Blowlandsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:04 schreef arachide. het volgende:
Mijn muzieksmaak is zegmaar precies zoals Lowlands.
Was ook op PP11, toen ervoor gekozen om na de Kaiser Chiefs op mijn mooi plek in het midden vooraan te blijven voor Foo Fightersquote:
Nee ik ga voor de muziek.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet voor de namen gaat.
Die mensen kon ik echt wel afschieten met pinkpop. Wat een kankerkneus ben je dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was ook op PP11, toen ervoor gekozen om na de Kaiser Chiefs op mijn mooi plek in het midden vooraan te blijven voor Foo Fighters
Ik luister alleen muziek van artiesten die 30 jaar dood zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:06 schreef Trollscience het volgende:
Mijn muzieksmaak zijn allemaal bands die of uit elkaar zijn of zo underground zijn dat ze enkel een keer in het jaar in hun eigen dorp optreden. #mylifeasateenagehipster
Muse komt denk ik niet. Radiohead heeft deze zomer nog niets staan, dus zou kunnen. Foo Fighters zijn rond die tijd in Praag, dus dat zou passen. Black keys komen sowieso niet. Gorillaz touren niet, Arcade Fire ook niet, Justice kan niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef arachide. het volgende:
Tevens zou ik voor sziget nog wel de volgende namen willen : Foo Fighters, Muse, Florence + the machine, Radiohead, The Black Keys, Gorillaz, Arcade Fire of Justice.
Één van die namen zou me zo gelukkig maken
Dat is ook underground. Op een andere manier.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik luister alleen muziek van artiesten die 30 jaar dood zijn.
Maak eens een opsomming.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik luister alleen muziek van artiesten die 30 jaar dood zijn.
Luister ik ook welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Diplo, Major Lazer, Deadmau5, Wolfgang Gartner, Sub Focus, Dada Life, Dillon Francis en nog veel meer EDM.
Een nieuwe (of nou ja dode) stroming Graveyardquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is ook underground. Op een andere manier.
quote:
Damnnnn close.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vivaldi, Torelli, Mozart, Chopin etc etc.
Ik ging heen voor Foo Fighters (traden op om 21.30 geloof ik), als ik dan bij Kaiser Chiefs (afgelopen om 2045 ofzo) een prachtige plek heb ga ik daar toch niet weg? Ik heb mooi gekeken hoe het podium opgebouwd werd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die mensen kon ik echt wel afschieten met pinkpop. Wat een kankerkneus ben je dan.
Dankzij wie, he he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik heb laatste Mozart geluisterd, heerlijk.
Die staat op mijn Nokia 3410...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik heb laatste Mozart geluisterd, heerlijk.
Wechter tapt Jupilerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:09 schreef Snuf. het volgende:
Ik hoop wel dat Werchter leuk is, ik hou niet echt van festivals eigenlijk
Maar bier drinken is leuk. Festivalbier is minder
Rzweschki ofzoiets is ook tof.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vivaldi, Torelli, Mozart, Chopin etc etc.
Dat was zo een feest op PP niet normaalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
Kaiser Chiefs heb ik eind 2011 gezien, was baas.
Dat was zo fucking doodquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was zo een feest op PP niet normaalThe Gaslight Anthem is ook gaaf trouwens..
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:10 schreef ValHallen het volgende:
Maar zonder gein luister ik zo'n beetje alles. Behalve kutmuziek, dat luister ik niet. En er is keiveel kutmuziek dus ik luister ook keiveel niet.
Mozart is van alle klassieke muziek toch wel het meest mainstream. Beetje de Skrillex van de klassieke muziek zeg maar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:10 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Mevrouwtje komt haar probs weer opeisen.
Ik moest een beetje huilen door je post, dus ik weiger hem te quotenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb vanalles voor je opgezocht, lees die post eens
QUOTE!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen door je post, dus ik weiger hem te quoten
John Lennon dan. Of is dat 31 jaar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Respectievelijk 42, 42 en 221 jaar dood. Dat is geen 30 jaar!
Niemand kent?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat was zo fucking doodEn dan allemaal nummers doen die niemand kent.
Voor een band van die bekendheid zijn dat de grootste hitsquote:Orphans
American Slang
Even Cowgirls Get the Blues
Old White Lincoln
Wherefore Art Thou, Elvis?
Wooderson
The '59 Sound
Bring It On
The Patient Ferris Wheel
Biloxi Parish
The Queen of Lower Chelsea
Great Expectations