als je het gevonden heb laat het dan even weten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
Vakantiemodus, even opzoeken wat dat betekent.
Mooi man! Gaan jullie nog weg?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
Vakantiemodus, even opzoeken wat dat betekent.
Aziatische vrouwenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:40 schreef z80 het volgende:
@ stereo
volg je hier je lessen Mandarijn?
http://www.sexymandarin.com/intl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:35 schreef Bluezz het volgende:
DexterDie laatste fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En FFT, nòg eerder beginnen met werken? Whut?!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hoewel het errug fraai weer is, vandaag niet op de fietsquote:Op woensdag 20 juni 2012 06:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
So P.
Go P., fietsen ! camera mee ...
/ draait zich nog eens om....
Ik lag me gisteravond in bed al te verheugen op vandaagquote:Op woensdag 20 juni 2012 06:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Brrr wat ben je actief op de vroege ochtend.
Ik ga morgen bij een ander filiaal (in Naaldwijk) kijken en heb dus om 4.45u afgesproken bij mn werk om samen te rijden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die laatste foto
En FFT, nòg eerder beginnen met werken? Whut?!
Waarom moet je er eigenlijk zo vroeg zijn? Ivm de veiling of zo? (en waarom begint die zo vroeg?)quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga morgen bij een ander filiaal (in Naaldwijk) kijken en heb dus om 4.45u afgesproken bij mn werk om samen te rijden.
Later na het inwerken moet ik ook af en toe tussen 4.30u en 5u beginnen. Eerlijk gezegd is dat best een aanslag want dan voel ik me de hele dag echt kapot. 6u gaat nog.
Vroehoeg! Lijkt mij ook wel heftig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom moet je er eigenlijk zo vroeg zijn? Ivm de veiling of zo? (en waarom begint die zo vroeg?)
Is dat niet een beetje omrijden voor jou? Eerst naar Aalsmeer en dan weer naar Naaldwijk? Da's precies de andere kant op. Kan je niet ff opgepikt worden of zo onderweg?quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ga morgen bij een ander filiaal (in Naaldwijk) kijken en heb dus om 4.45u afgesproken bij mn werk om samen te rijden.
Zo vroeg in de ochtend kan je nog lekker doorrijden, dat is dan wel weer een voordeelquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje omrijden voor jou? Eerst naar Aalsmeer en dan weer naar Naaldwijk? Da's precies de andere kant op. Kan je niet ff opgepikt worden of zo onderweg?
Kom dan niet meer terug want gaan nog 's middags naar Aalsmeer. Begeleider woont in Duivendrecht dus dat is vanaf Aalsmeer de andere kant op.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje omrijden voor jou? Eerst naar Aalsmeer en dan weer naar Naaldwijk? Da's precies de andere kant op. Kan je niet ff opgepikt worden of zo onderweg?
Volgend jaar bij de belastingaangifte een deel van die reiskosten terugvragen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Kom dan niet meer terug want gaan nog 's middags naar Aalsmeer. Begeleider woont in Duivendrecht dus dat is vanaf Aalsmeer de andere kant op.
Gezien ik geen reiskosten ontvang kies ik voor carpoolen vanaf Aalsmeer, anders mocht ik om 6u in Naaldwijk zijn.
Geen reiskosten is niet zo leuk, per dag ben ik een kwart tank kwijt.
Oh kan dat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgend jaar bij de belastingaangifte een deel van die reiskosten terugvragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |