als je het gevonden heb laat het dan even weten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
Vakantiemodus, even opzoeken wat dat betekent.
Mooi man! Gaan jullie nog weg?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
Vakantiemodus, even opzoeken wat dat betekent.
Aziatische vrouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:40 schreef z80 het volgende:
@ stereo
volg je hier je lessen Mandarijn?
http://www.sexymandarin.com/intl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:35 schreef Bluezz het volgende:
DexterDie laatste fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En FFT, nòg eerder beginnen met werken? Whut?!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hoewel het errug fraai weer is, vandaag niet op de fietsquote:Op woensdag 20 juni 2012 06:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
So P.
Go P., fietsen ! camera mee ...
/ draait zich nog eens om....
Ik lag me gisteravond in bed al te verheugen op vandaagquote:Op woensdag 20 juni 2012 06:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Brrr wat ben je actief op de vroege ochtend.
Ik ga morgen bij een ander filiaal (in Naaldwijk) kijken en heb dus om 4.45u afgesproken bij mn werk om samen te rijden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die laatste foto
En FFT, nòg eerder beginnen met werken? Whut?!
Waarom moet je er eigenlijk zo vroeg zijn? Ivm de veiling of zo? (en waarom begint die zo vroeg?)quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga morgen bij een ander filiaal (in Naaldwijk) kijken en heb dus om 4.45u afgesproken bij mn werk om samen te rijden.
Later na het inwerken moet ik ook af en toe tussen 4.30u en 5u beginnen. Eerlijk gezegd is dat best een aanslag want dan voel ik me de hele dag echt kapot. 6u gaat nog.
Vroehoeg! Lijkt mij ook wel heftig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom moet je er eigenlijk zo vroeg zijn? Ivm de veiling of zo? (en waarom begint die zo vroeg?)
Is dat niet een beetje omrijden voor jou? Eerst naar Aalsmeer en dan weer naar Naaldwijk? Da's precies de andere kant op. Kan je niet ff opgepikt worden of zo onderweg?quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ga morgen bij een ander filiaal (in Naaldwijk) kijken en heb dus om 4.45u afgesproken bij mn werk om samen te rijden.
Zo vroeg in de ochtend kan je nog lekker doorrijden, dat is dan wel weer een voordeelquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje omrijden voor jou? Eerst naar Aalsmeer en dan weer naar Naaldwijk? Da's precies de andere kant op. Kan je niet ff opgepikt worden of zo onderweg?
Kom dan niet meer terug want gaan nog 's middags naar Aalsmeer. Begeleider woont in Duivendrecht dus dat is vanaf Aalsmeer de andere kant op.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje omrijden voor jou? Eerst naar Aalsmeer en dan weer naar Naaldwijk? Da's precies de andere kant op. Kan je niet ff opgepikt worden of zo onderweg?
Volgend jaar bij de belastingaangifte een deel van die reiskosten terugvragen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Kom dan niet meer terug want gaan nog 's middags naar Aalsmeer. Begeleider woont in Duivendrecht dus dat is vanaf Aalsmeer de andere kant op.
Gezien ik geen reiskosten ontvang kies ik voor carpoolen vanaf Aalsmeer, anders mocht ik om 6u in Naaldwijk zijn.
Geen reiskosten is niet zo leuk, per dag ben ik een kwart tank kwijt.
Oh kan dat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgend jaar bij de belastingaangifte een deel van die reiskosten terugvragen!
Ja.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind deze verschillen best ernstig eigenlijk: http://www.nu.nl/algemeen(...)ling-bij-kanker.html
En het kan wel zo zijn dat een hoger opgeleid iemand beter communiceert met zijn dokter, maar die dokter moet er toch ook voor waken dat ook de laag opgeleide patiënt de best mogelijke behandeling krijgt.
En dat terwijl de meeste doktoren niet echt uitblinken in communicerenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind deze verschillen best ernstig eigenlijk: http://www.nu.nl/algemeen(...)ling-bij-kanker.html
En het kan wel zo zijn dat een hoger opgeleid iemand beter communiceert met zijn dokter, maar die dokter moet er toch ook voor waken dat ook de laag opgeleide patiënt de best mogelijke behandeling krijgt.
Ja en dan bot vangen want dat is afgeschaft ivm met het begrotingstekort.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgend jaar bij de belastingaangifte een deel van die reiskosten terugvragen!
Borisz for president!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:16 schreef borisz het volgende:
Mogge
[..]
Ja.
Vanavond naar Haarlem voor een verkiezingsbijeenkomst.
Ik doe morgen weer ff een vroeg dienstje met je meequote:Op woensdag 20 juni 2012 07:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik was om 6u ook al aan t werk. Morgen om kwart voor 5 dus kwart voor 4 mn bed uit
auto mag niet ov welquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe het elk jaar, maar dan reis ik wel met het OV. Geen idee of dat wat uitmaakt.
mmm QPquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:56 schreef borisz het volgende:
Waarom ziet een plaatje van een Quarter Pounder er zo goed uit op een plaatje bij de McD?
Zie dit filmpje.
http://www.petapixel.com/(...)-burger-photo-shoot/
Gezellig!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik doe morgen weer ff een vroeg dienstje met je mee
Oh, wat flauwquote:
Dat is vreselijk en mag niet gebeuren zou je zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Da's goed nieuwsquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb het hier wel naar mn zin en wil graag veel leren. Dat is al jarenlang niet meer geweest bij mij.
Oud nieuws, maar de media begrijpen niet hoe wetenschappelijk onderzoek werkt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:09 schreef Bluezz het volgende:
Steer heeft gelijk t.a.v. vet in voeding
http://www.nu.nl/gezondhe(...)er-met-dressing.html
Nou, inderdaad zeg. Probeer maar eens met de bus op je werk te komen om die tijdquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:40 schreef golfer het volgende:
FFT, juist omdat jij van die rare werktijden hebt en daarmee onmogelijk gebruik van het OV kan maken (dus niet in aanmerking kan komen voor belastingteruggave) zou je werkgever verplicht moeten zijn jou een woon-werkverkeervergoeding voor eigen vervoer te moeten geven. Dat kan tot maximaal 19 cent per km.
Zou het toch eens aankaarten bij het uitzendbureau dat er tussen zit.
Volgens GroenLinks kan dat prima en ben je een groot verdiener als je perse met je auto naar het werk gaat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg. Probeer maar eens met de bus op je werk te komen om die tijd
Paul Rosenmuller was ooit een keer op onze uni om een praatje te geven. Aan het eind zei hij dat hij zich moest haasten om zijn trein terug naar Den Haag te halen. Buiten zagen we hem haastig in een dienstauto stappen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Volgens GroenLinks kan dat prima en ben je een groot verdiener als je perse met je auto naar het werk gaat.
ik daag ze uit om te gaan werken in de haven en dan met het OV te reizen
Iemand anders heeft ook een vervoersprobleem en dat gooien ze op eigen verantwoordelijkheid. Dat vind ik jammer; je moet veel werken, heel vroeg, voor heeeel weinig salaris en geen reiskosten. Ze hebben mij verteld dat bij niemand te doen maar dat is niet zo want collega's krijgen het gewoon alleen stopt het volgend jaar wel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:40 schreef golfer het volgende:
FFT, juist omdat jij van die rare werktijden hebt en daarmee onmogelijk gebruik van het OV kan maken (dus niet in aanmerking kan komen voor belastingteruggave) zou je werkgever verplicht moeten zijn jou een woon-werkverkeervergoeding voor eigen vervoer te moeten geven. Dat kan tot maximaal 19 cent per km.
Zou het toch eens aankaarten bij het uitzendbureau dat er tussen zit.
Verder kijken kan geen kwaad, alleen jammer dat je nu dan wat 'vastigheid' mist omdat je verder kijktquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Iemand anders heeft ook een vervoersprobleem en dat gooien ze op eigen verantwoordelijkheid. Dat vind ik jammer; je moet veel werken, heel vroeg, voor heeeel weinig salaris en geen reiskosten. Ze hebben mij verteld dat bij niemand te doen maar dat is niet zo want collega's krijgen het gewoon alleen stopt het volgend jaar wel.
Vanwege het 'zakgeld' wat ik overhou kijk ik heel rustig verder. Dat is jammer.
Wat een prutserquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Paul Rosenmuller was ooit een keer op onze uni om een praatje te geven. Aan het eind zei hij dat hij zich moest haasten om zijn trein terug naar Den Haag te halen. Buiten zagen we hem haastig in een dienstauto stappen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Paul Rosenmuller was ooit een keer op onze uni om een praatje te geven. Aan het eind zei hij dat hij zich moest haasten om zijn trein terug naar Den Haag te halen. Buiten zagen we hem haastig in een dienstauto stappen.
Leuk sprookje, maar Rosenmöller is nooit minister of staatssecretaris geweest en heeft dus nooit een dienstauto gehad.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Is letterlijk 5 fokking minuten lopen naar het station vanaf de campusquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk sprookje, maar Rosenmöller is nooit minister of staatssecretaris geweest en heeft dus nooit een dienstauto gehad.
Waarschijnlijk dus een taxi die hem naar het station moest rijden?
Ik ga ook op de fiets naar de muziekschoolquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:57 schreef borisz het volgende:
Vanavond op de fiets naar Haarlem. Het is mooi weer![]()
stomstom one 3rd edquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:36 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor navigatietoestel/smartphone heb je?
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:59 schreef Den_Haag het volgende:
En dat terwijl de meeste doktoren niet echt uitblinken in communiceren
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:24 schreef MissHobje het volgende:
[zomaartussendoormededeling] woehoei overwinning voor mezelfbelasting 2010 eindelijk in orde
(lang verhaal) afijn ff wat te eten halen, trek! op naar belasting 2011
[/zomaartussendoormededeling]
Sommigen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
InderdaadSoms zijn ze best horkerig
Ja, maar de juiste niet vinden. Zoek dat bijna failliete land met als het goed is een nieuwe regeringquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je al op t o r r e n t sites gekeken?
Dat land waar ze altijd de achterdeur nemen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:08 schreef Den_Haag het volgende:
Ja, maar de juiste niet vinden. Zoek dat bijna failliete land met als het goed is een nieuwe regering
Oe lekker!!! eet en drink smakelijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
![]()
Btw vanavond tonijnsteak en opperdoesers op den tafel. Zo maar eens beginnen met koken.
Eerst nog even een glas witte wijn inschenken.
Hier stond ook een gegrilde gemarineerde tonijnsteak met sesamzaadjes op het menu.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
![]()
Btw vanavond tonijnsteak en opperdoesers op den tafel. Zo maar eens beginnen met koken.
Eerst nog even een glas witte wijn inschenken.
Absoluutquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:46 schreef Sarabi het volgende:
Maar verder eet je wel erg weinig zag ik op je blog.
Maar waarom? Ik begrijp dat het een leuk experiment is (werd zelf ook enthousiast).quote:
Het is maar 5 dagenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef Sarabi het volgende:
Maar waarom? Ik begrijp dat het een leuk experiment is (werd zelf ook enthousiast).
Maar echt slim is het niet, toch? Zeker niet als je al een lijnverleden hebt.
Maar je gaat het toch vaker doen? en eventueel ook Sonja Bakker dacht ik gelezen te hebben, die zit ook altijd rond de 1200kcal.quote:
Dat is dan weer eens wat anders dan mijn normale eetpatroon van minstens 3200 kcal.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:02 schreef Sarabi het volgende:
Maar je gaat het toch vaker doen? en eventueel ook Sonja Bakker dacht ik gelezen te hebben, die zit ook altijd rond de 1200kcal.
heb je al bij de vrienden met ooglapje gekeken?quote:
Okequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dan weer eens wat anders dan mijn normale eetpatroon van minstens 3200 kcal.
Zal nog eens kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:06 schreef z80 het volgende:
[..]
heb je al bij de vrienden met ooglapje gekeken?
zag dat zuid Europa beschikbaar is.
wat eet je dan op een dag?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dan weer eens wat anders dan mijn normale eetpatroon van minstens 3200 kcal.
Toby Rixquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Een nieuwe spaanse (olé) percussionist of hoe heet iemand met veel toeters en bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |