Wat luister je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Volgens mij verschilt mijn muzieksmaak 100% met de rest van iedereen hier
Wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:01 schreef QuintonFortune het volgende:
Twee jaar FOK! en ik denk ik naar schatting zo'n 30 FOK! stelletjes
Surprise, als heel veel mensen heel veel met elkaar praten trekken sommige naar elkaar toe.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:01 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik zwerf hier alweer 4 jaar rondquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:01 schreef QuintonFortune het volgende:
Diplo, Major Lazer, Deadmau5, Wolfgang Gartner, Sub Focus, Dada Life, Dillon Francis en nog veel meer EDM.quote:
Ik wil Nick Cave, gaat nooit gebeurenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef arachide. het volgende:
Tevens zou ik voor sziget nog wel de volgende namen willen : Foo Fighters, Muse, Florence + the machine, Radiohead, The Black Keys, Gorillaz, Arcade Fire of Justice.
Één van die namen zou me zo gelukkig maken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektronenbuisquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hmm.
http://wiki.answers.com/Q(...)illinger_Escape_Plan
Sommige? Dit kan je geen sommige meer noemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Surprise, als heel veel mensen heel veel met elkaar praten trekken sommige naar elkaar toe.
Ik wil mezelf op zo'n podium, same storyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil Nick Cave, gaat nooit gebeuren
Major Lazerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Diplo, Major Lazer, Deadmau5, Wolfgang Gartner, Sub Focus, Dada Life, Dillon Francis en nog veel meer EDM.
Deadmau5quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Diplo, Major Lazer, Deadmau5, Wolfgang Gartner, Sub Focus, Dada Life, Dillon Francis en nog veel meer EDM.
Ik hoop dat je niet voor de namen gaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:04 schreef QuintonFortune het volgende:
Doet me er aan denken dat ik de line-up voor Sziget nog niet heb bekeken.
Hipstahquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:04 schreef arachide. het volgende:
Mijn muzieksmaak is zegmaar precies zoals Lowlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |