Lekker bankhangen dus, heb je ook wel eens verdiend.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:35 schreef maffemuts het volgende:
En ik heb nergens zin in en/of puf voordus goeiemorgen!
'K lig zelfs nog op bedquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lekker bankhangen dus, heb je ook wel eens verdiend.
Goeiemorgen!
Goed plan! (de koffie dan, werken kan de hele dag nog)quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:13 schreef Rucky het volgende:
* Rucky met een kop koffie aan het werk is.![]()
Wat een luxe!quote:
Gelijk heb je.quote:
Blijf jij dan ook nog maar even liggen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:19 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
* dolfina-chica wrijft het slaap uit haar ogen....
![]()
![]()
![]()
Pfff... * dolfina-chica is duf!!
ik hang nog in mijn bedje... peukie erbij...quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Blijf jij dan ook nog maar even liggen.
Sja 'k wou dat 't anders was egberts, soms heb je geen andere keuzequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:03 schreef Egberts het volgende:
[..]
Goed plan! (de koffie dan, werken kan de hele dag nog)
[..]
Wat een luxe!![]()
Oeps!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Merlijn het volgende:
Ik wist dat ik iets vergeten was gisteravond.... de wekker zetten![]()
je werkt toch thuis...quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Merlijn het volgende:
Ik wist dat ik iets vergeten was gisteravond.... de wekker zetten![]()
Is ook het probleem niet, maar ik wist niet of ik afspraken had staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je werkt toch thuis...![]()
werk je wat langer door
en weet je dat nu wel???quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is ook het probleem niet, maar ik wist niet of ik afspraken had staan
mijn ochtendkoffiequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en weet je dat nu wel???
heb je wat gemist???
Zolang ze het geloof maar niet gaat verkondigenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Serieus Mo, wat heb jij? It je te wachtn totdat iedereen op je gaat zitten bitchen? Dat hardlopen is jouw droom daar hoef je niet heel fhf steeds in te betrekken door mensen steeds te pushen te gan lopen.
En als ik de boel helemaal verkeerd zie, mijn excuses!
Of ben ik vergeten te zeggen dat je Yolanda moest bellen? Want op het moment dat ik dat wou zeggen begon jij over je 10km
Oh ja.... Koffieding weer aanslingert....quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zolang ze het geloof maar niet gaat verkondigen
Net twee bakken koffie op. Begint mij ook een beetje heilig te worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |