abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113114464
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

Babysloth's got 'is gee-waff </V1z> :D O+

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_113114575
O chill, ik kan niet relaxen moet heeeel hard werken om m'n laatste hele belangrijke opdracht af te krijgen. Wel of niet doorgaan met studeren zeg maar.
Worry is a misuse of imagination
pi_113114706
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:56 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Rugvet duidt vaak op insuline problemen.

http://www.ppcchicago.com/articles/biosignature-modulation.php

En anders moet je googlen :)
Ah thanks! Ik ben overal wel vrij spekkig, dus ik weet niet of mijn rug dikker is dan de rest eigenlijk, ben vrij gelijkmatig. Het is ook al wat minder geworden nu ik ben afgevallen, maar het blijft vrij hardnekkig. Het is ook in het midden van mijn rug, onder de bh, terwijl dit het heeft over het gebied rond de schouderbladen.

Heb wel vaak last van schommelingen in mijn bloedsuiker, dips, hoofdpijn etc., maar dat probeer ik te bestrijden met regelmatig eten, geen snelle suikers etc.

Zal er wat dieper in duiken, heb sowieso wel altijd een beetje gedonder met hormonen :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_113114719
Foto van Mo gemist.

Ik voel me nu zoals die kat in de OP, ik zit propvol en ik moet dadelijk nog m'n laatste T eten :').

Update/eindstand:
O: Yoghurt met appel, 2 crackers met runderpastrami/biefstukworst (en komkommer)
L: Drie volkoren boterhammen met runderpastrami/gerookte kip (en komkommer)
T: Salade met veldsla, appel en haring of salade met tasty tom tomaten, cherrytomaten, zongedroogde tomaten en feta
D: Lasagne van spinazie, geitenkaas en zongedroogde tomaten met daarbij een salade met tasty tom tomaten, cherrytomaten, zongedroogde tomaten
T: Bak fruityoghurt met kersen met halve appel
pi_113114762
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:14 schreef Novem het volgende:

[..]

Ah thanks! Ik ben overal wel vrij spekkig, dus ik weet niet of mijn rug dikker is dan de rest eigenlijk, ben vrij gelijkmatig. Het is ook al wat minder geworden nu ik ben afgevallen, maar het blijft vrij hardnekkig. Het is ook in het midden van mijn rug, onder de bh, terwijl dit het heeft over het gebied rond de schouderbladen.

Heb wel vaak last van schommelingen in mijn bloedsuiker, dips, hoofdpijn etc., maar dat probeer ik te bestrijden met regelmatig eten, geen snelle suikers etc.

Zal er wat dieper in duiken, heb sowieso wel altijd een beetje gedonder met hormonen :)
Ja hoi!

Dat heb ik ook :D En ik heb ook midden-rugvet!
pi_113114779
Succes nog Prob!

Ik ben wel knetterzenuwachtig: deze twee weken krijg ik álles te horen :')
- laatste cijfers
- scriptieresultaat
- of ik in de master ben toegelaten

En nou ja, da's best spannend! Maar tot die tijd lekker sporten. Kickboksen vond ik heel leuk en ik heb hier wel een kickboksmogelijkheid gezien, maar heb op 't moment al m'n portemonnaie vol aan de sportschool en de spinninglessen zeg maar. Daar komt binnenkort zwemmen bij en dan is 't budget wel een beetje op. Hardlopen is gelukkig niet zo duur over het algemeen en eens in de zoveel tijd nieuwe schoenen kunnen er wel af.

Heb nu m'n hoop gevestigd op zwemmen, eens zien wat dat in combinatie met spinnen en hardlopen voor m'n lichaam doet :? Toen ik nog veel zwom hield 't veel gewicht in toom omdat ik toen thuis teveel te eten kreeg :') dus hopelijk doet 't nu ik gezond leef en sport nóg meer.
Ja doei.
pi_113114829
Ohai, vandaag en gisteren lekker naar het strand geweest, plus vandaag nog een 2.5 uur gelopen (1 uur berg af, 1.5 uur berg op :D) en gesnorkeld, zo cool! Nu voor het eten even beetje internetten :7.
pi_113114864
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef Perruche het volgende:
Ohai, vandaag en gisteren lekker naar het strand geweest, plus vandaag nog een 2.5 uur gelopen (1 uur berg af, 1.5 uur berg op :D) en gesnorkeld, zo cool! Nu voor het eten even beetje internetten :7.
O+ Wat heerlijk!
Ja doei.
pi_113114871
Hey mo, ben je er weer? Ben je de hardlopers beu? :P
pi_113114944
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O+ Wat heerlijk!
Ja echt vette chillax. Plus we zitten in een huis van vrienden van vriendlief en ze kunnen echt goed koken :D dus dat is echt top. Merk nu ook wel dat ik echt aan holidays toe was! + ik kan lekker murakami IQ84 uitlezen, 100 paginas enzo O+.

Succes met je studieshizzel!!
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:19:08 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113114985
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja hoi!

Rug-, buik- en bilrollen, putjes in benen en bovenarmen ook inmiddels geloof ik. En van sporten krijg ik blaasontstekingen. Gezond eten is ver te zoeken en m'n blij ook.

Maar ik heb geen hooikoorts.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_113115028
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Perruche het volgende:
Hey mo, ben je er weer? Ben je de hardlopers beu? :P
Nee hoor! :D! Maar wilde even het aantal topics waar ik in postte beperken tijdens de laatste loodjes en was ook niet heel anders aan 't eten en sporten dan normaal dus lijstjes posten zou nog steeds 't zelfde zijn enzo :+ dus dan kon dat er wel even af. Zo af en toe een reeks-pauze is wel prima! :P
Ja doei.
pi_113115068
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja hoi!

Rugvet en suikerdip boks :+

Je vakantie klinkt heerlijk! Snorkelen, leuk!
pi_113115100
Meeehhhhhhhh. Vind m echt vies scury... :/
pi_113115226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meeehhhhhhhh. Vind m echt vies scury... :/
zet ḿ dan uit!! OF ga fokken enzo :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_113115282
Wie is vies?
Ja doei.
pi_113115289
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Rug-, buik- en bilrollen, putjes in benen en bovenarmen ook inmiddels geloof ik. En van sporten krijg ik blaasontstekingen. Gezond eten is ver te zoeken en m'n blij ook.

Maar ik heb geen hooikoorts.
Lekker ding ga eens even gezond eten mmkay?

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:29 schreef anna82 het volgende:
Perruche, je bent op vakantie, dat betekent dat je GEEN lijstjes post, gekkerd!
Hier moest ik even op reageren, ik was nog in de afkick modus en ik probeerde me te herinneren wat ik zoal naar binnen had gewerkt maar dat was nog verdomd lastig!
pi_113115298
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

zet ḿ dan uit!! OF ga fokken enzo :P
Stiekem vind ik t leuk. En Martijn zit naast me. Hij weet dat ie vannacht toilet duty heeft.
pi_113115355
Toilet duty= als ik vannacht moet plassen, dan moet hij mee :P
pi_113115411

Hier gaan we volgende week heen O+
Ja doei.
pi_113115437
Ik kan niet quoten, maar Perruche, dat je niet meer wist wat je had gegeten zie ik als halverwege vakantiemodus :D Wat klinkt het heerlijk allemaal O+

Aurum, ja het gaat langzaam wat sneller. Loop nu 1 keer in de week en dat is nog wat te weinig om echt resultaat te zien. Wil nu wel iets gaan uitbreiden richting die 12. Jij ook nog gelopen zag ik! w/

Coco, wat behelst de toilet duty? Vooraf checken of er oogbollen in drijven?
pi_113115450
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan we volgende week heen O+
Wauw! O+
pi_113115473
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
_O- _O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_113115506
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:26 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Wauw! O+
:Y en de hardloopspullen gaan mee! :Y
Ja doei.
pi_113115525
Anna, gewoon met me mee zodat ik niet alleen de trap af hoef enzo :')
pi_113115543
Ik ben niet meer oranje :o
pi_113115547
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:Y en de hardloopspullen gaan mee! :Y
Héérlijk!
pi_113115629
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Perruche het volgende:
Ik ben niet meer oranje :o
Je hebt het drama gemist? :')
Ja doei.
pi_113115667
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Anna, gewoon met me mee zodat ik niet alleen de trap af hoef enzo :')
+1 herkenbaar.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_113115671
Alleen de trap afmoeten: vroeger als klein meisje durfde ik de trap niet op en ook niet af na het kijken van Opsporing Verzocht. Wij hebben thuis een open trap en ik ben jaren bang geweest dat een inbreker me bij mijn enkels zou grijpen.

Dus ik begrijp het helemaal coco ;)

(al zou het nu wel mijn eer te na zijn mijn vriendje wakker te maken, dus dan zou ik het ophouden)
pi_113115734
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je hebt het drama gemist? :')
Ah ja, vergeten. Gelukkig gaat Spanje wel door, rood en geel maakt ook oranje ;)
pi_113115757
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ah ja, vergeten. Gelukkig gaat Spanje wel door, rood en geel maakt ook oranje ;)
That's the spiwit!
Ja doei.
pi_113115926
Hoppa, ik ga even aan de gazpacho en ik geloof ook mojito's *) ,omnomnom. Fijne avond allen :W
pi_113115944
Enjoy!
Ja doei.
pi_113116070
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
:D :'( :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:30 schreef anna82 het volgende:
Alleen de trap afmoeten: vroeger als klein meisje durfde ik de trap niet op en ook niet af na het kijken van Opsporing Verzocht. Wij hebben thuis een open trap en ik ben jaren bang geweest dat een inbreker me bij mijn enkels zou grijpen.

Dus ik begrijp het helemaal coco ;)

(al zou het nu wel mijn eer te na zijn mijn vriendje wakker te maken, dus dan zou ik het ophouden)
:D :'( :D

Ik houd het 's nachts wel eens op omdat ik veel te lekker lig te slapen en geen zin heb om daar voor uit bed te komen. :') _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_113116199
Hoe gaat 't met de Cocotrimini Coco?
Ja doei.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:39:55 #37
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113116247
ik was vroeger bang voor ramen zonder gordijnen in het donker :') daar durfde ik niet bij in de buurt te komen :') want dan zouden de Russen :') me van buitenaf met een Ufo :') en een rode laserstraal :') ontvoeren :')

ik geloof dat ik iets teveel stukjes van films voor grote mensen had gezien én half begrepen...

daarnaast was ik bang voor het donker onderaan de trap als ik de trap opliep.
en voor het einde van de wereld (dat kwam door een nare film die we op jeugdkerk hadden gekeken)

:') :D :'(
Kwak
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:40:01 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113116253
Uniek ik eet altijd verre van perfect maar afgelopen 2,5 - 3 weken gaat het op zich goed! Geen cola, minder gesnaai, beter avondeten (op 1x snackbar na).

misschien wel af en toe teveel (vind ik lastig in te schatten) of te vet...
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:40:24 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113116280
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
Je verveelt je?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_113116320
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je verveelt je?
Hoezo? :+
Ja doei.
pi_113116333
quote:

[..]

Je verveelt je?
_O-
pi_113116366
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik was vroeger bang voor ramen zonder gordijnen in het donker :') daar durfde ik niet bij in de buurt te komen :') want dan zouden de Russen :') me van buitenaf met een Ufo :') en een rode laserstraal :') ontvoeren :')

_O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_113116408
quote:

ik geloof dat ik iets teveel stukjes van films voor grote mensen had gezien én half begrepen...

daarnaast was ik bang voor het donker onderaan de trap als ik de trap opliep.
en voor het einde van de wereld (dat kwam door een nare film die we op jeugdkerk hadden gekeken)

Volkomen normaal ^O^
Ja doei.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:42:39 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113116431
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uniek ik eet altijd verre van perfect maar afgelopen 2,5 - 3 weken gaat het op zich goed! Geen cola, minder gesnaai, beter avondeten (op 1x snackbar na).

misschien wel af en toe teveel (vind ik lastig in te schatten) of te vet...
Schrap je wat vet :P

Noh gewoon Mo :P

Terusten slanies
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_113116467
sla*tsjoe*!
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 21:43:18 #46
70532 loveli
N
pi_113116472
quote:

[..]

Je verveelt je?
lol
crap in = crap out
pi_113116485
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Terusten slanies
Slanie :o
pi_113116508
Hm, ik heb geitenkaas en wilde dat morgen verwerken in een salade. Alleen heb ik geen sla meer. :')
pi_113116520
quote:

_O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_113116550
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef loveli het volgende:

[..]

lol
Ik snap 'm nie ;(
Ja doei.
pi_113116579
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Ik snap 'm nie ;(
:D
pi_113116619
JA NOU! :(
Ja doei.
pi_113116678
_O- sorry Mo ik ben nogal in een vervelia bui dus verder dan lachen kom ik niet :P
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 21:46:29 #54
70532 loveli
N
pi_113116704
Beter dan een spi-nazi :')
crap in = crap out
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:47:58 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113116796
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Terusten slanies
Ik bedenk me dat meestal pas als ik het op heb en ga documenteren :') :+

Night night!
pi_113116814
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef loveli het volgende:
Beter dan een spi-nazi :')
Raadselen!

At first schrok ik me een hoedje maar het blijkt op de lange duur mooi :Y

pi_113116846
Ode aan de flespompoen

Ode
Aan de flespompoen
Dat ik je niet eerder heb ontdekt
Dat is zonde
Ode
Aan de flespompoen
Zo zoet
Zo divers
Dat ik je niet eerder heb ontdekt
Dat is zonde
Flespompoen
Je bent geweldig
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 19 juni 2012 @ 21:49:14 #58
70532 loveli
N
pi_113116890
mobiel -> loop wat achter
crap in = crap out
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:49:47 #59
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113116930
toch maar niet, want straks krijgen we een geloofsdiscussie, en eigenlijk was mijn punt alleen dat ik daarna óók bang was voor wolken. overdag.
Kwak
pi_113119037
Film afgelopen! Was nice :)

Mo, ik had je foto daarstraks ook nog gespot. Kan me voorstellen dat je er niet blij mee bent. Maar je lijkt absoluut niet dik/chubby/ietswatdaarookmaaroplijkt op die foto. Tis idd meer slap vel. Denk dat dat gezien je leeftijd met gezond leven en sporten vast nog beter wordt, maar het zal meer tijd kosten dan 'gewoon' afvallen, lijkt me. Anyhoo, ik vind je er tóch gewoon goed uitzien :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
quote:

[..]

Je verveelt je?
:D O+

Anyhoo, Mo, gaat wel goed, geloof ik :) Krijg steeds meer pens in ieder geval :+ Morgen 20 weken echo. Zit alweer praktisch op de helft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Raadselen!

At first schrok ik me een hoedje maar het blijkt op de lange duur mooi :Y

Van de clip of het nummer zelf?

Heb je dit clipje wel eens gezien? Zó vreselijk ontzettend tof. En knettergek ook :D

Edit: je moet dat clipje écht afkijken om je te realiseren hoe achterlijk hard en hoog die kerel vliegtzweeftvalt!!
pi_113119168
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Film afgelopen! Was nice :)

Mo, ik had je foto daarstraks ook nog gespot. Kan me voorstellen dat je er niet blij mee bent. Maar je lijkt absoluut niet dik/chubby/ietswatdaarookmaaroplijkt op die foto. Tis idd meer slap vel. Denk dat dat gezien je leeftijd met gezond leven en sporten vast nog beter wordt, maar het zal meer tijd kosten dan 'gewoon' afvallen, lijkt me. Anyhoo, ik vind je er tóch gewoon goed uitzien :)

[..]

[..]

:D O+

Anyhoo, Mo, gaat wel goed, geloof ik :) Krijg steeds meer pens in ieder geval :+ Morgen 20 weken echo. Zit alweer praktisch op de helft.

[..]

Van de clip of het nummer zelf?

Heb je dit clipje wel eens gezien? Zó vreselijk ontzettend tof. En knettergek ook :D

Edit: je moet dat clipje écht afkijken om je te realiseren hoe achterlijk hard en hoog die kerel vliegtzweeftvalt!!
Beide ;)
Ik ga even kijken :)
pi_113119372
Totaal lijstje

O= 2 volk. beschuitjes met choco pasta
S= uurtje zwemmen
T= Banaan
L= 2 eitjes, op 2 bruin broodjes met een beetje fritessaus halfvol.
S= half uurtje fietsen
T= Appel, paar plakjes kaas 48+
S= Half uurtje fietsen
T= Taksi, paar glazen. :@
D= Shoarma (200gram) Italiaanse roerbakmix 400gram en 200 gram aardappelpuree.
T= Kaas, paar plakjes en 2 bekers magere melk.

Totaal, 1950 kcal.
pi_113119447
Past wel bij degene waarvan ik het linkje kreeg Coco, die is gek van "springen" .
pi_113119458
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Beide ;)
Ik ga even kijken :)
Ja, report maar back :D

Overigens ken ik die clip niet. Tis in ieder geval niet de officiële clip, voor zover ik weet althans.
pi_113119489
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
Past wel bij degene waarvan ik het linkje kreeg Coco, die is gek van "springen" .
Oh echt? Maar toch niet op zo'n manier neem ik aan?? :o
Levensgevaarlijk :D
pi_113119509
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, report maar back :D

Overigens ken ik die clip niet. Tis in ieder geval niet de officiële clip, voor zover ik weet althans.
Nee klopt de officiële clip ken ik niet eens.
pi_113119529
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh echt? Maar toch niet op zo'n manier neem ik aan?? :o
Levensgevaarlijk :D
Nee op een andere manier maar nog steeds creepy wmbt.
pi_113119592
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nee op een andere manier maar nog steeds creepy wmbt.
Oh, dat zal best :D Ik vind hoogtes an sich niet eng. Maar ik wil niet springen ofzo :+
pi_113119724
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, dat zal best :D Ik vind hoogtes an sich niet eng. Maar ik wil niet springen ofzo :+
Nee ik krijg bij het al Spaans benauwd bij het idee op het randje te moeten staan.
pi_113121756
Foto van Mo gemist...maar hoop dat je er zelf vrede mee gaat krijgen of dat het strakker gaat worden :)

Verder ben ik helemaal kapot na 2,5 uur buikdanstraining.
Erg zwaar voor rug en knieen, ben benieuwd of ik morgen nog kan lopen.
pi_113122521
Lijstje van vandaag
O: smoothie van amandelmelk, havermout, banaan, kiwi en kaneel
S: krachttraining 50 min + cardio 25 min
L: plak roggebrood met hummus + biologische kipfilet, plak roggebrood met hummus + biologische achterham, gekookt ei
T: 2 volkoren crackers met smeerkaas
T: raketijsje
D: bij McDonald's, groenteburger met side salad en cola light
T: magere yoghurt met klein beetje honing en kaneel

Weinig groente, I know.
Deze keer het hardlopen na de krachttraining gedaan, maar dat is zwáár :o Met mijn verzuurde lichaam op die loopband hield ik het maar een kwartier vol ipv een half uur. (De andere 10 minuten uit het schema zijn van de opwarming.)
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_113122805
Thanks all for the heads up! En fijn dat 't goed gaat met de mini Coco :)

Zo maar eens vroeg op bed, nog wat IT crowd kijken en dan vroeg slapen: wil morgen wat meer bewegen en minder stilzitten op m'n vrije dag, misschien wel even naar de stad ofzo met de fiets.

Fijne avond/welterusten allen! :)
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 20 juni 2012 @ 01:16:31 #73
70532 loveli
N
pi_113127858
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef beefcake het volgende:
D: bij McDonald's, groenteburger met side salad en cola light
Dat er groente in verwerkt is betekent niet dat het gezond is. Ik vertrouw 'em iig niet.
crap in = crap out
pi_113127903
Ik neem hem ook meer omdat er geen vlees in zit. Ik eet alleen biologisch vlees namelijk.
pi_113129229
:W Goeiemorgen voor jullie straks, ik kruip vrij snel m'n bed in, hoewel het hier nog maar half 10 is. Ik heb vandaag van 9 tot kwart voor 8 in cursus gezeten, en de tijd dat ik buitenwas was het 35 graden, en dat maakt me nogal moe. Ik ga dus lekker slapen zo! Lijstjes post ik niet, boodschappen doen is hier lastig omdat de supermarkt ver weg zit, en het bloedheet is. Toch eet ik niet teveel denk ik, eerder te weinig. Wel wat te weinig groente...

Deze 2 weken is het nog heftig met veel les, daarna zou het beter moeten worden, met maar dagen van 9 tot half 5. En daarna nog wat voorbereiden..
pi_113129246
Saai hoor, tijdsverschil. Niemand die reageert!

Dan maar naar bed. een fijne dag gewenst, lieve slankies...
pi_113129559
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 03:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Saai hoor, tijdsverschil. Niemand die reageert!

Dan maar naar bed. een fijne dag gewenst, lieve slankies...
Sorry jagar, ik zal de volgende keer m'n mobiel meenemen als ik aan t voeden ben ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113129871
Succes met de vele lessen Jagärtrut!
pi_113130000
veel succes Jagar!

Als je toch nog in de buurt van een supermarkt bent, ik heb in de States bij de kruiden een paar potjes van Mrs. Dash meegenomen. Zit geen zout en geen MSG in en ik vind ze wel lekker. Dus misschien jij ook :P
pi_113130013
Ooooooh en ik haaat hotels met express checkout en een slecht bereikbare helpdesk |:( |:(

Stomme MGM Grand! Klopt geen fuck van mijn factuur en schijnbaar hebben er meer mensen geklaagd want ik krijg een gratis overnachting aangeboden én ze hebben een speciaal email adres. Dus ik mailen, corrigeren ze de verkeerde dingen :')

Dus maar wéér gemaild, want de telefoon opnemen doen ze daar niet ofzo :{w
pi_113130030
Nog even bikkelen en dan is het DDay..
pi_113130125
Morgen!

Lijst:

O - 0% griekse yoghurt en amandelmelk met havermout, 2 pruimen, honing
L - salade caprese met 1 bolletje mozzerella, 2 vk knackebrod met hummus
T - banaan
S - krachtoefeningen
D - ratatouille, aardappelwedges, gegrilde kipfilet
T - koffie verkeerd

Weer ok lijkt me zo, ook wat meer eiwitten vandaag van de mozzerella, hummus, kipfilet en yoghurt.
pi_113130246
Mooi Novem, maar is dat niet te weinig? Kan t moeilijk inschatten hoor...

Mijn planning:
O: overnight oats met halve banaan
T: appel, kleine bh met hummus
L: 2 bh pindakaas en een salade van tomaat/komkommer/kikkererwten/surimi
T: bio reepje
D: uit eten hier :9
B: zo'n anderhalf uur fietsen
Be someone that makes you happy
pi_113130404
Goedemorgen :W.

Na een week eindelijk weer eens hardgelopen :@ *O*. Wat langzamer dan normaal (9.29 km/u), maar wel langer dan ooit (6.26 km) en afstand schijnt belangrijker te zijn dan snelheid. Toch? O-) oO<

Planning:
S: 6.26 km hardlopen
O: Yoghurt met appel, 3 crackers met runderpastrami/biefstukworst/hüttenkäse (en komkommer)
T: Volkoren boterham met runderpastrami (en komkommer)
D: Mie met roerbakgroente, extra taugé en kip
T: Bak fruitkwark met zomerfruit
pi_113130488
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 08:28 schreef Nallie het volgende:
Mooi Novem, maar is dat niet te weinig? Kan t moeilijk inschatten hoor...

Mijn planning:
O: overnight oats met halve banaan
T: appel, kleine bh met hummus
L: 2 bh pindakaas en een salade van tomaat/komkommer/kikkererwten/surimi
T: bio reepje
D: uit eten hier :9
B: zo'n anderhalf uur fietsen
Goed lijstje ook! En uit eten :9 menu ziet er lekker uit.

Ik denk wel dat het genoeg is, bolletje mozzerella is al 350 kcals en er zit olijfolie op.
Zal het zo op werk eens door de eetmeter halen.

Sowieso pak ik er nog wel wat bij als ik honger heb :)

Edit: 1700 kcals en 93 gram eiwit :9

[ Bericht 5% gewijzigd door Novem op 20-06-2012 09:30:23 ]
pi_113130760
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 08:47 schreef Novem het volgende:

[..]

Goed lijstje ook! En uit eten :9 menu ziet er lekker uit.

Ik denk wel dat het genoeg is, bolletje mozzerella is al 350 kcals en er zit olijfolie op.
Zal het zo op werk eens door de eetmeter halen.

Sowieso pak ik er nog wel wat bij als ik honger heb :)
Dan is het goed ;)
pi_113131083
Weegschaal was weer lief *O* zoals eigenlijk altijd de laatste tijd als ik maar normaal doe.
Maar normaal doen was een beetje lastig de laatste tijd o|O
pi_113131417
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Weegschaal was weer lief *O* zoals eigenlijk altijd de laatste tijd als ik maar normaal doe.
Tof!

Hoeveel wil je nog kwijt? Je sport wel lekker veel de laatste tijd toch, harlopen en buikdansen?
pi_113131519
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:31 schreef Novem het volgende:

[..]

Tof!

Hoeveel wil je nog kwijt? Je sport wel lekker veel de laatste tijd toch, harlopen en buikdansen?
Het hardlopen stelt nog niet zoveel voor hoor dat is maar 3x 2km per week.
Verder wel veel buikdansen inderdaad :Y komt vaak boven de 5 uur in de week uit.
En sinds een week ook half uurtje hoepelen per dag, alleen is dat niet zo'n succes straks in de bikinitijd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel ik nog kwijt wil weet ik niet.....had afgelopen week opeens het doel om onderde 70 te wegen terwijl ik dat eerst nooit wilde.
Schommel nu tussen de 79 en 80, mijn eerst volgende doel is 76, daarna kijken we weer verder :)
pi_113131863
Nog even doorbikkelen }:| Gaat goed, zit in de flow. Maar de klok tikt.
pi_113132303
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het hardlopen stelt nog niet zoveel voor hoor dat is maar 3x 2km per week.
Verder wel veel buikdansen inderdaad :Y komt vaak boven de 5 uur in de week uit.
En sinds een week ook half uurtje hoepelen per dag, alleen is dat niet zo'n succes straks in de bikinitijd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel ik nog kwijt wil weet ik niet.....had afgelopen week opeens het doel om onderde 70 te wegen terwijl ik dat eerst nooit wilde.
Schommel nu tussen de 79 en 80, mijn eerst volgende doel is 76, daarna kijken we weer verder :)
Oeh dat ziet er niet lekker uit!

Precies, gewoon stap voor stap kleine doelen bereiken, dan is het het makkelijkst vol te houden denk ik :)
pi_113132880
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:45 schreef Probability het volgende:
Nog even doorbikkelen }:| Gaat goed, zit in de flow. Maar de klok tikt.
Succes nog even! *O*
pi_113132893
Mogge!

Vandaag een relaxed dagje met wat sport :)

O: 3 sneden multigranenbrood (2 paté, 1 hummus)
T: 2 gekookte eitjes
L: Griekse yoghurt met banaan, walnoot en honing
B: wat fietsen, naar de stad
T: ?
S: KT + spinning
D: risotto (75gr ongekookt p.p) met een shitload spinazie, wat gorgonzola, rode ui, champignons en pompoen

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Succes nog even! *O*
En dat :)
Ja doei.
pi_113133518
O nee mijn kapster heeft een handblessure.. Meh ik wil niet naar een andere :')
pi_113133536
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Succes nog even! *O*
Dank je!
pi_113133809
Sarabi, idd niet best voor in de bikini :')

Verder, gmorge! Gisteren niet aan lijstje gehouden, want we kwamen de buren tegen die ook nog moesten eten :7 dus gezellig bij hun gegeten. (gebak. aardappeltjes, schnitzel uit oven, 3 rosti, salade en perenijsje)

Gisteren Tupperware vrouwtje geweest voor m'n party de 30e, ze probeerde me te overtuigen om ook bij Tupperware te gaan werken... En ik zit het nu serieus af te vragen :@
~ Bonito La Risa ~
pi_113134324
Vandaag was ik 78 kg. Ik heb het idee dat mn gewicht lang stabiel blijft en dan ineens een paar kg naar beneden schiet. Al wil ik niet veel lichter meer worden. Binnenkort maar eens beginnen met flinke krachttraining.
  Vis een optie? woensdag 20 juni 2012 @ 10:59:51 #98
70532 loveli
N
pi_113134509
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:55 schreef the85mc het volgende:
Vandaag was ik 78 kg. Ik heb het idee dat mn gewicht lang stabiel blijft en dan ineens een paar kg naar beneden schiet. Al wil ik niet veel lichter meer worden. Binnenkort maar eens beginnen met flinke krachttraining.
Herkenbaar, stabiliseren is het moeilijkste. Het duurt even voor er iets afgaat, maar als je door een bepaald punt bent gaat er net meer af dan je wilt. Terug op exact 80 komen is een uitdaging ;)
crap in = crap out
pi_113134767
Mo ik heb je pic niet gezien maar op basis van de reacties kan ik wel een inschatting maken. Hoop dat het met de tijd nog bijtrekt of dat jij er vrede mee kan gaan hebben :*.

Hoe een mens blij kan zijn met kleine dingen. Ik heb een vak gehaald (waarvan ik wist dat ik het zou halen, want alles ingeleverd en eindopdracht ging goed) met een cijfer waar ik vroeger ook tevreden mee zou zijn. Instant blij O+. Het gaat weer de goede kant op ... Afgelopen jaar vooral onvoldoendes gehaald en tentamens niet gemaakt door pfeiffer/psycholoog

Oh en loveli bedankt voor de CV tips! Heb hem aangepast en geloof dat ie nu wel geschikt is. Nu nog hopen dat ze mij ook aan willen nemen op basis van mijn enthousiaste brief zonder mijn blije hoofd en live overtuigingskracht :+. *brief schrijven gaat*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? woensdag 20 juni 2012 @ 11:09:28 #100
70532 loveli
N
pi_113134848
*O*
crap in = crap out
pi_113134915
Wat goed Chico! Gefeliciteerd! :* En bedankt ;) :)
Ja doei.
pi_113135408
Zo, tussentijds beoordelingsgesprek weer overleefd :+

O: lijnzaadcracker, 5 gr boter en 50 gr kalkoenfilet
T: paar plakjes chorizo want hoooooooooonger!
T: rest van de plakjes chorizo
L: 2 gebakken eieren en 20 gr. ontbijtspek
T: blikje makreel en stukjes komkommer
D: karbonade en broccoli
T: creme fraiche, cacao en zoetstof

kcal 1765 en kh 13
pi_113136303
Zo gister lukte het mij niet te printen, documenten op een USB stick op te slaan, zat ik in een metro waar de kachel aanstond, kwam ik te laat bij mijn sollicitatie. Het is uiteindelijk goed gekomen en ik ben niet 'door de mand' gevallen.

Nu heb ik nog krap 2 uur voor mijn opdracht en moet alles nog in elkaar schuiven, hoeft niet lang te duren maar ben liever niet op de deadline klaar..
OV was kwijt, pasje staat niet genoeg geld op, enz

Drama drama, maar heb besloten rustig te blijven, mij te focussen en heeeel goed te presenteren zo.

Wel beetje jammer dat m'n Spaans tentamen verschoven is en nu overlapt met 1. Een ander vak dat ik besloten had niet te doen om mij te focussen op deze opdracht 2. Nu samenvalt met de presentatie.

Dus daar baal ik wel van maar dit is belangrijker......
pi_113136688
*O* sale me loves!

Broek, shirtje en sjieke blouse/vest kruising rijker.

Maatje mini it is :') als ik nou maar niet ineens weer een bak aankom en de helft niet meer pas ofzo.
*stukje chocola kauwt :P
pi_113136701
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
Zo, tussentijds beoordelingsgesprek weer overleefd :+

O: lijnzaadcracker, 5 gr boter en 50 gr kalkoenfilet
T: paar plakjes chorizo want hoooooooooonger!
T: rest van de plakjes chorizo
L: 2 gebakken eieren en 20 gr. ontbijtspek
T: blikje makreel en stukjes komkommer
D: karbonade en broccoli
T: creme fraiche, cacao en zoetstof

kcal 1765 en kh 13
Ja was het een beetje lief enzulks?
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:01:16 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113136935
*veer in bips rijker is

*leuke dingetjes te doen heeft

</Yoda>
pi_113137161
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
*veer in bips rijker is

</Yoda>
leuk is het he om eindelijk iets te doen wat je leuk vindt en waar je je ei in kwijt kan? O+
pi_113137273
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
*veer in bips rijker is

</Yoda>
*O* voor Maria!
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:13:47 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113137436
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

leuk is het he om eindelijk iets te doen wat je leuk vindt en waar je je ei in kwijt kan? O+
Yes! :D En het wordt steeds leukerderderder lijkt, vooral de 'extra' klusjes :7
  Vis een optie? woensdag 20 juni 2012 @ 12:15:43 #110
70532 loveli
N
pi_113137522
Die baas van jou heeft de jackpot.
crap in = crap out
pi_113137542
lijsje

O: havermout met cashewnoten, handje kersen, yoghurt
L: boterham rauwe ham/tomaat, boterham hummus/komkommer, sojamelk
T: banaan, mueslireep, wortels
D: koolvis met gebakken aardappeltjes en broccoli
S: denk dat ik ff niks doe vandaag, zit al paar dagen tegen het ziek zijn aan te hikken
T: appeltaart (zus nieuwe baan)
T: kwark
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:16:46 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113137570
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:15 schreef loveli het volgende:
Die baas van jou heeft de jackpot.

Hopelijk ziet ie dat ook zo :+ Al is hij volgens mij tevreden! *O*
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:18:00 #113
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113137637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Leuk om te horen dat je t zo leuk vind op je werk *O*

Wat deed je ookal weer, ik raak echt in de war van wat iedereen nou ook al weer doet :@
~ Bonito La Risa ~
pi_113137701
Zat net terug te lezen en Ml je ziet er erg goed uit!
Gister de laatste training gehad en het ging lekker, klaar om te knallen!
pi_113137732
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yes! :D En het wordt steeds leukerderderder lijkt, vooral de 'extra' klusjes :7
Stiekem klinkt dat echt heel fout, 'extra' klusjes :+ :') :@
Ja doei.
pi_113137747
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef the85mc het volgende:
in wat voor klasse ga je die WK nou varen? En waar is de WK uberhaupt? :P

@ Siral: was je havermout nou net zo lekker als je gehoopt had?
pi_113137769
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Stiekem klinkt dat echt heel fout, 'extra' klusjes :+ :') :@
ach, het kan vast niet erger zijn dan ik die even een klantje doe :') !
pi_113137793
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

in wat voor klasse ga je die WK nou varen? En waar is de WK uberhaupt? :P

@ Siral: was je havermout nou net zo lekker als je gehoopt had?
Ja alleen niet in de combi met de yoghurt, die maakte het een beetje "meh".
Dus de volgende keer met sojamelk denk ik :)
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:27:10 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113137988
Leuk Maria :Y

Lijst
O: boterham met gegrilde biefstuk, beschuit kaas, beker melk
B: 15 km met de wind mee fietsen
T's: Veel kruisbessen, rode bessen, aardbeien (lekker zo'n tuin bij zus)
B: 15 km tegen de wind fietsen
L: boterham kaas, beschuit aardbeien, cappuccino
T's: beschuit aanbeien, paar dropjes, blokje choco, kwart meloen
D: witlof ham/kaas uit de oven met spaghetti met olijfolie en verse peterselie
T: kwark en vla
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:27:55 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113138015
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:18 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Leuk om te horen dat je t zo leuk vind op je werk *O*

Wat deed je ookal weer, ik raak echt in de war van wat iedereen nou ook al weer doet :@
Ik PM je wel even! Heeft geloof ik ook niet helemaal open op fok gestaan :P

quote:

[..]

Vie gief sexi taims, yes? *insert GeeBee-smiley* :+
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:29:25 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113138067
Dag begonnen met:

O: latte en twee sneetjes brood met oude kaas en komkommer
T: soort raw food bar
T: drie grote wortels, komkommertjes
T: kop thee met honing

:7
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:30:24 #122
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113138113
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik PM je wel even! Heeft geloof ik ook niet helemaal open op fok gestaan :P

[..]

Vie gief sexi taims, yes? *insert GeeBee-smiley* :+
Haha is goed, ja ik hou t soms niet bij hoor, maar je bent zo enthousiast, dus ben erg benieuwd!
~ Bonito La Risa ~
pi_113138876
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef the85mc het volgende:
Thnx!

quote:

[..]

Of ik die 1 op 1 in een spreekkamertje zit en vervolgens de gekste verhalen hoor :')

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Anders issie gek!
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:53:14 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113139055
Wehehe nou ik ben echt niet de perfecte werknemer hoor :D (zei zij fokkende) Maar goed, meer dan je best kun je niet doen 8-)
  Vis een optie? woensdag 20 juni 2012 @ 13:04:18 #125
70532 loveli
N
pi_113139430
Niet perfect misschien, maar wel met een bepaalde >:O Maria *O* meerwaarde oO< die je niet zomaar overal tegenkomt.
crap in = crap out
pi_113139552
Leuk Maria :)

De zon schijnt! En ik mag de rest van de middag buiten werken *O* fijn dat t eens mooi weer is op een niet-kantoordag :)
pi_113139907
Ook vrij, werk deze dagen s'avonds echt dikke prima.
pi_113139971
Ben niet vrij ;) maar vind t prima, zolang ik maar niet binnen hoef te zitten! Misschien vanavond wel op t terras eten :9
pi_113140029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:19 schreef Nallie het volgende:
Ben niet vrij ;) maar vind t prima, zolang ik maar niet binnen hoef te zitten! Misschien vanavond wel op t terras eten :9
Oeh werk met voordelen dus ;)
pi_113140343
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Neee...weegschaal was niet lief voor je, je was lief voor jezelf ;)

Waarom zeggen mensen dat toch }:|
pi_113140472
Semi vrij....om thuis mijn werk af te maken. Vandaag en morgen nog een rapportje typen en als ik lief ben voor mezelf, kan ik vrijdag een dagje overwerk terug pakken.

* An24 haar best gaat doen :P
pi_113140553
Lijstje ongeveer:

O: speltboterham met sandwichspread, gekookt ei en thee met melk
T: twee zwarte koffie tijdens afspraak en een stuk volkoren worteltjescake
L: staat nu op: sperzieboontjes, spitskool en komkommer met zelfgemaakte pindasaus
T: smootie van ananas, aardbeien en kokosmelk
D: nog geen idee
B: Ashtangayoga (eens kijken of ik me niet helemaal debiel voel tijdens de les :') )
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:42:40 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113140913
Ik eet echt serieus veel te veel fruit, zit op 208 kh alleen al door fruit.
Maar hoe kan je nou van aardbeien, kersen, appels, bessen, meloen e.d. afblijven? Veel te lekker!
Behalve dat het slecht is voor je tanden, kan het voor de rest kwaad?
pi_113140926
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oeh werk met voordelen dus ;)
Op woensdag doe ik thuisbegeleiding dus met mooi weer kan ik lekker met ze naar buiten! Rest van de dagen op school :)
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:44:41 #135
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113141001
Maria doet leuk werk *O*

Verder kwam ik net buiten, en het is hier prachtig weer!!!
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? woensdag 20 juni 2012 @ 13:45:22 #136
70532 loveli
N
pi_113141026
Oh ja, kersen in de actie :9
crap in = crap out
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:45:41 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113141040
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar hoe kan je nou van aardbeien, kersen, appels, bessen, meloen e.d. afblijven? Veel te lekker!
Misschien dat je er meer honger van krijgt door suikertjes?

Ik ben ook lekker aan het snaaien :D Wortels, stukken galiameloen, groene smoothie, nomnomnom! :9
pi_113141700
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Mensen die fruit cutten uit hun dieet omdat er veel suikers en carbs in zouden zitten zijn stupid imo. Het is kei gezond en het doet erg veel goeds. 2 a 3 stuks fruit per dag is NIKS mis mee. En ik persoonlijk ben al tevreden met een banaan of een appel als ik iets "lekkers wil".
pi_113141890
goeiemorgen, slankies!

Belabberd geslapen, het is hier zoooo bloedheet. Vrijdag koelt het weer een beetje af tot onder de 30 graden, lijkt me prettig! Ontbijt op, klaar voor weer een lange dag!
pi_113142052
Lijstje:

O: broodje met ardennerboterhamworst
T: stukje chocolade (bonbonbloc)
L: kip siam
T: iets van fruit

Had vandaag om 11.40u een afspraak bij mijn specialist. Om 11.41u stond ik weer buiten. Fijn dat ik mooi op tijd aan de beurt was, maar ik snap niet waarom ik voor dit gesprek naar 't zhuis moest komen :D :+
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:18:26 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113142291
pi_113142294
Opdracht is ingeleverd. Nu moet ik nog even wat photoshoppen en dan de presentatie geven. En niet kotsen.
pi_113142367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Neee...weegschaal was niet lief voor je, je was lief voor jezelf ;)

Waarom zeggen mensen dat toch }:|
Daar heb je gelijk in :Y
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:25:17 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113142573
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef Probability het volgende:
Opdracht is ingeleverd. Nu moet ik nog even wat photoshoppen en dan de presentatie geven. En niet kotsen.
Suerte!
pi_113142720
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Suerte!
Eerst even zen worden anders kots ik daar de hele boel onder van de zenuwen. Gelukkig loop ik al bij een psycholoog want dit is echt niet gezond :')
pi_113142947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:08 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen, slankies!

Belabberd geslapen, het is hier zoooo bloedheet. Vrijdag koelt het weer een beetje af tot onder de 30 graden, lijkt me prettig! Ontbijt op, klaar voor weer een lange dag!
Succes! Bikkel!
Ja doei.
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:34:25 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113142979
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_113143011
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef Probability het volgende:

[..]

Eerst even zen worden anders kots ik daar de hele boel onder van de zenuwen. Gelukkig loop ik al bij een psycholoog want dit is echt niet gezond :')
Succes Prob! Straks heb je t achter de rug! :*
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:36:49 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113143086
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Da's creepy :o let wel, creepy met kleine c, dus niet 'onze' Creepy :P
pi_113143194
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:08 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen, slankies!

klinkt alsof ze bij jou niet de airco op 15 graden hebben staan binnen? Beter!
pi_113143244
quote:

[..]

:') Zelfspot O+
pi_113143303
succes Prob!! w/ w/
pi_113144367
quote:

[..]

Succes, you can do it :*
pi_113145723
Succes Prob, komt goed, zodra je er staat valt het vast van je schouders af, die spanning!

Oh ja, voor het eerst in mijn leven kan ik overal botjes voelen enzo :') Gewoon botjes in mijn knie die ik voor het eerst zie, botjes in mijn zij waarvan ik niet wist dat ze er waren, te weird gewoon :D

Edit: en ik verveel me zo erg op werk dat ik op Wikipedia willekeurige artikelen aan het lezen ben.

[ Bericht 10% gewijzigd door Novem op 20-06-2012 15:43:12 ]
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:48:41 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113146275
Bwaaaa Novem, als je maar niet te dun wordt he :D Volgens mij ga je echt heel goed, niet dan? :Y Doe je nu veel dingen echt heel anders dan eerst?
pi_113146811
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaaaa Novem, als je maar niet te dun wordt he :D Volgens mij ga je echt heel goed, niet dan? :Y Doe je nu veel dingen echt heel anders dan eerst?
Haha, te dun ligt nog lang niet in het verschiet hoor :P Nog 7.5 kilo te gaan :)

Ik doe eigenlijk alles heel anders dan eerst, zo vaak al halfslachtig geprobeerd om af te vallen, maar nooit met resultaat, dus nu gewoon alles totaal omgegooid.
Ook nu ik sinds een paar weken minder brood eet merk ik weer een extra boost.

Het tellen van kcals en veel sporten (vnm hardlopen) helpt het meest. Maar nu weet ik vaak wel hoeveel kcals ik eet, tel niet zo vaak meer, alleen als ik hier commentaar krijg :D

Ik ben een beetje alles of niets altijd, dus ik heb dit wel aangepakt als een soort missie, plan m'n eten, plan m'n sporten etc.

Het gaat alleen niet zo snel allemaal, val denk ik 0.3/0.5 kilo per week af. Is wel het meest duurzaam, maar ook frustrerend. Ik eet dan ook wel 1800+ kcals per dag, maar als ik minder eet word ik doodongelukkig, dus dan maar zo. Food :9

Ik ben nu trouwens 17 kilo lichter dan toen ik 14 was ( :') :') :@ ) en op hetzelfde gewicht als toen ik 18 was en me helemaal platrookte en constant uitging.

Dit is dus de eerste keer dat ik onder dit gewicht ga duiken, op een gezonde en sportieve manier.

[ Bericht 12% gewijzigd door Novem op 20-06-2012 16:07:17 ]
pi_113147076
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:00 schreef Novem het volgende:

[..]

Haha, te dun ligt nog lang niet in het verschiet hoor :P Nog 7.5 kilo te gaan :)

Ik doe eigenlijk alles heel anders dan eerst, zo vaak al halfslachtig geprobeerd om af te vallen, maar nooit met resultaat, dus nu gewoon alles totaal omgegooid.
Ook nu ik sinds een paar weken minder brood eet merk ik weer een extra boost.

Het tellen van kcals en veel sporten (vnm hardlopen) helpt het meest. Maar nu weet ik vaak wel hoeveel kcals ik eet, tel niet zo vaak meer, alleen als ik hier commentaar krijg :D

Ik ben een beetje alles of niets altijd, dus ik heb dit wel aangepakt als een soort missie, plan m'n eten, plan m'n sporten etc.

Het gaat alleen niet zo snel allemaal, val denk ik 0.3/0.5 kilo per week af. Is wel het meest duurzaam, maar ook frustrerend. Ik eet dan ook wel 1800+ kcals per dag, maar als ik minder eet word ik doodongelukkig, dus dan maar zo. Food :9
0.3 a 0.5 kilo afvallen per week is juist heel normaal en nog gezond ;)!

En het moet ook vol te houden zijn natuurlijk.
  woensdag 20 juni 2012 @ 16:08:32 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113147231
Food O+ indeed :D

Nou volgens mij doe je het supergoed en duurzaam :Y Misschien moet ik ook maar eens kcals tellen :o Vind het alleen vaak zo'n gedoe als je niet de goeie productenlijstjes hebt :+
pi_113147403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Food O+ indeed :D

Nou volgens mij doe je het supergoed en duurzaam :Y Misschien moet ik ook maar eens kcals tellen :o Vind het alleen vaak zo'n gedoe als je niet de goeie productenlijstjes hebt :+
Ik merk wel dat alle tellers heel vaak afwijken van wat de verpakkingen zeggen, zowel positief als negatief. Eetmeter rekent vaak te weinig kcals, dus dan tel ik er 10% bij op :P

Ik zou het wel een week of twee proberen, om inzicht te krijgen, anders blijf je rommelen in de marge en blijkt dat je al die tijd al teveel of te weinig eet, dan is al die tijd verspild!
pi_113147723
Heb de stage!!!
pi_113147745
*O*
pi_113147969
Presentatie ging goed! Werkstuk zag er verzorgd uit! Nu de inhoud nog dan heb ik m'n P!!!!!
pi_113148341
Yaayy, feli! :D
pi_113148418
Puik Prob! :)
Ja doei.
pi_113148522
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:18 schreef Probability het volgende:
Heb de stage!!!
Van harte gefeliciteerd!
  woensdag 20 juni 2012 @ 16:35:42 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113148570
Lijstjes-update omdat ik het anders weer vergeet :D

O: twee sneetjes brood met kaas en komkommer, latte
T: grote wortels en meloen
T: thee met honing
T: groene smoothie
L: twee sneetjes brood, een met kipworst en een met kaas/gekookt ei, los gekookt ei
T: meloen en wortel :P
D: iets wokkigs! Veggies en runderreepjes denk ik, met rijst.
  woensdag 20 juni 2012 @ 16:35:57 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113148583
Goed zo Prob! *O*
  woensdag 20 juni 2012 @ 16:43:23 #168
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113148907
Goed bezig *O*
~ Bonito La Risa ~
pi_113148977
Feli Prob! *O*

MI! Ik heb het jurkje. Alleen doet de sync van mijn Iphone stom, dus nu kan ik het niet laten zien }:|
Hij komt idd precies net iets over mijn knieën. Dus of je maat klopt niet, of ik ben langer :+
pi_113148980
Gefeliciteerd Prob!
pi_113149611
Een 9 voor m'n scriptie 8-)
Ja doei.
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:01:57 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113149688
Nou meiden gefeliciteerd!

Novem, lijkt mij dat je er erg verstandig mee omgaat! Supergoed gaat het toch zo?
pi_113149841
quote:
6s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Wow :D
Gefeliciteerd!
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:05:19 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113149857
quote:
Verrast me niet mo. Gefeliciteerd.

Wat ga je eigenlijk doen nu je klaar bent? Verder studeren?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_113149905
Thanks! :) En ja, ik ga hier een MSc by Research doen als alles goed gaat: zit te wachten op m'n officiële aanbod.
Ja doei.
pi_113149992
quote:
Wat Tink zegt.

Feli meis *O*
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:08:47 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113150017
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks! :) En ja, ik ga hier een MSc by Research doen als alles goed gaat: zit te wachten op m'n officiële aanbod.
volgens mij heb je het al eens uitgelegd, maar wat is een MSc? :')
*bedrijfslevenmiepje
  Vis een optie? woensdag 20 juni 2012 @ 17:11:55 #178
70532 loveli
N
pi_113150164
Master. Bsc =bachelor.
crap in = crap out
pi_113150283
Ik ben nu (bijna, nog de laatste cijfers van m'n vakken hier terugkrijgen) BA (Bachelor of Arts), Bsc is Bachelor of Science :+

Maar ik zal met mijn Master wel een Master of Science worden als alles goed gaat :)
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 20 juni 2012 @ 17:16:06 #180
70532 loveli
N
pi_113150361
Waarom dat verschil?
crap in = crap out
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:16:47 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113150395
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben nu (bijna, nog de laatste cijfers van m'n vakken hier terugkrijgen) BA (Bachelor of Arts), Bsc is Bachelor of Science :+

Maar ik zal met mijn Master wel een Master of Science worden als alles goed gaat :)
Maar waarom moet je daarvoor uitgenodigd worden? Mijn man gaat ook een master doen. Kost alleen bakken met geld.
pi_113150414
Opleidingsrichting: <insert titel> of Science is vooral voor technische opleidingen en zaken als natuurkunde, scheikunde en zulks :) Arts is voor talen en cultuurwetenschappen enzo :)
Ja doei.
pi_113150444
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Maar waarom moet je daarvoor uitgenodigd worden? Mijn man gaat ook een master doen. Kost alleen bakken met geld.
Hier in Engeland werkt alles net wat anders; je solliciteert naar een plek.. 't is niet zoals bij ons (en in Duitsland?) dat je je inschrijft en bijna 100% zeker gewoon kunt beginnen.
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 20 juni 2012 @ 17:24:58 #184
70532 loveli
N
pi_113150744
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Opleidingsrichting: <insert titel> of Science is vooral voor technische opleidingen en zaken als natuurkunde, scheikunde en zulks :) Arts is voor talen en cultuurwetenschappen enzo :)
Dat weet ik. Maar waarom word jij msc?
crap in = crap out
pi_113150794
Geen idee, die titel hoort bij de Master die ik wilde gaan doen. Ik dacht dat het de MA by Research was, maar dat blijkt bij Geography (ookal is het Human Geography) altijd een MSc op te leveren.
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 20 juni 2012 @ 17:27:13 #186
70532 loveli
N
pi_113150857
lol @ bij 'ons'
crap in = crap out
pi_113150893
Ja, dat duurt nog wel even voor dat eruit is :)
Ja doei.
  woensdag 20 juni 2012 @ 17:36:51 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113151280
Ja HONGER, gelukkig staat er nu 1 1/2 kg witlof met ham/kaas/ei in de oven, zo nog pasta koken en dan eten.
Dan heb ik eigenlijk de hele dag gegeten, arme tanden :')
pi_113151503
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja HONGER, gelukkig staat er nu 1 1/2 kg witlof met ham/kaas/ei in de oven, zo nog pasta koken en dan eten.
Dat klinkt lekker uniek! :9
Ja doei.
pi_113151504
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Witlof ham kaas O+

Ik moet dat ook weer eens eten, maar Freud eet het niet ;(
  Vis een optie? woensdag 20 juni 2012 @ 17:44:02 #191
70532 loveli
N
pi_113151551
Goeie, ga ik nu ook eten.
crap in = crap out
pi_113152416
Prob, netjes!

Moblo, gefeli! *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:24 schreef loveli het volgende:
Dat weet ik. Maar waarom word jij msc?
Ik vind het soms ook rare benamingen :D Ben zelf ook MSc. In International Business :+:')
pi_113152550
Oh, ook even hier, net de 20 weken echo gehad: so far so good :) :s)

SPOILER
pi_113152760
Avondeten is iets anders geworden hehe, morgen doen we de broccoli. While the rest of the family overgebleven macaroni aten, aten mn zus en ik zelf gemarineerde koolvis met wortel/ui en tomaat uit de oven, en aardappelpuree :Y) ^O^ Kei simpel maar lekker!

pi_113152763
Fijn, Coco!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_113152850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:12 schreef Siral het volgende:
Avondeten is iets anders geworden hehe, morgen doen we de broccoli. While the rest of the family overgebleven macaroni aten, aten mn zus en ik zelf gemarineerde koolvis met wortel/ui en tomaat uit de oven, en aardappelpuree :Y) ^O^ Kei simpel maar lekker!

[ afbeelding ]
Je maakt echt mooie foodfoto's :9

Vandaag trouwens wezen bloedgeven en alles was weer helemaal goed *O*
Toch fijn zo'n check up om de zoveel tijd.
pi_113152906
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je maakt echt mooie foodfoto's :9

Vandaag trouwens wezen bloedgeven en alles was weer helemaal goed *O*
Toch fijn zo'n check up om de zoveel tijd.
Hehe kei simpel met mijn telefoon en een filtertje eroverheen, kind kan de was doen :D

Andd, good to hear :)!
pi_113153030
Gefeli Prob, laat je nog ff weten waar je stage gaat lopen?

Gefeli Moblo!

Coco, wanneer heb je je volgende check up?
pi_113153084
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef _aurum_ het volgende:
Coco, wanneer heb je je volgende check up?
Over 3 weken. Maar dat is gewoon een standaard check-up. Met die cyste gaan ze dus niks meer doen (ook niet in de gaten houden ofzo) omdat enkel en alleen die specifieke cyste niks voorstelt.
pi_113153297
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Over 3 weken. Maar dat is gewoon een standaard check-up. Met die cyste gaan ze dus niks meer doen (ook niet in de gaten houden ofzo) omdat enkel en alleen die specifieke cyste niks voorstelt.
Ok, gelukkig! Weten jullie al wat het wordt?
  woensdag 20 juni 2012 @ 18:29:07 #201
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113153364
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Een baby *O*
pi_113153464
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Nope (behalve wat uniek zegt :+). We willen gewoon afwachten en ons straks laten verrassen.
Hebben wel al de voorlopige namen: Fedde voor een jongen & Femmie voor een meisje. Andere suggesties zijn welkom :D

Overigens leek de baby wel een ENORME piem0l te hebben op een gegeven moment. Was zn bovenbeentje, maar door de hoek en alles leek het precies een HUGE fallus. Hebben we na de echo nog lol over gehad.

(Martijn: "Hij lijkt op papa!" :'))
  Vis een optie? woensdag 20 juni 2012 @ 18:31:26 #203
70532 loveli
N
pi_113153472
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Een baby *O*
Phew!
crap in = crap out
pi_113154182
Fijn dat de echo goed was Coco!

Feli MoBlo! En Prob!

Lees ik iets over geshowde jurkjes?

Ik heb een ubertof filmpje gemaakt op het werk :+

En ik ben aan het proberen niet echt katsverkouden te worden. Slik al de hele dag trachitol, want als ik hoest springen de tranen bijna in mijn ogen, auw ;( Vroeg naar huis gegaan en toen nog een uurtje geslapen op de bank, hoofdpijn is minder nu :)
  woensdag 20 juni 2012 @ 18:54:00 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113154444
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:47 schreef LieLie het volgende:
Fijn dat de echo goed was Coco!

Feli MoBlo! En Prob!

^^

O: 200 gr fr.kwark, lijnzaad
L: pistolet eiersalade, pistolet kaas, 3 schijven verse ananas
D: griekse salade
pi_113154833
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

^^

O: 200 gr fr.kwark, lijnzaad
L: pistolet eiersalade, pistolet kaas, 3 schijven verse ananas
D: griekse salade
Heb je nieuwe antibiotica gekregen? :)
pi_113154836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:45 schreef An24 het volgende:
Feli Prob! *O*

MI! Ik heb het jurkje. Alleen doet de sync van mijn Iphone stom, dus nu kan ik het niet laten zien }:|
Hij komt idd precies net iets over mijn knieën. Dus of je maat klopt niet, of ik ben langer :+
1.70 ;)

Ben wel benieuwd :Y
pi_113155414
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

1.70 ;)

Ben wel benieuwd :Y
hmmmm 1.66 :+
  woensdag 20 juni 2012 @ 19:19:09 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113155453
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Heb je nieuwe antibiotica gekregen? :)
Nee.. kuur gister afgerond (geen verbetering, geen verslechtering) en heb vrijdag een afspraak om weer te laten checken. Maar goed, verwacht dat er nog steeds bacteriën te zien zijn.
  woensdag 20 juni 2012 @ 19:23:44 #210
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113155664
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nope (behalve wat uniek zegt :+). We willen gewoon afwachten en ons straks laten verrassen.
Hebben wel al de voorlopige namen: Fedde voor een jongen & Femmie voor een meisje. Andere suggesties zijn welkom :D

Overigens leek de baby wel een ENORME piem0l te hebben op een gegeven moment. Was zn bovenbeentje, maar door de hoek en alles leek het precies een HUGE fallus. Hebben we na de echo nog lol over gehad.

(Martijn: "Hij lijkt op papa!" :'))

Fedde O+ nice!!

haha, zou wat zijn, nu al een enorme te hebben ;)

Moblo, feli!!

Lijstje:
O: Mag yog, muesli
L: 3 witte bolletjes, 1 kip/rode pesto, 2 kaas.
T: een enorm lekkere milka daim reepje
D: Pasta met kaas erin, met tomaatachtige saus erover :9
T: kiwi
S: niks, ben aan t werk voor een projectje dus geen tijd helaas!
~ Bonito La Risa ~
pi_113155776
Ik dacht dat jullie al heel lang een meisjesnaam hadden Coco? Ik meen een palindroom beginnend met aan 'A'?

Gefeliciteerd Prob! *O*
pi_113156067
Hallo! O+

O: magere kwark met muesli
T: kokosmakroon :@ (en daarna zat ik heel erg vol, late lunch dus)
L: dikke snee volkoren brood met pindakaas, kwart avocado met peper en zout :9
T: kersen, volkoren cracker geitenkaas, stuk komkommer
D: kippenpoot van de poelier :9~ , gebakken aardappeltjes met een beetje mayo, gewokte spinazie
pi_113156304
hmmmmm palindroom beginnend met een a...

*O* voor Mo, Billy en Coco, wat fijn, goed nieuws!

Lijstje:
O havermout, frambozen, bosbessen
L twee boterhammen met kaas, tomaat, komkommer, bak salade, flesje jus d'orange
T: appel
D: spinazie, bio rundervinkje, twee eitjes
T: bakje kwark met banaan en havermout
T: stukje pure chocola
pi_113156391
XM, vind je kwark niet lekkerder met nog iets meer erin dan lijnzaad? Met bv bosbessen en bv banaan en en bv havermout (wat toevallig mijn alltime favourite kwarkhapje is)?
pi_113156414
Nee niet Anna :+. Mooi lijstje! GB ook, op de kokosmakroon na, maar dat moet soms kunnen.

Update/waarschijnlijk de eindstand:
O: Yoghurt met appel, 3 crackers met runderpastrami/biefstukworst/hüttenkäse (en komkommer)
T: Bak fruitkwark met zomerfruit en een appel
  woensdag 20 juni 2012 @ 19:46:38 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113156631
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:40 schreef anna82 het volgende:
XM, vind je kwark niet lekkerder met nog iets meer erin dan lijnzaad? Met bv bosbessen en bv banaan en en bv havermout (wat toevallig mijn alltime favourite kwarkhapje is)?
Hmm..havermout iig niet, want daar krijg ik echt enorme honger van de hele dag. Bosbessen vind ik erg duur :@. Banaan zou ik eens kunnen proberen.
pi_113156782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hmm..havermout iig niet, want daar krijg ik echt enorme honger van de hele dag. Bosbessen vind ik erg duur :@. Banaan zou ik eens kunnen proberen.
Kwark met banaan is lekker! :9 Rode vruchtjes uit de vriezer ook!
  woensdag 20 juni 2012 @ 19:51:25 #218
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_113156836
quote:

[..]

En die doosjes uit de vriezer, is dat geen optie? Die zijn niet zo duur.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_113156862
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

En die doosjes uit de vriezer, is dat geen optie? Die zijn niet zo duur.
En lekker en handig vind ik! :9
pi_113158146
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef Vlierbloesem het volgende:
Nee niet Anna :+. Mooi lijstje! GB ook, op de kokosmakroon na, maar dat moet soms kunnen.

Update/waarschijnlijk de eindstand:
T: Bak fruitkwark met zomerfruit en een appel
_O_
pi_113158412
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

_O_
Dankje O+.
pi_113158573
Bedankt nog voor de felicitaties! O+ Voelt zó onwerkelijk maar wel súper goed. Net lekker gespind en we gaan lekker Indiaas eten: bestelling is net geplaatst. Niet al te veel dingen met carbs en we hadden nog een fles bubbels liggen: die gaat ook open O+
Ja doei.
pi_113159722
quote:

[..]

XM bezuinigen op eten is ongeveer het vervelendste dat je kunt doen.

/teruglezen
pi_113159739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:18 schreef An24 het volgende:

[..]

hmmmm 1.66 :+
Dan hou ik van kortere jurkjes, maar maak eens een foto?
pi_113159757
Oh en feli Mo *O* enorm goed!!!
pi_113159989
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 19:26 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ik dacht dat jullie al heel lang een meisjesnaam hadden Coco? Ik meen een palindroom beginnend met aan 'A'?

Gefeliciteerd Prob! *O*
Klopt! Was eerst Aenea. Vind ik nog steeds tof, maar twijfel aan de 'werkbaarheid', zeg maar.
pi_113160017
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Klopt! Was eerst Aenea. Vind ik nog steeds tof, maar twijfel aan de 'werkbaarheid', zeg maar.
Oeh, ik vermoed een leven lang spellen :P
pi_113160050
Wat goed gedaan Mo *O*.

Ik vind Aenea wel echt een super toffe naam :o O+. Maar wel lastig uit te spreken voor iedereen die geen Latijn heeft en geen idee hoe het internationaal zijn werk doet.
pi_113160108
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oeh, ik vermoed een leven lang spellen :P
Moet ik ook en zo'n rare naam heb ik nou ook weer niet. :P
  woensdag 20 juni 2012 @ 21:13:38 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113160823
Moet ik ook, meest makkelijke naam maar altijd verkeerd.

Ken een Femmie..... Zeg maar niks
pi_113161120
Zijn er nog Anglisten aanwezig? :P Ik heb een vraagje! :+
pi_113161529
Ik wil wat strakker in m'n vel komen, love handles en buikvet wegwerken. Hoe begin ik?
pi_113161987
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:01 schreef Chicolate het volgende:
Wat goed gedaan Mo *O*.

Ik vind Aenea wel echt een super toffe naam :o O+. Maar wel lastig uit te spreken voor iedereen die geen Latijn heeft en geen idee hoe het internationaal zijn werk doet.
Nou, de ae heeft ook een (voor zover ik weet) oud-Engelse uitspraak. Dus je kunt voor t Latijns gaan (ainea) of toch voor enea of zelfs anea :+
pi_113162084
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet ik ook, meest makkelijke naam maar altijd verkeerd.

Ken een Femmie..... Zeg maar niks
Oh nee! Ik wil geen rare associaties :D Andere optie is Saar. Of Daan, maar dat vindt Martijn niks. Oh, of Ayla. En ik vind Ava leuk, maar dat vindt Martijn weer niet zo.

Voor jongetje eigenlijk alleen Fedde atm.
pi_113162194
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh nee! Ik wil geen rare associaties :D Andere optie is Saar. Of Daan, maar dat vindt Martijn niks. Oh, of Ayla. En ik vind Ava leuk, maar dat vindt Martijn weer niet zo.

Oeh Saar is ook tof. Of Flore (ken een heel lief klein meisje dat zo heet, misschien dat ik het daarom zo tof vind xD).

Oh lol met die uitspraken van Aenea, ik ging alleen van de Latijnse uit :P. Wordt het nog lastiger.
pi_113163688
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dan hou ik van kortere jurkjes, maar maak eens een foto?
Heb ik, maar ik krijg hem niet van de Iphone gehaald :') Zal morgen met de grote cam wat schieten ;)

En :% ik krijg morgen spierpijn :P

En een goed nieuws *O* voor coco.
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:20:19 #237
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113164328
Mooie namen allemaal!!! Mocht ik ooit een meisje krijgen, vind ik Alize wel erg mooi!

Ayla is ook mooi!
~ Bonito La Risa ~
pi_113164388
Ailia, zonder de laatste i uitgesproken is Italiaans O+
pi_113164546
Trouwens, lijstje:

O: broodje met vlees
T: chocolade (bon bon bloc)
T: appeltje
D: 1 klein worstje, 2 spiesjes en wat stokbrood (vriend van ons jarig: BBQ), fruitsalade
T: paar dropjes
pi_113164939
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:34 schreef An24 het volgende:
Lijstje ongeveer:

O: speltboterham met sandwichspread, gekookt ei en thee met melk
T: twee zwarte koffie tijdens afspraak en een stuk volkoren worteltjescake
L: staat nu op: sperzieboontjes, spitskool en komkommer met zelfgemaakte pindasaus
T: smootie van ananas, aardbeien en kokosmelk
B: Ashtangayoga (eens kijken of ik me niet helemaal debiel voel tijdens de les :') )
Extra T voor de D nog een stukje worteltjescake. D was een wokje op zijn Thais met veel groenten, rijst en een beetje kroepoek.
  woensdag 20 juni 2012 @ 22:39:38 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113165508
-O- ik wil sporten. Heb nog nooit zo ontzettend niet in m'n spijkerbroek gepast. Bah. Voel me echt een blob.
pi_113165758
Balen XM, kan me voorstellen hoe frustrerend dat is!

Modern Family is zo geniaal! :D Net even 3 eps gekeken :9
pi_113166880
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jaa dat was het! Lastige naam wel inderdaad. Saar vind ik leuk en Ayla is van de Stam van de Holebeer! :P Mijn ex was fan van die boeken en van haar, heb hem er eindeloos mee geplaagd :+.

Wat balen XM! Heel frustrerend inderdaad.

Inderdaad een leuke serie Novem! :Y
pi_113167429
Ik vind Ayla ook heel mooi Coco!

Zit propvol van heerlijk eten :) spinaziesalade met mozzarella en ei, daarbij frietjes en wat brood met aioli :9
Nog klein hapje genomen van de toetjes van de anderen; heerlijk maar zal t wel weer bezuren vannacht gok ik!
Wel hele leuke avond gehad O+

Morgen heul drukke dag dus nu slapen! Truste :)
pi_113168192
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Trouwens, lijstje:

O: broodje met vlees
T: chocolade (bon bon bloc)
T: appeltje
D: 1 klein worstje, 2 spiesjes en wat stokbrood (vriend van ons jarig: BBQ), fruitsalade
T: paar dropjes
Dit is natuurlijk te weinig he ;)
pi_113168636
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 23:17 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk te weinig he ;)
Heb 't door een eetmeter gegooid en kwam uit op ongeveer 1300-1400 Kc. Had eerlijk gezegd het idee dat het veel meer was, want zat behoorlijk vol.

Morgen beter mijn best doen dus :)
  Vis een optie? woensdag 20 juni 2012 @ 23:30:17 #247
70532 loveli
N
pi_113169005
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:27 schreef 16meter het volgende:
Ik wil wat strakker in m'n vel komen, love handles en buikvet wegwerken. Hoe begin ik?
Als je man bent ga je ijzer tillen en gezond eten. Wat eet/beweeg je nu zoal? Starting Strength van Mark Rippetoe is ook een aanrader.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 20 juni 2012 @ 23:42:02 #248
70532 loveli
N
pi_113169678
Gelukkig ben ik geen vega, maar ik snap nog steeds niet hoe dat vliegje het voor elkaar kreeg m'n helm te omzeilen en in m'n keelgat te vliegen :')
crap in = crap out
  donderdag 21 juni 2012 @ 00:07:53 #249
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113171115
Mijn lijstje gister was niet echt optimaal. Vandaag is ook niet echt superveel beter. Ben de afgelopen dagen beetje snotterig geweest en weinig eetlust gehad.

O: 4 eieren, 2x toast, chocomelk met glutamine en extra vitamine C
T: 2x koffie
L: kipsate met kroepoek, bak salade, spa rood
T: 2x koffie
T: 2x sinasappel
T: banaan, 80g tonijn
S: 11km hardlopen, water met dextrose
T: wheyshake met creatine, glutamine, dextrose
D: kippendijen (4 stuks) met een hele brocolli.

SLAPEN!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_113171198
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Fijn dat de echo goed was coco! *O*

Pff, de namenqueeste :P.
Saar Ayla & Ava vind ik leuk :Y Ze hebben allemaal zo'n lieve klank O+.

Wij hadden allebei een lijstje gemaakt met opties en toen bleken er twee dezelfde op te staan (thank god!!!) We waren er snel uit welke van de 2 het moest worden. Lief had eerst de spelling met een W, maar ik ken iemand die zo heet, dus toch gekozen voor de V.

[ Bericht 4% gewijzigd door Phaidra op 21-06-2012 04:42:05 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113175049
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:39 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

klinkt alsof ze bij jou niet de airco op 15 graden hebben staan binnen? Beter!
k heb geen airco thuis! :(
pi_113175243
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 17:27 schreef loveli het volgende:
lol @ bij 'ons'
ik zeg tegenwoordig als mensen me vragen waar ik vandaan kom dat ik uit Zweden kom. Best stom, eigenlijk.

[/bijlezen]
pi_113175271
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Moet ik ook en zo'n rare naam heb ik nou ook weer niet. :P
ik ook, en aan de hand daarvan heb ik besloten m'n kind iig een naam te geven die het internationaal goed doet. Ik vind Anna erg mooi!
pi_113175292
en voor de goede orde:

kwartet. Alvast een fijne dag gewenst, slankies!
pi_113175658
Mogge....! Werd net wakker met tergende honger en heb al op.

O: havermout/muesli met pindakaas en appel
T: banaan, proteine shake

En tis pas 6 uur...En nu ben ik serieus pas verzadigd... :') Is et al 12 uur?? :+ |:(
pi_113175775
Ik ga nog ff een uurtje tukken......
pi_113176199
Morning :W

Als je honger hebt moet je eten Siral ;)

Vandaag van 9 tot 2 aansluitende besprekingen... lekker druk dagje :')
pi_113176376
Morgen!

Succes vandaag Nallie!

Lijst:

O - havermout met 0% griekse yoghurt en amandelmelk met banaan, kokos en rozijnen
L - salade van sperziebonen, ui en
tomaat, 2 aardappelwedges en 2 gekookte eitjes
T - gemengde noten
D - Helemaal los bij onbeperkt aziatisch bij Sumo :')
pi_113176605
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 23:42 schreef loveli het volgende:
Gelukkig ben ik geen vega, maar ik snap nog steeds niet hoe dat vliegje het voor elkaar kreeg m'n helm te omzeilen en in m'n keelgat te vliegen :')
daar doen ze het om. Kamikaze vliegje :Y
pi_113176632
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 02:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

k heb geen airco thuis! :(
kan je ook niet ziek worden van de airco w/ w/
pi_113176646
Oeh Novem! Lekker O+

Zit aan de yoghurt met mango en heb net besloten dat ik tussen de middag warm eet.
Zit vanavond in A merongen (expres los) en vermoed dat ik niets te eten krijg dus brood mee.
pi_113176702
Lijstje:

O: mango met yoghurt
T: nog geen idee, een banaan?
L: krootjes met spek en aardappelen (easy peasy)
T: autoreisje en daarna wat hapjes
D: 4 boterhammen
T: wat nootjes
T: chocoladeblokje

Nog suggesties?
pi_113176715
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:46 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:

O: mango met yoghurt
T: nog geen idee, een banaan?
L: krootjes met spek en aardappelen (easy peasy)
T: autoreisje en daarna wat hapjes
D: 4 boterhammen
T: wat nootjes
T: chocoladeblokje

Nog suggesties?
misschien nog wat groente om op te knabbelen?
pi_113176755
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

misschien nog wat groente om op te knabbelen?
:Y zal even in de groentelade kijken, komkommer it is.
Morgen boodschappen doen.
pi_113176764
Morgen luitjes!

Nog geen spierpijn of stijfheid. Zelfs de hypermobieltjespijn in de handen is al weg :o

Zoals altijd moet een lijstje zich nog ontwikkelen :P
pi_113176898
:W

Solexxen langs de duinen is best tof! Prima vermaakt in ieder geval, al hadden de BBQ en biertjes natijd daar ook invloed op natuurlijk :7
Zelf geen foto's gemaakt maar wel door andere mensen, dus misschien sturen ze die nog door. Schapen zijn ongedeerd gebleven trouwens :)

Ben nog wel kats en kats lui :O
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_113176920
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
:W

Solexxen langs de duinen is best tof! Prima vermaakt in ieder geval, al hadden de BBQ en biertjes natijd daar ook invloed op natuurlijk :7
Zelf geen foto's gemaakt maar wel door andere mensen, dus misschien sturen ze die nog door. Schapen zijn ongedeerd gebleven trouwens :)

Ben nog wel kats en kats lui :O
wel fijn dat de schapen het overleefd hebben :')
pi_113176946
Je weet hoe gek ik ben op shoarma, he?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_113177137
Gister date gehad.. Was erg gezellig en dit keer wel gezoend, maar ik twijfel nu.. Ze is 4 jaar jonger en meestal is dat prima, maar ik vind haar voor haar leeftijd jong overkomen..
pi_113177335
Met zeilmeisje the85mc?

Goedemorgen :W.

Planning:
O: Yoghurt met een halve appel, 2 crackers met ham/biefstukworst (en komkommer)
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met hüttenkäse en tapenade/runderpastrami, 2 crackers met gerookte kip/ham (en komkommer)
T: Salade van ijsbergsla, dressing, zongedroogde tomaten en zachte geitenkaas
D: Gemarineerde zalm, spinazie, opgebakken aardappels
T: Bak vruchtenyoghurt met kersen
pi_113177369
Ja..
Lijstje ziet er lekker uit!
pi_113177375
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:13 schreef the85mc het volgende:
Gister date gehad.. Was erg gezellig en dit keer wel gezoend, maar ik twijfel nu.. Ze is 4 jaar jonger en meestal is dat prima, maar ik vind haar voor haar leeftijd jong overkomen..
Twijfel is vervelend.

Ik ben wel benieuwd waarom je dan met haar zoent als ze toch je jong overkomt?
pi_113177449
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:23 schreef the85mc het volgende:
Ja..
Lijstje ziet er lekker uit!
Ik denk eerlijk gezegd dat in dit stadium (tijdens het daten) twijfel betekent dat het in veel gevallen niet zal gaan werken.

Dankje!
pi_113177543
h n Mjn ltts zjn stk. at tant :(

abcdfghjklmnstvxyz
pi_113177551
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Twijfel is vervelend.

Combinatie van omstandigheden :') Mooie zonsondergang met een aantrekkelijk meisje in je armen.. Tsja de hormonen doen de rest. Verstand doet later pas weer mee..
pi_113177557
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
h n Mjn ltts zjn stk. at tant :(

abcdfghjklmnstvxyz
Je letters zijn stuk?
  Vis een optie? donderdag 21 juni 2012 @ 09:33:17 #277
70532 loveli
N
pi_113177647
Weer met slijm gespeeld, op de rechterbovenhoek van je toetsenbord?
crap in = crap out
pi_113177686
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je letters zijn stuk?
Dat ^^
pi_113177700
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:33 schreef loveli het volgende:
Weer met slijm gespeeld, op de rechterbovenhoek van je toetsenbord?
;(
pi_113177727
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Twijfel is vervelend.

omdat hij een dude is :P
pi_113177747
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:13 schreef the85mc het volgende:
Ok ze komt jong over voor haar leeftijd, maar komt ze ook te jong over om het te laten werken met jou? :) Achja hormonen. *dit kan ik maar beter niet online zetten edit*
  Vis een optie? donderdag 21 juni 2012 @ 09:36:45 #282
70532 loveli
N
pi_113177750
lol @ aurum
crap in = crap out
pi_113177759
ok, statistiekjes mbt experiment lowcarb:

6 dagen verder, -2 kg.

Moet er wel goed op letten dat ik voldoende vetten binnenkrijg, heb door de jaren heen toch de gewoonte om voor mager vlees te kiezen :')

En zorgen dat ik > 1800 kcals naar binnen werk, want anders hoooooooooooooooonger!!!
pi_113177937
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:29 schreef the85mc het volgende:

[..]

Combinatie van omstandigheden :') Mooie zonsondergang met een aantrekkelijk meisje in je armen.. Tsja de hormonen doen de rest. Verstand doet later pas weer mee..
Dude en hormonen of niet. Ik zou als meisje dan al op je afknappen. Niet lullig bedoeld hoor maar je kan je dan afvragen wie mentaal de jongste is van het stel. ( Maar verder ben je wel lief :*)
pi_113178051
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Dude en hormonen of niet. Ik zou als meisje dan al op je afknappen. Niet lullig bedoeld hoor maar je kan je dan afvragen wie mentaal de jongste is van het stel. ( Maar verder ben je wel lief :*)
Jij hebt nooit met iemand gezoend waarvan je achteraf dacht, 'hmm, dat had ik beter niet kunnen doen'?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_113178131
Geloof dat ik die grens ook wel eens opgezocht heb hoor, maar ik ben dan nog wel zo dat de bel gaat rinkelen en ik afhaak.
pi_113178174
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat kan. Maar wat je zegt is dus dat je nooit iets met iemand hebt gedaan waarvan je wist dat het niks werd? Kan ik me niet voorstellen..
En ja, ik twijfel dus of het gaat werken. Het is geen duidelijke nee, maar ook geen ja.. Het kan leuk zijn om haar dingen te laten ontdekken, maar wil geen 'vaderrol'.
pi_113178198
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Jij hebt nooit met iemand gezoend waarvan je achteraf dacht, 'hmm, dat had ik beter niet kunnen doen'?
Een keer, maar toen was het doel van te voren al duidelijk: geen relatie, maar voor de fun. Mc lijkt echt op zoek te zijn naar een relatie. In zo'n geval zou ik dat niet doen als ik toch al twijfel.
pi_113178467
Achteraf kijk je een koe in de kont...

Lijstje:
O: 2x toast met brie, glas sinaasappelsap, banaan
T: glas melk en kiwi
L: 2x bth peer/kalkoenfilet, 1/2 blikje makreel, kiwi, 2x glas melk
T: 1/2 blikje makreel, glas melk
S: 45min kracht / 20min HIIT
D: bruine bonen met spek
T: wat pinda's
pi_113178601
Niet eens viz: verleden en patronen zijn een goede voorspeller van de toekomst. En je kan er ook wat van leren :)

Niet dat ik normerend wil doen hoor mc, maar ik was geintereseerd omdat ik zelf anders in elkaar steek.
pi_113178737
Het komt op mij juist helemaal niet over alsof je klaar bent voor een serieuze relatie, of die wel echt wilt. Je lijkt nogal te genieten van daten, aandacht, constant twijfelen etc. Net alsof je nu je vrouwelijke aandacht krijgt ineens maar wil pakken wat je pakken kan ofzo. Chill en zie niet meteen in iedere chick een potentiele relatie, het lijkt zo geforceerd allemaal.
pi_113178778
Novem weet het weer eens helder te formuleren :)
pi_113178873
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 10:06 schreef An24 het volgende:
Niet eens viz: verleden en patronen zijn een goede voorspeller van de toekomst. En je kan er ook wat van leren :)

Niet dat ik normerend wil doen hoor mc, maar ik was geintereseerd omdat ik zelf anders in elkaar steek.
Leren, schmeren :{w :P

Van zulke dingen wil ik genieten en als ik dan teveel erover ga nadenken is er altijd wel een reden te vinden om het niet te doen. Lekker in het moment leven en als achteraf blijkt dat het toch niets wordt komt dat vanzelf wel bovendrijven.
pi_113179109
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:50 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat kan. Maar wat je zegt is dus dat je nooit iets met iemand hebt gedaan waarvan je wist dat het niks werd? Kan ik me niet voorstellen..
En ja, ik twijfel dus of het gaat werken. Het is geen duidelijke nee, maar ook geen ja.. Het kan leuk zijn om haar dingen te laten ontdekken, maar wil geen 'vaderrol'.
Hmm, ja dat is lastig ja. Dan is idd misschien goede reden voor twijfel, als je nu al in ziet dat je een beetje 'vaderrol' bent bij haar...

Mss leuk voor even tussendoor? :P
~ Bonito La Risa ~
pi_113179113
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:50 schreef the85mc het volgende:

[..]

If you're gonna break her heart, be on time :')
Zou het niet te lang aankijken, want zij vind je duidelijk wel echt heel leuk dan.
  donderdag 21 juni 2012 @ 10:27:46 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113179142
Jamaar zeilmeisje was toch fantastisch!

Vaderrol klinkt disturbing.

Ach ik heb ook nul komma niks ervaring :+ </burgerlijk>
pi_113179220
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 10:12 schreef Novem het volgende:
Het komt op mij juist helemaal niet over alsof je klaar bent voor een serieuze relatie, of die wel echt wilt. Je lijkt nogal te genieten van daten, aandacht, constant twijfelen etc. Net alsof je nu je vrouwelijke aandacht krijgt ineens maar wil pakken wat je pakken kan ofzo. Chill en zie niet meteen in iedere chick een potentiele relatie, het lijkt zo geforceerd allemaal.
Duidelijk.
Ik denk dat jullie misschien een ander beeld hebben van hoe ik echt ben. Het lijkt misschien dat ik alles doe wat kan maar dat is juist helemaal niet zo. Ik zal niet ontkennen dat ik vrouwelijke aandacht interessant vind.
Ik ben juist te veel op zoek naar de perfecte.. Die ik misschien wel nooit ga vinden. En omdat ik misschien wel te perfect wil ga ik na een tijdje aan alles twijfelen.. En ik weet van achteraf al dat ik door dit gedrag al een paar domme fouten heb gemaakt. Maar hoe ik dat kan veranderen? Ik weet het niet..
pi_113179415
mjaah, wat is perfect? En wat schiet je er mee op als iemand perfect is :P Dat is toch een bepaald beeld wat jij bij iemand hebt en niets garandeert dat het beeld dat je hebt klopt of realistisch is. En wat doe je als iemand door de tijd verandert?

Probeer het leuk te hebben met iemand, zelfde interesses hebben helpt etc. Lol hebben is imo belangrijk. Je moet het er warm van krijgen :P En je moet op iemand kunnen bouwen.

En liefde is ook proberen. Soms vind je iemand direct leuk, soms moet het groeien en soms kom je erachter dat het niet werkt.

Ik heb alleen 1 regel; bij twijfel niet doen.
pi_113179428
Als je de perfecte zoekt, lijk je ervan uit te gaan dat jij ook perfect bent. Misschien moet je daar eens beginnen?

Perfectie (of wat perfect bij jou past) bestaat niet. Een relatie bestaat voor een klein deel altijd uit consensus. Maar dat leer je enkel door loslaten en ervaren.
  Vis een optie? donderdag 21 juni 2012 @ 10:41:41 #300
70532 loveli
N
pi_113179564
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 10:26 schreef Siral het volgende:

[..]

If you're gonna break her heart, be on time :')
Zou het niet te lang aankijken, want zij vind je duidelijk wel echt heel leuk dan.
Wel fijn als je beide met dezelfde insteek ergens aan begint.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 21 juni 2012 @ 10:44:20 #301
70532 loveli
N
pi_113179676
dicht
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')