een moeder op FB die vorige keer zelfs een foto van een versgeperste kledder op haar FB pleurde!!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een moeder op FB die alleen maar praat over Gijsje....
En soms Sara....
[..]
Dat meen je nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een moeder op FB die vorige keer zelfs een foto van een versgeperste kledder op haar FB pleurde!!
Vanaf zes jaar getrouwd, die waren er wel vroeg bij danquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
En soms Sara....
[..]
Ik ken een fokker die een website heeft gemaakt en daar verhaaltjes neerplempt uit naam van zijn kind.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
En soms Sara....
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vanaf zes jaar getrouwd, die waren er wel vroeg bij dan
Bleghquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Maar als ik een FB bui heb, dan zet ik er ook van alles op hoor. Dus mij hoor je niet klagen
Helaas wel!!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas wel!!
Oh en om de 3 statussen gaat het over borstvoeding!! Jeej weer 600ml gekolft INCL FOTO VAN EEN FLES VOL MELK!!
Ik vind je berichten wel grappig, dat helpt me te onthouden dat ik zelf ook nog klusjes te doen heb, anders vergeet ik ze steedsquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik probeer het de laatste tijd een beetje te beperken
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas wel!!
Oh en om de 3 statussen gaat het over borstvoeding!! Jeej weer 600ml gekolft INCL FOTO VAN EEN FLES VOL MELK!!
Kill it with fire. Pleasequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas wel!!
Ze had er van de week 1 die vond ik gewoon tegen pedofilie aanhangenquote:
geilquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze had er van de week 1 die vond ik gewoon tegen pedofilie aanhangeneven zoeken!
Yepquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:12 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig blijft dat soort digitale poep me behoorlijk bespaart op FB.
Jeez retard!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
De dingen die ik mezelf tegen Mason hoor zeggen: "...en nu een kusje zònder tong" en "nee, een kusje met tanden doet toch pij-hijn", hahahaha!! #kusjesdag
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
De dingen die ik mezelf tegen Mason hoor zeggen: "...en nu een kusje zònder tong" en "nee, een kusje met tanden doet toch pij-hijn", hahahaha!! #kusjesdag
Dat is net zulke diarree als ditquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Mason is 8 maandenquote:
Beter gewoon veel tetten op FB!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is net zulke diarree als dit
[ afbeelding ]
quote:dana -> Gero
Triest dat je zulke dingen op fb zet, ook al drinken we wel een borrel op de di avond we zullen lang niet zoveel drinken als jou dus volgende keer als je domme dingen neerzet kijk dan eerst even naar jezelf
Vind ik leuk · Vind ik niet leuk · · Vriendschap bekijken · 3 uur geleden ·
Yvette vindt dit leuk.
Yvette Beter dat je hem er vanaf hebt gehaald me eeb beetje voorschut zetten OM NIKS!!! doe ik dat over jou? alsof ik drink als ik rij ga toch weg man hou eens een x op je met me te bemoeien!!!
Mooi, kan ik die lapzwans de tyfus wensen omdat ie nu geen geld meer waard isquote:Gregory van der Wiel Profiel gereactiveerd
OMGquote:
Neequote:
Zet het op facebookquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
Het is best mooi weer buiten. Dat is mooi, ik ga zo foto's maken van de zoon van een vriendin en zijn pony. Ze is vrijdag jarig, dus dan hebben we een leuk cadeau voor haar
.
Nee dit soort mensen verwijder ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMGik had laatst ook een heel asociale family feud in mijn feed. Ik heb iedereen verwijderd, wat een gezeik zeg.
[..]
Nee
quote:Steven Je Weet Wel FB FITTIE GA DOOR!!
ongeveer een uur geleden via mobiel · Vind ik niet meer leuk ·
Gisteren gedaan. Je was niet blij. Las ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter gewoon veel tetten op FB!!
Oe en billen
Nee, want dan is het geen verrassing meerquote:
Jaloers eerderquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gisteren gedaan. Je was niet blij. Las ik.
Oja, mensen die op vakantie gaan en jou op digitaal meenemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit is wel heel erg!!
zit op het balkon binnen geen bereik voor wifi
Gepost vanuit HET HOTEL IN MEXICO WANT OP VAKANTIE!!
Als ik met mn reet in mexico zou zitten he dan zou ik dankzij alle tequilla niet eens meer weten wat een pc, laptop of smartphone is!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, mensen die op vakantie gaan en jou op digitaal meenemen
Sterker nog,ik neem niet eens mijn telefoon mee op vakantiequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik met mn reet in mexico zou zitten he dan zou ik dankzij alle tequilla niet eens meer weten wat een pc, laptop of smartphone is!!
Jij gaat dat kaartje echt wel vergeten hequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sterker nog,ik neem niet eens mijn telefoon mee op vakantie
Eens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooi, kan ik die lapzwans de tyfus wensen omdat ie nu geen geld meer waard is
jeetje, jij moet met recht echt de grappenmaker van jouw groep zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:31 schreef Kreator het volgende:
Sterker nog, ik neem niet eens mijn pacemaker mee.
Daar heb ik mijn telefoon toch niet voor nodigquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat dat kaartje echt wel vergeten he
Ik moet jou appen om je eraan te herinneren!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn telefoon toch niet voor nodig
Ik pas me aan jullie niveau aan. Ik wil ook best intellectuele grappen maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jeetje, jij moet met recht echt de grappenmaker van jouw groep zijn
En daar doe je ons allemaal een plezier meequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:31 schreef Kreator het volgende:
Sterker nog, ik neem niet eens mijn pacemaker mee.
Ik schrijf het wel op en dan vergeet ik het nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet jou appen om je eraan te herinneren!
Dan staat mijn adres in de app en die vergeet je op te schrijven en dus heb je geen adres bij je en krijg ik geen kaartje
DG, ben jij dit?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik pas me aan jullie niveau aan. Ik wil ook best intellectuele grappen maken.
Pesten, TR gemacht!quote:
Ik neem die jongen niets kwalijk. Enige zwakzinnigheid was al gedetecteerd (Ajax-fan) en hij kent me nog niet.quote:
Komt goed uit dan want ik wil je niet eens kennenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik neem die jongen niets kwalijk. Enige zwakzinnigheid was al gedetecteerd (Ajax-fan) en hij kent me nog niet.
Jij bent echt bikkelhard.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt goed uit dan want ik wil je niet eens kennen
Nee ik ben gewoon heel verlegen als het om nieuwe mensen in mijn sociale kringetje gaatquote:
Is een foktopic je sociale kring?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon heel verlegen als het om nieuwe mensen in mijn sociale kringetje gaat
Ja want buiten kom ik nietquote:
Hoe dat zo ineens?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zal mijn UI is geen veranderen. Ik weet niet eens zeker of ik D66 ga stemmen
Ik weet sowieso niet zeker welke partij ik ga stemmen voordat ik de programma's ziequote:
Ik weet dat ik sowieso liberaal ga stemmen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet zeker welke partij ik ga stemmen voordat ik de programma's zie
Mensen die dat wel weten
Iers paspoortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |