Ik neem die jongen niets kwalijk. Enige zwakzinnigheid was al gedetecteerd (Ajax-fan) en hij kent me nog niet.quote:
Komt goed uit dan want ik wil je niet eens kennenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik neem die jongen niets kwalijk. Enige zwakzinnigheid was al gedetecteerd (Ajax-fan) en hij kent me nog niet.
Jij bent echt bikkelhard.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt goed uit dan want ik wil je niet eens kennen
Nee ik ben gewoon heel verlegen als het om nieuwe mensen in mijn sociale kringetje gaatquote:
Is een foktopic je sociale kring?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon heel verlegen als het om nieuwe mensen in mijn sociale kringetje gaat
Ja want buiten kom ik nietquote:
Hoe dat zo ineens?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zal mijn UI is geen veranderen. Ik weet niet eens zeker of ik D66 ga stemmen
Ik weet sowieso niet zeker welke partij ik ga stemmen voordat ik de programma's ziequote:
Ik weet dat ik sowieso liberaal ga stemmen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet zeker welke partij ik ga stemmen voordat ik de programma's zie
Mensen die dat wel weten
Iers paspoortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |