Als ik er nu aan terugdenk, moet ik weer lachenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat was echt bizar![]()
Ik had het net nog met een collega over die avond, vreselijk
[..]daar was ik al bang voor
Ik heb de updates van mijn schoonmoeder geblokkeerdquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog een moeder op Facebook die foto's spamt van haar zoon. Ik ben nog aan het bedenken hoe lang ik haar als vriend houd. Ze spamt niet idioot veel.
Je kan ook gewoon instellen dat je die shit niet zietquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog een moeder op Facebook die foto's spamt van haar zoon. Ik ben nog aan het bedenken hoe lang ik haar als vriend houd. Ze spamt niet idioot veel.
Verwijderen is makkelijker.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon instellen dat je die shit niet ziet
Delete.quote:Joepie de poepie.....
Jesse is vandaag jarig 10 jaar,maar wat zal hij krijgen.
Ooh oh hij kan het niet afwachten.
Wat heb jij eigenlijk, dat je zo de hele dag loopt te klagen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme
Net 1,5uur wakker en verlang nu al weer naar mijn bed
tja wanneer je op je 16e een kind krijgt denkt iedereen gewoon dat je een slet bentquote:Yvette
ALS je fb moest geloven dan was ik ook al 20x verliefd geweest#sommige mensen nemen alles serieus, alleen mijn kleine prinsjes telt
hij is Amsterdams, logisch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk, dat je zo de hele dag loopt te klagen?
Tja als ik arts was geweest dan had ik het je zo kunnen vertellen, echter moet ik 2 weken lang wachten op de uitslagquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk, dat je zo de hele dag loopt te klagen?
Ik heb een moeder op FB die vorige keer zelfs een foto van een versgeperste kledder op haar FB pleurde!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
Of dit soort levensbelangrijke dillema'squote:
quote:Vanaf zes jaar getrouwd. ♥ Manlief "onverwacht" ochtenddienst dus vanavond samen. Glaasje bubbels drinken...
Iedereen had zich verslapen vanmorgen. Gijs een uur te laat voor z'n fles, Sara te laat op KDV. Maar wel lekker geslapen. (uiteindelijk na vele stukjes nacht)
Nu wasje in wasmachine doen, wasje ophangen, proberen of stofzuigen lukt, beetje schoonmaken... Relaxen dus ;-)
Kledderquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een moeder op FB die vorige keer zelfs een foto van een versgeperste kledder op haar FB pleurde!!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een moeder op FB die alleen maar praat over Gijsje....
En soms Sara....
[..]
Dat meen je nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een moeder op FB die vorige keer zelfs een foto van een versgeperste kledder op haar FB pleurde!!
Vanaf zes jaar getrouwd, die waren er wel vroeg bij danquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
En soms Sara....
[..]
Ik ken een fokker die een website heeft gemaakt en daar verhaaltjes neerplempt uit naam van zijn kind.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
En soms Sara....
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vanaf zes jaar getrouwd, die waren er wel vroeg bij dan
Bleghquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Maar als ik een FB bui heb, dan zet ik er ook van alles op hoor. Dus mij hoor je niet klagen
Helaas wel!!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas wel!!
Oh en om de 3 statussen gaat het over borstvoeding!! Jeej weer 600ml gekolft INCL FOTO VAN EEN FLES VOL MELK!!
Ik vind je berichten wel grappig, dat helpt me te onthouden dat ik zelf ook nog klusjes te doen heb, anders vergeet ik ze steedsquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik probeer het de laatste tijd een beetje te beperken
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas wel!!
Oh en om de 3 statussen gaat het over borstvoeding!! Jeej weer 600ml gekolft INCL FOTO VAN EEN FLES VOL MELK!!
Kill it with fire. Pleasequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas wel!!
Ze had er van de week 1 die vond ik gewoon tegen pedofilie aanhangenquote:
geilquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze had er van de week 1 die vond ik gewoon tegen pedofilie aanhangeneven zoeken!
Yepquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:12 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig blijft dat soort digitale poep me behoorlijk bespaart op FB.
Jeez retard!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
De dingen die ik mezelf tegen Mason hoor zeggen: "...en nu een kusje zònder tong" en "nee, een kusje met tanden doet toch pij-hijn", hahahaha!! #kusjesdag
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
De dingen die ik mezelf tegen Mason hoor zeggen: "...en nu een kusje zònder tong" en "nee, een kusje met tanden doet toch pij-hijn", hahahaha!! #kusjesdag
Dat is net zulke diarree als ditquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Mason is 8 maandenquote:
Beter gewoon veel tetten op FB!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is net zulke diarree als dit
[ afbeelding ]
quote:dana -> Gero
Triest dat je zulke dingen op fb zet, ook al drinken we wel een borrel op de di avond we zullen lang niet zoveel drinken als jou dus volgende keer als je domme dingen neerzet kijk dan eerst even naar jezelf
Vind ik leuk · Vind ik niet leuk · · Vriendschap bekijken · 3 uur geleden ·
Yvette vindt dit leuk.
Yvette Beter dat je hem er vanaf hebt gehaald me eeb beetje voorschut zetten OM NIKS!!! doe ik dat over jou? alsof ik drink als ik rij ga toch weg man hou eens een x op je met me te bemoeien!!!
Mooi, kan ik die lapzwans de tyfus wensen omdat ie nu geen geld meer waard isquote:Gregory van der Wiel Profiel gereactiveerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |