OMGquote:
Neequote:
Zet het op facebookquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
Het is best mooi weer buiten. Dat is mooi, ik ga zo foto's maken van de zoon van een vriendin en zijn pony. Ze is vrijdag jarig, dus dan hebben we een leuk cadeau voor haar
.
Nee dit soort mensen verwijder ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMGik had laatst ook een heel asociale family feud in mijn feed. Ik heb iedereen verwijderd, wat een gezeik zeg.
[..]
Nee
quote:Steven Je Weet Wel FB FITTIE GA DOOR!!
ongeveer een uur geleden via mobiel · Vind ik niet meer leuk ·
Gisteren gedaan. Je was niet blij. Las ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter gewoon veel tetten op FB!!
Oe en billen
Nee, want dan is het geen verrassing meerquote:
Jaloers eerderquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gisteren gedaan. Je was niet blij. Las ik.
Oja, mensen die op vakantie gaan en jou op digitaal meenemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit is wel heel erg!!
zit op het balkon binnen geen bereik voor wifi
Gepost vanuit HET HOTEL IN MEXICO WANT OP VAKANTIE!!
Als ik met mn reet in mexico zou zitten he dan zou ik dankzij alle tequilla niet eens meer weten wat een pc, laptop of smartphone is!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, mensen die op vakantie gaan en jou op digitaal meenemen
Sterker nog,ik neem niet eens mijn telefoon mee op vakantiequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik met mn reet in mexico zou zitten he dan zou ik dankzij alle tequilla niet eens meer weten wat een pc, laptop of smartphone is!!
Jij gaat dat kaartje echt wel vergeten hequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sterker nog,ik neem niet eens mijn telefoon mee op vakantie
Eens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooi, kan ik die lapzwans de tyfus wensen omdat ie nu geen geld meer waard is
jeetje, jij moet met recht echt de grappenmaker van jouw groep zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:31 schreef Kreator het volgende:
Sterker nog, ik neem niet eens mijn pacemaker mee.
Daar heb ik mijn telefoon toch niet voor nodigquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat dat kaartje echt wel vergeten he
Ik moet jou appen om je eraan te herinneren!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn telefoon toch niet voor nodig
Ik pas me aan jullie niveau aan. Ik wil ook best intellectuele grappen maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jeetje, jij moet met recht echt de grappenmaker van jouw groep zijn
En daar doe je ons allemaal een plezier meequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:31 schreef Kreator het volgende:
Sterker nog, ik neem niet eens mijn pacemaker mee.
Ik schrijf het wel op en dan vergeet ik het nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet jou appen om je eraan te herinneren!
Dan staat mijn adres in de app en die vergeet je op te schrijven en dus heb je geen adres bij je en krijg ik geen kaartje
DG, ben jij dit?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik pas me aan jullie niveau aan. Ik wil ook best intellectuele grappen maken.
Pesten, TR gemacht!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |