Ah thanks! Ik ben overal wel vrij spekkig, dus ik weet niet of mijn rug dikker is dan de rest eigenlijk, ben vrij gelijkmatig. Het is ook al wat minder geworden nu ik ben afgevallen, maar het blijft vrij hardnekkig. Het is ook in het midden van mijn rug, onder de bh, terwijl dit het heeft over het gebied rond de schouderbladen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Rugvet duidt vaak op insuline problemen.
http://www.ppcchicago.com/articles/biosignature-modulation.php
En anders moet je googlen
Ja hoi!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:14 schreef Novem het volgende:
[..]
Ah thanks! Ik ben overal wel vrij spekkig, dus ik weet niet of mijn rug dikker is dan de rest eigenlijk, ben vrij gelijkmatig. Het is ook al wat minder geworden nu ik ben afgevallen, maar het blijft vrij hardnekkig. Het is ook in het midden van mijn rug, onder de bh, terwijl dit het heeft over het gebied rond de schouderbladen.
Heb wel vaak last van schommelingen in mijn bloedsuiker, dips, hoofdpijn etc., maar dat probeer ik te bestrijden met regelmatig eten, geen snelle suikers etc.
Zal er wat dieper in duiken, heb sowieso wel altijd een beetje gedonder met hormonen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:16 schreef Perruche het volgende:
Ohai, vandaag en gisteren lekker naar het strand geweest, plus vandaag nog een 2.5 uur gelopen (1 uur berg af, 1.5 uur berg op) en gesnorkeld, zo cool! Nu voor het eten even beetje internetten
.
Ja echt vette chillax. Plus we zitten in een huis van vrienden van vriendlief en ze kunnen echt goed kokenquote:
Rug-, buik- en bilrollen, putjes in benen en bovenarmen ook inmiddels geloof ik. En van sporten krijg ik blaasontstekingen. Gezond eten is ver te zoeken en m'n blij ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja hoi!
Dat heb ik ookEn ik heb ook midden-rugvet!
Nee hoor!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Perruche het volgende:
Hey mo, ben je er weer? Ben je de hardlopers beu?
Rugvet en suikerdip boksquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja hoi!
Dat heb ik ookEn ik heb ook midden-rugvet!
zet ḿ dan uit!! OF ga fokken enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meeehhhhhhhh. Vind m echt vies scury... :/
Lekker ding ga eens even gezond eten mmkay?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Rug-, buik- en bilrollen, putjes in benen en bovenarmen ook inmiddels geloof ik. En van sporten krijg ik blaasontstekingen. Gezond eten is ver te zoeken en m'n blij ook.
Maar ik heb geen hooikoorts.
Hier moest ik even op reageren, ik was nog in de afkick modus en ik probeerde me te herinneren wat ik zoal naar binnen had gewerkt maar dat was nog verdomd lastig!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:29 schreef anna82 het volgende:
Perruche, je bent op vakantie, dat betekent dat je GEEN lijstjes post, gekkerd!
Wauw!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan we volgende week heen
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Toilet duty= als ik vannacht moet plassen, dan moet hij mee
Héérlijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]en de hardloopspullen gaan mee!
+1 herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Anna, gewoon met me mee zodat ik niet alleen de trap af hoef enzo
That's the spiwit!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah ja, vergeten. Gelukkig gaat Spanje wel door, rood en geel maakt ook oranje
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Toilet duty= als ik vannacht moet plassen, dan moet hij mee
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:30 schreef anna82 het volgende:
Alleen de trap afmoeten: vroeger als klein meisje durfde ik de trap niet op en ook niet af na het kijken van Opsporing Verzocht. Wij hebben thuis een open trap en ik ben jaren bang geweest dat een inbreker me bij mijn enkels zou grijpen.
Dus ik begrijp het helemaal coco
(al zou het nu wel mijn eer te na zijn mijn vriendje wakker te maken, dus dan zou ik het ophouden)
Je verveelt je?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe gaat 't met de Cocotrimini Coco?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik was vroeger bang voor ramen zonder gordijnen in het donkerdaar durfde ik niet bij in de buurt te komen
want dan zouden de Russen
me van buitenaf met een Ufo
en een rode laserstraal
ontvoeren
Volkomen normaalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik was vroeger bang voor ramen zonder gordijnen in het donkerdaar durfde ik niet bij in de buurt te komen
en een rode laserstraal
ontvoeren
ik geloof dat ik iets teveel stukjes van films voor grote mensen had gezien én half begrepen...
daarnaast was ik bang voor het donker onderaan de trap als ik de trap opliep.
en voor het einde van de wereld (dat kwam door een nare film die we op jeugdkerk hadden gekeken)![]()
![]()
Schrap je wat vetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uniek ik eet altijd verre van perfect maar afgelopen 2,5 - 3 weken gaat het op zich goed! Geen cola, minder gesnaai, beter avondeten (op 1x snackbar na).
misschien wel af en toe teveel (vind ik lastig in te schatten) of te vet...
Slaniequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Schrap je wat vet
Noh gewoon Mo
Terusten slanies
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
en een rode laserstraal
ontvoeren
ik geloof dat ik iets teveel stukjes van films voor grote mensen had gezien én half begrepen...![]()
![]()
Ik bedenk me dat meestal pas als ik het op heb en ga documenterenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Schrap je wat vet
Noh gewoon Mo
Terusten slanies
Raadselen!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe gaat 't met de Cocotrimini Coco?
quote:
Van de clip of het nummer zelf?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Raadselen!
At first schrok ik me een hoedje maar het blijkt op de lange duur mooi
Beidequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Film afgelopen! Was nice
Mo, ik had je foto daarstraks ook nog gespot. Kan me voorstellen dat je er niet blij mee bent. Maar je lijkt absoluut niet dik/chubby/ietswatdaarookmaaroplijkt op die foto. Tis idd meer slap vel. Denk dat dat gezien je leeftijd met gezond leven en sporten vast nog beter wordt, maar het zal meer tijd kosten dan 'gewoon' afvallen, lijkt me. Anyhoo, ik vind je er tóch gewoon goed uitzien
[..]
[..]![]()
![]()
Anyhoo, Mo, gaat wel goed, geloof ikKrijg steeds meer pens in ieder geval
Morgen 20 weken echo. Zit alweer praktisch op de helft.
[..]
Van de clip of het nummer zelf?
Heb je dit clipje wel eens gezien? Zó vreselijk ontzettend tof. En knettergek ook
Edit: je moet dat clipje écht afkijken om je te realiseren hoe achterlijk hard en hoog die kerel vliegtzweeftvalt!!
Ja, report maar backquote:
Oh echt? Maar toch niet op zo'n manier neem ik aan??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
Past wel bij degene waarvan ik het linkje kreeg Coco, die is gek van "springen" .
Nee klopt de officiële clip ken ik niet eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, report maar back
Overigens ken ik die clip niet. Tis in ieder geval niet de officiële clip, voor zover ik weet althans.
Nee op een andere manier maar nog steeds creepy wmbt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh echt? Maar toch niet op zo'n manier neem ik aan??
Levensgevaarlijk
Oh, dat zal bestquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee op een andere manier maar nog steeds creepy wmbt.
Nee ik krijg bij het al Spaans benauwd bij het idee op het randje te moeten staan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dat zal bestIk vind hoogtes an sich niet eng. Maar ik wil niet springen ofzo
Dat er groente in verwerkt is betekent niet dat het gezond is. Ik vertrouw 'em iig niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:10 schreef beefcake het volgende:
D: bij McDonald's, groenteburger met side salad en cola light
Sorry jagar, ik zal de volgende keer m'n mobiel meenemen als ik aan t voeden benquote:Op woensdag 20 juni 2012 03:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Saai hoor, tijdsverschil. Niemand die reageert!
Dan maar naar bed. een fijne dag gewenst, lieve slankies...
Goed lijstje ook! En uit etenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:28 schreef Nallie het volgende:
Mooi Novem, maar is dat niet te weinig? Kan t moeilijk inschatten hoor...
Mijn planning:
O: overnight oats met halve banaan
T: appel, kleine bh met hummus
L: 2 bh pindakaas en een salade van tomaat/komkommer/kikkererwten/surimi
T: bio reepje
D: uit eten hier
B: zo'n anderhalf uur fietsen
Dan is het goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:47 schreef Novem het volgende:
[..]
Goed lijstje ook! En uit etenmenu ziet er lekker uit.
Ik denk wel dat het genoeg is, bolletje mozzerella is al 350 kcals en er zit olijfolie op.
Zal het zo op werk eens door de eetmeter halen.
Sowieso pak ik er nog wel wat bij als ik honger heb
Tof!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Weegschaal was weer liefzoals eigenlijk altijd de laatste tijd als ik maar normaal doe.
Maar normaal doen was een beetje lastig de laatste tijd
Het hardlopen stelt nog niet zoveel voor hoor dat is maar 3x 2km per week.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:31 schreef Novem het volgende:
[..]
Tof!
Hoeveel wil je nog kwijt? Je sport wel lekker veel de laatste tijd toch, harlopen en buikdansen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel ik nog kwijt wil weet ik niet.....had afgelopen week opeens het doel om onderde 70 te wegen terwijl ik dat eerst nooit wilde.
Schommel nu tussen de 79 en 80, mijn eerst volgende doel is 76, daarna kijken we weer verder![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het hardlopen stelt nog niet zoveel voor hoor dat is maar 3x 2km per week.
Verder wel veel buikdansen inderdaadkomt vaak boven de 5 uur in de week uit.
En sinds een week ook half uurtje hoepelen per dag, alleen is dat niet zo'n succes straks in de bikinitijd:Oeh dat ziet er niet lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel ik nog kwijt wil weet ik niet.....had afgelopen week opeens het doel om onderde 70 te wegen terwijl ik dat eerst nooit wilde.
Schommel nu tussen de 79 en 80, mijn eerst volgende doel is 76, daarna kijken we weer verder
Precies, gewoon stap voor stap kleine doelen bereiken, dan is het het makkelijkst vol te houden denk ik
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Succes nog even!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:45 schreef Probability het volgende:
Nog even doorbikkelenGaat goed, zit in de flow. Maar de klok tikt.
En datquote:
Herkenbaar, stabiliseren is het moeilijkste. Het duurt even voor er iets afgaat, maar als je door een bepaald punt bent gaat er net meer af dan je wilt. Terug op exact 80 komen is een uitdagingquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:55 schreef the85mc het volgende:
Vandaag was ik 78 kg. Ik heb het idee dat mn gewicht lang stabiel blijft en dan ineens een paar kg naar beneden schiet. Al wil ik niet veel lichter meer worden. Binnenkort maar eens beginnen met flinke krachttraining.
Ja was het een beetje lief enzulks?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
Zo, tussentijds beoordelingsgesprek weer overleefd
O: lijnzaadcracker, 5 gr boter en 50 gr kalkoenfilet
T: paar plakjes chorizo want hoooooooooonger!
T: rest van de plakjes chorizo
L: 2 gebakken eieren en 20 gr. ontbijtspek
T: blikje makreel en stukjes komkommer
D: karbonade en broccoli
T: creme fraiche, cacao en zoetstof
kcal 1765 en kh 13
leuk is het he om eindelijk iets te doen wat je leuk vindt en waar je je ei in kwijt kan?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
*veer in bips rijker is
*leuke dingetjes te doen heeft
</Yoda>
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
*veer in bips rijker is
*leuke dingetjes te doen heeft
</Yoda>
Yes!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
leuk is het he om eindelijk iets te doen wat je leuk vindt en waar je je ei in kwijt kan?
quote:
Leuk om te horen dat je t zo leuk vind op je werkquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Hopelijk ziet ie dat ook zoAl is hij volgens mij tevreden!
Stiekem klinkt dat echt heel fout, 'extra' klusjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yes!En het wordt steeds leukerderderder lijkt, vooral de 'extra' klusjes
in wat voor klasse ga je die WK nou varen? En waar is de WK uberhaupt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef the85mc het volgende:
Zat net terug te lezen en Ml je ziet er erg goed uit!
Gister de laatste training gehad en het ging lekker, klaar om te knallen!
ach, het kan vast niet erger zijn dan ik die even een klantje doequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stiekem klinkt dat echt heel fout, 'extra' klusjes![]()
![]()
Ja alleen niet in de combi met de yoghurt, die maakte het een beetje "meh".quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
in wat voor klasse ga je die WK nou varen? En waar is de WK uberhaupt?
@ Siral: was je havermout nou net zo lekker als je gehoopt had?
Ik PM je wel even! Heeft geloof ik ook niet helemaal open op fok gestaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:18 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je t zo leuk vind op je werk
Wat deed je ookal weer, ik raak echt in de war van wat iedereen nou ook al weer doet
Vie gief sexi taims, yes? *insert GeeBee-smiley*quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ach, het kan vast niet erger zijn dan ik die even een klantje doe!
Haha is goed, ja ik hou t soms niet bij hoor, maar je bent zo enthousiast, dus ben erg benieuwd!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik PM je wel even! Heeft geloof ik ook niet helemaal open op fok gestaan
[..]
Vie gief sexi taims, yes? *insert GeeBee-smiley*
Thnx!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef the85mc het volgende:
Zat net terug te lezen en Ml je ziet er erg goed uit!
Gister de laatste training gehad en het ging lekker, klaar om te knallen!
Of ik die 1 op 1 in een spreekkamertje zit en vervolgens de gekste verhalen hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ach, het kan vast niet erger zijn dan ik die even een klantje doe!
Anders issie gek!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Hopelijk ziet ie dat ook zoAl is hij volgens mij tevreden!
Oeh werk met voordelen dusquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:19 schreef Nallie het volgende:
Ben niet vrijmaar vind t prima, zolang ik maar niet binnen hoef te zitten! Misschien vanavond wel op t terras eten
Neee...weegschaal was niet lief voor je, je was lief voor jezelfquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:16 schreef Sarabi het volgende:
Weegschaal was weer liefzoals eigenlijk altijd de laatste tijd als ik maar normaal doe.
Maar normaal doen was een beetje lastig de laatste tijd
Op woensdag doe ik thuisbegeleiding dus met mooi weer kan ik lekker met ze naar buiten! Rest van de dagen op schoolquote:
Misschien dat je er meer honger van krijgt door suikertjes?quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik eet echt serieus veel te veel fruit, zit op 208 kh alleen al door fruit.
Maar hoe kan je nou van aardbeien, kersen, appels, bessen, meloen e.d. afblijven? Veel te lekker!
Behalve dat het slecht is voor je tanden, kan het voor de rest kwaad?
Mensen die fruit cutten uit hun dieet omdat er veel suikers en carbs in zouden zitten zijn stupid imo. Het is kei gezond en het doet erg veel goeds. 2 a 3 stuks fruit per dag is NIKS mis mee. En ik persoonlijk ben al tevreden met een banaan of een appel als ik iets "lekkers wil".quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik eet echt serieus veel te veel fruit, zit op 208 kh alleen al door fruit.
Maar hoe kan je nou van aardbeien, kersen, appels, bessen, meloen e.d. afblijven? Veel te lekker!
Behalve dat het slecht is voor je tanden, kan het voor de rest kwaad?
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Neee...weegschaal was niet lief voor je, je was lief voor jezelf![]()
Waarom zeggen mensen dat toch
Suerte!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:18 schreef Probability het volgende:
Opdracht is ingeleverd. Nu moet ik nog even wat photoshoppen en dan de presentatie geven. En niet kotsen.
Eerst even zen worden anders kots ik daar de hele boel onder van de zenuwen. Gelukkig loop ik al bij een psycholoog want dit is echt niet gezondquote:
Succes! Bikkel!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:08 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen, slankies!
Belabberd geslapen, het is hier zoooo bloedheet. Vrijdag koelt het weer een beetje af tot onder de 30 graden, lijkt me prettig! Ontbijt op, klaar voor weer een lange dag!
Succes Prob! Straks heb je t achter de rug!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Eerst even zen worden anders kots ik daar de hele boel onder van de zenuwen. Gelukkig loop ik al bij een psycholoog want dit is echt niet gezond
Da's creepyquote:
klinkt alsof ze bij jou niet de airco op 15 graden hebben staan binnen? Beter!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:08 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen, slankies!
Belabberd geslapen, het is hier zoooo bloedheet. Vrijdag koelt het weer een beetje af tot onder de 30 graden, lijkt me prettig! Ontbijt op, klaar voor weer een lange dag!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Eerst even zen worden anders kots ik daar de hele boel onder van de zenuwen. Gelukkig loop ik al bij een psycholoog want dit is echt niet gezond
Succes, you can do itquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha, te dun ligt nog lang niet in het verschiet hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaaaa Novem, als je maar niet te dun wordt heVolgens mij ga je echt heel goed, niet dan?
Doe je nu veel dingen echt heel anders dan eerst?
0.3 a 0.5 kilo afvallen per week is juist heel normaal en nog gezondquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:00 schreef Novem het volgende:
[..]
Haha, te dun ligt nog lang niet in het verschiet hoorNog 7.5 kilo te gaan
Ik doe eigenlijk alles heel anders dan eerst, zo vaak al halfslachtig geprobeerd om af te vallen, maar nooit met resultaat, dus nu gewoon alles totaal omgegooid.
Ook nu ik sinds een paar weken minder brood eet merk ik weer een extra boost.
Het tellen van kcals en veel sporten (vnm hardlopen) helpt het meest. Maar nu weet ik vaak wel hoeveel kcals ik eet, tel niet zo vaak meer, alleen als ik hier commentaar krijg
Ik ben een beetje alles of niets altijd, dus ik heb dit wel aangepakt als een soort missie, plan m'n eten, plan m'n sporten etc.
Het gaat alleen niet zo snel allemaal, val denk ik 0.3/0.5 kilo per week af. Is wel het meest duurzaam, maar ook frustrerend. Ik eet dan ook wel 1800+ kcals per dag, maar als ik minder eet word ik doodongelukkig, dus dan maar zo. Food
Ik merk wel dat alle tellers heel vaak afwijken van wat de verpakkingen zeggen, zowel positief als negatief. Eetmeter rekent vaak te weinig kcals, dus dan tel ik er 10% bij opquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foodindeed
Nou volgens mij doe je het supergoed en duurzaamMisschien moet ik ook maar eens kcals tellen
Vind het alleen vaak zo'n gedoe als je niet de goeie productenlijstjes hebt
Verrast me niet mo. Gefeliciteerd.quote:
volgens mij heb je het al eens uitgelegd, maar wat is een MSc?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!En ja, ik ga hier een MSc by Research doen als alles goed gaat: zit te wachten op m'n officiële aanbod.
Maar waarom moet je daarvoor uitgenodigd worden? Mijn man gaat ook een master doen. Kost alleen bakken met geld.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben nu (bijna, nog de laatste cijfers van m'n vakken hier terugkrijgen) BA (Bachelor of Arts), Bsc is Bachelor of Science![]()
Maar ik zal met mijn Master wel een Master of Science worden als alles goed gaat
Hier in Engeland werkt alles net wat anders; je solliciteert naar een plek.. 't is niet zoals bij ons (en in Duitsland?) dat je je inschrijft en bijna 100% zeker gewoon kunt beginnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar waarom moet je daarvoor uitgenodigd worden? Mijn man gaat ook een master doen. Kost alleen bakken met geld.
Dat weet ik. Maar waarom word jij msc?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Opleidingsrichting: <insert titel> of Science is vooral voor technische opleidingen en zaken als natuurkunde, scheikunde en zulksArts is voor talen en cultuurwetenschappen enzo
Dat klinkt lekker uniek!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja HONGER, gelukkig staat er nu 1 1/2 kg witlof met ham/kaas/ei in de oven, zo nog pasta koken en dan eten.
Dan heb ik eigenlijk de hele dag gegeten, arme tanden
Witlof ham kaasquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja HONGER, gelukkig staat er nu 1 1/2 kg witlof met ham/kaas/ei in de oven, zo nog pasta koken en dan eten.
Dan heb ik eigenlijk de hele dag gegeten, arme tanden
Ik vind het soms ook rare benamingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maakt echt mooie foodfoto'squote:Op woensdag 20 juni 2012 18:12 schreef Siral het volgende:
Avondeten is iets anders geworden hehe, morgen doen we de broccoli. While the rest of the family overgebleven macaroni aten, aten mn zus en ik zelf gemarineerde koolvis met wortel/ui en tomaat uit de oven, en aardappelpuree![]()
Kei simpel maar lekker!
[ afbeelding ]
Hehe kei simpel met mijn telefoon en een filtertje eroverheen, kind kan de was doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je maakt echt mooie foodfoto's
Vandaag trouwens wezen bloedgeven en alles was weer helemaal goed
Toch fijn zo'n check up om de zoveel tijd.
Over 3 weken. Maar dat is gewoon een standaard check-up. Met die cyste gaan ze dus niks meer doen (ook niet in de gaten houden ofzo) omdat enkel en alleen die specifieke cyste niks voorstelt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:20 schreef _aurum_ het volgende:
Coco, wanneer heb je je volgende check up?
Ok, gelukkig! Weten jullie al wat het wordt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Over 3 weken. Maar dat is gewoon een standaard check-up. Met die cyste gaan ze dus niks meer doen (ook niet in de gaten houden ofzo) omdat enkel en alleen die specifieke cyste niks voorstelt.
Een babyquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ok, gelukkig! Weten jullie al wat het wordt?
Nope (behalve wat uniek zegtquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ok, gelukkig! Weten jullie al wat het wordt?
^^quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:47 schreef LieLie het volgende:
Fijn dat de echo goed was Coco!
Feli MoBlo! En Prob!
Heb je nieuwe antibiotica gekregen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
^^
O: 200 gr fr.kwark, lijnzaad
L: pistolet eiersalade, pistolet kaas, 3 schijven verse ananas
D: griekse salade
1.70quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:45 schreef An24 het volgende:
Feli Prob!![]()
MI! Ik heb het jurkje. Alleen doet de sync van mijn Iphone stom, dus nu kan ik het niet laten zien![]()
Hij komt idd precies net iets over mijn knieën. Dus of je maat klopt niet, of ik ben langer
Nee.. kuur gister afgerond (geen verbetering, geen verslechtering) en heb vrijdag een afspraak om weer te laten checken. Maar goed, verwacht dat er nog steeds bacteriën te zien zijn.quote:
Feddequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nope (behalve wat uniek zegt). We willen gewoon afwachten en ons straks laten verrassen.
Hebben wel al de voorlopige namen: Fedde voor een jongen & Femmie voor een meisje. Andere suggesties zijn welkom
Overigens leek de baby wel een ENORME piem0l te hebben op een gegeven moment. Was zn bovenbeentje, maar door de hoek en alles leek het precies een HUGE fallus. Hebben we na de echo nog lol over gehad.
(Martijn: "Hij lijkt op papa!")
Hmm..havermout iig niet, want daar krijg ik echt enorme honger van de hele dag. Bosbessen vind ik erg duurquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:40 schreef anna82 het volgende:
XM, vind je kwark niet lekkerder met nog iets meer erin dan lijnzaad? Met bv bosbessen en bv banaan en en bv havermout (wat toevallig mijn alltime favourite kwarkhapje is)?
Kwark met banaan is lekker!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm..havermout iig niet, want daar krijg ik echt enorme honger van de hele dag. Bosbessen vind ik erg duur. Banaan zou ik eens kunnen proberen.
En die doosjes uit de vriezer, is dat geen optie? Die zijn niet zo duur.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm..havermout iig niet, want daar krijg ik echt enorme honger van de hele dag. Bosbessen vind ik erg duur. Banaan zou ik eens kunnen proberen.
En lekker en handig vind ik!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En die doosjes uit de vriezer, is dat geen optie? Die zijn niet zo duur.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef Vlierbloesem het volgende:
Nee niet Anna. Mooi lijstje! GB ook, op de kokosmakroon na, maar dat moet soms kunnen.
Update/waarschijnlijk de eindstand:
S: 6.26 km hardlopen
O: Yoghurt met appel, 3 crackers met runderpastrami/biefstukworst/hüttenkäse (en komkommer)
L: Drie volkoren boterhammen met runderpastrami/gerookte kip (en komkommer)
T: Volkoren boterham met runderpastrami (en komkommer)
D: Mie met roerbakgroente, extra taugé en kip
T: Bak fruitkwark met zomerfruit en een appel
XM bezuinigen op eten is ongeveer het vervelendste dat je kunt doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan hou ik van kortere jurkjes, maar maak eens een foto?quote:
Klopt! Was eerst Aenea. Vind ik nog steeds tof, maar twijfel aan de 'werkbaarheid', zeg maar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:26 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ik dacht dat jullie al heel lang een meisjesnaam hadden Coco? Ik meen een palindroom beginnend met aan 'A'?
Gefeliciteerd Prob!
Oeh, ik vermoed een leven lang spellenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt! Was eerst Aenea. Vind ik nog steeds tof, maar twijfel aan de 'werkbaarheid', zeg maar.
Moet ik ook en zo'n rare naam heb ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oeh, ik vermoed een leven lang spellen
Nou, de ae heeft ook een (voor zover ik weet) oud-Engelse uitspraak. Dus je kunt voor t Latijns gaan (ainea) of toch voor enea of zelfs aneaquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:01 schreef Chicolate het volgende:
Wat goed gedaan Mo.
Ik vind Aenea wel echt een super toffe naam![]()
. Maar wel lastig uit te spreken voor iedereen die geen Latijn heeft en geen idee hoe het internationaal zijn werk doet.
Oh nee! Ik wil geen rare associatiesquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet ik ook, meest makkelijke naam maar altijd verkeerd.
Ken een Femmie..... Zeg maar niks
Oeh Saar is ook tof. Of Flore (ken een heel lief klein meisje dat zo heet, misschien dat ik het daarom zo tof vind xD).quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh nee! Ik wil geen rare associatiesAndere optie is Saar. Of Daan, maar dat vindt Martijn niks. Oh, of Ayla. En ik vind Ava leuk, maar dat vindt Martijn weer niet zo.
Voor jongetje eigenlijk alleen Fedde atm.
Heb ik, maar ik krijg hem niet van de Iphone gehaaldquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan hou ik van kortere jurkjes, maar maak eens een foto?
Extra T voor de D nog een stukje worteltjescake. D was een wokje op zijn Thais met veel groenten, rijst en een beetje kroepoek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:34 schreef An24 het volgende:
Lijstje ongeveer:
O: speltboterham met sandwichspread, gekookt ei en thee met melk
T: twee zwarte koffie tijdens afspraak en een stuk volkoren worteltjescake
L: staat nu op: sperzieboontjes, spitskool en komkommer met zelfgemaakte pindasaus
T: smootie van ananas, aardbeien en kokosmelk
D: nog geen idee
B: Ashtangayoga (eens kijken of ik me niet helemaal debiel voel tijdens de les)
Jaa dat was het! Lastige naam wel inderdaad. Saar vind ik leuk en Ayla is van de Stam van de Holebeer!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Klopt! Was eerst Aenea. Vind ik nog steeds tof, maar twijfel aan de 'werkbaarheid', zeg maar.
Dit is natuurlijk te weinig hequote:Op woensdag 20 juni 2012 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Trouwens, lijstje:
O: broodje met vlees
L: kip siam
T: chocolade (bon bon bloc)
T: appeltje
D: 1 klein worstje, 2 spiesjes en wat stokbrood (vriend van ons jarig: BBQ), fruitsalade
T: paar dropjes
Heb 't door een eetmeter gegooid en kwam uit op ongeveer 1300-1400 Kc. Had eerlijk gezegd het idee dat het veel meer was, want zat behoorlijk vol.quote:
Als je man bent ga je ijzer tillen en gezond eten. Wat eet/beweeg je nu zoal? Starting Strength van Mark Rippetoe is ook een aanrader.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:27 schreef 16meter het volgende:
Ik wil wat strakker in m'n vel komen, love handles en buikvet wegwerken. Hoe begin ik?
Fijn dat de echo goed was coco!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh nee! Ik wil geen rare associatiesAndere optie is Saar. Of Daan, maar dat vindt Martijn niks. Oh, of Ayla. En ik vind Ava leuk, maar dat vindt Martijn weer niet zo.
Voor jongetje eigenlijk alleen Fedde atm.
k heb geen airco thuis!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
klinkt alsof ze bij jou niet de airco op 15 graden hebben staan binnen? Beter!
ik zeg tegenwoordig als mensen me vragen waar ik vandaan kom dat ik uit Zweden kom. Best stom, eigenlijk.quote:
ik ook, en aan de hand daarvan heb ik besloten m'n kind iig een naam te geven die het internationaal goed doet. Ik vind Anna erg mooi!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet ik ook en zo'n rare naam heb ik nou ook weer niet.
daar doen ze het om. Kamikaze vliegjequote:Op woensdag 20 juni 2012 23:42 schreef loveli het volgende:
Gelukkig ben ik geen vega, maar ik snap nog steeds niet hoe dat vliegje het voor elkaar kreeg m'n helm te omzeilen en in m'n keelgat te vliegen
kan je ook niet ziek worden van de aircoquote:
misschien nog wat groente om op te knabbelen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:46 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: mango met yoghurt
T: nog geen idee, een banaan?
L: krootjes met spek en aardappelen (easy peasy)
T: autoreisje en daarna wat hapjes
D: 4 boterhammen
T: wat nootjes
T: chocoladeblokje
Nog suggesties?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
misschien nog wat groente om op te knabbelen?
wel fijn dat de schapen het overleefd hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Solexxen langs de duinen is best tof! Prima vermaakt in ieder geval, al hadden de BBQ en biertjes natijd daar ook invloed op natuurlijk
Zelf geen foto's gemaakt maar wel door andere mensen, dus misschien sturen ze die nog door. Schapen zijn ongedeerd gebleven trouwens
Ben nog wel kats en kats lui
Twijfel is vervelend.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:13 schreef the85mc het volgende:
Gister date gehad.. Was erg gezellig en dit keer wel gezoend, maar ik twijfel nu.. Ze is 4 jaar jonger en meestal is dat prima, maar ik vind haar voor haar leeftijd jong overkomen..
Ik denk eerlijk gezegd dat in dit stadium (tijdens het daten) twijfel betekent dat het in veel gevallen niet zal gaan werken.quote:
Combinatie van omstandighedenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Twijfel is vervelend.
Ik ben wel benieuwd waarom je dan met haar zoent als ze toch je jong overkomt?
Je letters zijn stuk?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
h n Mjn ltts zjn stk. at tant![]()
abcdfghjklmnstvxyz
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:33 schreef loveli het volgende:
Weer met slijm gespeeld, op de rechterbovenhoek van je toetsenbord?
omdat hij een dude isquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Twijfel is vervelend.
Ik ben wel benieuwd waarom je dan met haar zoent als ze toch je jong overkomt?
Ok ze komt jong over voor haar leeftijd, maar komt ze ook te jong over om het te laten werken met jou?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:13 schreef the85mc het volgende:
Gister date gehad.. Was erg gezellig en dit keer wel gezoend, maar ik twijfel nu.. Ze is 4 jaar jonger en meestal is dat prima, maar ik vind haar voor haar leeftijd jong overkomen..
Dude en hormonen of niet. Ik zou als meisje dan al op je afknappen. Niet lullig bedoeld hoor maar je kan je dan afvragen wie mentaal de jongste is van het stel. ( Maar verder ben je wel liefquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Combinatie van omstandighedenMooie zonsondergang met een aantrekkelijk meisje in je armen.. Tsja de hormonen doen de rest. Verstand doet later pas weer mee..
Jij hebt nooit met iemand gezoend waarvan je achteraf dacht, 'hmm, dat had ik beter niet kunnen doen'?quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Dude en hormonen of niet. Ik zou als meisje dan al op je afknappen. Niet lullig bedoeld hoor maar je kan je dan afvragen wie mentaal de jongste is van het stel. ( Maar verder ben je wel lief)
Dat kan. Maar wat je zegt is dus dat je nooit iets met iemand hebt gedaan waarvan je wist dat het niks werd? Kan ik me niet voorstellen..quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Dude en hormonen of niet. Ik zou als meisje dan al op je afknappen. Niet lullig bedoeld hoor maar je kan je dan afvragen wie mentaal de jongste is van het stel. ( Maar verder ben je wel lief)
Een keer, maar toen was het doel van te voren al duidelijk: geen relatie, maar voor de fun. Mc lijkt echt op zoek te zijn naar een relatie. In zo'n geval zou ik dat niet doen als ik toch al twijfel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij hebt nooit met iemand gezoend waarvan je achteraf dacht, 'hmm, dat had ik beter niet kunnen doen'?
Leren, schmerenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:06 schreef An24 het volgende:
Niet eens viz: verleden en patronen zijn een goede voorspeller van de toekomst. En je kan er ook wat van leren![]()
Niet dat ik normerend wil doen hoor mc, maar ik was geintereseerd omdat ik zelf anders in elkaar steek.
Hmm, ja dat is lastig ja. Dan is idd misschien goede reden voor twijfel, als je nu al in ziet dat je een beetje 'vaderrol' bent bij haar...quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat kan. Maar wat je zegt is dus dat je nooit iets met iemand hebt gedaan waarvan je wist dat het niks werd? Kan ik me niet voorstellen..
En ja, ik twijfel dus of het gaat werken. Het is geen duidelijke nee, maar ook geen ja.. Het kan leuk zijn om haar dingen te laten ontdekken, maar wil geen 'vaderrol'.
If you're gonna break her heart, be on timequote:Op donderdag 21 juni 2012 09:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat kan. Maar wat je zegt is dus dat je nooit iets met iemand hebt gedaan waarvan je wist dat het niks werd? Kan ik me niet voorstellen..
En ja, ik twijfel dus of het gaat werken. Het is geen duidelijke nee, maar ook geen ja.. Het kan leuk zijn om haar dingen te laten ontdekken, maar wil geen 'vaderrol'.
Duidelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:12 schreef Novem het volgende:
Het komt op mij juist helemaal niet over alsof je klaar bent voor een serieuze relatie, of die wel echt wilt. Je lijkt nogal te genieten van daten, aandacht, constant twijfelen etc. Net alsof je nu je vrouwelijke aandacht krijgt ineens maar wil pakken wat je pakken kan ofzo. Chill en zie niet meteen in iedere chick een potentiele relatie, het lijkt zo geforceerd allemaal.
Wel fijn als je beide met dezelfde insteek ergens aan begint.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:26 schreef Siral het volgende:
[..]
If you're gonna break her heart, be on time![]()
Zou het niet te lang aankijken, want zij vind je duidelijk wel echt heel leuk dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |